Alles is perfect geregeld ,bij ons is er een klein minpuntje omdat de panelen op een plat dak liggen is er inkijk van een kant.Dat is op te lossen met 2 zijpanelen maar die moeten we zelf betalen.Voor de rest alles keurig geregeld

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Prima vakwerk

De installateurs waren perfect op tijd en hebben heel keurig het systeem aangelegd en alles weer netjes achtergelaten!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

After Sales kan aanmerkelijk beter!

Onze installatie is begin 2019 geplaatst en vanaf eind juni 2022 is de omvormer ermee gestopt. Direct melding van gemaakt en nu, weken later, nog steeds geen reactie gehad van het bedrijf. Als je belt wordt er aangegeven dat het erg druk is. Maar het zou toch fijn zijn dat je bij 12 jaar garantie op de omvormer ook daadwerkelijk geholpen wordt als daar iets mis mee is. Wij worden het wachten beu!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Goede service en snelle installatie

De adviseur is een kundige man, heeft veel uitleg gegeven, en was niet opdringerig. Heel fijn gesprek gehad en een goede keuze kunnen maken. De installateurs waren zeer vriendelijk en hebben alles goed en snel geïnstalleerd!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

super

deze Zeeuwse werknemers die onze installatie compleet hebben geïnstalleerd zij zeer bekwaam, vriendelijk ,kennis van zaken, mee denkend, niet zomaar een makkelijkere weg zoekend om in de meterkast te komen. in ons geval zelfs tussen de boven vloer openingen gemaakt om zo zonder dat er kabels in het zicht kwamen toch de kabel in de meterkast te kunnen krijgen, kortom geweldige vak mensen die er voor 200%voor gaan.

Ging het altijd maar zo

Vanaf de informatievoorziening tot aan de oplevering is alles uitstekend verlopen. Ging het altijd maar zo.....

• Vakmanschap installateurs

opname tot de uitvoering super tevreden en goed

Voor uitvoering geen kennis dat er geen kabel gelegd moest worden, maar gebruik van de wasmachine groep gepland stond, geen kast bij zich. Dan naar Rexel kast halen. Enphase kast in meterkast plaatsen en aardlek in groepenkast. Kast van Rexel naar zolder aan wasmachine groep. Na enig gesteggel met binnen dienst man(van welk bedrijf ?) ,moet de Enphase kast naar de zolder, dan komt alles goed. Alleen morgen komt monteur terug om nieuw relais in enphasekast te plaatsen en dan is alles klaar, waarom? Nu het moment dat ik mijn centraal stofzuig systeem wil gebruiken, maar o schrik werkt niet meer. Samen met Wijnant en Rene, stofzuiger controleren conclusie stuur relais defect (verbrand heeft 380v op gestaan) Gelukkig enige groep waar continu 220v actief op staat. Monteur zal zorg dragen dat er een nieuw stuur relais zal komen. Hij zegt dat het wel vier week kan duren, en wij dan zonder stofzuiger? Hopende op een goede afloop, anders stellen/hopen wij op een goede bemiddeling van energiewonen zijde. Met vriendelijke Groet, Henk Hartsema. Panelen liggen super op het dak.

• Vakmanschap installateurs

Het traject van offerte t/m plaatsing heeft als kenmerk: snel, efficiënt en goed.

Na acceptatie van de offerte werd álle rompslomp snel en efficiënt geregeld. De medewerkers die de panelen installeerden waren beleefd en vriendelijk en luisterden naar hetgeen ik te vragen had. Ik ben kortom erg tevreden over het traject vanaf de eerste kennismaking tot de uiteindelijke plaatsing van de panelen.

Goed voorbereid Conform planning Goede uitleg en communicatie

• Vakmanschap installateurs

goed ,snel en zeer vakbekwaam.

Een zeer vriendelijk team van monteurs, alles duidelijk uitgelegd.

tevreden met metsevice

Goede voorlichting en uitleg voor mensen op leeftijd

prima geregeld

Tiptop alles geregelgpd

• Vakmanschap installateurs

Heldere info en klachtgericht.

Wij zijn bezocht door vertegenwoordiger Lennart, waarmee wij een prettig gesprek hebben gevoerd. hij gaf ons heldere uitleg, zonder druk op de ketel te zetten. Dag van de installatie is erg soepel verlopen. Keurige, vriendelijke monteurs waren binnen 4 uur helemaal gereed. Toen daarna bleek dat de stroom op de bovenverdieping niet meer werkte, kwamen ze gelijk terug om dit probleem op te lossen.

Vakwerk

Uitstekend installatie team

• Vakmanschap installateurs

Doen wat er beloofd is,vlekkeloze installatie

• Vakmanschap installateurs

Top gedaan, alles waar gemaakt.

Vanaf de eerste ontmoeting bij ons in huis tot aan de oplever datum aan toe is alles goed verlopen. Duidelijk verteld wat we zouden krijgen met alle specs bijgeleverd. Geen geheimen dus. We werden duidelijk op de hoogte gehouden via de mail. Tijdens de plaatsing werd alles keurig uitgelegd en werd alles netjes en in overleg aangesloten. Kortom niets aan te merken.

• Vakmanschap installateurs

Het verliep allemaal goed met prima installateurs.

Dit is de tweede keer dat we gebruik maken van Energie Wonen en weer naar volle tevredenheid. Ruim voor de tijd kwam een medewerker langs om te kijken hoe de zonnepanelen het beste geïnstalleerd konden worden. Dit gaf vertrouwen in een goede afwikkeling. We werden gebeld over de datum en het tijdstip voor de installatie en dat kon in overleg vastgesteld worden, wat heel prettig was. Op de dag zelf kwamen er bekwame vakmensen en werden de zonnepanelen in overleg met ons op de beste manier gemonteerd. Ze hebben goed werk geleverd en we hadden gelijk al een zeer zonnig resultaat!

Tevreden met geplaatste zonnepanelen

Plaatsing is gebeurd in een ochtend: vakkundige lui en overleg waar nodig

Ben tevreden

Ik vond de info naar de klant niet optimaal. Ik zelf de info ophalen wanneer de levering en installatie gedaan werden. Na de aanbetaling en de aanpassing van de meterkast was het een lange tijd stil rond de afronding van het project , na tel contact kreeg ik eerst te horen dat het nog wel maanden kon duren, vond dat wel wat lang maar kreeg toch snel daarna bericht van installatie.

Goede kwaliteit, kundige/snelle monteurs

Ik ben zeer tevreden over mijn zonnepanelen installatie, vergeleken met mijn buurman met 12 panelen(1 jaar oud) heeft mijn installatie met 10 panelen meer opbrengst! De kosten waren iets hoger maar ook sneller terugverdiend.

Geweldig gewoon

Helder en zeer duidelijk de hele weg, continu goed op de hoogte gehouden wat te doen, met andere woorden gewoon top!!

• Vakmanschap installateurs

Duidelijk en netjes. Les goed geleverd. Alleen nog 1 opmerking. De kabel van buiten naar binnen is niet netjes afgeplakt.

Goed advies en uitvoering

Snelle levering en zorgvuldige plaatsing

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.