Mooie reis.

Reis met veel variatie,o.a.musea,bezoek steden,vigelandpark,volksmuseum,treinreis,bootreis,hoogvlakten en fjorden. Heel indrukwekkend en mooi. Bootreis colorline op heenreis was heel goed. Terugreis met MS Stavangerfjord was iets minder. Buffet Hotel Ustedalen in Geilo was erg goed,alleen in kamers geen kast,een beetje lastig. Eetzaal iets te klein voor zoveel mensen. Over het algemeen een heel goede reis.

• Touringcar N.v.t.

Prachtig mooi land

Geen kledingkast in het hotel in Geilo, we hebben ook fruit gemist.

goed verzorgde reis .

.gezellige chauffeur peter en een leuke groep

En zeer interessante reis

Een geweldige mooie reis met heel veel hoogtepunten en een fantastische chauffeur

Prachtige reis

Reis was van begin tot eind goed verzorgd. Ervaren chauffeur die veel kon vertellen over het land

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Prachtige reis, top chauffeur (tevens reisleider), genoten als dochter met moeder

Even wennen dat Noorse hotels weinig variëren met het diner. Maar verder was het prima geregeld. De reus was voor elk wat wils. En de chauffeur was eeg fijn en regelde alles wat nodig was. Alleen de Oslo excursie was kort en de tip om in het station te eten en naar een dure wc te gaan was gek, de stationsrestauratie ernaast (heel mooi pand, gratis wc) en een bakkerij in de buurt waren veel fijner. De kamers ivm de rollator waren goed genoeg (maar niet groter zoals jullie aangevraagd hadden) de hoge drempel vd badkamer in Geilo heb ik zelf voorzien van tape met kleuren (via receptie gekregen).

In een woord geweldig

Alleen het hotel in Geilo was minder. Vooral de badkamer was beneden peil. Het eten daarentegen was geweldig.

Perfect georganiseerde reis!

We vonden de reis naar Noorwegen heel goed georganiseerd! Luxe ferries! Peter is een bijzonder vriendelijke, behulpzame en ervaren chauffeur/reisleider, hij deed werkelijk zijn best om het iedereen naar de zin te maken, waarin hij ook slaagde. De afstanden tijdens excursies waren wat groot, waardoor we lang in de bus zaten. Hotel was beneden onze verwachting. De kamers hadden weliswaar prachtig uitzicht, maar kledingkasten ontbraken en weinig kamers met zelfstandige douche, zodat ons gezelschap met veel oudere mensen in de badkuip (met hoge instap) moesten douchen. Verder waren de stoelen in de eetzaal vies en de vloerbedekking was werkelijk tot op de draad versleten. Bedienend personeel droeg kleding met grote vlekken . Het is echt een doorgangshotel waar mensen EEN nacht verblijven en men daarom weinig varieteit in het eten kan aanbieden. Ons advies is: zoek volgend jaar een ander hotel, ter Beek Reizen, waardig.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Het was een heerlijke en prima geregelde reis

Ik ben heel blij dat ik deze reis heb gemaakt. Het was uitstekend geregeld en ik neem mijn petje af over de manier waarop Peter Hiemstra ons begeleidde. Ik vond het eigenlijk te veel voor hem alleen.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Hele mooie goed georganiseerde reis

Onze reis naar Noorwegen was een hele mooie belevenis. Een goede georganiseerde reis hele fijne chauffeur en leuke groep. In korte tijd veel gezien en beleefd! Wat een mooi land .en gezond eten met veel vis en groenten.En ruige natuur van bergen en watervallen met mooie meren. Aanrader Ter Beek bedankt!

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Het was een prachtige reis.

Met bus en boot naar het prachtige Noorwegen.Fantastische natuur,fijne chauffeur,leuke gezellige groep en mooie soms indrukwekkende excursies.Een dankbaar mens.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

door dat wij al meerdere reizen met ter beek hebben gemaakt wat altijd goed is bevallen gaan wij in de toekomst als onze gezondheid het toelaat weer met ter beek op reis ik heb nog wel. een opmerking wij zijn al meerdere keren in Oslo geweest wij zijn al meerdere keren in het stadhuis van Oslo geweest heel interessant ook zijn wij in de tuinen van het Koninklijk paleis geweest is vrij toegankelijk van uit het paleis loop zo recht door naar de Karl johansgate de winkelstraat op het eind is er de DOM VAN OSLO de groep heeft hier niets van gezien en dat is dood zonde

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Het was goed geregeld. En we hadden een goede chauffeur / begeleider.

Als er iets niet volgens de afspraak was werd er direct actie ondernomen.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Het was voor ons een onvergetelijke reis

Mede de chauffeur Peter Hiemstra heeft ons heel veel laten zien van Noorwegen.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Was gezellig alleen heel veel in de bus gezeten

Prima chauffeur en erg vriendelijk, hotel kamer prima , eten kan beter erg veel verschillende dingen , maar bijna elke dag hetzelfde.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn.

Geweldig en goede chauffeur/reisleider (Martin).

Geweldige reis en een goede chauffeur / reisleider. Alles goed geregeld mede ook door de geweldige begeleiding van Martin de chaufffeur en de hele leuke groep. Gr. Henk Kroeze Albergen.

Mooie reis, prima verzorgd

Mooie reis, prima verzorgd, zeer goede reisleider/chauffeur

goed georganiseerd, goede chauffeur/reislijder, zeer kundig en betrokken

goed georganiseerd, goede chauffeur/reislijder, zeer kundig en betrokken

Geweldig.

In een woord geweldig.

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn

goede service en altijd vriendelijk personeel

Ik loop met mijn koffer naar de bus en dan hoef ik niets meer te regelen.Heerlijk . Altijd goede hotels.

• Excursies N.v.t.
  • Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn

goede service en een heel attent en vriendelijke chauffeur

Goede service en heel attent en vriendelijke chauffeur

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn

Een mooie reis naar een prachtig land met een chauffeur die goed voor iedereen zorgde

Het enigste min puntje de aankomst in het hotel in Geillo i.v.m een evenement in het hotel. Daardoor kregen we 2 avonden hetzelfde buffetje in een ander zaal. Is daarna goed gemaakt met eten serveren aan tafel, waarvan een keer meer super lekkere zalm We zijn heel tevreden en voor herhaling vatbaar en dan een andere reis

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn

Het was een super mooie reis

Alles was heel goed geregeld behalve het hotel in Geilo was te groot de kamer was super goed

Geldig in één woord!!

Prachtige reis naar Noorwegen gehad. heel veel gezien!! Super leuke chauffeur!

• Reisbestemming Noorwegen, relaxed ontdekken - 8 dgn

Dit was onze 2e reis met ter Beek...Wij zijn verkocht!

Twense Leu,leuke leu! Wij voelen ons thuis bij ter Beek!

Over Ter Beek Reizen