Goed advies en een vakkundige installatie

In een tijdspanne van ongeveer 5 maanden is het juiste advies gegeven, zijn na inspectie de gebreken verholpen en liggen de panelen op het dak hun werk te doen. Je vraagt je waarschijnlijk af, waarom geen 10? Dit omdat de schouw van het huis de 1e keer nogal stroef verliep (dit is niet aan energiewonen aan te rekenen) en die niet kwamen opdagen. De 2e afspraak ging prima en alles verliep goed hierna.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Beste Joey, Fijn te lezen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor uw feedback! Groet, Niels van de klantenservice.

Goede begeleiding en service

Op een hete en zeer zonnige dag de panelen geplaatst door een viertal vakmensen. Met goed geïnstalleerde en werkende zonnepanelen zijn de vakkundige en aardige heren vertrokken. Helaas na een regenachtige dag, bleek er een behoorlijke lekkage op zolder te zijn bij de doorvoer van een kabel. Na een belletje en een mail werd dit direct opgepakt en werd de lekkage opgezocht, bekeken en gerepareerd. Prima opgelost!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Beste Henny, Bedankt voor het delen van uw uitgebreide ervaring. Fijn dat alles naar wens is opgepakt! Groet, Niels van de klantenservice.

De vragen worden duidelijk beantwoord

Ervaring met de zonnepanelen zijn postief en ondanks nu in de herfst weinig zon is toch al tevreden met de opbrengst voor eigen stroom op te wekken ben benieuwd wat het aankomende zomer gaat doen en natuurlijk aankomende jaren , communicatie was duidelijk enkel het schouwen ging fout door zzper die niet alles heeft aangeleverd wat nodig was daarom was een 2e keer nodig en de installatie van de panelen ging vlot enkel met de regen in de ochtend waren de vakmannen al snel uitgeregend en gingen al na zo'n 20 minuten werk pauze houden/ schuilen 2 uur lang en uiteindelijk weer verder en waren ze eind middag klaar om 15.30 ongeveer en +/- 08.00 begonnen ging om 12 panelen verder keurig alles overlegd en uitgelegd en ben daarom tevreden met het resultaat!

• Vakmanschap installateurs

Beste Gert-jan, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat! Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Snel en goed geregeld!

Ook dit keer heeft EnergieWonen weer met hun goede service ons huis voorzien van zonnepanelen op ons dak. In maar een paar uur tijd hadden de werklui de panelen geïnstalleerd en werkend. Fijn en betrouwbaar bedrijf!

• Vakmanschap installateurs

Beste Michiel, Wat fijn om te lezen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen! Groet, Niels van de klantenservice.

Netjes en keurig geregeld

Goede afspraken en keurig afgehandeld. Keurig en net werk afgeleverd en vriendelijke installateurs

• Vakmanschap installateurs

Beste Johan, Wat fijn om uw positieve ervaring te lezen! Ik zal uw compliment doorgeven aan de installateurs. Groet, Niels van de klantenservice.

Goed geïnformeerd en goed gelegt

Ik had heel veel offerte aanvragen de deur uit gedaan maar de man die mij belde van energiewonen was zo duidelijk en wist mij precies uit te leggen te vertellen wat ik moest en wou weten!

• Vakmanschap installateurs

Beste Lisa, Wat fijn om te horen dat u duidelijk en prettig geholpen bent! Groet, Niels van de klantenservice.

Compleet naar wens

Kompleet naar wens geïnstalleerd. En heel vakkundig aangesloten.

• Vakmanschap installateurs

Beste Mahin, Fijn dat alles naar wens is geïnstalleerd! Nogmaals bedankt voor het vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice.

efficiëntie

Vanaf het eerste moment tijdens het gesprek met de verkoper tot de installatie hadden wij een uitstekend gevoel en is alles volgens plan en naar wens uitgevoerd.

• Vakmanschap installateurs

Beste Mirella, Wat fijn dat u een uitstekend gevoel heeft overgehouden aan onze dienstverlening! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Prima geholpen

Het adviesgesprek voor de installatie was goed. Duidelijk aangegeven welke mogelijkheden er waren. Ook een helder tijdpad aangegeven. Dit tijdpad is ook nagekomen. De communicatie daarover via de mail was goed en duidelijk. Tijdig is de schouw uitgevoerd. Helaas bleek de betreffende persoon (inmiddels ex-werknemer) dat niet goed overgedragen te hebben. Hierdoor kon op de afgesproken dag de volledige installatie niet plaatsvinden. De installateurs hebben zoveel als mogelijk op de dag van de installatie gedaan. Na een nieuwe afspraak zijn dezelfde installateurs enkele weken later terug gekomen om het karwei af te maken. Dit verder tot volle tevredenheid. Kortom, een tevreden klant.

• Vakmanschap installateurs

Beste Jakob, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar volle tevredenheid is uitgevoerd! Groet, Niels van de klantenservice.

Uitermate vlotte gang van zaken!

Contact met de mensen van energiewonen en Bysun als prettig en deskundig ervaren. Alles liep op rolletjes en de monteurs van Bysun waren netjes, vriendelijk en behulpzaam. Beide partijen kan ik aanbevelen!

• Vakmanschap installateurs

Beste Tjesse, Wat fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring hebt gehad met beide partijen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice

vakkundig

De puzzel van verschillende onderdelen uiteindelijk toch samengevoegd tot een harmonieus geheel. Meterkast, zonnepanelen en de bijbehorende montage en controle heel vakkundig uitgevoerd . Wat betreft de informatie, inz coördinatie met plaatselijke netbeheerder, naar mijn mening zou dat beter kunnen!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Beste Ed, Wat fijn om te horen dat de puzzel zo vakkundig en naar volle tevredenheid is gelegd. Groet, Niels van de klantenservice

Snelle levering en netjes opgeleverd

Na een duidelijke uitleg van de verkoper snel kunnen beslissen over de aanschaf van de zonnepanelen. Levertijd viel enorm mee t.o.v. andere leveranciers bij ons in de straat. De werkzaaheden zijn netjes uitgevoerd en na kort overleg hebben de monteurs het installatieplan gewijzigd en het ziet er strak uit. Installatie duurde wel wat langer dan we verwacht hadden maar we zijn zeer tevreden.

• Vakmanschap installateurs

Beste Gert, Wat leuk om uw ervaring te lezen! Bedankt voor het compliment. Ik zal dit doorgeven aan de verkoper/ installateur. Groet, Niels van de klantenservice

geweldig

ze waren op tijd Leggen uit wat ze gaan doen De snelle installatie Het netjes en deskundig monteren van alles Uitleg van de app

• Vakmanschap installateurs

Beste Chris, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve feedback, het doet ons goed te horen dat u zo'n fijne ervaring hebt gehad. Groet, Niels van de klantenservice

Ging vlot en correct

Met de monteurs van jullie een kort overleg gehad voordat men begon, en zelfs een kleine verbetering doorgevoerd in de ligging. Men zag namelijk in de vroege ochtend dat er veel schaduw op een deel het dak viel. Helemaal top!

• Vakmanschap installateurs

Beste Freerk, Erg fijn dat er zo goed met u is meegedacht. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen! Groet, Niels van de klantenservice.

Bedrijf doet wat het zegt,

Ik ben zeer tevreden met de zonnepanelen en met de communicatie met EnergieWonen. Ook een zeer groot compliment voor de mannen die alles hebben aangesloten.

• Vakmanschap installateurs

Beste Henny, Wat fijn te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening! Ik zal uw compliment doorgeven aan de installateurs. Groet, Niels van de klantenservice

Duidelijk en snel geholpen

Van begin tot eind ben ik goed geholpen en geïnformeerd voor het plaatsen van 5 extra zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs

Beste Erwin, Wat fijn dat het plaatsen van de extra zonnepanelen aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bedankt voor uw vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice

In begin een beetje gaotich. Had een foto van de meterkast opgezonden. Daarbij kwam energie wonen als goedkoopste uit de bus. De anderen waren ongeveer 1000 euro duurder. Maar nu bleek dan de aardlekschakelaar niet in de offerte was meegenomen. Contract gehad met Gordon en zijn tot een gelijk gekomen. In eerste instantie 9 panelen op een rij. Later bleek dat 5 en 4 panelen mooier op het huis passen. Dat is ook gebeurt. Meer werk dus .met een beetje meer korting zijn we gelijk gekomen. De panelen liggen er en zijn ook betaald. Lof voor Gordon dat we het zo hebben kunnen oplossen. Ben tevreden. Groeten jaap

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Beste Jaap, Fijn te horen dat het uiteindelijk naar volle tevredenheid is opgelost. Ik zal uw complimenten aan Gordon doorgeven. Groet, Niels van de klantenservice

Zeer slechte support en service door EnergieWonen

Begin van het jaar zonnepanelen besteld en de verkoper was erg enthousiast en alles zou in kannen en kruiken geleverd worden. Mijn buurman kreeg een premie omdat hij mij had aangemeld. En toen was het hek van de dam. Op 5 juli is alle sgeplaatst en daarna was het enkele maanden stil. Nergens werd op gereageerd en support teleonisch geheel niet te benaderen. Op diverse websites gezien hoe EnergieWonen reageert op klachten van klanten die voor duizenden euro's zonnepanelen hebben aangeschat. Nou ze reageren alleen met " we hebben het heel erg druk en we doen er alles aan" Echter dat roepen ze al jaren en nu nog steeds, behalve als je de slotnota nog niet hebt betaald want dan zijn ze ineens erg svel. Essent als moederbedrijf reageert evenzo niet of wijst alles weg. M.a.w. nooit bij EnergieWonen zonnepanelen bestellen

• Kennis / Advies N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap installateurs N.v.t.

Beste meneer Suyskens, Beste Stef, Fijn dat we zojuist nog even telefonisch contact hebben gehad waarin u uw review heeft toe kunnen lichten. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen-systeem. Groet, Niels van de klantenservice.

Snel contact, goed gelegd

Prettig en na verwachting.

• Vakmanschap installateurs

Beste Lars, Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Groet, Niels van de klantenservice

Top zonnepanelen en ook de groepen kast vervangen alles van begin tot het eind goed geregeld.

• Vakmanschap installateurs

Beste Klaas, Wat fijn dat u het hele proces van A tot Z zo heeft gewaardeerd! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice

Soepele installatie, helaas bleek de omvormer stuk, waardoor pas 15 dagen later alles werkte

De installatie ging soepel. Aanpassing aan de afspraken van het inmeten was gewenst, ook op voorstel van de installateurs zelf. Soepel gewerkt. De omvormer communiceerde niet en bleek stuk. Twee weken later is een nieuwe omvormer geplaatst en het systeem snel opgestart. Hele proces is naar tevredenheid verlopen: afspraken en offerte plezierig en duidelijk; inmeten niet goed gedaan; correctie bij installatie op inmeting en verder goed gegaan.

• Vakmanschap installateurs

Beste Guido, Fijn te lezen dat de installatie uiteindelijk naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor uw feedback! Groet, Niels van de klantenservice

netje en zeer correct behandeld

een zeer net bedrijf met vele vakmensen in dienst, komen hun afspraken goed na, en je kan nu nog altijd terecht met vragen bij hun.

• Vakmanschap installateurs

Beste Arthur, Wat leuk om uw ervaring te lezen! Bedankt voor het compliment. Groet, Niels van de klantenservice.

De uitleg van de zonnepanelen was prima daardoor hebben ze ook aangeschaft

Onze ervaring met de installateurs was wel wat teleurstellend. Er was 1 installateur die zoveel praatte en volgens ons niet erg collegiaal was. Ten eerste waren ze ruim een uur te laat want ze moesten eerst nog een ontbijten scoren. Dit werd ons telefonisch mede gedeeld terwijl wij dachten dat ze tussen 8 en 8.30 uur zouden komen. Maar nee ze moesten toen nog uit Meppel komen en waren bij ons pas om 9.30 uur. Toen bleek ook nog dat ze de kabels vergeten waren en de praatzieke installateur terug moest naar Meppel om ze op te halen. Hij ging om 11.30 weg en was pas om 14.30 uur terug want zijn elektrische bus moest ook nog worden opgeladen. Terwijl ze ongeveer om 14.30 uur eigenlijk klaar zouden zijn. Ook werd er aan mijn man gevraagd of hij met de kabel mee wilde helpen. Ik heb toen gezegd dat wij dat niet doen daar zijn hen voor en dat hij zijn collega maar moest vragen. Dit ook vanwege evt fouten die dan niet door ons zijn gemaakt. Degene die achterbleef heeft alle panelen gelegd en die was wel prettig in de omgang. Uiteindelijk gingen ze om 17.50 uur weg en waren we er wel helemaal klaar mee. De omgang en werkwijze van deze mannen was erg verschillend. Maar ze waren wel netjes en beleefd dus dat was wel prettig.

• Vakmanschap installateurs

Beste Marja, Wat fijn dat u overall tevreden bent met onze dienstverlening. Ik zal uw feedback doorgeven aan de installateur. Groet, Niels van de klantenservice.

Snel en goed geinstalleerd

De offerte verliep duidelijk en de communicatie was helder en goed. De installatie ging erg snel en proffesioneel. Binnen een halve dag lagen mijn panelen (14 stuks) erop en was alles goed uitgelegd (inclusief gebruik van de app). Ik ben meer dan tevreden

• Vakmanschap installateurs

Beste Jort, Goed om te horen dat zowel de communicatie als de installatie zo voorspoedig is verlopen! Bedankt voor uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice.

Top service!

Erg goed advies! Energiewonen denkt proactief mee tijdens het advies maar ook tijdens de installatie.

• Vakmanschap installateurs

Beste Rogier, Fijn te lezen dat u zo positief bent over het gehele proces! Groet, Niels van de klantenservice.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.