uitstekend geadviseerd door adviseur en keurig netjes gewerkt door de monteurs

uitstekend geadviseerd door adviseur en keurig netjes gewerkt door de monteurs

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Alles werkt vlekkeloos

Na de duidelijke offerte de bestelling geplaatst. Wel wat lang moeten wachten op de installatie, maar eenmaal geïnstalleerd werkt het zeer goed. De panelen brengen veel stroom op. Bij plaatsing waren de panelen aan de voorzijde over de erfgrens gemonteerd. Dit is later weer hersteld door een leger van 8 monteurs. Het was dan ook weer snel geregeld.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Super service, hoge kwaliteit en goede garanties

Super service, snel gemonteerd en met aandacht op detail. Aardige mensen die werken gewoon door tot het klaar is en zonnepanelen zijn netjes geïnstalleerd. Gefocust team die zijn echte specialisten in zijn eigen vak en werken heel goed samen. De panelen zijn goede kwaliteit en werken zoals verwacht. We zijn overal heel tevreden over onze nieuwe zonnepanelen. Plaatsing is ook mooi en netjes gedaan. We zijn heel tevreden!

• Vakmanschap installateurs

Goede informatie en vriendelijke mensen die het komen plaatsen

Goede service en informatie en leuke mensen die het komen plaatsen

Positieve ervaring

Duidelijke afspraken, fijn om te weten waar je aan toe bent. Vervolgens ook alles afgeleverd als van te voren afgesproken

Vakmanschap, prima service/communicatie

Helemaal tevreden, voor, tijdens en achteraf zeer goede communicatie, snelle offerte, levering, montage. Vriendelijk personeel.

Super snel en netjes

Super snel en netjes, mooie strakke panelen en aardig personeel. Een echte aanrader!

• Vakmanschap installateurs

Goed bedrijf, en vakbekwaam personeel

het telefonisch contact was al zeer professioneel met de juffrouw of mevrouw. Erg fijn dat er een Adviseur aan huis kwam voor de informatie van de Zonnepanelen en een goede uitleg over het geheel van het project Had zelf al wat voorbereidingen gedaan, waarbij de mannen van de installatie het wat makkelijker hadden met het installeren van het geheel prima en vlot verlopen , best wel snel gegaan en veel lol gehad samen een goede teambuilding tussen de mannen

• Vakmanschap installateurs

Met de contactpersoon (Chris Wieman) hebben we hele fijne ervaringen: deskundig, vriendelijk, correc

EnergieWonen is een goed bedrijf. Dit bedrijf werd ons aanbevolen door onze buurman. Afspraken verliepen heel correct. Contactpersoon, Chris Wieman, is deskundig en heeft ons goed geholpen. Zonnepanelen werden door een zzp'er geïnstalleerd. Dit verliep helemaal niet goed. We waren absoluut niet tevreden over deze zzp'er en over de installatie. E.e.a. werd naar volle tevredenheid door het eigen installatieteam opgelost.

• Vakmanschap installateurs

Prima service en advies, jammer van de app

Alles prima verlopen, met goed advies vooraf, installatie snel en keurig op tijd. De enige kritische opmerking betreft de app. Slechte vertaling uit Engels, geld in USD en vaak verkeerde weergave. Voor verbetering vatbaar. Dan was het een 10 geweest!

• Vakmanschap installateurs

Goede, vriendelijke installatie volgens afspraak

Na een paar weken wachten liggen ze eindelijk te schitteren op ons dak. Nu hopen dat de zon lekker gaat schijnen.

• Vakmanschap installateurs

Goed en duidelijk advies. Heldere offerte

Energie Wonen is een goed bedrijf. Ik zou ze graag aanbevelen. Duidelijk, helder goed advies en keurige montage. Alles wordt netjes gemaild en je word goed op de hoogte gehouden.

• Vakmanschap installateurs

goed en degelijk bedrijf met goede kwaliteit

Alles was uitstekend. alleen de installatie ging wel erg rap. ze waren met 2.5 uur klaar! Ze hadden ietsjes netter kunnen werken, maar kwaliteit is nog steeds goed hoor.

• Vakmanschap installateurs

Overzichtelijk en mooi vakwerk.

Tijdens de opname thuis werd alles netjes uitgelegd. Proces daarna verliep ook helder. We werden goed op de hoogte gehouden bij elke stap. Montage verliep ook prima en aardige monteurs die mooi werk leveren.

Duidelijke afspraken / service perfect

Plus : nakomen afspraak Plus : Goede prijs/kwaliteit verhouding Klein minnetje : Heb nog geen App waarop ik kan zien wat ik nu opwek

• Vakmanschap installateurs

Super geschatte opbrengst 2900 zit nu al op 3650 Top jaar natuurlijk maar ze doen het prima! 1x service reparatie gehad vanwege afwerkdopjes die niet goed vast zatten maar dat nemen we voor lief! Energiewonen is waar u moet zijn! Deskundig vakbekwaam ect

• Vakmanschap installateurs

vakkundig personeel die keurig werk leveren

van verkoop, planning tot plaatsing kan ik alleen maar zeggen dat mijn ervaringen zeer positief zijn. goede informatie, meedenken in planning en zeer vakkundig en nette plaatsing

• Vakmanschap installateurs

Deskundig personeel en goede service

Na wat aanloop problemen met de installatie is alles vakkundig opgelost.

• Vakmanschap installateurs

Erg netjes van begin tot eind afgehandeld!

Heb gemerkt dat iedereen erg op elkaar in gespeeld is en dat de installatie vlot verliep.

Snel en goed.

Snel en goed.

• Vakmanschap installateurs

Snel en ik denk ook goed

Wat ik niet goed vind is dat ik het aanmelden voor terugleveren niet gezien heb in de documentatie, of ik eroverheen gekeken heb weet ik niet. Maar ik kwam er toevallig achter. Ik hoop dat dat niet bij meer mensen is gebeurd

TOP

PRIMA TRAJECT INGEZET EN AFGELEVERD.

• Vakmanschap installateurs

Klantvriendelijk en ter zake kundig

Slechts éénmaal maar zeer goed.

• Vakmanschap installateurs

Korte lijnen,goede en directe communicatie

Plezierig gesprek met de heer van der Goot,heldere afspraken en alles een goed overzichtelijk schrijven m.b.t offerte en werk plan. Goede installateurs,vriendelijk en met Kenna's van zaken

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.

Filter op Taal