mooie vakantie

reis goed / hotel goed / leuke chauffeur / leuke excursies

Prachtig

We hebben een hele mooie reis gehad naar kirchberg een fantastische chauffeur priema hotel.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Ik heb weer een leuke vakantie gehad.

De vakantie was weer leuk en gezellig. Het hotel was prima. Op de terugreis hadden we pech met de bus wat erg veel vertraging opleverde. We hebben deze week keurig een brief gehad met uitleg en een aardigheidje. Deze ga ik zeker inzetten voor een andere reis of dagtocht.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Alles wat je afspreek is keurig geregeld, ja kan op Ter Beek vertrouwen dat het goed zit

Wij hebben weer een schitteren reis gehad, leuk vol programma en heel veel mooie natuur gezien Gerrit heeft alles prima geregeld. Heerlijk genoten. Leuk reisgezelschap.

Prima,heel erg goed

De chauffeur, het gezelschap, de excursies, hotel.... Alles was oké, alleen een pech geval op onze terugreis was jammer, daar kon niemand iets aan doen, dat was een technisch onderdeel.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Goed georganiseerd, mag wel iets meer vrije tijd , prima chauffeur heel veel gezien.

Was een hele mooie en hadden een prima chauffeur

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

We hebben het goed gehad!

Hotel Sonne is een prima hotel. Schone kamers, vriendelijk personeel en het eten was goed. Keuze uit vlees, vis of vegetarisch menu. Gerrit Zwiers is een ervaren chauffeur. Hij stond klaar voor iedereen. Hij begeleidde de mensen die met ziekenhuisopname te maken hadden uitstekend, zonder dat de rest erdoor benadeeld werd. Afsluitend diner in Gronau was ook geweldig.

• Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Een fantastische reis met een heel fijn gezelschap.

Als vanouds een prachtige reis naar een schitterende omgeving. Gerrit Zwiers onze chauffeur wist ons naar de mooiste plaatsen te brengen. Hij geeft je een heel veilig gevoel tijdens de busreis, Voorzichtig en rekening houdend met het andere verkeer. Een mooi en goed hotel. Mocht voor ons wel wat minder groot. Jammer dat één van ons in het ziekenhuis terecht kwam. Dit werd door de groep en met name door de chauffeur heel goed opgevangen. Het was een reis waar we weer even op kunnen teren. Zeker een aanrader! Johan en Gerda, Hardenberg.

Super genoten!

Het was een fantastische, goed verzorgde reis. Veel gezien! Vooral complimenten voor de chauffeur Gerrit. Goede begeleider van excursies en erg betrokken!

Geweldige vakantie gehad

Goede verzorging

prachtig land

heen en terug reis zou ik liever in 2 dagen doen

Perfecte vakantie

Buschauffeur: super ( Gerrit Zwiers, bij mij bekend ) Hotel Sonne: zeer goed ( eten, vriendelijk personeel ) ligging mijn kamer niet gunstig, naast trap, geluidruchtig Exursie: goed geregeld en afwisselend Gezelschap: gezellig

Het was formidabel, prettig fantastich en de chauffeur 100%

We zijn in de watten gelegd, letterlijk en figuurlijk, Alles was altijd voorbereid, we konden gaan zitten, En we kregen informatie over het geen ons te wachten stond. weten waar we op moesten letten/ verwachten ,de stemming mede door de chauffeur was opperbest, dag na dag .daar er toch een domper op de groep lag omdat één van ons met ernstige klachten in het ziekenhuis belande. Daar werd door de chauffeur even aandacht aan besteed zodat we samen met hem met de fam. mee konden leven. Het was voor ons in tijden niet zo'n fijne vakantie

Geweldige begeleiding

Van begin tot terugkomst alles keurig geregeld

Een geweldige vakantie.

We hebben een heerlijke vakantie gehad een goed verzorgd hotel en goed verzorgde maaltijden . De chauffeur was een vriendelijke man die probeerde het iedereen naar de zin te maken . Hij gaf veel uitleg onderweg en naar de excursies een dvd om het nog nader toe te lichten . Hij deed het geweldig.

uitstekend

Prachtige reis, hele fijne chauffeur leuk gezelschap en een prima hotel

Zie onder

Zeer prettig. Drempelloos. Vertrouwd.

Geweldig.kon niet beter.

Een ontzettend fijne chauffeur, die alles voor je deed.mijn complimenten.

• Touringcar N.v.t.
  • Excursies N.v.t.
  • Hotel N.v.t.
  • Reisbegeleiding N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming Kirchberg - 8 dgn

Prachtige reis zeer bekwame chauffeur en prima hotel

Kirchberg Oostenrijk Prachtige reis mede door de onvermoeibare inzet van de zeer kundige chauffeur ondanks een vervelend ongelukje het ontzettend naar mijn zin gehad Heel fijne groep mensen allemaal uit Twente PRETTIG Alleen maar lof voor de begeleiding van de chauffeur hij heeft er werkelijk alles aangedaan om mijn vakantie toch zo fijn mogelijk te maken. Mooie reis heel goed hotel prima eten Kan alleen maar zeggen Ter Beek een echte aanrader Greet

In alle opzichten!

Kirchberg in Tirol: het hotel en de keuze voor Kirchberg beviel ons uitstekend. De chauffeur/reisleider heeft deze reis heel goed ingedeeld, de activiteiten waren goed gepland, afwisselend en interessant, de stemming in het gezelschap was mede dankzij de vriendelijke, bekwame en humorvolle chauffeur uitermate goed. Het enige minderpunt voor ons was de muziekkeuze in de bus, nogal eenzijdig. De chauffeur heeft wel z'n best gedaan hierin iedereen tegemoet te komen.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.