Goed geregeld en kwalitatief

De accountmanager is veel meer een adviseur dan een sales en dat helpt bij deze keuze. Ook de montage ging goed en conform afspraak. Al met al prima ervaring.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Prima installatie en snel geplaatst

Zie boven alleen jammer dat er 7 dakpannen zijn gesneuveld in de strijd

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Snel en geroutineerd maatwerk geleverd

Een goed op elkaar ingespeeld team heeft snel en vakkundig en in een prettige atmosfeer de installatie opgebouwd en aangesloten. Het eindresultaat ziet er keurig uit! Precies wat we hoopten. Complimenten!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Vrijwel alles ging goed, netjes, op tijd en vriendelijk.

Het tot nu toe gedane werk zag er professioneel uit. De mensen konden me allemaal duidelijke uitleg geven, waren vriendelijk, en alles is keurig en vlot opgeleverd. Thanks!

• Vakmanschap installateurs

Professioneel, accuraat, komen afspraken na.

Professioneel, accuraat, komen afspraken na.

• Vakmanschap installateurs

Goede offerte en duidelijke uitleg.

Prima geplaatst

Plezierige contacten

Professioneel en deskundige contacten, alleen jammer dat pas bij een door onszelf aangevraagde schouw bleek dat de panlatten nog beter vastgezet moesten worden. Daarna verder perfect opgeleverd.

• Vakmanschap installateurs

Klantvriendelijk en professioneel en uitstekend materiaal!

Zowel de adviseur als de schouwer als de technische mannen hebben goed werk geleverd en hebben mij een heleboel zorgen uit handen genomen. Op mijn leeftijd (75 jaar) is het fijn als je goed geadviseerd wordt en daardoor de juiste beslissingen kunt nemen. En nu zien de zonnepanelen er prachtig uit!

Prima werk

Vriendelijk personeel

Toppers

Verkoper zeer vriendelijk en kundig, jongens van de montage ook. Goed op elkaar ingespeeld ploegje die het netjes en snel hebben geinstalleerd.

Goed werk geleverd

Netjes en goed werk door alle 3 de personen

Prima werk

Zoals afgesproken binnen 1 dag een volledige installatie uitgevoerd. De installateurs waren wel van mening, dat het allemaal veel makkelijker kon qua leg-plan maar we hebben ons maar aan het originele plan gehouden. Uiteindelijk bleek het niet nodig te zijn een complete steiger op te bouwen, die waarschijnlijk wel in de kosten is meegerekend, maar goed, dat hoort bij het spel neem ik aan. Nu nog even wachten op de activatie van de app, zodat ik ook kan zien of het iets gaat opleveren. Oh ja, als ik zeggen mag dat de installateurs mooi schoon werken, ik heb nauwelijks rommel op hoeven ruimen na hun vertrek. Dat maak ik wel eens anders mee. Over de kwaliteit van de opgeleverde installatie kan ik (nog) niet oordelen

• Kwaliteit N.v.t.

Bekwame en service

Prettige en vakkundige installateurs

Snelle en vakkundige afhandeling van het bestellen van de zonnepanelen. Afspraken zijn allemaal netjes en vlot nagekomen. Installateurs zeer vakkundig en gestelde vragen werden netjes beantwoord

• Vakmanschap installateurs

Snel en goed geïnstalleerd. Correcte afhandeling.

Installatie is in overleg gebeurd en zeer correct en professioneel aangelegd. Ook netjes een bevestiging gekregen nadat de slotnota overgemaakt was. Jammer dat de login van de app een week op zich liet wachten en dit niet meteen tijdens de dag van de installatie kon. Verder tot nu toe alleen maar positieve ervaring met EnergieWonen gehad.

• Vakmanschap installateurs

Eerder dan verwacht geleverd. Legplan bleek niet te kloppen, monteur direct kontakt opgenomen met vertegenwoordiger en oplossing aangedragen en opgelost. Monteurs zijn vriendelijk en prima vaklui. Blij met het eindresultaat

100% tevreden

De jongens hebben heel goed en net werk achter geleverd. Prima uitleg hoe het verder moest. Zeer netjes in taal en antwoord, en toch gezellig. Schouderklop voor de jongens.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Snelle levering

Snelle levering van de zonnepanelen. Netjes werk geleverd. Alles schoon achtergelaten. Duidelijke uitleg over het vervolg. Duidelijke afspraken over het leggen.

• Vakmanschap installateurs

Werkelijk van voor tot achter alles geregeld

Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Zelden zo'n totaal verhaal meegemaakt. Zou niet weten wat hier nog aan te verbeteren valt.

Uitstekend gewerkt .

Prettig was dat de bereikbaarheid van EnergieWonen goed was Met vragen, die ik had, kon ik snel bij hun terecht en werd snel geholpen. De plaatsing van de panelen is heel goed en zeer vakkundig gedaan. De installateurs waren vriendelijk, behulpzaam en netjes.

• Vakmanschap installateurs

Op de afgesproken dag gekomen. Vanwege ongelukken op de weg kwamen de monteurs later maar daar werden wij netjes over gebeld. Vriendelijk, deskundig en netjes verwerkt.

• Vakmanschap installateurs

Duidelijke uitleg van de account manager. Nette monteurs alles in overleg.

Levering volgens prognose alles volgens plan .terug koppeling wanneer geplaatst en tijd alles volgens plan. Eindelijk weer een bedrijf dat precies zijn afspraken nakomt. Zoals het hoort ..

• Vakmanschap installateurs

Goed en netjes geinstaleerd door vakkundige mensen

Door de voorman werd goed gecommuniceerd met mij, de electrician leverde goed werk en de jongens van de installatie hebben goed werk geleverd.

• Vakmanschap installateurs

wij zijn fijn geholpen, geweldig gedaan .

Netjes gedaan . wij zijn zeer tevreden.

Prima communicatie

Goede communicatie en snelle en proffesioneler levering en installatie

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.