keurig

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Er wordt veilig gewerkt en ook snel

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Zeer netjes geregeld!

Alles super netjes opgevolgd vanaf het moment van de offerte tot het leveren van de zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Goede service, snel geleverd en geplaatst

Snelle en goede service. Snel geplaatst en netjes dat er daarna nagebeld wordt met de vraag of alles naar wens is verlopen. Wel jammer dat jullie slecht telefonisch te bereiken zijn.

• Vakmanschap installateurs

Zeer tevreden over zowel de ingehuurde instaleurs als ook over het supportteam die klaar staan om technische vragen te beantwoorden en het systeem op afstand na checken.

Vriendelijke, snel werkende installateurs

Omdat de oorspronkelijke indeling op het dak achteraf niet klopte is een paneel anders geplaatst. Minder mooi aanzicht. De verbinding naar de omvormer is aan de voorkant dwars over het dak geplaatst, jammer, lelijk, en niet in overleg. Ik zag dat pas toen de monteurs al waren vertrokken en ik het werk al afgetekend had.

Helemaal goed

Goed snel en professioneel

• Vakmanschap installateurs

zeer tevreden van eerst contact tot oplevering

goeie begeleiding van adviseur en zeer kundig personeel welke de installatie doet.

• Vakmanschap installateurs

Wij zijn zeer tevreden over de advisering en uitvoering van werkzaamheden.

Eindelijk een bedrijf wat met je meedenkt, ter plaatse de situatie bekijkt en alle (on)mogelijkheden bespreekt. We hadden keuze mogelijkheden wat als erg prettig is ervaren. De uitvoering is geheel naar onze wensen uitgevoerd. Zelfs op de dag van installatie is een wijziging mogelijk.

• Vakmanschap installateurs

Helder traject, prima meegdacht en uitstekende uitvoering.

Allemaal prima geregeld!

Goed werk geleverd

Vakkundig snel werk geleverd

Slechte ervaringen bij storing

Late reactie mbt optimer problemen. Bij slecht rendement verschuilen achter +/- 5 % terwijl verschil oploopt tot 20 %. Als er dan eindelijk beloofd wordt om te repareren duurt het opnieuw meerdere weken,

• Vakmanschap installateurs

Goede en vriendelijke verkoper wat ons veel vertouwen gaf

De montage ploeg heeft strak werk afgeleverd. Wij zijn erg blij met het resultaat, klein min puntje dat de administratie een fout heeft gemaakt met de facturen waardoor we achteraf nog moesten bij betalen. ( dit was overigens wel volgens offerte maar we dachten alles betaald te hebben) anders was het een 10 geweest :)

• Vakmanschap installateurs

Goede service, installatie en afwerking

Al vanaf het eerst moment goed een goede indruk. Vervolgens goede intake en dito offerte met goed aanbod en snelle levering. De installatie verliep prima en snel, duidelijke afspraken en allemaal nagekomen. De monteurs hebben goed meegedacht en de afhandeling/oplevering verliep zoals beschreven in de offerte en besproken bij de intake. Tot zover echt alles goed verlopen, geheel volgens afspraak en een goed werkend systeem opgeleverd.

Snelle en goede plaatsing

In een paar uur geïnstalleerd en mooi gelegd (zelfs in regenachtig weer!)

• Vakmanschap installateurs

Goeie jongens die met goed overleg het werk maken.

• Vakmanschap installateurs

Vakkundig en zeer betrouwbaar bedrijf!

Prettig gesprek met de zeer kundige adviseur. ( Dhr Braber) Een eerlijke en scherpe offerte. Alles perfect geinstalleerd buiten en binnen op zolder alles mooi weggewerkt. (achter in kastenwand) Snelle levering van het systeem. (+/- 4 weken) Bij elke handeling/afhandeling correcte terugkoppeling via de e-mail en uitgebreide uitleg. Zeer tevreden over het geheel!!

• Vakmanschap installateurs

Goed advies, enorme vakkennis en deskundige installatie

Prima advisering, zeer vakkundig advies gekregen en enorm professionele en vakkundige installatie door de installateurs. Wij zijn zeer tevreden!

• Vakmanschap installateurs

Uitstekende service van begin tot eind

Goede communicatie, goede bereikbaarheid, snelle afwikkeling, professionele plaatsing.

Snel en Vakkundig.

Na professionele en vakkundig uitleg wat zoal wel en niet kan overeen gekomen voor plaatsing van de panelen, in 4 weken geleverd en professioneel gelegd door zeer behulpzame en vrolijke monteurs.

Vlot werk. Prettig personeel

Helaas werd er niet opgeruimd. In de meterkast werd de draad en zo niet vastgezet (bungelt het). Een echte elektricien dot dat niet zo!

• Vakmanschap installateurs

Profesioneel bedrijf die doen wat ze uitdragen!

Van vertegenwoordiger tot en met installateurs zeer professioneel en prettig om zaken mee te doen.

Goede ervaringen.

Van af eerste gesprek tot de installatie aan toe top geregeld.

• Vakmanschap installateurs

Gewoon conform afspraak alles geregeld.

Na afspraak thuis alles doorgesproken. Hierna via Whatsapp contact gehad over een wijziging vanaf mijn kant over een nieuwe groepenkast. Dit was allemaal geen probleem. Het verder verstrekte stappenplan was zeer inzichtelijk. Daarna op de dag van installatie netjes gebeld door de installateurs of ik akkoord ging of ze het iets anders mochten doen zodat het beter uitkwam op het dak. Dat is pas service en conform afspraak. Alles netjes ingesteld op de telefoon zodat ik inzicht had in de opbrengst. Zeker een aanbeveling waard.

• Vakmanschap installateurs

Goede service en begeleiding.

Prima prijs-kwaliteit

Prima informatievoorziening zowel in het voortraject alsook in het natraject. Snelle en vakkundige plaatsing.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.