Heldere uitleg en offerte en keurige oplevering

In december heb ik geinformeerd naar opgevraagd over zonnepanelen en daarop is er al snel een afspraak gemaakt met medewerker van EnergieWonen die in december ook langs ik geweest om de situatie ter plekke te bekijken en te inventariseren wat de wensen zijn. De offerte die ik daarop heb ontvangen was helder en volledig. In februari 2020 zijn er 12 panelen geplaatst en aangesloten. Alles is keurig geinstalleerd en alles werkt prima. Binnen 5 dagen werd de app opgeleverd om de installatie te monitoren. Na een week werd er telefonisch geinformeerd of alles goed was gegaan met de installatie. Kortom prima bedrijf.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Goed geregeld

Goede communicatie. Afspraken zijn nagekomen. Helaas niet bij de 1e afspraak alles kunnen afronden door de wind. Wel veel mailtjes met veel informatie (soms dubbel) waardoor overzicht veel leeswerk kost.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Zeer tevreden omtrent geleverde produkt.

Met adviseur was de deal snel gesloten. Daarna is de installatie vlot en snel afgehandeld. Alles werd duidelijk aangegeven hoe het zou gaan. Top geregeld alles !

• Vakmanschap installateurs

Prima prijs en uitstekende voorlichting en service

Top Service

Alles was perfect installatie ging perfect werkplek netjes achtergelaten en installateurs top werk geleverd en dat ook nog in de regen kan niks anders zeggen dan perfecte service

• Vakmanschap installateurs

Zeer vakkundig, punctueel, betrouwbaar en efficiënt

Vanaf de oriëntatie tot en met het plaatsen keurig netjes geholpen. Alle medewerkers waren zeer professioneel. Snelle en vlotte communicatie. Onze complimenten hiervoor! Het functioneren van de apparatuur kunnen we nog niet beoordelen wij hebben alle vertrouwen in.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap installateurs

Zeer goed bedrijf, zeker een aanrader

Ben goed en deskundig geholpen , alleen het legplan klopte niet helemaal , kom nu 2 panelen tekort ( ziet er nu namelijk niet zo fraai uit ) Hopelijk komen jullie met een normaal voorstel 2 panelen en 2 optimizers en het installeren .

• Vakmanschap installateurs

Vlotte en kundige installatie door beleefd personeel!

De installateurs kwamen op de afgesproken dag maar door de storm konden ze het dak niet op. Toch maar alvast het binnenwerk zo ver klaargemaakt. Het weer was op de volgende afspraak goed en supersnel werden de panelen op het dak gelegd.En dat alles zonder rotzooi te maken!

• Vakmanschap installateurs

Prima werk en goed meedenken met onze wensen

Fijne samenwerking en goed luisteren naar onze wensen. Snelle en vakkundige installatie.

Prima werk!

Heren hebben mooi werk afgeleverd

Tevreden

In kort tijdbestek alles geregeld. Netjes alles opgeruimd.

Alles na wens verlopen.

Komen afspraken goed na en alles is prima volgens plan gegaan.

voor de 2e keer is de klus netjes geklaard

positief met een kleine aantekening. adviseur had moeten checken of we een kruipruimte hadden

• Vakmanschap installateurs

prettige ervaring met verkoper en monteurs

Alles geleverd en aangesloten zoals afgesproken met een vooraf afgesproken prijs

• Vakmanschap installateurs

Vanaf de afspraak tot en met het plaatsen keurig netjes geholpen. Alle medewerkers die we over de vloer hebben gehad waren een visitekaartje voor het bedrijf. Snelle en vlotte communicatie. Onze complimenten hiervoor! Het punt kwaliteit hebben we niet beoordeeld omdat we er vanuit gaan dat het hier om de geleverde materialen gaat en die kunnen we in een paar dagen nog niet beoordelen.

• Kwaliteit N.v.t.

zeer tevreden

tevreden

Afspraak is afspraak

Bij het aanvragen van een offerte iemand geweest die alles heeft uitgelegd en opgemeten. Offerte gekregen waarbij nergens druk werd gelegd. Na 1 maand nieuwe offerte aangevraagd ivm veranderingen, geen enkel probleem. Vanaf offerte naar bestelling duidelijke afspraken gekregen welke ook echt uitgevoerd worden. Telefonisch contact goed. Installateurs hebben alles netjes uitgevoerd waarbij vanaf begin uitgelegd is wat ging gebeuren. Aan eind rondje gemaakt ter controle. Nu hopen op zo'n

• Vakmanschap installateurs

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Duidelijk in uitleg , en staan voor je klaar als je vragen hebt . Komen bij je thuis om alles te bekijken.

Netjes, vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke mannen, die weten wat ze doen. Werken netjes en snel !

Tevreden

Duidelijke en complete offerte. Goede prijs - kwaliteitsverhouding. Vlotte en correcte montage.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Professioneel

Fijn, goed advies en professioneel geplaatst

Vakwerk

Goede uitleg bij opname en heldere uitleg bij offertes. Vakbekwame monteurs. Goede instruktie bij inwerkingstelling en afwikkeling administratie, garantiecertificaat en btw afwikkeling Uitstekende garanties.

• Vakmanschap installateurs

Netjes en betrouwbaar en meedenkend

Het team heeft prima werk geleverd en we zijn heel blij dat er voor de aansluiting in de meterkast een betere oplossing is gekomen door het goed meedenken van de installateur.

Tevreden met de installatie

Enige onduidelijkheden in de communicatie werden opgelost. Heel aardige monteurs.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Vriendelijk en netjes en op tijd

Vriendelijk en netjes gewerkt en op tijd

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.