Goed vervoer. Excursies zijn leerzaam

Alles prima. Vriendelijke chauffeur.

• Reisbestemming Friesland - 5 dgn.

programma goed uitgevoerd prettige sfeer geen harde muziek in de bus goed hotel prima chauffeur goede afwisseling in excursies

Bijna helemaal goed

Het was goed. Alleen het warme eten was niet alles. De laatste avond was het goed Alleen de communicatie tussen keuken en bediening was niet goed bleek Wij zaten lang aan tafel Alle dagen dezelfde sla Ook suikerbrood wat al zoet is werd als toetje nog zoeter gemaakt. Als Friezin lust ik het niet veel te zoet Kunnen ze niet met een keuze menu werken De avond van tevoren invullen De eerste avond is dan voor iedereen hetzelfde Niet van die liflafjes we hadden ook een keer zuurkool op tafel staan wat volgens ons niet paste bij wat je op je bord had

• Reisbestemming Friesland - 5 dgn.

Reis voldeed helemaal aan de verwachtingen.

DEVELE EXCURSIES EN MUSEA WAREN GEWELDIG LEUK EN INTERESSANT. O OK HET HOTEL WAS UITSTEKEND REISBEGELEIDING WAS OK

prima ,prima ,prima.

lekker rustig. fantasties goed en mooi hotel.leuke exursies. heerlijk diners

• Reisbestemming Friesland - 5 dgn.

We zijn gisteren terug gekomen uit Friesland. Het was in een woord perfect.

Martin onze chauffeur wat een enthousiastme, En wat heeft hij veel verteld echt een Topper zo behulpzaam echt een geweldig mega mooi mens. En de reis het was super de luxe. Alles was mega leuk. En wat een hotel wauwwww geweldig diep respect hoe mooi jullie dat hebben uitgezocht. Het was een schitterende reis. Het eten was lekker anders dan anders maar zo leuk om een keer zo cullinair te eten. Echt een weelde en zekers een aanrader. We hebben optimaal genoten en komen zekers terug om de volgende reis te boeken. We kijken alweer uit naar de nieuwe reisgidsen. Dankjewel voor alles. En groetjes aan Martin en Bert. Wat een geweldig stel zo behulpzaam en medelevend. Met vriendelijke groeten Yvonne van der Zwaan

• Reisbestemming Friesland - 5 dgn.

Goed programma en alles klopte

Het was goed.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.