deskundige mensen

prima advies en uitstekende monteurs

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

very smooth

Everything went well, with the exceptions of panel registration, this took longer: the solution was simply (we had to change browser), but nobody could support and we found out ourselves

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Van begin tot het einde perfect geregeld

Het tafelgesprek met Carl van Es was bijzonder aangenaam te noemen. Hij gaf duidelijke uitleg en niets was hem teveel. Uiteindelijk panelen aangeschaft waar we tot nu toe geen moment spijt van hebben gehad. Het mailverkeer met Energiewonen is uitermate goed te noemen. Er worden tijdig duidelijke en vriendelijke mails verstuurd. Zelf kan ik iedereen Energiewonen aanbevelen!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Niet geheel moeiteloos

Afspraak maken ging goed alsook de informatie en contract tekenen echter de planning ging niet geheel volgens afspraak. Na diverse contacten uiteindelijk goed gekomen en de plaatsing ging door vriendelijke en vakkundig personeel.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Vlug en netjes

Ondanks 31 graden hebben de mannen netjes gewerkt. Alle vragen die we nog hadden zijn ook beantwoord. Het ging snel en netjes.

Helemaal goed

We hadden al meer met Energie Wonen gewerkt in ons vorige huis, en dat was ook heel goed. Nu in onze nieuwe woning weer de zonnepanelen laten doen door Energie Wonen.

Cortect afgewerkt en opgeleverd

Top geregeld

Geen toevoegingen

Slechte service

Hebben er spijt van. Hadden nog bij andere aanbieders offertes moeten aanvragen. De. Eerste afspraak kwam de monteur alleen om half elf en is was na 2 minuten ook alweer vertrokken. Bij de plaatsing van de panelen kon het niet op de manier zoals besproken en hebben wij voor een optie gekozen die achteraf niet had gemoeten. Lijkt nu niet mooi zoals het de leidingen lopen aan de buitenkant. Ook nog geen reactie na diverse telefoontjes en kunnen nog steeds niet aflezen hoe de panelen werken. Wij zijn boos en teleurgesteld in energiewonen.

• Kennis / Advies N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Heldere communicatie, prettige monteurs.

Snel, kundig en vriendelijk

Alles bij elkaar genomen ging het allemaal veel vlotter dan verwacht. De intake ging erg vriendelijk en met goede info,de installatie verliep vlot met vriendelijke mensen en de administratie verliep vlekkeloos. Complimenten!

• Vakmanschap installateurs

Wat kleine uitdagingen voor het verloop van het kabeltracé tijdens de montage, maar dat in onderling overleg kunnen oplossen.

• Vakmanschap installateurs

Snel en zorgvuldig gewerkt.

Nvt

• Vakmanschap installateurs

Persoonlijk, goed op maat advies in gesprek en bezoek

In tegenstelling tot andere partijen waar we een offerte opvragen, kwam hier een adviseer op bezoek. Daardoor ontdekten we een aantal dingen in bijv. de meterkast die eerst opgelost moesten worden (sowieso). Meedenkend in advies. Wel iets hogere offerte en anderen, maar ook betere kwaliteit van panelen en omvormer. Had bij anderen het gevoel van goedkoop=duurkoop, snel online een klant willen scoren. Duidelijke documentatie en mails. Gewoon zeer tevreden!

• Vakmanschap installateurs

Prima oplevering van installatie.

Installatie is prima opgeleverd. Afspraken zijn ook goed nagekomen en ben heel tevreden. een klein puntje betreft het ontbreken van de koppelstukken tussen 2 achter elkaar liggende zonnepanelen. (Portret). De uitlijning van de panelen op het (platte) dak is daarom wat minder strak.

vlotte afhandeling

Juiste afhandeling door orgnaisatie

Goede en snelle montage door vriendelijke en ervaren monteurs

Afspraken nagekomen dus goed

Keurige afhandeling en goede installatie met vriendelijke monteurs.

Snel en vakkundig geleverd

Prima, goede uitleg, geen klachten, raad ze echt aan!!!

• Vakmanschap installateurs

Goede service en snelle afhandeling

Goede ervaring met energiewonen. Na een goed advies gesprek is er zelfs in huidige tijden snel en volgens afspraak geleverd. Bij plaatsing werd er hard gewerkt om optimaal resultaat te halen (kabels uit het zicht ed.)

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Snel en kwalitatief goed

Prima werk geleverd

Heel tevreden

Door de adviseur Martin Driehuis erg goed geadviseerd. Martin meerdere malen om advies gevraagd en hierna zonder problemen het een en ander later toch aangepast. Super. De installatie door de technicians ( De Reus installatietechniek) is ook erg goed gegaan. Goed overleg hoe we het een en ander zouden aanleggen en dit is zo gedaan. Vriendelijk en open voor vragen die ik stelde.

• Vakmanschap installateurs

Nette, aardige lui/kundig/behulpzaam/op tijd/van begin tot eind heel gedegen.

Klinkt allemaal nogal slijmerig, maar we zijn uiterst tevreden. Het is niet anders.

• Vakmanschap installateurs

Administratief traject en plaatsing prima geregeld

Persoonlijk en mailcontact verliep soepel en prettig. Installateurs hebben de panelen snel en netjes gelegd en elektrische aansluiting volgens wens aangelegd.

Zeer goed tevreden

Vanaf het begin van de aanvraag een correcte voorlichting en communicatie over het verloop van de afwerking.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.