Super tevreden

Vanaf aankoop tot de installatie van de zonnepanelen is alles prima verzorgd door Energie Wonen. Pluim voor de montage ploeg van Maarten die ook meedenken om het aangezicht van de panelen te verbeteren waardoor voor ons het gewenste resultaat.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Alles keurig netjes afgeleverd.

Prima terugkoppeling van Teun

Jammer dat wij van te voren geen melding hebben gekregen dat de monteurs zouden langskomen. Door zelf te bellen met Energiewonen werd ons verteld wanneer de monteurs zouden langskomen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Very easy and helpful

Echt behulpzame mensen. Het installatieteam werkte heel hard en vriendelijk en beantwoordde al mijn vragen!

Heel goed

Afspraken zoals besproken. Snel, netjes en vakkundig geïnstalleerd

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Uitstekend advies en montage was vakwerk!

Prima advies aan huis, snellere levering dan gepland, professionele montage, plezierige vakmensen.

• Vakmanschap installateurs

Uitstekende uitvoering van de werkzaamheden

Van begin tot het einde van het project goede begeleiding. Het is toch een heel traject wat je moet doorlopen en dit wordt vakkundig gedaan, stap voor stap. Altijd bereikbaar voor vragen, vriendelijk.

• Vakmanschap installateurs

Super tevreden over de offerte, installatie en resultaat

Via via uitgekomen bij EnergieWonen. Gesprek met de adviseur en de offerte die daar uit kwam erg tevreden over. Was meer mogelijk qua aantal panelen dan bij concurrenten. Installatie ging ook vlekkeloos. Monteurs waren erg vriendelijk en hebben echt hun best gedaan ervoor (was iets lastigs met een kabel).

• Vakmanschap installateurs

Prima, kunt goed overleggen. Werken schoon

Goed, vriendelijk, vaktechnisch onderlegd

• Vakmanschap installateurs

De installatie, en de rest eromheen zoals btw teruggave is in een woord geweldig geweest.

Het verliep allemaal heel soepel en was binnen 2 uur geinstalleerd.

• Vakmanschap installateurs

Vlot en netjes geïnstalleerd.

Alles is zoals verwacht verlopen door vriendelijke medewerkers.

• Vakmanschap installateurs

Goed gesprek en duidelijk voorstel

Goed gesprek bij ons thuis gehad. Samen de mogelijkheden besproken en een keuze gemaakt. Ook direct gekeken naar de locatie van de omvormer en de mogelijkheden voor de bekabeling van de meterkast naar de omvormer op zolder. Daardoor weet je direct waar je aan toe bent. Door de drukte werd de plaatsing wat later dan verwacht, maar verliep verder goed

• Vakmanschap installateurs

Perfecte service van aanvraag tot en met de installatie

Adviseur over de vloer gehad, veel beter dan een online gesprek, alle afspraken (schouw, meterkast aanpassing, installatie) keurig netjes volgens planning nagekomen.

• Vakmanschap installateurs

Fantastische uitvoering van de werkzaamheden

De mannen kwamen al vrolijk binnen. Na een inspectie van uit te voeren werkzaamheden werd ik er op attent gemaakt, dat er een betere oplossing was voor een installatie. De betreffende medewerker liet me zien wat voor positieve effecten deze oplossing had. Overeenkomstig is dit uitgevoerd. Het was een heel warme dag, maar behalve een paar drinkpauzes, werd er stevig doorgewerkt. Het uiteindelijke resultaat overtrof al onze verwachtingen. Medewerkers waren zeer vriendelijk, attent en doelgericht. Ik had me geen betere kunnen voorstellen!!

Vakkundige monteurs

Enige 2 minpunten, EnergieWonen besteed de klus weer uit aan ZZPers die een jonge stagiaire bij zich hadden die het niet zo nauw nam met de dure Full Black zonnepanelen, deze werden uit de bus gehaald en 1. in eerste instantie op de klinkers gezet waardoor bij de eerste 2 panelen wat krassen in het zwarte omlijsting, (heb gezegd dat hij ze op karton moesten neerzetten zodat de randen niet beschadigden), 2. tevens stonden ze zonder beschermende verpakking al kant en klaar in de werkbus tegen elkaar aan.

Vlot en goed geregeld

Goede uitleg bij de aanvraag en duidelijke communicatie over wanneer de panelen geplaatst kunnen worden en onder welke omstandigheden.

• Vakmanschap installateurs

Uitstekende communicatie, voorlichting en plaatsing

Wij zijn zeer tevreden het hele systeem, maar wij zijn vooral erg tevreden met de zeer goede communicatie voorafgaand aan het plaatsen en het uitkiezen van de zonnepanelen, met dank aan Kristian.

• Vakmanschap installateurs

Goede voorbereiding en planning. Prettig contact en wensen en/of opmerkingen zijn goed bespreekbaar en worden opgelost.

"Gewoon" erg goed.

Vanaf het allereerste contact tot en met de installatie van de panelen, klopte alles precies zoals verteld en afgesproken. Bovendien ook nog eens hele vriendelijke mensen, dus wat ons betreft een hele goede positieve ervaring.

• Vakmanschap installateurs

Wat een deskundige, meedenkende mensen en bovenal erg vriendelijke medewerkers.

Super team onder aanvoering van de heel vriendelijke en bescheiden Mohammed. Klus in 3 uur geklaard en alles netjes opgeruimd.

• Vakmanschap installateurs

ccontact met kantoor..fantasties,,,contact met vertegenwoordiger ronduit slecht.

Had niet gedacht,dat we zo snel de zonnepanelen op het dak zouden krijgen.. Het contact over en weer, gedurende het proces vond ik echt prachtig!! En chapo!!! voor de mannen die de panelen gelegd hebben.. Die verdienen echt een pluim.

efficiënt, professioneel en vriendelijk

Al drie keer heb ik een zonnepaneel installatie mogen afnemen van Energie Wonen. en drie keer Bingo! Van advies tot afronding. het is allemaal zeer geolied. Ik ben bijznoder tevreden

• Vakmanschap installateurs

Alles geleverd en gemonteerd binnen afgesproken tijdsbestek.

Professionele montage door aardige monteurs. Goede uitleg over werking systeem. Schone oplevering, alle afvalstoffen meegenomen.

Netjes geïnstalleerd.

Duidelijke informatie, netjes opgeleverd. Al het afval e.d nemen ze mee na afloop. Vriendelijke jongens die het installeren.

• Vakmanschap installateurs

Eerlijke voorlichting, overzichtelijke informatie en ik werd goed op de hoogte gehouden van de volgende stappen in het proces. Voordat er een afspraak was met een adviseur duurde het wel enkeke weken. De levering duurde lang, 4 maanden na de getekende offerte. Plaatsing was keurig netjes en alles volgens afspraak. Vakkundige en nette, vriendelijke monteurs. Al met al was alles prima en dat is het belangrijkste, wel een beetje geduld hebben.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.