Het was geweldig ook fijne chauffeur!

Een dikke plus!

We hebben genoten

Voor ons was het de eerste ervaring om als een meerdaagse groepsreis op reis te gaan en we vonden het geweldig, we hebben genoten van de excursies vooral de kabelbaan en de vaartochten op de Rijn. Het bezoek aan de abdij en klooster waren goed en ook de wijnproeverij was smakelijk en leerzaam. De tussenstop op de terugweg aan koningswinter viel wat tegen, ook omdat wat winkels gesloten waren, het eten bij evers in Haaksbergen was goed, zij hadden zich duidelijk verbetert.gaarne vragen we jullie de digitale groepsfoto op ons mailadres te sturen

het was zeer geslaagde .tocht .een fijne groep mensen

het was geweldig

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Geweldige reis met leuke chauffeur

We maakten met 33 personen (meesten uit Twente) een georganiseerde busreis naar Rüdesheim en de beentjes van St.Hildergard. We hadden veel gemeenschappelijk onderweg. De stops waren voor ons een fijne onderbreking van het verblijf in de bus en we hebben ons nooit hoeven haasten.

over het algemeen prima

over het algemeen prima

Mooie reis

Het was een mooie reis, veel gezien, we hadden geluk met het mooie weer, leuke mensen in de bus, fijne chauffeur en een heel goed hotel

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

het was een reuze reis naar rudesheim met de bus vanter beek reizen

het was een zeer mooie reis met een hele goede en fijne chauffeur die alles zeer goed uitlegde wat en waar overal wat te doen was. maq ik jullie dan vragen om de gemaakte busfoto naar mij op te sturen die na het afscheids diner gemaakt is naar haarman.hf@gmail.com Bij voorbaat mijn hartelijke dank. H.haarman en M Vrielink

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Het was geweldig mooi, goed en lekker.

Heb genoten met een klein min puntje! Dat was de tussenstop op de laatste dag in Koningswinter.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Het was een gezellige,gemoedelijke, en fijne reis.

Echt voor herhaling vatbaar! Je kon aan iedereen merken dat ze blij waren er even uit te zijn, ondanks de corona. Op naar het volgende reisje!

Goed en degelijk georganiseerd

Al ervaringsdeskundige die reizen doet bij meerdere aanbieders van georganiseerde busreizen, kan ik U meedelen dat mijn ervaring van de 4 daagse reis naar Rudesheim (De Beentjes) volledig aan de verwachting voldeed. Ook de kostprijs was oke. De reisleider was enthousiast en deskundig. (Hr. Martin). Alle informatie die hij vertelde van bv. aankomsten in hotel en vertrek, info over diverse kosten waren up to date, hij was erg behulpzaam, de mooie verzorgde folder over de reis was goed. Zelfs 3 boottochtjes en 2 leuke kabelbanen waren opgenomen in het programma. Het afscheidsdiner bij Seeblinck was boven verwachting en zeer goed. Het vertrekpunt en terugreis aankomst was stipt op tijd, klasse. De info over mondkapjes in de bus was goed, de verstrekking van gratis mond/neuskapjes was klasse.. De corona regels waren goed. De vaste plaatsen in de bus waren goed verzorgd. Na een week nu ik dit schrijf zijn wij niet ziek geworden. De excursie met het treintje in Rudesheim was prima verzorgd. De presentatie van de wijn proeverij was erbarmelijk slecht, de presentatoren dames moeten is op een cursus, iedereen erbij betrekken in meerdere ruimtes en weten wat je aanbied aan wijnen op de folder, proeverij wat ons betreft hoeft dit niet meer. Het hotel in Rudesheim was comfortabel, diner en ontbijt zoals verwacht en voldeden aan de corona richtlijnen. De tijd in de Abdij was te kort, kan beter. De tijd in Koblenz was prima. De chauffeur had een mooie plek in de stad langs de Moezel geregeld. De film op de heenreis en terugreis was een goede optie in de bus. Kortom een 4e daagse reis in coronatijd is goed te doen met "Ter Beek busreizen". Klasse. Wij hebben vooraf de 1e daagse busreis over de Beentjes en de filmlocaties in deze Coronatijd ook meegemaakt. Dagreis was goed verzorgd, koffie en gebak was prima verzorgd. presentatie van mevr. T Kroeze en anecdotes waren leuk. De verblijftijd tijd in Bad Bentheim was prima.

Als altijd geweldig

Het waren 4 dagen maar voelde als een volledige vakantie. Veel gezien en gelachen, dit was wat ik nodig had. Martin en Thea nogmaals bedankt. Op naar de volgende vakantie.

Super leuk reis.

Zeer prettig ,enthousiaste chauffeur, leuk gezelschap, fijne ervaring.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Fantastische, zeer afwisselende reis met geweldige reisleiding.

De bestemming, Rüdesheim en alle excursies waren super. Ook genoeg momenten om zelf dingen te doen. Chauffeur Martin en Thea Kroese waren een perfect duo!! Minpunt vond ik dat er geen keuzemenu was in het hotel en dat ze precies tijdens onze dagen een rustdag hadden, waarin we extra vroeg moesten eten en `s avonds niets konden nuttigen. Had dát een dag later gepland. Er was ook geen persoonlijk woordje als welkom aan de groep van de eigenaresse, wat ik bij andere reizen in een familiehotel vaak heb meegemaakt. De ligging van het hotel was uitstekend!,

Prachtig

We kijken positief terug, de chauffeur deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken de excursies waren leuk en afwisselend. De reis heeft goed voldaan aan onze verwachtingen Het hotel was prima, het eten lekker! Top!

Fantastisch

Alles was goed verzorgd en de chauffeur Martin is een topper. Houdt hem in ere!

Het was geweldig.

Veel gezien en gedaan .

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Prima service en goede chauffeur met reisleider

De reis naar Rüdesheim was geweldig en de deelnemers waren gezellig. De chauffeur Martien was goed en hij was behulpzaam voor ons en goed contact met hem en ook een goede organisatie tijdens de reis. Ik heb ervan genoten van schitterende gebied. Met groet, Tom Reesing

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Prachtige reis in mooie omgeving!

Hele mooie reis gehad naar Sint Hildegard. Gezellig gezelschap, fijne bus en goede chauffeur en gids. Hotel was schoon, gezellig en compleet. Excursies prachtig. Kortom alles zoals we van Ter Beek gewend zijn.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

Een chauffeur die zo gezellig kon vertellen. Thea Kroeze, die geschiedkundig, ons veel heeft geleerd. Rüdesheim is een mooie plaats in een prachtige omgeving. Het hotel was prima. Ontbijt en diner waren goed verzorgd. Kortom een geslaagd verblijf.

• Reisbestemming De Beentjes van Sint Hildegard / Rüdesheim - 4 dgn.

We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Voor het eerst met een busreis. Bijzondere ervaring. De groep was zeer aangenaam en dat is al de helft. Verder goed georganiseerd en in gezelschap van een fantastische chauffeur. Jammer dat Köningswinter zo uitgestorven was, maar dat heb je niet in de hand. Hotel was fijn en Rüdesheim zeker een stad om als thuishaven te dienen.

Over Ter Beek Reizen

Bij ter Beek Reizen is uw reis in vertrouwde handen. Met veel enthousiasme organiseren we (geheel verzorgde) dagtochten, meerdaagse busreizen, vliegreizen en muziekreizen, zowel individueel als in groepsverband. Het wagenpark van ter Beek Reizen beschikt over diverse luxe touringcars zoals de Luxury Class Touringcar. Eén van de mooiste touringcars in Nederland. Tevens kunt u kiezen voor andere enkeldeks touringcars voorzien van vele faciliteiten zoals toilet, bar, airconditioning en royale beenruimte. Voor mindervalide gasten beschikken we over rolstoeltouringcars en grotere groepen kunnen vervoerd worden met de luxe dubbeldekker. Voor vertrouwd en veilig touringcarvervoer bent u bij ons aan het goede adres. Voor bedrijven, groepen en verenigingen organiseren wij geheel verzorgde dagtochten of meerdaagse reizen op maat.