Veel gezien

Ik heb genoten van alle reizen die ik met ter beek heb gedaan. Prima verzorgd.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

goed verzorgde reis, gezellige chauffeur, gids en groep

in een woord fantastisch

Mooie reis.

Mooie reis. enkele Excursies te kort door tijd gebrek

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Mooie reis met zeer goede chauffeur en reisleider !!!

Het was een mooie vakantie met goede chauffeur/reisleider Karel Stegeman. Anja, de vrouw van Karel, was ook zeer behulpzaam in de bus met koffie etc. serveren. Maar ook verder tijdens de reis was ze zeer attent. Ook de reisleidster in Kroatië, (Roodkapje) was een goede, lieve en gezellige vrouw. Hotel was ook zeer goed, alleen het binnen zwembad was minder. In het grote hotel zou het wel fijn zijn, dat er voor de groep in de eetzaal een vast aantal tafels gereserveerd zijn voor Ter Beek!! (Een paar dagen later als ons had een groep uit Duitsland wel gereserveerde tafels.) Verder is het een prima vakantie geweest met een leuke groep en mooi weer.

Een hele mooie reis

Goed georganiseerd

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Mooie bestemming, lange reis.

Een geweldige bestemming met een rijke geschiedenis waar men veel meer kan beleven en zien. Daarom ons advies; de reistijd korten (vliegen) zodat men meer van het land kan kan zien. Vier dagen bus is lang. Een extra pluim voor Karel en Anja.

Fantastisch

Leuk en voor herhaling vatbaar met Ter Beek

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad.

De reis is zeer goed verlopen, de heen en terugweg duurde twee dagen, maar door een ervaren chauffeur was het goed te doen. We hebben veel gezien en het programma was gevarieerd. De ligging van het hotel was erg mooi, maar was wel erg groot. Na zes dagen buffet was het fijn om weer aan tafel bediend te worden. Wij hebben genoten!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

goed verzorgde en mooie reis

goed verzorgt,goede en attente chauffeur en mooie excursies

Geweldig mooie reis

Een geweldig mooie reis. Mooi weer en een erg leuke groep. Een leuke bijkomstigheid was dat de vrouw (Anja) van de chauffeur ook mee reisde. Zij was de hele reis erg behulpzaam bij het helpen in de bus (b.v. koffie schenken en zorgen voor water etc.), maar ook tijdens de verschillende trips stond ze klaar voor alle mensen die ondersteuning nodig hadden. ook ging ze in de bus verschillende keren bij mensen zitten die alleen reisden. De chauffeur deed zijn werk voortreffelijk, zowel als chauffeur, maar ook als reisleider,

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Wij hebben genoten van de reis naar Opatija. Het was een geweldige reis met een leuk gezelschap en een ervaren en behulpzame chauffeur. Hij stond altijd voor iedereen klaar en ook zijn vrouw die mee was, was voor iedereen aardig en behulpzaam. Daarnaast hadden we ook nog een lieve en leuke reisleidster. Bedankt Karel en Anja.

Was erg goed verzorgd .

Was erg goed verzorgd en mooie exursies

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Kroatie is een prachtig mooi land

Opatija is een gezellig stadje

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Heerlijk op vakantie met Ter Beek reizen.

We hebben een heerlijke reis beleefd met een leuk gezelschap en een geweldige chauffeur (Karel) die geen moment ongebruikt heeft gelaten om het ons naar de zin te maken. Ook de gids in Kroatie was geweldig. In een woord hebben we heerlijk genoten van een leuk land met leuke uitstapjes. Ik zou nog wel een keer willen maar dan in de plaats van de busreis een vliegreis.

Geweldig!!!

Het veilig voelen van de groep, toch mijn vrijheid hebben.

Mooie Reis

Mooie goed verzorgde reis. Wel vermoeiend. Ben 81 , maar het is goed te doen.

Goede verzorgde vakantie

Dit is de eerste keer dat wij met ter Beek reizen. Alles klopte, programma volgens beschrijving. Een uitstekende chauffeur. Wij denken zeker weer mee te gaan.

Super geregeld.

Op de eerste plaats, een uitstekende chauffeur!! Alles goed verzorgd zoals in de reisgids stond. Een goed en schoon hotel. De excursies waren prima verzorgd. Goede reisleidster. Belangrijk: ze sprak goed Nederlands. Ontbijtbuffet super gevarieerd. Het diner 's avonds was ook uitstekend en voor elk wat wils. Bedankt Ter Beek, géén enkele negatieve op of aanmerking. Tot hopelijk een volgende keer. Met vriendelijke groet, Betsy Koppelman. Groenlo.?

Helemaal top!Geweldig

Hebben een prachtige reis naar Kroatie gemaakt. Hele goede rustige vriendelijke chauffeur veel gezien goede gids en uitstekende bus en hotel.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

zoals gewoonlijk was alles weer goed geregeld

prima chauffeur,en Maria,mooie dagtrippen,en een prima hotel.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

Zeer ervaren en leuke chaufeeur

Wij hebben deze reis als heel leuk ervaren.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn

hele mooie reizen,vriendelijke chauffeurs. geen betaling excursies

goede hotels, mooie excursies.

Zie onderstaand

Prachtige reis , prima hotel en een behulpzame goede chauffeur

Zie onder

Genoten van de reis en voor ons was alles prima in orde. De hotels, het vervoer en andere zaken waren goed. Het was alleen te warm en daar heeft U geen invloed op.

Heel goed

Ik heb een hele fijne vacantie gehad

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.