Geweldig bedrijf!

Prima advies van adviseur. Snelle installatie. Ziet er heel goed uit. Zeer goede en klantvriendelijke organisatie. Reageert snel op mail of telefoontjes. Prettige contacten met medewerkers. Betrouwbaar.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Goed aan de afspraken gehouden.

De informatie was op tijd en voldoende. Voor de belasting teruggave is de informatie iets minder duidelijk maar tot nu toe zijn alle vragen snel beantwoord.

• Vakmanschap installateurs

Alles netjes en cf afspraak afgehandeld

Ik kan niet ander zeggen dat alles zeer soepel en conform afspraak verlopen is. Adviseur reageerde steeds adequaat op vragen, van tevoren is door hem een duidelijk advies uitgebracht. Dit leidde tot een passend advies wat we ook geaccepteerd hebben. Op dit punt vond ik Energiewonen onderscheidend; er komt iemand met verstand van zaken langs waardoor ik meteen een passend voorstel kreeg. Ook de plaatsing verliep volledig volgens afspraak. Monteurs waren stipt en werkte netjes. Geen rommel achtergelaten (op de verpakking van de omvormer na :-)). Nu nog de app en dan kan ik genieten van mijn installatie. Die is mij binnen 5 dagen beloofd.

• Vakmanschap installateurs

Goed bedrijf, de installateurs hebben nog wat verbeterpuntjes om op te letten.

Prima ervaring met de adviseur, met de contacten, met de administratie. Aardige jongens die kwamen installeren, daarbij 2 minpunten. Ze installeerden vanuit de goot en dat is niet zo goed voor de zinken goot. Met een steiger zou je dat niet hebben, denk ik. Zij installeerden met een ladder. 2e minpunt is dat ze met vieze werkschoenen de trap naar boven opgingen.

Correcte communicatie met EnergieWonen

Na het positieve gesprek met de heer Oosterkamp is alles werkelijk prima gecommuniceerd. Wij werden prima op de hoogte gehouden van alles wat ging komen. De informatie over de zonnepanelen, de plaatsing, de btw teruggave regeling enz. Erg tevreden. Gisteren werden dan de panelen geplaatst door drie heren die zich aan ons voorstelden en meteen aan het werk gingen. Met de elektricien werd doorgenomen waar de omvormer zou komen en na ongeveer 4 uur was alles gefikst, door deze drie vriendelijke en hardwerkende heren. Alles keurig opgeruimd, na de koffie vertrokken ze weer.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

goed op tijd, snel en netjes gewerkt.

Zij waren precies op tijd en hebben zonder pauze snel en netjes gewerkt. Alles was binnen 4.5 uur klaar.

• Vakmanschap installateurs

Kundig bedrijf met goede communicatie

Prima intake met vriendelijke adviseur. Goede communicatie vanaf bevestiging tot aan werkbrief en plaatsing van de panelen. Ik nog weinig zeggen over de werking omdat ik pas over enkele dagen inzicht heb in de energie-opwekking.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Goede begeleiding en echte vakmensen!

Het eerste gesprek was prettig en de vertegenwoordiger kwam direct met een scherp aanbod. Daarna is alles zeer vlot en goed geregeld.

• Vakmanschap installateurs

Mooi verlopen met een prima resultaat

Vanaf begin met een goed advies tot een prima montage met nette jongens/mannen.

• Vakmanschap installateurs

Prima vakwerk, maar met wat haast...

Offertetraject is zeer prima verlopen erg goed geholpen. Wat ik minder vind is dat je telefonisch geen contact kunt krijgen met de installateurs, over de planning, het kabeltracé etc. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild maar contact krijgen schijnt lastig te zijn. Daardoor zat ik nog met vragen op de dag van de installatie. Installatie is ook goed gelopen. Monteur heeft goed meegedacht over het kabel tracé en alles duidelijk gemaakt. Enige minpuntje bij de installatie was dat de monteurs haast hadden. Jammer dat ze niet wat meer tijd hebben genomen om alles goed uit te leggen en af te ronden. Ze moesten ineens weg. Er zijn ook geen foto´s genomen, en er is met hoge snelheid opgeruimd. Allemaal niet zo erg, want de panelen werken prima en alles is netjes. Verder erg vriendelijk geholpen.

Vakmanschap

Persoonlijk advies, aftersale en montage zij uitstekend verlopen. Waar andere aanbieders het telefonisch proberen op te lossen, gaat Energie Wonen een stap verder en komt op locatie voor advies. Top!

• Vakmanschap installateurs

Alle afspraken zijn van begin tot eind goed nagekomen

Het adviesgesprek heb ik als zeer prettig ervaren. Ook mijn vragen nadien werden vlot en duidelijk beantwoord. Het contact met de planners ging goed, een afspraak was zo gemaakt. De installateurs weten precies waar ze mee bezig zijn. Een goed op elkaar ingespeeld team met veel ervaring

Uitermate gebruikersvriendelijk en professioneel

Alles klopte: er kwam snel iemand langs om te bekijken wat mogelijk was (waar andere bedrijven een offerte stuurden gebaseerd op een luchtfoto van Google maps), de uitleg en offerte waren duidelijk, er werd snel gereageerd op vragen. De installatie ploeg waren vaklui, bovendien vriendelijk en beleefd. De schriftelijke communicatie was op tijd, duidelijk en compleet.

prima en klantvriendelijk geregeld

Vanaf de offerte t/m de aanleg verliep alles heel soepel en werden we overal over geïnformeerd. Probleemloze aanleg zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs

Mooi werk op het dak en in huis.

Alles is keurig gemonteerd. Het enige kleine minpuntje is, dat de heren die op het dak alles hebben gemonteerd niet na afloop even de moeite hebben genomen om klein afval uit de tuin en van de bestrating af te halen. De monteur die de omvormer en de bekabeling binnen verzorgde, was juist erg netjes.

Mooie en snelle realisatie

Ik ging er van uit dat de calculatie en positionering van benodigde panelen en apparatuur correct was uitgevoerd door de adviseur. Echter zowel de schouwer als uiteindelijk de installateurs kwamen met andere en betere/mooiere plaatsing. Het uiteindelijke resultaat na overleg is mooi en efficient. Dank voor het meedenken.

• Vakmanschap installateurs

Door de persoonlijke informatie bij ons thuis en de duidelijke offertes konden we gemakkelijk een keuze maken in wat we percies wilden. Daarnaast was het installeren van de panelen vlot en netjes gedaan.

Positief

Offerte proces en installatie zeer positief. De verbruik app en dus verbruik informatie zeer matig.

• Vakmanschap installateurs

Bij alle nieuwe installaties gaat er wel iets mis. Zo ook bij mijn zonnepanelen. Eerst was er iemand ziek en toen kwamen ze in het weekend plaatsen. De aansluiting lukte toen niet. Weer pech, maar dat werd goed opgepakt en vriendelijk recht gezet. Nu ben ik zeer blij met dit prachtig hoogwaardig product. Alles werkt. Bedankt.

• Vakmanschap installateurs

Alleen positieve ervaringen met het hele traject

Goed advies gekregen over de beoogde installatie door een vriendelijk en vakkundige adviseur. Wij hebben goede hulp gekregen bij het terugvragen van de BTW. Installateurs van de installatie waren vriendelijk en hebben de zonnepanelen in goed overleg met ons geïnstalleerd.

Helemaal naar wens

Alle afspraken keurig nagekomen, niets op aan te merken. De panelen liggen lekker op te laden in de zon ;-)

Wat een topservice

Vanaf het gesprek met de adviseur tot en met het plaatsen kunnen we niets anders zeggen dan: topservice! Tussentijds goed geïnformeerd middels diverse mails. Dag na oplevering direct het garantiecertificaat ondertekend binnen. Verder is energie wonen goed geprijsd en leveren ze zeer netjes af! Niets anders dan lof!

• Vakmanschap installateurs

Om te zien, prima werk geleverd

De heer Jansen heeft ons goed voorgelicht en de uitvoerders hebben, zoals wij kunnen beoordelen deskundig werk geleverd en het waren prettige en nette jongens. En nu maar hopen dat het met de BTW teruggave ook gaat lukken, ook daar rekenen wij op u.

• Vakmanschap installateurs

alles prima verzorgt en geregeld

van begin tot einde alles gegaan en geleverd volgen van te voren opgevraagde offerte. voor dat offerte word gemaakt komt iemand bij je thuis die komt kijken wat er kan en wat je wil met goed advies. dan word er afspraak gemaakt voor plaatsen en leveren van panelen . voor ze beginnen vragen ze wat je graag wil en dan wordt het netjes geplaatst en afgewerkt en opgeleverd . met een woord geweldig dus een aanrader voor wie zonnepanelen wil gaan leggen .

Super!

Er werd de tijd genomen tijdens het oriënterende gesprek. De adviseur was altijd beschikbaar voor vragen, en beantwoordde alle vragen goed. De zonnepanelen werden snel geleverd. De installatie is volledig volgens afspraak werkbrief opgeleverd, inclusief montage van de omvormer in een beperkte ruimte zonder klagen.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.