het was een mooie reis

er werd niet gewisseld van plaats in de bus de rijtijden waren te lang achter elkaar

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad,overweldige natuur/bergen. Excursies naar Spanje en Frankrijk helemaal goed. Hotel meer dan goed. Complimenten voor de chauffeur. Alleen erg jammer dat er veel discussie,irritatieen onrust was over het rouleren in de bus!!!

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Goede service, en chauffeur!

Hele mooie reis, uitstekend hotel, nog meer andere excursies aan te bevelen in Andorra. Vol lof

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Goede en attente chauffeur en geweldige hotels

De zeer goede hotels (ook op heen- en terugreis), de attente begeleiding van de chauffeur en de gids met interessante informatie maken dat deze reis de wat duurdere prijs (in vergelijking met andere operators) zeker waard is. Erg jammer was de onenigheid in de bus over de zitplaatsen in de bus. Rouleren hoefde alleen in het voorste gedeelte van de bus.Echter daar gebeurde dat niet altijd, waardoor onvrede. Zelf vind ik rouleren in de hele bus fijner: in het achterste gedeelte zie je toch minder goed. Ook het onbeperkt wijn drinken bij het eten mag wel wat minder: erg vaak werden meer flessen aangerukt. Twee glazen p.p. lijkt mij voldoende. Hoe dat te regelen is misschien lastig.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Prima hotels, vriendelijk personeel.

Bus/tafel indeling > zitplaatsen verliep helemaal NIET goed > gaf problemen. Ik ben verschillende keren van de zitplaatsen zowel in de bus als aan tafel weggestuurd omdat mensen deze voor anderen bezet hielden. Dat ging vaak op een niet prettige manier > erg agressief > asociaal gedrag. Dat voelt als alleen reizende NIET goed en prettig. Misschien een idee om mensen een vaste plaats bij de boeking in de bus te geven > zoals in vliegtuigen en treinen. Ik weet niet of ik nog wel weer met een busreis ga en ik hoorde van meer medereizigers dat zij ook geen belang meer hadden i.v.m. de gang van zaken, gedrag van mensen.

Een zeer mooie reis

Hotel, service, personeel zeer goed, Chauffeur, reisleider perfekt de Markt mag een uurtje meer,en er moeten vaste plekken voor aan tafel en in de bus zijn is nl. rustiger.!!

Service goed,programma minder.

Programma Andorra niet bijzonder, uitstekende chauffeur/ reisleider!

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

chauffeur, service en behulpzaamheid zeer goed

genoten van de mooie reis. Improvisatie bij slecht was goed doordacht en interessant.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Een goed georganiseerde en verrassende reis

Helaas wel elke dag met gezeur van een aantal medereizigers over het rouleren in de bus. Voor een groot aantal reizigers was het niet duidelijk, dat er niet gerouleerd wordt in het achterste deel van de bus en een aantal passagiers een gereserveerde plek hadden. Ondanks dat Peter Hiemstra dit meerdere keren heeft uitgelegd. (helaas mensen luisteren niet). Een tip van mij: laat alleen de stoelen op de rechterzijde van de bus na de achterinstap buiten de roulatie. Verder een heel fijne reis gehad.

goed en correct prima werk van Ter Beek

Goed en correct prima werk van Ter Beek

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

alles wat in de gids stond bleek te kloppen

Voor de eerste keer met de bus op vakantie. Twee dagen en twee dagen terug in de bus was best wel lang. Maar het gebodene op de plaats van bestemming maakte alles goed.

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Een prachtige goed verzorgde reis.

Ondanks de lange reis er naar toe en terug werden we de dagen in Andorra uitstekend beloond door de fraaie omgeving tijdens de diverse excursies in Andorra, naar Spanje en Frankrijk. Dat allemaal onder de uitstekende leiding van de chauffeur/reisleider Peter, gids Diny en door de gezellige groep medereizigers. Een aandachtspunt: Moet het rouleer systeem in de bus niet worden heroverwogen, want dat leverde o.i. veel te veel onrust en discussies op.

zie hier onder

prima allen rouleren in de bus waardeloos .moeten duidelijke regels voor zijn

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Wij hebben een mooie reis gehad.

Chauffeur was prima. Hotel in Andorra was prima wat eten en drinken betreft .

• Reisbestemming Andorra - 10 dgn

Een prachtige reis met een goede , vriendelijke chauffeur ,in een woord “geweldig “ !

Inderdaad een goede service en een vriendelijke buschauffeur vooral Peter Hiemstra .

Over Ter Beek Reizen