Mooie reis met een Top-chauffeur!

Veel gezien, gereisd, gelopen en genoten! Hotel in Les Gets was goed, hotel en plaatsje Bad Sackingen was Top!

Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Een droomreis die alle verwachtingen waar heeft gemaakt.ofschoon erg warm met een aangepast programma was het uitstekend te doen dankzij zeer bramen chauffeur en lieftallige reisleidster. Uitstekende hotels! Leuk gezelschap. Als kenner van Zwitserland was het fijn om op 92 jarige leeftijd oude herinneringen op te halen, destijds met mijn vrouw en kinderen , nu met mijn lieve vriendin.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Altijd goed verzorgde reizen.

Elke dag een interessante excursie.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Mooie gevarieerde reis met een mooi gezelschap

Mooi afwisselend programma. Heel veel gezien ondanks dat het soms erg warm was. Leuke Nederlandstalige gids en een geweldige chauffeur.

Een super reis.

Een goede reisbegeleiding. super chauffeur en gids hotels goed. Alleen misten we fruit bij het ontbijt in Frankrijk.

Fantastisch georganiseerde reis!

Top dat er met 20 aanmeldingen toch wordt besloten de reis door te laten gaan. Een top chauffeur en reisleider die in alle onvoorziene situaties snel de planning aanpast naar de omstandigheden. Het nieuwe overnachtingshotel was top!

Erg goed bevallen!

Het was mijn eerste groepsreis en het is me erg goed bevallen. Vanwege het net iets te warme weer zijn op de dagen dat het originele programma te zwaar zou zijn toch goede alternatieven gevonden. De reisbegeleiding was erg goed en dat geldt ook voor de redelijk lange reisdag naar het zuiden van Duitsland en de terugreis. Prima te doen. Hoogtepunten waren voor mij de kabelbaan in Les Gets (Mont Chéry), de tandradbaan naar de voet van de Mont Blanc en het Charlie Chaplin museum in Vevey. Het zorgeloos vanuit de bus de prachtige Alpen bekijken was elke dag weer een genot.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Mooi maar ook wel vermoeiend

Mijn ervaring was prima . Er was een min punt de gids was veel te haastig . Er was niet veel tijd om foto’s te maken. Door dat ik niet snel loop en altijd de laatste was voelde dat niet fijn aan. Verder heb ik genoten van Der reis en de fijne groep.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Goed verzorgd en betrouwbaar.

Opnieuw een goede vakantie gehad. Voor de 3e maal mee met Ter Beek en elke keer uitstekende hotels, excursies, chauffeurs, en touringcar. Het geluk van mooi weer deed ook een duit in het zakje..... Het gemoedelijke en gastvrijheid, open dagen, stellen je tevreden.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Mooie reis en afwisselend.

De reis was mooi, soms doe je teveel in 1 dag, verder prima. Het hotel was ook goed, het eten wel goed, maar we hadden er meer van verwacht. De afspraken tussen de chauffeur en de reisleidster was niet altijd even duidelijk.

Prachtige reis

Ik was niet erg bekend in deze regio, maar wat was het een mooie reis in een prachtig gebied! Mooi hotel, moderne inrichting en zelfs zwembad! Heerlijk ontbijt en diner, mooie en interessante uitstapjes, zowel met bus, boot en trein. Enthousiaste chauffeur en begeleiding, goede gids. Dit is beslist een reis om aan te bevelen!

En absolute aanrader!

Ik geef 4* omdat in Les Gets het eten veel minder was wat ik gewend ben.... Maar verder was fantastisch

Super reis

Veel gezien af en toe heel veel gelopen en te veel trappen beklommen.

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Mooie reis. Veel gezien en gedaan met een hele fijne en gezellige groep.

Voor de begeleiding vanuit Ter Beek niets dan lof. Echter de gids (Evelien) gaf het gevoel steeds de "trein" te moeten halen. Voor mensen die niet zo hard liepen geen fijn gevoel om te merken dat anderen steeds op hen moesten wachten. Bij de stadswandelingen werden ook geen foto momentjes ingelast! ( Anders was mijn score zeker een 9 geweest )

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Het was een prachtige reis, we hebben veel gezien en alle lof voor onze chauffeur Martin en partner + reisleidster Eveline. Topreis!

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Het was een prachtige reis en een mooi gezelschap.

Goede en ervaren chauffeur en de verzorging in de bus was perfect. Misschien bij sommige plekken waar we net aan kwamen nadat we een (als voorbeeld) boottocht hadden gemaakt iets meer tijd om in deze plaats wat langer te verblijven. Heel veel gezien en tekst en uitleg gehad van de gids die 5 dagen mee was. Op de terugreis een perfect Hotel en plaats Bad Sackingen . Wij zullen hem aan bevelen bij anderen.

supergoed

totale reis was fantastish

• Reisbestemming Meer van Genève en Mont Blanc - 9 dgn

Mijn score had hoger kunnen zijn maar werd beïnvloed door het feit dat ingehuurde gids (mevr, Evelien) niet luisterde naar de klant. Bij herhaling is door meerde reisgenoten gevraagd om het wandel tempo aan te passen meerdere reisgenoten hadden problemen met het lopen. Wellicht is het verstandig om in uw reisbrochure hier melding van te maken. Vooe het overige heb ik genoten van deze vakantiereis alle lof.

Uitstekend verzorgd, goede hotels

Uitstekend verzorgd, leuk gezelscap

Voortreffelijk

Wij hebben erg genoten van deze reis, mede door de goede zorgen van de chauffeur. Het was heel goed geregeld. De kamer in ons hotel was wel klein voor 2 personen maar we hebben ons er goed mee gered. Dit had misschien ook te maken met de verbouwing van dit hotel.

Leuke vakantie week

Mooie en gezellige reis en heb heel veel gezien

eten viel tegen

wintersport hotel eten viel tegen

• Touringcar N.v.t.
  • Reisbestemming Meer van Genève & Mont Blanc - 9 dgn

De eerste keer dat wij ( mijn man en ik ) met een busreis meegingen was heel fijn. Martin Ophoff was een fantastische chauffeur niet alleen vanwege het rijden, maar ook bij alles wat ons tijdens deze reis is overkomen. Hij was de kalmte zelf en vond overal een oplossing voor ons die fijn was. Hij kwam soms zelf niet aan eten toe als de tijd te beperkt was en zijn antwoord was dan, ik kan lang op koffie functioneren.

mooie reis

chauffeur en gids uitstekend. omgeving heel mooi.hotel eerste en laatste overnachting goed .Hotel de marmotte service goed.Dinerwas op enkele malen minder b.v. salade wortelen, koude soep en het gerecht uit de oven met veel aardappelen te vet,

een fantastische reis

Van het begin tot het eind een goed doordachte reis met een fantastisch aanbod van verschillende onderdelen. We hebben van het begin tot het eind genoten. Alle lof voor de chauffeur (Martin Ophoff), die ons verwend heeft, want als je zelf moet rijden kun je niet zo van de omgeving genieten. Elk onderdeel was keurig verzorgd en werd door Martin en de reisleider prima uitgelegd. Het onderdeel "kaasmakerij"mag je wat mij betreft vervangen door iets anders. Verder was het programma tip top in orde.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.

Over Ter Beek Reizen