Super goede samenwerking en perfect product

Vooraf een goed gesprek met de adviseur die alles goed uitlegde, adviseerde en alles goed heeft bekeken. Gekozen voor parallel en daar hebben we geen spijt van. Offerte was overzichtelijk en duidelijk. Het team die het uitvoerde werkte perfect samen, het liep echt gesmeerd. Hele aardige en begripvolle uitvoeders. Ze wisten wat ze deden en werkten volgens de arbeidsvoorwaarden, dus echt veilig. Na afloop heeft een medewerker alles gecontroleerd en de app uitgelegd. We waren verbaasd dat alles zo snel ging en zijn nu super blij met onze zonnepanelen. Echt super bedankt allemaal.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Beste Rob en Gerrie, Fijn dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren! Ik zal uw feedback doorgeven aan de adviseur/installateurs. Groet, Niels van de klantenservice.

Vakkundig

De zonnepanelen zijn vlot en vakkundig gelegd. Nette vriendelijke monteurs. Opbrengst van de zonnepanelen is op dit moment hoger dan verwacht. Door drukte wel lang moeten wacht op plaatsing, maar de verwachte plaatsingsperiode, op het moment van bestellen, is netjes nagekomen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Beste J, Wat fijn om te horen dat uw ervaring zo positief is én dat u een meevaller heeft met de opbrengst van uw zonnepanelen. Groet, Niels van de klantenservice.

Zeer goede duidelijke uitleg en advies vooraf

Prima werk geleverd

• Vakmanschap installateurs

Beste John, Fijn dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren! Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice.

Ben dik tevreden. Monteurs hadden betere ideeën als ik.

Er zijn zoveel bedrijfjes die zonnepanelen leggen. Toen ben ik via het bedrijf wat het onderhoud van onze ketel doet, hierbij gekomen. Zij werken o.m. ook voor Essent begreep ik later. Dus ik had hier van te voren al meer vertrouwen in. Ook de prijs viel mij mee. Om de stroom van de zonnepanelen naar de meterkast te krijgen zag ik bij veel mensen de draad via de regenpijp naar de meterkast. Dus dat zou bij mij ook wel moeten dus. Bij mij was er een andere prima oplossing mogelijk die mooier was en waardoor ik geen draad buiten had. Men was vriendelijk en legde uit wat er gebeurde. Ik was verbaasd hoe snel het ging. Ik ging uit van een dag. Maar men is even blijven eten omdat ik gehaktballen had. Daarna moest men weg naar de volgende klus. Alles netjes opgeruimd. Ik beveel deze firma bij iedereen aan. 1 puntje- wij zijn oudere mensen die misschien wat meer uitleg hadden moeten krijgen over de app al vind ik dat ook een taak van de verkoper. Dat hij bv nog eens langs komt om dit toe te lichten en of men tevreden is. Er was nu een klein dingetje waar ik de storingsdienst voor heb gebeld. En dat duurt een week. Maar dat bleek mijn onkunde van de app en de zon.

• Vakmanschap installateurs

Beste Graddy, Wat leuk om uw uitgebreide positieve ervaring te lezen! Namens de installateurs nogmaals bedankt voor de overheerlijke gehaktballen. Groet, Niels van de klantenservice.

Alles prima geregeld.

Onze ervaring is dat wij van alle afspraken tijdig op de hoogte zijn gesteld en deze goed zijn nagekomen. De werkzaamheden in de meterkast en het plaatsen van de panelen is allemaal prima verlopen.

• Vakmanschap installateurs

Beste Harmen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, erg fijn om te lezen. Groeten, Niels van de klantenservice.

Fantastisch gegaan zonder problemen

Is snel geregeld. Via Essent opgevraagd voor advies. Mail ontvangen van EnergieWonen om wat vaste gegevens in te vullen en aantal foto's van dak, energiemeter. Daaruit volgt een goed telefonisch advies gesprek met EnergieWonen. De wensen en producten voorop gesteld met garantie verplichtingen die ze gelijk beloven. Na afhandeling, service bij problemen en garantie. Na telefonisch gesprek en akkoord, stuurt Energie Wonen eerst iemand langs om alles te checken van plaatsing van de zonnepanelen en elektrische tijdskast. Elektrische tijdskast aangepast en na paar weken de panelen op de gewenste plaats op het dak geplaatst. Prima, toch. Maar ik weet wel bij eventuele problemen dat ze ook voor mijn staan. Alvast bedankt EnergieWonen

• Vakmanschap installateurs

Beste Marcel, Bedankt voor uw zeer uitgebreide en positieve feedback! Groet, Niels van de klantenservice.

Werk is goed verlopen

Fijn dat bij het maken van keuze voor de leverancier/installateur van tevoren ook een beoordeling van het pand op geschiktheid wordt gemaakt. We ontvingen ook aanbiedingen en offertes zonder dat er ook maar iemand de moeite neemt vooraf te komen kijken. Met de heer Robin Janssen een goed gesprek gehad en werden we goed geïnformeerd. Over de jongens die de panelen hebben geplaatst niets dan lof.

• Vakmanschap installateurs

Beste Erik, Fijn om uw positieve reactie te lezen! Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Perfect naar wens verlopen.

Na een drietal teleurstellende ervaringen met verschillende installateurs van zonnepanelen zijn we via VandeBron terecht gekomen bij Energiewonen. Na het plezierige en duidelijke contact met Robin Jansen hebben we besloten tot een schouw gezien de ouderdom van ons huis (1929) en het dak wat uit meerdere vlakken bestaat. De schouw was ietwat teleurstellend, duidelijk geen vakman. ( Deze meneer werkt inmiddels niet meer voor Energiewonen). Toe de dag van installatie daar was ( 7 panelen en een flinke hoogwerker in de straat) werden wij verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van het installatie bedrijf. In goede sfeer en duidelijke informatie werd een en ander vlot en deskundig geïnstalleerd. Wij bevelen energiewonen van harte aan.

• Vakmanschap installateurs

Beste Barbara Fijn om te horen dat uiteindelijk alles naar uw volle tevredenheid is verlopen! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

We zijn erg tevreden

Alles volgens afspraak uitgevoerd. De installateurs Richard en Johnny hebben goed werk geleverd, werken efficient en vlot door. Zijn goed op elkaar ingespeeld.

• Vakmanschap installateurs

Beste Jan, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft! Ik zal uw complimenten doorgeven aan Richard en Johnny. Groet, Niels van de klantenservice.

Heel tevreden. Alles is volgens afspraak uitgevoerd en keurig netjes afgewerkt.

Installatie is op de afgesproken dag uitgevoerd. Prima uitgevoerd zoals vooraf afgesproken. Uitgevoerd door 4 monteurs die wisten waar ze mee bezig waren. 3 Monteurs hebben de zonnepanelen geplaatst, de 4e monteur heeft alles binnen aangesloten!

• Vakmanschap installateurs

Beste Els, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, fijn dat alles naar wens is uitgevoerd! Groet, Niels van de klantenservice.

Snelle acurate afhandeling

Binnen 10 weken alles afgehandeld. Keurig oplevering en een goede communicatie.

• Vakmanschap installateurs

Beste Niek, Fijn dat u zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Gewoon slecht.

Er zouden zonnepanelen worden geplaatst, afspraak gemaakt, dat de oude warmwaterpanelen eraf gehaald zouden worden. Toen de monteurs kwamen zeiden ze, dat ze die panelen er niet af zouden halen, dus ze gingen weer weg. Ik heb een voorschot betaald, tientallen keren geprobeerd te bellen, maar je komt er gewoon niet tussen. Ondertussen zijn we een aantal maanden verder, we horen niet en de aanbetaling is ook foetsie. Gemaild, geschreven, niks hoor je.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Beste Saskia, Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat wij op 18-9-2023 de aanbetaling aan u hebben terugbetaald. Groet, Niels van de klantenservice.

Jullie hebben altijd contakt met me gehouden.

De meterkast is prima vervangen en de zonnepanelen zijn prima gelegd en ze functioneren goed. De opbrengst is optimaal. Alleen bij zwaarbewolkt weer is het minimaal. Nu heb ik kWh over maar als in de winter bewolkt en veel regent, mistig is zal ik denk ik toch stoom moet kopen. In ieder geval ben ik tevreden en blij met mijn zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs

Beste Jef, Erg fijn dat u zo tevreden bent met (het plaatsen van) uw zonnepanelen! Groet, Niels van de klantenservice.

Prima ervaring met Energie Wonen

Mijn ervaring met Energie Wonen is prima. Ben goed geholpen in het adviesgesprek en de installatie van de panelen is heb ik ook niet lang op hoeven te wachten.

• Vakmanschap installateurs

Beste Pieternel, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Groet, Niels van de klantenservice.

Alles werkt in 2e instantie

Vriendelijk installateurs die relatief netjes werken. Bijvoorbeeld alle draadstip-einden liggen na afloop overal waar gewerkt is. Niet erg, maar zou ook opgeruimd kunnen worden lijkt me. Verder is de extra zekering van de zonnepanelen verplaatst op mijn verzoek, dit was niet nodig geweest als er even overlegd was voorafgaand aan de plaatsing. Gewoon blind de muur inboren is gewoon niet altijd de beste oplossing en scheelt extra werk. Tenslotte zie ik graag rechthoekige kastjes recht hangen. De rest werkt prima inmiddels.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Beste meneer IJpema, Bedankt voor het delen van uw positieve review. Ik zal uw feedback doorgeven aan de installateur. Groet, Niels van de Lustgraaf

Voor, tijdens en na installatie, prima communicatie en service

De offerte was helder en duidelijk. Vast contactpersoon voor het hele traject werkt prettig. De schouw vooraf prima geregeld. Installatie snel en professioneel uitgevoerd. Kortom, over het hele traject voor de aanschaf en installatie van de zonnepanelen ben ik zeer tevreden.

• Vakmanschap installateurs

Beste meneer van der Heijden, Fijn om uw positieve ervaring te lezen! Bedankt voor het compliment. Groet, Niels van de klantenservice.

xxx

xxxx

• Vakmanschap installateurs

Beste Anne, Bedankt voor uw positieve review! Groet, Niels van de klantenservice.

Geweldig!!!!

Hele aardige jongens die zeker hun vak wel verstaan, met name Mark van Engelshoven en Jean Paul Hengeveld. Wat een leuke lieve, enthousiaste jongens! Legplan exact naar wens uitgevoerd! Deze toppers verdienen zeker een loonsverhoging! Ook fijn dat aan de voorkant alles goed en duidelijk gecommuniceerd is met Energiewonen! Chapeau

• Vakmanschap installateurs

Beste Wendy, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad! Ik zal het compliment doorgeven aan Mark en Jean Paul. Groet, Niels van de klantenservice.

Professioneel

Prima werkers .ontspannen en snel.

• Vakmanschap installateurs

Beste Dick, Fijn dat u onze service als ontspannen en snel heeft ervaren! Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice.

Bizar slechte service

Ontzettend slecht service! Onze zonnepanelen zijn 7 weken geleden kapot gegaan en heb nu onderhand 10 keer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd, elke keer weer! Ik ben zwaar teleurgesteld in de service van dit bedrijf. Beloftes worden gewoon niet nagekomen!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer veel moeite

Beste Kim, Graag kom ik met u in contact, ik kan u helaas onder dit emailadres en naam niet terugvinden in ons systeem. Zou u ons een email willen sturen met daarin de bij ons bekende gegevens? U kunt deze sturen naar: [email protected], dan helpen wij u graag verder. Groet, Niels van de klantenservice.

Professioneel, klant- en servicegericht!

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met EnergieWonen. Tijdens het gesprek was de adviseur heel helder en transparant. Er is een uitgebreide technische schouwing geweest wat ons een goed gevoel gaf ter voorbereiding voor de oplevering. Op de dag van installatie kwam het "A-team" van Roland tijdig aan leverde netjes op.

• Vakmanschap installateurs

Beste Ray, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Groet, Niels van de klantenservice.

Duidelijke communicatie en prima service

Wij hebben goede ervaringen met energie wonen, er is een duidelijke koste raming gemaakt. Er werd alle tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Het leggen van de panelen was in een ochtend gebeurd en heel netjes!

• Vakmanschap installateurs

Beste Hanneke, Wat fijn dat elke stap duidelijk en naar tevredenheid is verlopen! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Kan het een ieder aanbevelen.

Ben zeer blij met het goede advies die ik kreeg, van de adviseur. Tevens "heel goed" hoe de firma die bij ons het montage heeft gedaan. Prima werk geleverd. Verder kan ik geen min punten bedenken.

• Vakmanschap installateurs

Beste René, Bedankt voor uw positieve review, erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Groet, Niels van de klantenservice.

Prima bedrijf!

Goede, nette en bereikbare adviseur. Denkt echt mee, en ook na ondertekenen van de offerte bereikbaar. Installatie was prima. Installateurs netjes, werkten snel, en namen de tijd om de beste wijze van uitvoering te vinden. Installateur stoppenkast was wat minder. Slordige afwerking. Daarom geen 10.

• Vakmanschap installateurs

Beste C, Fijn om te horen dat u het zo positief ervaren heeft! Ik zal uw feedback doorgeven aan de installateur. Groet, Niels van de klantenservice.

goede en vriendelijke installatie zonnepanelen

Na een vriendelijk adviesgesprek waarin alle mogelijkheden werden nagerekend, is er een technische schouw gedaan en de meterkast aangepast. Daarna zijn de zonnepanelen gelegd door een deskundig team van EWIS. Helaas waren hier wat onduidelijkheden tussen de uitvoering en de offerte. Maar dit is goed opgelost. Het voelt goed om de zonnepanelen te hebben via Essent/Energiewonen omdat je weet dat het niet door cowboys wordt gedaan maar door deskundige mensen en er bij problemen altijd een goede partij achter staat.

• Vakmanschap installateurs

Beste Patrick, Fijn dat u onze dienstverlening positief heeft ervaren! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.