wij hebben een fijne en gezellige vakantie gehad.

Het was voor ons de eerste keer dat wij met Ter Beek reizen een reis maakten. Wij als enige westerlingen tussen de tukkers ,maar wat was het leuk!!!! Het is zeker voor herhaling vatbaar. De probleempjes die er waren werden door de chauffeur top opgelost. Hij had voor iedereen een luisterend oor en wist heel veel over de omgeving te vertellen.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Prachtige reis naar Kirchberg.

Uitstekende chauffeur en reisleider.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Het was een prachtige reis.

Het was een prachtige reis

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

Leuk om gedaan te hebben.

Onze ervaring is, de reis is goed maar 1 dag voor jezelf wat doen zou ook erg leuk zijn. Jammer dat de excursie van het adelaarsnest niet doorging. Het hotel is goed het ontbijtbuffet en rauwkostbuffet waren super maar daarin tegen was het gewone eten zoals soep en met name het hoofdgerecht veel te weinig( we hebben nog een foto gemaakt van een hoofdgerecht wat we hebben gegeten hoe weinig dit was )Dit hebben we ook bij de chauffeur en hotel aangegeven. Een leuke reisgezelschap.

Een geweldige reis

De reis na Kirchberg was geweldig, heb veel mooie plekken gezien. Helaas ging het bezoek aan de Adelaarsnest niet door ivm sneeuwval. Chauffeur Gerrit Zwiers is een topper, hij vertelde verhalen over kirchberg en liet filmpjes zien, Gerrit hield van grapjes, niets was hem te veel altijd even vriendelijk. ik was jarig tijdens de reis, Gerrit had geregeld dat ik verrast werd met een taart (Geweldig) Het hotel was netjes en schoon, het ontbijt was goed , van de warme maaltijd kreeg je een beetje weinig.. Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk. Verder heb ik erg genoten van de reis. ik ga zeker weer met Ter Beek Reizen mee.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn.

prima alleen het hotel was minder

Dit was voor ons de zesde keer dat we met ter Beek naar Kirchberg zijn geweest. Maar tevens een van de minste. Ontbijt was super maar het diner was minder. Kamers en omgeving super. Personeel was echt heel gestresst en niet netjes. Dit is onze mening en misschien kun je hier iets mee. De rest toppie. Groetjes en tot de volgende keer.

TOP!!!!!!!!!!

Zeer indrukwekkend, goed verzorgd en een prettig en zeer ervaren chauffeur/reisleider Gerrit Zwiers.

mooie vakantie

reis goed / hotel goed / leuke chauffeur / leuke excursies

Prachtig

We hebben een hele mooie reis gehad naar kirchberg een fantastische chauffeur priema hotel.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Ik heb weer een leuke vakantie gehad.

De vakantie was weer leuk en gezellig. Het hotel was prima. Op de terugreis hadden we pech met de bus wat erg veel vertraging opleverde. We hebben deze week keurig een brief gehad met uitleg en een aardigheidje. Deze ga ik zeker inzetten voor een andere reis of dagtocht.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Alles wat je afspreek is keurig geregeld, ja kan op Ter Beek vertrouwen dat het goed zit

Wij hebben weer een schitteren reis gehad, leuk vol programma en heel veel mooie natuur gezien Gerrit heeft alles prima geregeld. Heerlijk genoten. Leuk reisgezelschap.

Prima,heel erg goed

De chauffeur, het gezelschap, de excursies, hotel.... Alles was oké, alleen een pech geval op onze terugreis was jammer, daar kon niemand iets aan doen, dat was een technisch onderdeel.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Goed georganiseerd, mag wel iets meer vrije tijd , prima chauffeur heel veel gezien.

Was een hele mooie en hadden een prima chauffeur

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

We hebben het goed gehad!

Hotel Sonne is een prima hotel. Schone kamers, vriendelijk personeel en het eten was goed. Keuze uit vlees, vis of vegetarisch menu. Gerrit Zwiers is een ervaren chauffeur. Hij stond klaar voor iedereen. Hij begeleidde de mensen die met ziekenhuisopname te maken hadden uitstekend, zonder dat de rest erdoor benadeeld werd. Afsluitend diner in Gronau was ook geweldig.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Een fantastische reis met een heel fijn gezelschap.

Als vanouds een prachtige reis naar een schitterende omgeving. Gerrit Zwiers onze chauffeur wist ons naar de mooiste plaatsen te brengen. Hij geeft je een heel veilig gevoel tijdens de busreis, Voorzichtig en rekening houdend met het andere verkeer. Een mooi en goed hotel. Mocht voor ons wel wat minder groot. Jammer dat één van ons in het ziekenhuis terecht kwam. Dit werd door de groep en met name door de chauffeur heel goed opgevangen. Het was een reis waar we weer even op kunnen teren. Zeker een aanrader! Johan en Gerda, Hardenberg.

Super genoten!

Het was een fantastische, goed verzorgde reis. Veel gezien! Vooral complimenten voor de chauffeur Gerrit. Goede begeleider van excursies en erg betrokken!

Geweldige vakantie gehad

Goede verzorging

prachtig land

heen en terug reis zou ik liever in 2 dagen doen

Perfecte vakantie

Buschauffeur: super ( Gerrit Zwiers, bij mij bekend ) Hotel Sonne: zeer goed ( eten, vriendelijk personeel ) ligging mijn kamer niet gunstig, naast trap, geluidruchtig Exursie: goed geregeld en afwisselend Gezelschap: gezellig

Het was formidabel, prettig fantastich en de chauffeur 100%

We zijn in de watten gelegd, letterlijk en figuurlijk, Alles was altijd voorbereid, we konden gaan zitten, En we kregen informatie over het geen ons te wachten stond. weten waar we op moesten letten/ verwachten ,de stemming mede door de chauffeur was opperbest, dag na dag .daar er toch een domper op de groep lag omdat één van ons met ernstige klachten in het ziekenhuis belande. Daar werd door de chauffeur even aandacht aan besteed zodat we samen met hem met de fam. mee konden leven. Het was voor ons in tijden niet zo'n fijne vakantie

Geweldige begeleiding

Van begin tot terugkomst alles keurig geregeld

Een geweldige vakantie.

We hebben een heerlijke vakantie gehad een goed verzorgd hotel en goed verzorgde maaltijden . De chauffeur was een vriendelijke man die probeerde het iedereen naar de zin te maken . Hij gaf veel uitleg onderweg en naar de excursies een dvd om het nog nader toe te lichten . Hij deed het geweldig.

uitstekend

Prachtige reis, hele fijne chauffeur leuk gezelschap en een prima hotel

Zie onder

Zeer prettig. Drempelloos. Vertrouwd.

Geweldig.kon niet beter.

Een ontzettend fijne chauffeur, die alles voor je deed.mijn complimenten.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.