Prima reis.

Veel gezien, leuke excursies en een prima chauffeur.

Geweldig!!!

Het was een geweldige reis. We hebben heel veel gezien en de begeleiding door Martijn en Melchior was geweldig. Het hotel was uitstekend en ik vond het prima dat de kamer alleen op verzoek werd gedaan i.v.m het milieu. Ik heb een geweldige week gehad en kan het iedereen aanbevelen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

prima georganiseerd en heel fijne reis

eerste keer dat ik ( alleen) deelnam aan een reis. Dankzij mijn reisgenoot was ter Beek een prima keuze.Áfwisselend programma, goed hotel en een perfecte chauffeur/reisleider.

Goede reis

Wij hebben veel gezien.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Altijd tevreden over de goedgeorganiseerde reizen

De reizen zijn altijd goed verzorgd en de bestemmingen bieden voor ieder wat wils. Er zijn meer dan voldoende activiteiten tijdens de reizen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

perfect, kan niet beter. wij blijven bij ter Beek

In het hotel lieten ze wat steken vallen, zoals niet vervangen van lakens en handdoeken. dit zgn. ivm milieu. Maar het gaat puur om eigen gewin. Dit werd door ter Beek niet geacsepteerd. en was snel opgelost. Wij hebben in ter Beek het volste vertrouwen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

resultaat was boven mijn verwachtingen

Een hele prettige goed uitgebalanceerde busreis. De chauffeur tevens reisleider verdient alle lof. De stadsverwarming in Dresden was in onderhoud en daardoor was het (kleine) zwembad twee dagen onbruikbaar en de warmwatervoorziening in de kamers liet te wensen over, maar dat was overmacht. De toeslag voor enkel gebruik van een dubbele kamer vond ik vrij fors. Vanwege privacy-wetgeving is een gewenste deelnemerslijst waarschijnlijk niet mogelijk. Misschien zijn persoonlijk naambadges wel mogelijk. Ik heb geen bruikbare suggesties voor Ter Beek Reizen voor welk aspect van deze reis dan ook!

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

een prachtige reis en een hele goede chauffeur en verteller

Een fantastische chauffeur met hulpje, prachtige excursies en als extra nog een lichttoer. Het hotel hebben jullie al genoeg over gehoord.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Het was een geweldig mooie reis

Genoten van mooie, herbouwde bouwkunst, van geweldige natuur en een prima chauffeur/reisleider. Hij heeft ons van mooie plekjes laten genieten. Het hotel was prima, ondanks dat er geen airco was. Enig minpuntje aan het hotel: geen klein afvalbakje op tafel bij ontbijt en het douchen in een bad is niet optimaal, met name voor (ouderen) die moeilijk ter been zijn. Voor de rest: prima reis

Heerlijke reis

Kan niet anders zeggen dan dat het een hele fijne reis was. Veel gezien en veel indrukken opgedaan. Dit mede dankzij Martijn chauffeur/reisbegeleider en Melchior die niets teveel was. Ik gebruik een rollator en kon door hun hulp aan alle excursies deelnemen. Ik kijk uit naar een volgende mogelijkheid en dat wordt zeker weer ter Beek.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie reis met leuke uitstapjes en goed hotel. Chauffeur was goede en leuke reisleider.

Prima reis en fijn genoten

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mijn vrouw en ik vonden het een hele mooie reis met veel informatie.

Hele goede chauffeur die goede verhalen vertelde en veel informatie gaf. Leuke reis, ontspannen en vriendelijke medereizigers waar we goede contacten mee hebben gehad. Goed hotel met heerlijk eten. Veel gezien in en om Dresden. Wel heb ik 1 opmerking: als je achter in de bus zit was het geluid van de motor meer te horen dan voorin de bus, voor al bij het optrekken en bij hellingen op rijden. Is daar iets aan te doen? Ik zal Piet ter Bekke hier ook nog naar vragen. Piet is mijn collega en zie ik morgen.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Het was een geweldige reis.

Het was er gezellig een mooie stad en het hotel was goed.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Mooie reis, goede reisleider/chauffeur.

Mooie reis, Dresden is een prachtige stad met een bijzondere geschiedenis. Prima chauffeur/ reisleider Martijn Droog. Mooie excursies,fijn reisgezelschap.

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Prachtige reis, geweldige chauffeur.

Heel goed hotel, chauffeur heeft ons alles laten zien van de omgeving en stad en heel behulpzaam. Geweldig mooie reis gehad.

Super verzorgde reis!

Onze eerste ervaring met Ter beek reizen hebben we als zeer positief ervaren. In het hotel waren de kamers mooi en schoon en ook het onbijtbuffet en het buffet ‘s avonds was lekker en erg uitgebreid. De excursies waren interessant, alleen de Duitse gids bij de Bastei was moeilijk te verstaan, wachtte ook niet tot de hele groep er was. Misschien zijn oortjes een optie. Een grote pluim verdient onze chauffeur Martijn, die alles uit de kast heeft gehaald om het ons naar de zin te maken!

PERFECTE REIS EN CHAUFEUR

PRIMA MAAR TIJDENS DE EXCURSIES HADDEN WE BETER EEN GELUIDS OORTJE KUNNEN DRAGEN

Uitstekende

Hele mooie reis

• Reisbestemming Dresden en Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Een heel mooie reis die onze verwachtingen overtrof.

De busreis heen en terug en tijdens de uitstapjes verliep perfect. De chauffeur was een aangenaam persoon en een perfecte reisleider. We hadden mooie excursies in de regio rond Dresden. Het hotel was goed. De keuze tijdens ontbijt en diner was geweldig en de gerechten overheerlijk. Wat wil een mens nog meer?

geweldig

chaufeur een 10

Indrukwekkend

De reis was goed georganiseerd. Het hotel was uitstekend. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds was het dinerbuffet ook royaal. "Mijn" kamer was heerlijk koel. Mooie badkamer. Het personeel was aardig. De excursies waren meer dan de moeite waard.

uitstekend een mooie reis

Een prima chauffeur c.q. reisleider, zeer behulpzaam. prima uitleg. Was goed te doen met de rolstoel.

Alles prima in orde.

Een chauffeur/reisleider als Martijn ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Een 10plus op alle fronten.

Prima verzorgde reis.

Ik heb genoten. Alles prima geregeld.

zeer te vreden

Gewoon zo doorgaan

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Reisbestemming Dresden & Sächsische Schweiz - 6 dgn.

Over Ter Beek Reizen