prima installatie

Informatie vooraf op orde. installatie vlekkeloos verlopen wel lange wachttijd na goedkeuring offerte tot levering van het systeem. onnodig lange wachttijd voor het volgen van de productie via een app.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Goede service van verkoop t/m installatie

De monteur die de leiding had heeft een goede oplossing verzonnen om de kabels netjes weg te werken binnenshuis en niet buitenom. Top! Goed werk!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Goed product en prima dienstverlening

Duidelijke en heldere afspraken, goed product en de installatie in zeer netjes aangebracht.

zeer tevreden

we zijn zeer te spreken over zonnepanelen van energie wonen!! Netjes geinstalleerd en vriendelijk personeel. Als je vragen hebt via de mail word het ook snel beantwoord. Wij zijn er blij mee en zullen de mensen adviseren om contact op te nemen met essent/energie wonen

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Prima geregeld van begin tot het eind

Heel fijn gesprek gehad mbt informatie plaatsing zonnepanelen. Heel geduldig geïnformeerd. Daarna alles in gang gezet en zonnepanelen geplaatst zoals afgesproken. Binnen gestelde tijd en met vakmensen. Heel prettig dus.

• Vakmanschap installateurs

Erg tevreden hoe alles is verlopen. Zeer tevreden over de plaatsing.

Zeer goed en zeer beleefde en aardige monteurs

wij zijn erg tevreden over het gehele proces van het het bestellen van zonnepanelen en de daadwerkelijke plaatsing van de panelen. De afspraken werden keurig netjes na gekomen. De begeleiding door adviseur Dhr. Ricardo Keller was klantvriendelijk meneer. De plaatsing werd gedaan door 4 werknemers van uw bedrijf. Zeer kundig en professioneel. Dus super blij met de service van Energie Wonen.

Erg goed.

Ik ben erg tevreden over het gehele proces van het het bestellen van zonnepanelen en de daadwerkelijke plaatsing van de panelen. De begeleiding door adviseur Esmee Estrik was klantvriendelijk en adequaat. De plaatsing werd gedaan door 4 werknemers van uw bedrijf. Zeer kundig en professioneel.

Heel Heel Heel Tevreden met EnergieWonen

Wij zijn zeer tevreden over Energie Wonen. Adviseur Lennart Braber heeft ons vanaf het begin heel erg goed begeleid. Hij was altijd beschikbaar voor vragen. Belde gelijk terug als dat nodig was. Toen wij problemen hadden met ons dak en de zonnepanelen nog niet geplaatst konden worden terwijl ze al wel klaar lagen heeft Energie Wonen daar totaal niet moeilijk over gedaan. De zonnepanelen zijn een aantal maanden blijven liggen in het magazijn en toen wij aangaven dat ze geplaatst konden worden is dat ook heel snel en vakkundig gedaan. Inmiddels liggen ze lekker in de zon en zijn wij aan het besparen. Dus super blij met de service van Energie Wonen.

Ze doen wat ze beloven.

Het ging allemaal zo gemoedelijk. De afspraken werden keurig netjes na gekomen.

• Vakmanschap installateurs

Er is goed geluisterd naar mij als klant en woorden zijn daden ...

Levertijd was oorspronkelijk langer dan de vooraf aangegeven levertijd, terwijl dit naast kwaliteit een belangrijk besliscriterium van ons was. Was bekend bij de verkoopadviseur Ricardo Keller. Toen ik hierover heb geklaagd is dit uiterst serieus genomen en is mijn klacht ook direct erkend. Van alle acties die zijn ondernomen om de levertijd te verkorten ben ik tussentijds uiterst correct op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is de levertijd zelf met enkele weken teruggebracht naar min of meer de oorspronkelijke planning. Uiterst correct allemaal en prima communicatie. Het gaat hier en daar wel over veel schijven en schakels, maar per saldo klopt alles en zijn de panelen keurig geïnstalleerd.

Zeer vriendelijk behulpzaam bedrijf

Wij zijn zeer tevreden hoe het werk hier is uitgevoerd

Geweldig gedaan!

Uw medewerkers hebben heel goed en vriendelijk gewerkt! Ze zijn ook heel beleefd en leggen alles heel keurig uit! Ik zal zeker uw bedrijf aanbevelen! U mag blij zijn met de goede mensen!!

Net voldoe nde

Communicatie was onvoldoende. Mails werden niet beantwoord. Installatie werd op de dag van afspraak veertien dagen uitgesteld omdat electricien ziek was. Kan gebeuren. Maar om dan veertien dagen later te leveren vind ik onbehoorlijk. Heb nog contact gezocht maar kreeg niet eens antwoord. Een slechte zaak vind ik dat.

• Vakmanschap installateurs

Fijne communicatie en goede installatie

Vanaf het adviesgesprek tot aan de installatie is de communicatie fijn en duidelijk geweest. Wij zijn zeer te spreken over de fijne samenwerking, duidelijke communicatie en de deskundigheid van de installateurs.

zeer goede ervaring

snelle en goede installatie, meegedacht door de monteur.

Zeer goed en zeer beleefde en aardige monteurs

Zeer goed geholpen door de vertegenwoordiger bij het aanschaf van de zonnepanelen. Door de drukte iets langer moeten wachten op het installeren. Maar de monteurs waren uiterst vriendelijk en beleefd.

• Vakmanschap installateurs

Snelle installatie en goede service!

Nadat we voor Energie Wonen gekozen hadden, ging de hele procedure van start en zijn we perfect geholpen! Ondanks een inmeet foutje, was ook daarna de service goed en snel!

Afspraak is afspraak.

Zeer goed, op de plek zelf zijn ze gaan kijken wat er mogelijk is en luisterde zeer goed naar de klant. Goed aanbod. En dan is het wachten.... En zo als afspraak een duidelijke indeling van het werk. Totaal perfect zijn de werkzaamheden gedaan.

• Vakmanschap installateurs

Aftersales zeer slecht maar installateurs waren top

Na installatie een probleem gemeld met onze installatie. Binnen 5 dagen zouden wij bericht krijgen, gebeurde dus niet. Maar weer bellen blijkt dat in hun systeem geen melding staat. Nu wel een melding gemaakt waarbij wij een bevestigingsmail hebben ontvangen. Mail vermeldt binnen 5 dagen bericht terwijl helpdesk aangaf binnen 10 dagen. Na 10 dagen nog geen bericht, maar weer bellen. Sorry wij hebben het druk op dit moment. Hier heb ik als klant geen boodschap aan. Dit bedrijf geeft niks om haar klanten, informeert slecht. De installatie van het systeem heeft ook 5 maanden later plaats gevonden dan aangegeven. Als wij dit van te voren hadden geweten waren wij niet met ze in zee gegaan.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Vanaf offerte tot de oplevering tevreden en zijn er geen verbeterpunten.

• Vakmanschap installateurs

de eerste keer was een goede ervaring en deze tweede keer weer ook

als je een vraag heb aan de monteurs dan krijg je een antwoord waar je wat aan heb. en niet te vergeten vriendelijk en beleefd zijn

• Vakmanschap installateurs

Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen!

Het contact met Energie Wonen is uitstekend. Alles is volgens afspraak en op een heel prettige manier gedaan. Het plaatsen van de zonne panelen en de aansluiting op het net is door zeer kundige en aardige mannen van Byson bv heel snel gedaan. Het zijn harde werkers die, zonder pauze, de klus in 4 uur hebben geklaard. In 1 woord, fantastisch! De uitleg door de electro monteur was zeer duidelijk. De rust die we hebben, dat we in zee zijn gegaan met een zeer betrouwbaar bedrijf, dat ons maandelijks op de hoogte houdt met een energierapport en waar het contact heel goed mee is, is heerlijk. Wij zullen Energie Wonen natuurlijk aan iedereen aanraden!!!

zeer goed

vanaf het adviesgesprek tot er met het plaatsen van de zonnepanelen kan ik alleen maar zeer tevreden zijn mijn afspraak voor de montage moest verzet worden door de trieste mededeling dat de monteur getroffen werd door een herseninfarct de beste man heeft mijn panelen aangesloten en we hebben een prachtig gesprek gehad wat geweldig dat hij weer aan het werk was en wat een prachtig mens de andere 2 monteurs deden de dak installatie wat gewoon heel goed was dus kortom een topteam aan het werk en ben zeer tevreden met het resutaat

Een zeer prettige ervaring

We zijn erg goed geholpen door Lennard, hij heeft goed uitgelegd welke systeem het beste was in onze situatie. De offerte was duidelijk en de prijs netjes. Maarten heeft de panelen gelegd en dat ging heel vlot. Monteurs die plezier hebben in hun werk en meedenken. Kortom zeer tevreden

Bonnetstraat 53 6718 XN Ede

Over EnergieWonen

We zijn verhuisd! Kijk voor de meest recente beoordelingen op: https://cp-widgets.ekomiapps.de/reputation/energiewonen.html. Over EnergieWonen: Al 15 jaar lang zijn wij dé ervaren zonnepanelenspecialist in jouw buurt. Met 25 lokale adviseurs en meer dan 500 installaties per maand hebben we al meer dan 50.000 woningen mogen voorzien van zonnepanelen. We zijn één van de grootste zonnepanelen installateurs van Nederland. Na een persoonlijke inventarisatie bij jou thuis of telefonisch, wat voor jou het beste uitkomt, plaatsen wij onze zonnepanelen professioneel én probleemloos op jouw dak. Zo kan jij jarenlang genieten van zonnig rendement! Bij ons krijg je een vaste expert als aanspreekpunt en verzorgen wij zelf de installatie van zonnepanelen, laadpalen en thuisbatterijen. Zo kunnen we jou de beste kwaliteit garanderen en weet jij altijd waar je aan toe bent. Met EnergieWonen kies je voor betrouwbaarheid en vakkundigheid: we besteden veel aandacht aan ons kwalitatieve assortiment en hebben ervaren monteurs en installateurs in dienst. Ook zijn wij aangesloten bij het Stichting Garantiefonds Zonne-Energie (SGZE), Zonnekeur Installateur en Holland Solar. Heb je onverwachts toch een storing? Dan helpen we je snel weer op weg, zodat jouw systeem blijft stralen als de zon!