Fantastisch

Kan alleen maar zeggen wat een mooi product. De vakmensen met kennis de tijd nemen om uitleg te geven en te adviseren. Ten alle tijden beschikbaar en vriendelijk te woord staan. Afspraken worden nagekomen. Mensen werken netjes. Mensen werken veilig en houden zich aan de voorschriften. Duidelijke instructies. En heel veel dank

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

De zonnepanelen moesten op twee verschillende dagen geplaatst worden in plaats van een.

Alles ging goed behalve dat de zonnepanelen en omvormer op twee verschillende dagen geplaatst moesten worden. Ik zou liever dat de installateurs zonder schoenen binnen het huis lopen.

Zeer technische

Adviseur bekwaam, meedenkend en zeer positief ingesteld. We hebben nog een opdracht openstaan hopelijk word deze snel opgelost. En nog wachtende op de app van de zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Ervaring met Energiewonen TOP

Erg behulpzaam zeker de eerste plaatsing in 2017, de laatste recente plaatsing vond ik wat minder persoonlijk een beetje jantje van leiden gevoel. De plaatsing zelf is verder op wat details na prima verlopen

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Goed werk geleverd!

Prima monteurs netjes gewerkt.

• Vakmanschap installateurs

Uitstekend advies en dito service

Het begon met een uitstekend adviesgesprek. We hadden meteen een goed gevoel over EnergieWonen, niet in de laatste plaats omdat een kennis van ons ook zaken met Energiewonen had gedaan en hier ook uitermate tevreden over was. Na het adviesgesprek werden we goed geïnformeerd middels duidelijke mails en instructies, dus een prima begeleiding in een traject waar niet iedereen en wij zeker ook niet, verstand van heeft. Op de dag van de installatie waren de monteurs op tijd, gingen professioneel te werk en waren snel klaar. Enig min puntje, één van de monteurs maakte op het laatst gebruik van het toilet, deed daar de grote boodschap, maar was vergaten, althans daar ga ik maar vanuit, om door te spoelen. Wij zijn na het plaatsen van de zonnepanelen meteen vertrokken. De dag erna, toen ik weer thuis kwam, hing er een onaangename geur in huis en wachtte er niet een al te smakelijke verrassing in de WC pot.

• Vakmanschap installateurs

Van begin tot het einde geholpen bij onze zonnepanelen. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Onze meterkast moest vernieuwd worden, ook dat ging prima.

Zeer positief

Zeer positief

Service!!

Prima informatie vooraf, hele prettige hulp en goed overleg tijdens de installatie en toen daar iets mis mee ging. Wij zijn 100% tevreden!

• Vakmanschap installateurs

van begin tot eind goed geregeld.

Zeer goed advies gesprek . Goed aangegeven wat er van ons verwacht werd . Levering duurde even , maar dat zal met de tijdgeest te maken hebben.

Professionals

Dik tevreden, vriendelijke deskundige medewerkers!

Vriendelijke en behulpzaam

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

• Vakmanschap installateurs

Eerlijk en duidelijke voorlichting en correcte en snelle plaatsing.

Robin Jansen heeft hele duidelijke uitleg gegeven van de mogelijkheden. Nu hopen op een goede bezuiniging.

Plaatsen zonnepanelen

De zonnepanelen zijn snel en goed geplaatst

Prima bedrijf

Goede communicatie, geen onduidelijkheden en goed bereikbaar. Vriendelijke en professionele monteurs. Wij zijn blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Daarom kan ik iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goede service!

Prettige adviseur met goed advies. Eerder geplaatst dan gepland, top service!

Regelmatig storingen

Regelmatig vallen de zonnecollectoren uit. In 5 jaar tijd heben we 4.5 maand geen energie op unnen wekken en altijd in de zomer met goed weer. De zonne colectoren wekken lang niet de beloofde energie op, niet in 6 a 7 jaar verdienen we ze terug maar het gaat al snel naar 10 aar. Enige malen per jaar valt de verbinding weg naar app toe, om de opbrengt te kunnen bekijken. Als ik alles van te voren had geweten had ik deze zonnecollectoren NOOIT gekocht.

Alles goed geregeld

Ik ben bij EnergieWonen terechtgekomen op aanraden van "Duurzaam Wonen". De adviseur van EnergieWonen kwam langs om de situatie te bekijken, en om in persoon een goed en open gesprek te voeren over mogelijkheden. De adviseur was vriendelijk en nam alle tijd om alle mogelijkheden te bespreken en tot een passend advies te komen. Een week of twee nadat we besteld hadden werden we aangenaam verrast door een telefoontje van EnergieWonen. De levertijd van zonnepanelen loopt op dit moment in de maanden namelijk, maar er was een klant uitgevallen dus en ze konden later die week al langskomen. Communicatie rondom de installatie was erg duidelijk, het was duidelijk wat er van ons verwacht werd. Vragen die we hadden gesteld via de e-mail werden snel en correct beantwoord. De installateurs waren erg professioneel en vriendelijk. Ze communiceerden goed en luisterden goed naar onze wensen. Omdat een twaalfde paneel wat gepland was net niet zou passen is er ter plekke een ander plan opgesteld met elf panelen. Nog geen vier uur later lag dat keurig op het dak, was alles opgeruimd en was de installatie in bedrijf. EnergieWonen heeft het niet kunnen plaatsen van het twaaldde paneel netjes gecompenseerd. Er is een nette oplossing geboden en in goed overleg is de factuur aangepast. Al met al een prima ervaring.

• Vakmanschap installateurs

Leuke jongens verstand van zaken en prima werk geleverd

Keurige werklui netjes geïnstalleerd. Alleen jammer dat het nog niet aangesloten kan worden. Maar dat is niet jullie. Schuld. We wachten. Nog steels. oo aansluiting. Van de 3 fazen. Stroom wat gedaan moet worden door. Enexis En hopen dat dat. Binnenkort gebeurd

• Vakmanschap installateurs

Goed, maar in de bereikbaarheid en communicatie kan er nog wat winst worden behaald. Ik ben niet ontevreden begrijp me goed maar voor vragen aan energiewonen zou het fijn zijn iemand aan de telefoon te krijgen i.p.v, een mail te zenden en 2 dagen op een antwoord wachten. Laat ook even weten hoe lang het duurt voor je de monitoring krijgt. En liever in de mail dan in de spam!

Super geregeld

Alles goed geregeld en geïnstalleerd

Zeer netjes

Vakmensen, zeer goed team en vakkundig, vriendelijk

alles correct uitgevoerd

goed advies gehad, redelijk snelle levering, monteurs vriendelijk en beleefd en goed werk geleverd

• Vakmanschap installateurs

Volgens ons een scherpe prijs icm een zeer persoonlijke benadering

Vanaf het adviesgesprek bij ons thuis tot aan de oplevering: top!!! De teruggaaf van de btw is wat wazig, maar daar is de belastingdienst debet aan.

• Vakmanschap installateurs

De monteur had snel een veel betere verbinding tussen de meterkast en de panelen gevonden. Goede service keurig aangelegd super snel 8 uur begonnen 12 uur klaar en draaien maar.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.