Het was een prachtige reis.

Als ter beek het weer ook kon regelen waren we vast niet zo nat geregend. Alles was verder perfect geregeld.

Teveel in de bus

Het was een mooie reis met een geweldige chauffeur. Altijd vriendelijk. Voor iedereen een luisterend oor en waar hij mensen kon helpen met in en uitstappen ,hij was er altijd. Voor de chauffeur een dikke 10. Ik vond de bus reis van 2 dagen is wel om te doen, maar dan om iets te bezoeken 4 uur heen en ook nog eens 4 uur terug vind ik niet prettig. Misschien toch een paar keer vaker ergens overnachten. Ook naar de meren vond ik voor ons, de niet wandelaars , een mislukking. Wij komen met het treintje Halfweg aan, daar hangt een manquette, wordt iets over verteld en dan mag je een half uur rondlopen. Er is daar niets te zien. Na dat halve uur worden we weer naar beneden gebracht en kunnen daar 2 en een half of 3 uur wachten tot de sterke wandelaars terugkomen. Wij hebben geen waterval gezien. Ook met de wandeling vanuit ons hotel, hetzelfde verhaal. Dik 2 uur zitten wachten tot de andere groep terug is. Jammer,heel jammer. Hoop dat jullie Hier een andere invulling aan kunnen geven. Het overnachtingsmogelijkheden en het hotel waar wij verbleven,waren super. Tot ziens maar weer. Dit moest ik even kwijt. Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ria de Leer,Enschede.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mijn reis naar Kroatie was heel mooi. Fijn gezelschap. Peter Hiemstra, onze chauffeur, altijd betrokken en behulpzaam. Hotel was ook heel goed. Een minpuntje zijn de stoelen in de bus, die zakken erg door, waardoor ik pijn in de rug en been kreeg.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Er was een goede begeleiding en verzorging van de chauffeur. Ook de gidsen gaven een goede uitleg.

Al met al een prima reis. De stoelen in de bus waren wat doorleefd zodat het zitcomfort enigszins te wensen overliet.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Een mooi vakantiereis maar te lange zitperiodes in de bus.

Een prachtige reis met onderweg vele mooie uitzichten op veel natuurgebieden. De heen- en terugreis in de bus is wel heel erg lang. het verblijf in het hotel was voortreffelijk. Alleen jammer dat we niet als "Ter Beek"-groep bij elkaar konden zitten. In Kroatië hebben we heel veel mooie plaatsen bezocht en mooie dingen gezien. De Chauffeur was zeer goed en behulpzaam.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mooie reis,maar lange heen en terugreis,maar daar hebben we zelf voor gekozen om naar Kroatië te gaa

Jammer,dat het eten,waar we trouwens veel keus hadden, in Hotel Admiral in Opatja,elke avond lauw was,ook als je net had gehaald en gelijk ging eten,was het bijna koud,terwijl we in Die Gams in Beilngries en het afscheidsdiner in Gronau,heerlijk warm hebben gegeten!!!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Goed georganiseerd, mooie excursies.

Jammer om voor een reis naar Kroatië totaal 4 reisdagen kwijt te zijn.

Wat een super reis

Het was gewoon een mooie reis .ik zou ander aan raden om ook deze reis is temaken.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Fantastische reis, zeer ervaren chauffeur. Het kan niet beter.

Prima hotel in Duitsland met lekker eten en goede bedden. Hotel in Kroatie super. Zowel het ontbijt als het avondbuffet zeer royaal. Het ontbrak ons aan niets, 1 minpuntje. Gids naar Pivlinck meren. Zij bracht ons met het treintje naar een tussenstation en vertelde ons van de watervallen. Dit duurde ongeveer 10 minuten, Toen moesten we met een half uur weer met het treintje terug naar een restaurant waar we 2 1/2 uur moesten wachten op de andere groep, die wel naar boven gingen naar de watervallen.. Bij toeval ontdekte n ij dat er ook watervallen waren waar wij zijn uitgestapt. De gids was in geen velden of wegen meer te zien. Men moet ook rekening houden met oudere reizigers, die niet naar de watervallen kunnen. DAN DUURT 2 1/2 UUR WEL HEEEEEEL LANG.

Prima geregeld

Leuke week gehad .en een heel goede chauffeur. Kon alles met hem overleggen niets was hem teveel. Toppi

• Touringcar N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Prachtige vakantiereis gehad

We hebben een mooie reis gehad. De temperatuur was heerlijk, een enkele keer een regenbui. Alles mooi groen en zag er schoon uit. Goede hotels en prima eten, zowel in Kroatië als Duitsland. Een goed gezelschap en prima chauffeur/reisleider en gastdame. De vrouwelijke Duitssprekende gids kon ik wat moeilijk verstaan en in de bus werd het wat eentonig als de tolken telkens praten. Als Karel wat vertelde kwam het beter over. Veel gezien en bekeken in de 6 dagen in Kroatië. Van de Flitvicemeren heb ik niet veel gezien. De korte route was een slecht en glad pad, ook door de stortbui die net overkwam.Daar heb ik bijna niets van gezien. Maar we kwamen allemaal heel bij het eindpunt, zijn er geweest en kunnen er over meepraten.

Prima vakantie bestemming

Fantastische reis, met een uitstekend hotel, goede reisbegeleiding en mooie uitstapjes.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Fijne reis gehad maar te lang in de bus

Bij de eerste overnachting in Duitsland moesten mijn die slecht kon lopen een heel plein oversteken. Als vooraf bekend is dat er ouderen meegaan die slecht kunnen lopen laat dan deze personen in het hotel dicht bij het hotel slapen en niet eerst nog plein oversteken

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Super mooie vakantie alleen busreis verschrikkelijk

De reis naar Kroatië is super mooi alleen de busreis niet te doen .1 dag zaten we zelf 12 uur in de bus met veel files. Buschauffeur Karel en zijn vrouw Anja zijn fantastisch.Hotel en het eten was over het algemeen goed . Ik zou nooit meer een reis doen waarvan je 2 dagen heen en 2 dagen terug in de bus moet zitten. Je ziet alleen maar snelwegen de stops zijn bij tankstation. Maar de bezienswaardigheden waren goed

prachtige reis

mooie natuur. vriendelijke bevolking.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Niets op aan te merken alles was goed

Super gehad alles goed geregeld prima hotel Karel en Anja waren heel goed. Mooie excursies.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Prachtige reis met een geweldige chauffeur

Veel gezelligheid in mooie hotels waar alles tip top verzorgd was. Jammer dat de radio in de bus stuk was.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Prima reisorganisatie en chauffeur.

Gezellige en prima vakantie gehad . Goed hotel .etc.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Fantastische Reis Naar Kroatië !

Na vele jaren reizen met Ter Beek was dit ook weer een topper, 10 dagen Kroatië een goed verzorgde reis met mooie bezienswaardigheden niets op aan te merken, alleen het weer was wat minder dit jaar.

• Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Genoten van mijn reis naar Kroatië

In juni 2023 voor de eerste keer alleen mee geweest met Ter Beek reizen naar Kroatië.Hoewel ik het best spannend vond om alleen op reis te gaan,voelde ik me heel snel op mijn gemak dank zij de fijne opvang van buschauffeur Karel en zijn vrouw Anja!Wat een lieve mensen!Mede hierdoor ontzettend genoten van deze prachtige reis. De hotels hebben een fantastische locatie mooie kamers met zeezicht.Ontbijt en diner werden in buffervermogen aangeboden en er was ruim voldoende,De uitstapjes waren de moeite waard en ondanks het mindere weer heb ik hier erg van genoten.Op voorhand wist ik niet wat ik kon verwachten van een groepsreis maar ik heb dit als erg plezierig ervaren.Al met al prachtige reis gehad zeker voor herhaling vatbaar!Karel en Aja nogmaals bedankt.

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Hotel chauffeur en Anja uitstekend Maar wel een hele oude bus we hebben de 10 dagen op de achterwielen gezeten dat was niet prettig en 4 lange dagen reizen met de bijbehorende files is erg vermoeiend. Verder alles prima geregeld!!!

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Mooie vakantie, alles prima geregeld.

We waren al eerder met ter Beek op vakantie geweest naar Praag, Berlijn en Noorwegen. We gingen er dan ook van uit dat het dit keer ook goed zou zijn.

geweldige vakantie gehad

nog nooit met Ter Beek reizen geweest, familieleden van mij al jaren ik heb het geweldig naar mij zin gehad en leuke mensen ontmoet

• Reisbestemming Kroatië - 10 dgn.

Hat was een mooie en goed verzorgde reis..

Wij hebben een mooie en goedverzorgde excursiereis gehad naar Kroatie. Hebben veel gezien op de verschillende uitstapjes. Het hotel was prima en een leuk gezelschap!

Goed verzorgd

Over Ter Beek Reizen