Prima werk geleverd

Alles goed en snel geregeld van offerte tot installatie. 1 minpunt: verkoper is er bij het huisbezoek vanuit gegaan dat ik een 3 fasen aansluiting had. Dit bleek niet zo te zijn waardoor ik na installatie nog ruim 2 maanden op aanpassing door netbeheerder heb moeten wachten, waardoor panelen nog niet actief konden zijn.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Toen er zaken aangepast/veranderd moesten worden was dat geen enkel probleem. Top

Goed.

Prima ervaring met EnergieWonen

Na heel veel offertes van verschillende bedrijven gekozen voor Energie Wonen. Heel fijn dat ze bij de verkoop thuis komen en in je huis kijken hoe eea het beste kan worden aangelegd. Daardoor geen onzekerheden. Uitvoering heel netjes. Wat kan beter: uitleg na oplevering, hoe werkt het allemaal met de app (deze ging pas werken in de loop van de dag); en wat moet je doen als het niet goed gaat? Wat kan je zelf, wie kan je bellen?

Snel en goed gemonteerd.

Goede ervaring met afhandeling.

• Vakmanschap installateurs

Na de gevonden oplossing,helemaal geweldig.

Na eerdere ontevredenheid ,van ons,over hetplaatsen van de zonnepanelen is er een oplossing gevonden,naar volledige tevredenheid van ons.Helemaal top.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Kwaliteit van begin tot aan het einde

Goed professioneel bedrijf. De afspraak met de vertegenwoordiger was prima, er werd goed naar de mogelijkheden gekeken en voorzien van goede informatie en tips. Vervolgens wordt je keurig op de hoogte gehouden van wat er gaat gebeuren en de voortgang. Op het afgesproken tijdstip komt een net vakkundig team de zonnepanelen en omvormer monteren en geeft goede uitleg. Kortom helemaal super van begin tot aan het einde. Robert

Sublieme klantvriendelijke adviseur,

Niets dan lof over de kwaliteit en klantvriendelijkheid van heer Van Lint (adviseur). Heel anders heb ik de aanleg ervaren. Het proces rondom de aanleg verliep chaotisch, mogelijk mede veroorzaakt door de weersomstandigheden waardoor het werk niet in een keer kon worden afgerond. Ook door gebrek aan onderlinge afstemming verliep het vervolgproces chaotisch, niet vlekkeloos, derhalve niet naar behoren. Op mijn verzoek is er opnieuw door monteurs gekeken naar het gemaakte werk. Deze laatste ploeg monteurs verdient een grote pluim. Zij hebben gezorgd voor de kwaliteit die je als opdrachtgever mag verwachten. Onderstaande beoordeling over de vakmanschap betreft de laatste groep monteurs

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Veel moeite

Energiewonen maakt waar wat zij toezeggen

Vanaf het eerste contact met Energiewonen zeer snelle en professionele opvolging. Energiewonen was één de eerste partijen die reageerde op mijn ingezonden verzoek voor een offerte via zonnepanelenvergelijker.nl. Binnen 2 uur na ingezonden verzoek voor een offerte was er al een afspraak gemaakt voor een bezoek van één van hun adviseurs. Het bezoek van de adviseur was zeer zinvol, denkt mee met uitvoerige uitleg voor diverse mogelijkheden en oplossingen met daarbij een duidelijke uitleg over het financiële plaatje. Vragen aan de klantenservice werden prompt en duidelijk beantwoord. Installatie van de panelen en omvormer werd ook professioneel uitgevoerd, 2 man voor de (15) zonnepanelen en een deskundige elektricien voor de omvormer en aanvullende elektra. De mannen voor de installatie waren zoals afgesproken stipt om 8:00 aanwezig, zij werkten erg netjes. Om 12:00 was de klus geklaard en werd de installatie prima werkend opgeleverd.

Goed geregeld!

Ondanks het slechte weer, verliep alles vlot en goed. Wel is er verschil tussen wat de verkoper zegt en wat de installateur zegt. Maar tja, daar zijn het verkopers voor, die maken de zaken graag wat rooskleuriger dan ze in werkelijkheid zijn!

installatie gerealiseerd conform afspraken

Professioneel gewerkt goed en snel zijn panelen aangesloten en werkzaam opgeleverd. Alles dat monteurs moesten hebben ze gedaan is naar tevredenheid gebeurd. Tot nu alle afspraken correct nagekomen. Top

• Vakmanschap installateurs

Vlotte en nette montage perfect opgeleverd

Zelfs in de stromende regen voor de jongens een zware job. Is het netjes opgeleverd. Toppie

• Vakmanschap installateurs

Goede installatie, snel en vakkundig

Zeer goed advies en een installatie voor een juiste prijs met goede kwaliteit. Snel en vakkundig geïnstalleerd.

goed en genoeg vakkennis

goed mee gedacht wat de beste oplossingen zijn qua leggen op mijn dak . let wel op de overlast qua radio en opmerkingen i.v.m. aanwezige buren.

Netjes volgens planning geleverd

(Na overleg) toch de panelen anders geplaatst als het plan was. 2x6 ipv 3x4 Tijdens de montage (ondanks een waarschuwing) door een vloerbalk geboord ipv er naast. De monteurs zijn vriendelijk, werken hard en door hun best het zo netjes mogelijk uit te voeren.

Goede service!

Vanaf het eerste telefoongesprek tot aan de installatie was de service top.

• Vakmanschap installateurs

Netjes en goed werk gedaan en afgeleverd

Goed tewoord gestaan door vertegenwoordiger, die na overeenstemming me in het hele verloop netjes geholpen heeft

• Vakmanschap installateurs

De contacten waren helder en duidelijk. Wat voor mij belangrijk is, is dat er snel een reactie is op een vraag en dat was het geval. Ook de installateurs waren goede vaklui. De huidige pannen waren van mindere kwaliteit, waardoor ze het advies gaven om er nog extra bij te halen. Ondanks de extra kosten helaas voor mij, was ik blij met het advies. Ik betaal namelijk liever wat extra voor kwaliteit dan wanneer men e.e.a. 'creatief' moeten oplossen.

• Vakmanschap installateurs

Ben tot nu toe zeer tevreden

Goed offerte/besteltraject Goede planning en uitvoering van de installatie Goed overleg over details, tijdens de installatie. btw terugvraag procedure is uitbesteed aan aanbevolen derde partij, maar ik ben zelf nog wel wat uurtjes hieraan kwijt om informatie in te voeren / op te leveren, uit te wisselen met belastingdienst.

Voelde gelijk vertrouwd

We werden goed voorgelicht door onze contactpersoon. Omdat wij een oud huis hebben werd ons dak nog een keer speciaal gecontroleerd, dit gaf wel een veilig gevoel. Daarna ging het heel vlot, administratie ging goed en de monteurs hebben uitstekend werk verricht.

• Kwaliteit N.v.t.

Alles prima

Helemaal goed👍

• Vakmanschap installateurs

keurig werk geleverd onder moeilijke weeromstandigheden

Niet de eenvoudigste weg gekozen voor de bekabeling, maar de beste weg. Net werk geleverd .

Helder en goed advies

Het totale proces van advies, offerte, informatie en installatie is snel en professioneel verlopen. Het administratieve proces, maken van afspraken en overall communicatie is heel goed op orde en geeft vertrouwen.

• Vakmanschap installateurs

Keurig voor elkaar en feilloze installatie

Als klant is het fijn om met EnergieWonen te werken; je merkt dat het een 'geoliede machine' is, waarbij het proces helder is gedefinieerd. Alles loopt ook goed, er gaat weinig mis: dit is natuurlijk prettig. Maar je merkt toch ook een beetje je dat je één van de vele bent. 2e reden voor 4 sterren is dat, voor de puntjes op de i, ik zelf actie heb moeten ondernemen. Dit ging over toegang tot de app (voor uitlezing van de panelen) etc. Daarnaast: keurig werk afgeleverd en installatie gemaakt volgens vooraf afgesproken plan.

Vriendelijk en correct

Duidelijke uitleg voor de leek. Correcte afhandeling.

• Vakmanschap installateurs

Goed advies en vlotte montage

Prettige mensen, goede voorlichting en begeleiding tijdens proces

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.