Mooie eerste indruk van de Bloemenrivièra

Het was een goed georganiseerde reis. Hotels waren prima. Het diner in het overnachtingshotel was helaas wat minder. Wat ik heel jammer vond, was dat we vaste plekken aan tafel hadden in het hotel in Italië. Daardoor leerde je andere mensen van de groep veel minder goed kennen. Ook al omdat er in de bus weinig werd gerouleerd.

prachtige reis

Voor de 1e keer een busreis gemaakt en het is ons heel goed bevallen. Prima chauffeur (Karel) en onderweg reis informatie van zijn vrouw Anja. De uitleg bij de excursies van onze Italiaanse gids Enrica viel erg in de smaak. Ook het hotel in Alassio was top; prima ontbijt en 's avonds een uitstekend 4 gangen diner.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

het was een fantastische en goed verzorgde reis.

genoten , goede chauffeur en reisleiding. goede hotels met goede bedden en goed eten. het reisprogramma zat goed in elkaar. afstanden soms iets te lang.

Geweldig mooie Reis

Een hele mooie reis uit het programma van Ter Beek Reizen. Geweldig mooie en van goede kwaliteit Hotels op het verblijf Hotel zelfs keuze uit een neergangen menu echt bijzonder. Wij hadden met Chauffeur Karel en vrouw Anja een hele mooie en goed begeleide reis.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Mooie reis en goed verzorgd

De chauffeur en de reisleidster waren top. Het hotel in Alassio was top De excursie waren leerzaam en goed verzorgt Het hotel voor de overnachting was nieuw en goed verzorgt Het weer mocht van mij iets warmer

Goed verzorgd mooie hotels . Fijne schaufeur

• Reisbegeleiding N.v.t.

Prima hotels, gezellige deelnemers

Mooie route naar Bloemenriveria en chauffeur appt mij als het nodig is voor hoe laat gaan we eten, aankomst en vertrek en nieuws. Goed behulpzaam van zijn vrouw en goed uitleg over musea enz .

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

OP zich een goed verzorgde reis.

Maar de bus was niet zo geschikt voor 4 dagen in de bus zitten. Te krappe beenruimte en harde armleuningen waar weinig plaats was om je arm op te leggen. Dus toch niet de luxe touringcar als waar hiernaast over wordt geschreven. De service door de Hostess was heel goed maar we hadden bij de opendagen gehoord dat er onderweg veel info zou worden gegeven door een gedreven chauffeur maar helaas was dat niet zo. Heel jammer. T

Veel gezien

Prachtige reis gehad , Karel en Anja hadden veel informatie over de omgeving evenals de gids,het was fijn om met hen deze reis te maken. Hotel in Italië was super ,heerlijk eten ,een grote tegenvaller was het overnachtingshotel hier was het eten ronduit slecht. Ik kan deze reis iedereen aanbevelen fijne vacantie gehad.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Mooi om een keer gezien te hebben v

Wat mij tegen viel was de lange dagen in de bus. Ook al weet je dat dat staat te gebeuren. De plaatsen waar we naar toe zijn geweest zijn prachtig. Al die vele tunnels was voor mij ook een tegenvaller.

Prima reis

Vanaf de start tot het eind boeiednd

geweldige dagen gehad

wij hebben een geweldige reis gehad met chauffeur Karel en Anja.

Indrukwekkend

Mijn eerste keer naar Italië. De rijstijl van Karel was uitstekend. Anja vertelde over de streken waar we door heen reden. De overnachting in Freiburg was prima. De warme maaltijd was goed maar sober. Het hotel in Alassio was goed, maar de hotelkamer voor mij, was een teleurstelling. De kamer grensde aan de lift. Met het nodige lawaai. De dagtochten begonnen op tijd. Maar waren de moeite waard. De gids vertelde haar verhaal maar was niet boeiend genoeg.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Perfect geregelde reis, volkomen aan verwachting voldaan.

Touringcar was waarschijnlijk net van vorige reis terug ,onvoldoende gereinigd. Tijdens reis door chauffeur Karel en Ada steeds aan het ende van de dag gereinigd. Reisbegeleiding goed voorbereid, Karel en Ada zorgden tijdens de reis voor voorlichting door de streek te omschrijven waar we door reden. Dit alles duidt op uitstekende voorbereiding. Kortom uitstekend geregelde reis.

alles super goed geregeld

Alles perfect. Alleen weinig bloemen gezien.

Prima reis

Reis was prima hotel ,lekker eten . Overnachting hotel was het eten slecht ontbijt was prima . Reis goed begeleid door Karel en Anja .

Top bestemming

Super verzorgde reis

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Een fijne gemoedelijke Reis.

Een reis die van begin tot eind goed in elkaar zat. Geweldige Hotels met uitgebreide service. Hele mooie dagtochten met goede begeleiding door een plaatselijke gids Die heel veel vertelde en goede uitleg gaf. Goede chauffeur die ook met veel informatie kwam over en tijdens de reis.

Prima!

Peter was een hele goede en prettige chauffeur. Het was een mooie reis met interessante bezienswaardigheden.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Alles goed geregeld en goede hotels

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Prima verzorgde reis naar een prachtige omgeving

Zeer mooie reis met een leuke groep mensen.

Alles perfect geregeld.

Heel veel gezien, goed geregeld, goede hotels,goede chauffeur en gids.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Zeer tevreden, maar heen en terugreis is lang

Ter plekke mooie plaatsen en steden bezocht. Genua, niet de moeite waard op de manier zoals wij die bezocht hebben. Onze complimenten aan chauffeur Peter.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

fijne vakantie gehad, veel mooie dingen gezien

De busreis 2 dagen heen en terug was intensief. Verder een leuk gezelschap en begeleiding van de chauffeur. Complimenten voor zijn stuurmanskunst.

• Reisbestemming Bloemenrivièra en Côte d’Azur - 10 dgn.

Zeer goed georganiseerde reis.

Genoten van deze reis naar de Bloemenriveira/Cote D'Azur. Mede ook dank zij het mooie weer een fantastische reis gehad. Veel bezienswaardiheden gezien maar toch niet te vol gepropt. Goede ingehuurde Nederlandstalige reisbegeleiding. Top chauffeur en zijn begeleiding!! Hotel vond ik voor de rest prima maar het eten was meestal niet warm meer en alles had een vlakke smaak wat ik eigenlijk in Italië niet verwacht.

Uelserweg 35

7651KT Tubbergen