Top vakantie

Top vakantie

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Mooie reis.prima chauffeur en partner riekie goed hotel.mooie excursies

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Super reis geweldig weer prachtige dagtochten leuk gezelschap en een geweldige chauffeur en zijn Rieki helemaal top Alles goed voor herhaling vatbaar kijken wat het volgend jaar wordt Joop en Trees

Alles goed geregeld

Bijzondere chauffeur ,muzikant en zanger Bertus Bossink met zijn vriendin Rikie

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Fantastische reis met een leuke ervaren chauffeur

We hebben erg genoten van onze reis in en door het Pitztal in Oostenrijk, alle mooie, interessante en belangrijke dingen heeft Bertus B. Ons laten zien en/of meemaken de reis werd nog leuker door de fantastische feisleidster Rieky en mede door het spel op de accordeon, super. Dus al met al een zeer geslaagde reis, zelfs het weer zat mee. Groeten Jan & Ans uit Haarle

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Hele fijne chauffeur en zijn vriendin Deze 2 mensen wilden echt alles voor je doen Het was een hele fijne en gezellige reis Wij hebben van de reis genoten maar het kan ook niet anders met 2 van die fijne mensen voor in de bus. Groetjes

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Goede organisatie en perfecte Chaufeur.

Onze laatste reis met ter Beek was naar Pitztal. Die is voor een heel groot gedeelte geslaagd door de goede keuze van het hotel, de dagreisjes en de perfect optredende chauffeur. Ook het extra meewerken van de partner (Rikki) was een goede aanvulling om net dat beetje meerwaarde aan deze reis te geven.

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Mijn ervaring met ter Beek reizen is heel goed. De reis naar het Pitztal was in woord fantastisch. Een hele ervaren en leuke chauffeur en een hele leuke begeleidster.Een goed hotel en de excursies waren mooi en zeer goed verzorgd. Dus alleen maar lof.

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Een fantastische relaxte reis.

Een reis om niet te vergeten. Goede begeleiding en mooie natuurschoon. Heel veel gezien en genoten.

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Hele goede organisatie van alles tijdens de reis

Hallo, Na diverse andere busreizen gedaan te hebben kwam ik tot de volgende conclusies; Direct vertrek uit de regio is me zeer goed bevallen. Ook al zit je de eerste en laatste dag in de bus. Dat is veel fijner In het verleden vaak reizen van 10 tot12 dagen gedaan, en dan ben je 2 dagen druk met ophalen wegbrengen van de medereizigers. Boven dien 2 dagen bezig met overnachtings hotels waar je alleen maar tijd verliest. , en niks leuks doet. Ik heb dus veel veel in soortgelijke reizen van 8 dagen met maar 2 reisdagen in plaats van 4. Ook was ik verrast door de regel bij jullie dat een single zoveel mogelijk 2 zitplaatsen krijgt. Het is echt niet leuk als je platgedrukt zit met iemand die je niet kent, en dat met zoveel kilometers reizen. Het hotel in Jerzens was heel erg goed. De mensen zijn aardig, en ze willen het ons naar de zin maken. Het hotel was erg schoon en keurig verzorgd en goed onderhouden. Het eten was heel lekker en keurig verzorgd. De chauffeur Martin Ophoff was heel erg goed. Ik vond dat iedereen respectvol met elkaar omging. Hoewel ik al heel vaak op vakantie naar Oostenrijk ben was afgelopen week de mooiste voor mij tot nu toe. Het waren schitterende excursies, en perfect georganiseerd. Martin kon zich snel aanpassen aan gewijzigde omstandigheden onderweg. Het laatste diner in Gronau was een supergrote verassing voor mij. Een prachtige locatie met enorm lekker eten. Na deze succes vakantie ben ik zeker van plan om met jullie vaker op vakantie te gaan. Graag hou ik me aanbevolen 8 daagse reizen, met maar 2 reisdagen. Een andere vraag aan jullie is: kunnen jullie per seizoen ook een singles reis organiseren?? Ik ben benieuwd Hou me maar op de hoogte! Fremy ten Lohuis. telefoon : 06 209 12 115

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Geweldige reis met en geweldige chauffeur!!!!!

We hebben n geweldige reis gehad. Supermooie omgeving, mooi hotel en aan Martin hadden we een ontzettend leuke en vlotte chauffeur (Martin)die er een hele mooie reis van heeft gemaakt. Niks was teveel. Respect hiervoor. Al met al een hele mooie herinnering voor ons samen. We waren met 10 man en gewoon n band opgebouwd met de hele bus. Dus voor ons een hele dikke 10!!

Heel goed verzorgd

We hebben een prachtige reis gehad en een prima chauffeur, konden voor alle vragen bij hem terecht grote pluim voor Martin Ophof

Mooie 8daagse rijs en goed hotel

Was een fijne vakantie en een goede bus chauffeur

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Goede chauffeur en reislëidster,allres was naar wens.

Een gezellige groep veel gelachen en genoten.Lekker gegeten en gedronken Mooie excursies, over het algemeen mooi weer Pitztal was een geslaagdë vakamtie met een veelzijdige chauffeur en assistemte. Bertus en Riekie harteĺijk bedankt

Een mooie gezellige vakantiereis

Een gezellige chauffeur met zijn vrouw. Leuke uitstapjes. Het hotel was keurig en vriendelijk personeel. Het warm eten was niet alle dagen even goed.

Prima verzorgd!

Mede dankzij chauffeur en Riky hebben we het pitztal op een fijne en veilige reis ontdekt, dit dal was nog niet ontdekt door ons, Oostenrijk is thuiskomen na er met ons gezin vaak zijn geweest, gezelligheid en een leuk gezelschap in een echt Oostenrijks hotel, kortom een fijne vakantie!

geweldig

Het was een gezellige Reis een goed verzorgt Hotel een goede Reisbegeleiding nog maals bedankt Bertus en Rikie groeten Hennie en Ine olde Heuvel

fantastisch

Fantastisch reis en mooie dagtochten met hele goede begeleiding van Bertus Bossink en zijn vriendin. Bij ons ging het mis bij het inchecken van de kamers in een dependance naast het hotel op 3 hoog zonder lift en dat met mijn astma maar het werd de volgende dag prima opgelost door de chauffeur want zij hebben onze plek ingenomen. En ik was zo blij. Top top.

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Voldoende dit met name door het matige eten in het hotel

Mijn ervaring is voldoende maar dat is het dan ook.Dit met name door het hotel en omdat het bezoek aan het hoogst gelegen cafe in Tirol 3440 niet door ging,wat mij verbaasde mede gezien het feit dat op internet te zien was dat het cafe een bepaalde tijd geopend was,zie onderstaande vermelding welke ik van internet heb gekopieerd. Het hoogste ontbijt van Tirol Elke donderdag en zondag in de zomer (16 juli 2023 t/m 28 september 2023) bieden wij u een bijzondere beleving in Café 3440. Om 07.00 uur of 09.00 uur brengt de Gletscherexpress u naar 2.840 m en vanaf daar kunt u met de Wildspitzbahn rechtstreeks naar Café 3440.

Prima reis bestemming Pitztal

Fijn gezelschap. Veel plezier gehad. Reisbegeleiding Riki en Bertus waren zeer kundig en wisten veel te vertellen over Pitztal. Konden de stemming er goed in krijgen. Alleen jammer dat we niet naar café 3440 konden wegens onderhoud. Het hotel is wat gedateerd. Was schoon en goede bedden. Het eten had iets meer kwaliteit kunnen hebben.

heerlijk ontspannen vakantie gehad

Van het begin tot het eind was alles perfect geregeld en duidelijk, fijne bus en chauffeur, gezellige groep, goed hotel, lekker eten

Goed verzorgde reis.

Reis Mayrhofen Goed verzorgde reis, mooie locatie veel te doen. Kamers zowel ontbijt en avondbuffet eten meer dan goed verzorgd. Bij na elke avond live muziek super mooi. Begeleiding van Adrie Oude Avenhuis en vriendin perfect gedaan een goede combinatie als reis begeleiding.

• Reisbestemming Pitztal Oostenrijk - 8 dgn.

Wij vonden het een geweldige reis.

Hotel was goed alleen in de omgeving niks te beleven. Hebben toch nog een almabtrieb meegemaakt. De chauffeurs hebben hun best gedaan. Vooral Bertus (maar da's mijn broer) Verder was alles goed. Gezellige groep.

Een heel mooie reis !

Geweldige reis

mooie dagtochten, mooi weer en een heel gezellig gezelschap, een geweldige reis

Over Ter Beek Reizen