Reis was goed hotel minder

Reis was goed chauffeur was goed ontbijt was goed avond eten niet goed en rurhtag niet goed geregeld

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Hildesheim - 5 dgn.

Hildesheim was een mooie bestemming maar had iets langer gekund.

Bij aankomst in het van der Valk hotel was er even sprake van een misverstand tussen van der Valk en ter Beek. Daardoor was voor ons geen kamer gereserveerd. Dit probleem werd echter heel snel uit de wereld geholpen; we kregen een prima kamer en als pleister ook nog twee consumptiebonnen. Verder niets dan lof over bus, chauffeur Jan, hotel en personeel, uitjes (alleen jammer dat door corona de excursie naar Jägermeister uitviel) en het slotdiner bij Ensink. Al met al was de reis een zeer aangename onderbreking van de dagelijkse sleur in deze tijd.

prettige reis

veel gezien onder leiding van de goede chauffeur.

mooie reis

mooie reis, goed hotel, leuke bezienswaardigheden

• Reisbestemming Hildesheim - 5 dgn

ontspannen reis met rustig programma

Kleine groep ,overwegend al op leeftijd. De activiteiten waren goed hierop aangepast. Goede chauffeur , die ons goed begeleidde. Keuze van activiteit: cultuur, excursie naar museum (motoren) niet voor ieder interessant. excursie naar de dom in Hildesheim was van grote culturele waarde stadswandeling Wolffenbuttel was ook goed. Jaegermeister rondleiding heb ik niet gedaan. Goslar was erg toeristisch , geldt ook voor Bad Rothenfelde, interessant was het zeker. Rondleiding in Kasteel Marienburg eveneens waardevol. .

• Reisbestemming Hildesheim - 5 dgn

Een heerlijke ontspannen reis!

Heb genoten van deze reis ,met de verschillende uitstapjes in de omgeving prettige chauffeur en reisgenoten en een uitstekend hotel!

alles was goed

alles was netjes en goed geregeld

• Reisbestemming Hildesheim - 5 dgn

Fijne reis, prachtige plaatsen die we bezocht hebben.

Fijne reis, mooie excursies...alleen jammer dat niet alle vakantiegangers mee konden naar de Jägermeister distilleerderij in Wölfenbüttel, terwijl dit wel in jullie brochure stond. Fantastische plaatsen die we bezocht hebben.

goede reis

mooie reis veel gezien mooie omgevingalleen jammer dat ze bij de jagermeister zo moeilijk doen deze excursie zou ik persoonlijk uit het progamma halen al die beslommeringen excursie in die binnenstad is mooier

top

Goed hotel Reisleider prima Exursies goed gekozen DUS TER BEEK KWALITEIT.

gemoedelijk en toegankelijk

Vooral de streekgebondenheid van medereizigers is prettig. De reis was mooi. Een minpuntje vond ik het lange verblijf in Wolfsbutel na het bezoek aan de Jagermeisterfabriek. een paar uur in een overigens een stad met indrukwekkende gebouwen maar in het middaguur gesloten . Geen probleem ware het niet dat de tijd in Goslar eigenlijk te kort was,want heel veel te ontdekken. Het hotel in Hindesheim was goed , fijn dat er een zwembad was en heerlijke douches.

Alles prima geregeld

We zien minstens 15 jaar mee geweest en nog nooit een probleem gehad

• Reisbestemming Hildesheim - 5 dgn

Prima reis. Mooie omgeving, goede chauffeur, mooi hotel rustig en overzichtelijk programma.

Dag, we hebben geen klachten was een prima reis. De bus was misschien iets minder geschikt voor een senioren reis..... Waarom niet, vraagt u zich af? Het was erg onrustig en achteruit rijden . Helaas was hier niks aan te doen. Onze oorspronkelijke bus was kapot. Ondanks dat . We hebben ons prima vermaakt.

Over Ter Beek Reizen