Prima!

Peter was een hele goede en prettige chauffeur. Het was een mooie reis met interessante bezienswaardigheden.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Alles goed geregeld en goede hotels

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Prima verzorgde reis naar een prachtige omgeving

Zeer mooie reis met een leuke groep mensen.

Alles perfect geregeld.

Heel veel gezien, goed geregeld, goede hotels,goede chauffeur en gids.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Zeer tevreden, maar heen en terugreis is lang

Ter plekke mooie plaatsen en steden bezocht. Genua, niet de moeite waard op de manier zoals wij die bezocht hebben. Onze complimenten aan chauffeur Peter.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

fijne vakantie gehad, veel mooie dingen gezien

De busreis 2 dagen heen en terug was intensief. Verder een leuk gezelschap en begeleiding van de chauffeur. Complimenten voor zijn stuurmanskunst.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Zeer goed georganiseerde reis.

Genoten van deze reis naar de Bloemenriveira/Cote D'Azur. Mede ook dank zij het mooie weer een fantastische reis gehad. Veel bezienswaardiheden gezien maar toch niet te vol gepropt. Goede ingehuurde Nederlandstalige reisbegeleiding. Top chauffeur en zijn begeleiding!! Hotel vond ik voor de rest prima maar het eten was meestal niet warm meer en alles had een vlakke smaak wat ik eigenlijk in Italië niet verwacht.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Allemaal super geregeld, alleen een opmerking over het hotel

Het ontbijt en het diner in het hotel viel ons een beetje tegen voor een 4 sterren hotel. De ligging van het hotel was super.

Ik vond het grandioos

Ik ben al vaker met ter Beek reizen mee geweest , en iedere keer sta ik er weer versteld van zo goed als hun de reizen hebben geregeld. Mijn complimenten, ook aan de chauffeur. Groetjes Maria.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Heel mooie vakantie gehad.

Geweldige chauffeur tevens reisleider. Alles goed geregeld en duidelijk alles uitgelegd en geregeld.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een prima georganiseerde reis met een gezellige goed rijdende chauffeur.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Fijne chauffeur zeer meedenkend met de reizigers mooie hotels op goede locaties prachtige tochten

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Het was een goed verzorgde reis.

De reis verliep voorspoedig. De kamers en het eten was goed. De chauffeur was goed, hulpvaardig en prettig.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

We hebben een geweldig leuke reis gemaakt.

We zijn al eerder met Ter Beek op reis geweest,leuke familie organisatie,met betrokken mensen. alles is goed geregeld,leuke chauffeur als reislijder.Tijdens de busreis is er regelmatig (om de paar uur)gelegenheid om sanitaire stop te maken of iets te eten.Dat geeft je meteen al een vakantie gevoel.Excursies goed geregeld.Alles bij elkaar hebben we een heerlijke vakantie gehad. Toch ook nog een puntje van kritiek,het uitstapje na de haven van Genua was niet zo goed geregeld,alternatief misschien een rondrit met een hop/on bus door de stad,in de haven was niets te zien.rest van de dag was heel leuk.Verder hebben wij ons prima vermaakt als mensen uit Zwolle tussen al die Tukkers.

Zeer goed verzorgd.

Het was een prachtige reis. Heb erg genoten.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Leuke reis, maar wel veel uren in de bus.

De kwaliteit van hotel Metropol voldoet wat ons betreft niet aan de kwaliteit zoals in uw brochure omschreven. Eenvoudige kamer met kleine badkamer en doucheruimte. De ligging was ook niet goed, vooral voor mensen die wat minder goed ter been zijn (trap van 188 treden). De mogelijkheid gebruik te maken van een shuttle busje was zeer beperkt. Op verzoek van de chauffeur/reisleider kon er slechts op 1 dag gebruik van de shuttle worden gemaakt. Overigens zijn wij zeer tevreden over de chauffeur/reisleider.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Alles wordt voor je geregeld, echt vakantie.

Voor ons de eerste keer. Zeer goed bevalen , het is een lange reis maar onderweg kun je genieten van het mooie uitzicht , vooral Zwitserland. Hotel voor 1 tussen stop die was echt geweldig. Geweldige chauffeur hadden we. Het eten was ook elke dag erg lekker.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Geweldige goed georganiseerde reis....

Onze ervaring met Ter Beek reizen is... dat je er zeker van kan zijn dat alles van dag 1 tot de laatste dag van de reis tot in de puntjes verzorgd is. 3

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Chauffeur geweldig, erg behulpzaam, vriendelijk, duidelijk. Hotels Prima, eten goed, bedden goed,

Hotelkamer in Italië te klein

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Een hele mooie reis langs bijzondere "glamour" steden

Op reis met een heel goed bij elkaar passend gezelschap. Een "kennismaking" met en bezichtiging van steden, die allemaal bekend staan als steden, waar jaarlijks iets bijzonders plaats vindt zoals de F1 in Monaco. Veel info ontvangen van de gids en ook van onze chauffeur/reisleider/gastheer. Zoals overnachtingshotel als standhotel waren klasse. Het excursieprogramma was prima met toch ook steeds weer een moment van van "vrije " besteding. De tijdsperiode was goed gekozen: "duidelijk voor het hoogseizoen aan" met lang daglicht dagen.

Het was geweldig!!

Geen klachten er werd aan alles gedacht, en de chauffeur was super!! Met Peter kan het niet beter !! Hetwas een erg mooie prachtige reis.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Deze reis is veel te zwaar voor mensen op leeftijd 84/85 jr.

Twee dagen heen en twee dagen terug maken het bijzonder zwaar. Stops onderweg van verschillend niveau. Neem Segways, altijd goed.Bristol Hotel was prima. La maison op de terugreis was wat het slapen betreft wel goed, maar het eten op het dakterras was echt slecht. De eerste dag van de terugreis was super Simplon en Bernardino pas met mooi zonnig weer, wat wil je nog meer . dat was genieten.Het verplaatsen van Monaco naar dag 3 ivm formule 1 was in ons voordeel, we hebben een rustdag genomen want na die twee zware reisdagen ben je daar wel aan toe. Lekker bij het zwembad gelegen. Wij hebben Monaco al twee maal eerder gezien.Nice heb je wel een keer voor gezien ( bloemenmarkt) Villa Ephrussi niet geweldig daar had ik mij meer van voorgesteld met die tuinen e.d. Daar komt bij ,dat je een heel eind bergop moet lopen,. dit was voor de meeste mensen veel te zwaar. Achteraf heeft de reisleidster voor enkele mensen een golfkarretje geregeld. Dat had ze ook bergopwaarts moeten regelen. Ochtend/gedeelte middagtocht Pieve di Teco was heel erg mooi en een hele gezellige uitstekend lunch gehad in deze trattoria. De chauffeur/reisleider "Peter"was uitstekend, kan niet beter. De bus was redelijk oud maar voor deze reis hadden wij een luxere uitvoering verwacht.Het restaurant in alstatte Wisseng was prima. Het op tijd rijden uitstekend. Het hoofdverblijf Hotel Spaggia in Alassio is geen 4 sterren waard. hooguit 3 sterren. De kamers zijn veel te klein. De douchecabine idem dito. Bij aankomst was er maar een stoel op de kamer..Bij receptie geregeld dat er een stoel bijkwam. Koffers moest je maar ergens op de grond leggen, was geen plaats voor. Terrasje klein en in de wind van zee. Kortom: wij hadden ons van Ter Beek reizen meer voorgesteld, daar wij 2 maal eerder met 10/12 daagse busreizen zijn meegereisd. met een andere busonderneming. Die waren beslist gelijkwaardig, alleen de overnachtingen onderweg waren van een minder kaliber.De kwaliteit prijsverhouding laat te

Prachtige reis

Vooral onze chauffeur, Peter Hiemstra, verdient een compliment. Rijdt rustig, is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en weet ook mensen die een beetje moeilijk zijn goed op te vangen. De excursies waren fijn en heb veel gezien en genoten. Persoonlijk zou het programma wat minder gevuld hoeven te zijn, zodat je wat meer persoonlijke tijd hebt om tijdens de excursie dagen wat meer ruimte te hebben om zelf wat te bekijken en dan ook nog rustig een terrasje te kunnen pikken. De gids was ook prima, maar moest ook hollen, en wij er achter aan, om de tijd goed in de gaten te kunnen houden. Er zijn ook mensen die graag fotograferen en dan moeten hollen om de gids weer in te halen. Ook jammer dat er geen lijst meer wordt afgegeven van de naam en plaats van de medereizigers. Dat maakt alles was persoonlijker. Maar boven aan staat: niets dan lof!!!

Goed geregeld.

Veel gezien, mooie vakantie.

Over Ter Beek Reizen