naar tevredenheid

adviseur op wat kleine punten na prima installatie op afgesproken periode en ook naar tevredenheid. 2 nette monteurs die goed werk levereden en netjes eea overleggen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Snelle service, goede communicatie

Communicatie snel en duidelijk; goed overleg met adviseur, installatie vlekkeloos.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Stipt, snel en netjes

De monteurs waren stipt op tijd en hebben de installatie in zeer korte tijd aangelegd en alles schoon opgeleverd. Ook is er gekozen voor een meer praktische en snellere wijze van aansluiten van de omvormer dan waar in de begroting vanuit was gegaan.

Vakkundig advies en montage

Vakkundige adviseur en vakkundig en prettige monteurs

Super!

Very professional and very talented crew! I would only recommend a more thoughtful energy use/needs discussion when considering the placement of panels. We're happy with ours, but had we not done our homework beforehand, we might have agreed to something different than our daily use/needs for electricity throughout the day.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Zeer vakkundig en snel.

Zeer vakkundig snel en denken mee.

Zeer vakkundig.

Er werd netjes gewerkt. De lege verpakkingen en resten materiaal werden allemaal keurig opgeruimd en meegenomen.

• Vakmanschap installateurs

als iets niet lukt ze helpen je graag

de panelen liggen mooi op dak de administratie willen je graag helpen

Geweldig netjes gedaan

Zeer vriendelijk en beleefd waren de monteurs. De persoon die de omvormer e.d. kwam installeren bekeek de situatie binnenshuis en kwam met een ander en beter voorstel dan was gepland. Zo voorgesteld, zo gedaan. De panelen zijn superstrak geplaatst. Konden heel goed vergelijken met de buren. Op 3 punten gezien hoeveel netter het bij ons was afgewerkt. De panelen REC Alpha Black 370 zien er ook mooi uit. Kunnen alleen maar zeggen: "heel tevreden en netjes gedaan!"

• Vakmanschap installateurs

Top service, snel, en tevreden.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Prima en vlot geregeld

Professioneel en goed geïnstalleerd

• Vakmanschap installateurs

Prima geregeld en uitstekend uitgevoerd

De uitbreiding van onze zonnepanelen installatie uit 2017 ook door EnergieWonen laten uitvoeren. Ook nu weer prima gesprek gehad vooraf en de mogelijkheden bekeken. De nieuwe installatie op het platte dak van onze overkapping laten plaatsen. 7 nieuwe panelen erbij. Stroomkabel en internetkabel zelf in de tuin aangelegd van achterin de tuin tot in de meterkast van de woning. Materialen geleverd door EnergieWonen. Bij de overkapping kabelbanen aangebracht voor de bekabeling van de panelen, de LAN en een nieuw accespoint geplaatst. Elektricien was zeer tevreden over mijn voorbereidende werkzaamheden en was in een zucht klaar met de montage van de omvormer en het aansluiten van de panelen. De beide monteurs van de zonnepanelen waren ook snel klaar met de plaatsing. Voor ik het wist lag alles er netjes op. Zeer tevreden over zowel de elektricien als de monteurs. Gezamenlijk nog even koffie drinken en ze gingen weer naar de volgende klus. 1,5 uur verder en we hadden een compleet nieuwe installatie erbij. De nieuwe panelen leveren wat minder op dan de 11 op ons schuine dak.....maar het scheelt niet veel. Voordeel voor de nieuwe panelen is dat ze langer zonlicht opvangen en iets meer capaciteit hebben 375 ipv 325 voor de oude panelen. Dus al met al weer een prima ervaring met EnergieWonen. Alles is vlekkeloos verlopen en ook deze installatie werkt nu al boven verwachting. Al is het nu natuurlijk wel zomer. Ik raad iedereen EnergieWonen van harte aan.

Professioneel kundig en vriendelijk

De plaatsing van onze zonnepanelen op 21-7 liep perfect. De mannen uit Lelystad waren heel deskundig. Mijn man en ik stonden te kijken hoe snel en goed ze de panelen op het dak plaatsten. Respect ✊

Goed werk geleverd

Complimenten voor Lennart Braber de aanjager. Wat hij beloofde en verkocht is geinstalleerd op onze dakpannen door drie fantastische werkmannen. Ze waren handig, snel en voorkomend. Fijnste van alles dat de panelen ook werken. Te zien op de app!

Snel en vakkundig.

De monteurs hebben het snel en vakkundig gemonteerd . Het waren heel vriendelijk en geduldige monteurs bij het uitleggen van de werking van het systeem . Geweldig !!! .

alles goed geregeld

Vooraf een schouw waarin de installatie goed is besproken. Aan de hand van de schouw zijn de werkzaamheden perfect uitgevoerd.

Zeer vlotte afhandeling

Leen Kuiper was een zeer bekwame Adviseur en handelde mijn aanpassing zeer snel af . De installateurs Jeffrey en Andriaan waren zeer bekwaam en vriendelijk

• Vakmanschap installateurs

Je krijgt "all over" kwaliteit voor je geld.

Vanaf het moment dat het project voor het eerst wordt besproken tot en met de installatie van de zonnepanelen, merk je dat je met professionals te doen hebt die niet alleen meedenken met de klant maar ook de beste kwaliteit leveren van product, installatie en service. Op vragen wordt snel en adequate gereageerd om snel tot een waterdicht project te komen. Om tussentijds het project uitbreiden is geen probleem en men heeft er voor gezorgd dat dit in in gedrang kwam van de levertijd. Goed te zien dat een installatie team zo professioneel en flexibel te werk gaat. Ook hier wordt aan de wensen van de klant voldaan.

• Vakmanschap installateurs

Goede wijn behoeft geen krans.

Op mijn vorige huis heeft EnergieWonen indertijd 20 panelen gelegd waarmee wij erg blij waren. Inmiddels is dat huis verkocht en wonen we ergens anders. Omdat wij een perfecte ervaring hadden, hebben we opnieuw gekozen voor EnergieWonen. Alles prima , u nu weer aardige en voorkomende medewerkers, er is wederom keurig netjes gewerkt, snel en vakkundig. Kortom een aanrader!!

• Vakmanschap installateurs

Installeren ging snel en netjes .

Het ging allemaal snel en makkelijk, goed advies

• Vakmanschap installateurs

wat men belooft doet men

Een man een man en een woord een woord. Zo moet Dat.

Prima geregeld en geinstalleerd

Het hele proces is van begin tot eind goed en prettig verlopen

Vlot en netjes gemonteerd

Vlot en netjes gemonteerd. Vriendelijke monteurs

• Vakmanschap installateurs

Van a tot z in de nopjes geregeld

Goede advies en uitleg bij de opname. Geen bla bla bla verhalen. Offerte werd snel geleverd. Na tekenen offerte begon de molen te lopen. Alles liep als een trein. 8 weken later perfecte zonnepanelen geplaatst door ervaren vriendelijke monteurs.

positief

De installatie en ondersteuning kantoor was prima. De contactpersoon heeft wel wat steken laten vallen.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.