duidelijkheid bij offerte en uitvoering

Snelle offerte en daarna enige punten van aanpassing om tot snelle opdrachtverlening te komen. Plaatsing datum was ook snel geregeld. Montage team dacht mee voor een mooie symmetrische verdeling te komen van de zonnepanelen t.o.v. het geprojecteerde plan. Tevredenheid alom en nu maar bezien of het gewenste resultaat van opbrengsten gehaald zal worden. We gaan er vanuit.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Alles prima gedaan

Na de installatie bleek er een probleem met internettoegang. EnergieWonen heeft dat daarna snel opgelost.

• Vakmanschap installateurs

Zeer tevreden over het contact en het plaatsen met/door Energie Wonen

Plezierige en deskundige vertegenwoordiger welke goed naar ons heeft geluisterd. Ook meegedacht over onze verbouwing mbt het dak. De installateurs hebben alles keurig en netjes geinstalleerd.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

goed geregeld

installatie was snel, efficient en met goed advies aangaande kabel toevoer meterkast.

• Vakmanschap installateurs

Goede informatie vooraf, thuis 1,5 uur gesprek met adviseur. Weten daardoor waar we aan beginnen

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Goed en eerlijk advies.

Na informatie ingewonnen te hebben snel een afspraak gemaakt met een adviseur, die zeer kundig was en een eerlijk en goed advies gaf. Nadat we akkoord waren gegaan met de offerte is alles snel en goed verlopen. Ook de installatie verliep zeer snel en vakkundig.

Installatie verliep soepel

Het startgesprek was prettig, er werd goed meegedacht en niks opgedrongen. De installatie verliep soepel. De medewerkers waren precies en hebben netjes en zorgvuldig gewerkt. Ook de afwerking was keurig. Over de opbrengst kunnen we nog niets zeggen.

Vakkundig geïnstalleerd

Installatie is vakkundig en snel gedaan. Bereikbaarheid support voor sommige technische vragen en kunnen hier dan geen antwoord op geven je wordt dan altijd doorverwezen naar de adviseur . Dit vindt ik echt een minpunt. Dit kan beter.

Keurig geregeld!

Netjes op tijd, keurig gemonteerd. Tenslotte na de montage ook een goede uitleg gegeven over de werking van de zonnepanelen.

LG Zonnepanelen.

Uitstekende offerte gevolgd door een adequate levering en montage.

• Vakmanschap installateurs

super snel geïnstalleerd, de heren hebben alles netjes en schoon achtergelaten

Het begon met de dakpannen ,die zitten allemaal vast ,dus werd er gevraagd of ik extra dakpannen had ,maar die had ik niet ,de eerstse brak meteen ,dus ze gingen niet verder vanwege latere lekkage,gelukkig had de buurman nog pannen liggen dus gingen ze weer verder ( was er ook maar 1 gebroken) ,toen was het zo klaar en netjes en alles opgeruimd ,en ze gingen pas weg toen alles goed werkte en ook de wifi het deed

• Vakmanschap installateurs

Uitstekend advies, snelle en nette montage.

De persoonlijke interactie met de adviseur verliep prettig. Met een kop koffie de verschillende mogelijkheden besproken en direct knopen doorgehakt. Administratieve afhandeling keurig netjes, evenals montage van de panelen. Bijzonder tevreden over de afhandeling.

Uitstekend!

Goede aanpak, fijn dat iemand langs komt voor uitleg, bespreking mogelijkheden en het opnemen van gegevens. Montage ploeg doet vervolgens het werk zoals afgesproken.

Prima geregeld.

Monteurs vakkundig, beleefd, denken mee, komen met beter alternatief!

In een woord! KLASSE

Vanaf het eerste contact tot aan de installatie zijn wij heel erg tevreden. - duidelijke uitleg en informatie van de verkoper - geen verborgen agenda - goede schriftelijke communicatie vanuit het kantoor - netjes gewerkt door de medewerkers Kortom Wij bevelen ENERGIE WONEN met ster aan! Fam Boon

• Vakmanschap installateurs

Ondanks de regen hebben de monteurs de montage snel gedaan.

Ik kan nog weinig zeggen over de werking van de zonnepanelen.

Kundig personeel

Op de site staat dat er gewerkt word met eigen personeel maar bij ons waren het Z Z Pers daarom een 8 ander was het een 9 geworden

• Vakmanschap installateurs

Super service en kwaliteit levering

Een adviseur die langs komt en de tijd neemt om de details door te nemen en een team van installateurs die goed werk leveren om alles netjes aan te leggen. Prima in orde en zijn erg tevreden...

Uitstekend.

Vakkundig van het begin tot het eind van het project. Tevens zijn wij zeer tevreden over alle informatie die Energiewonen verstrekt heeft.

• Vakmanschap installateurs

Goede service en strakke planning

Goede uitleg vooraf en duidelijk offerte Logistiek is sluiten front en backoffice gedurende het hele traject perfect op elkaar aan Installatie wordt professioneel uitgevoerd Complimenten, goede organisatie

• Vakmanschap installateurs

Met EW is het goed zaken doen: heldere voorwaarden, snelle levering en goede service. Met dank...

• Vakmanschap installateurs

Heel goed en fijn en plezierig

De contacten met adviseur Albert Jansen zijn uitstekend geweest en nog. Deze hebben voor 100% bijgedragen aan mijn besluit om met Energiewonen in 'zee'te gaan.

Gewoon TOP

Van begin tot eind is het gewoon goed gegaan. Van verkoopadviseur tot aan het werkend opleveren kan ik niks verkeerd zeggen. Er zijn bij ons 15 panelen gelegd in 4 uur tijd en alles werkt, ook de app.

Uitstekende afspraken en installatie

EnergieWonen geeft goede uitleg over alles en komt de afspraken uitstekend na. De levering duurt wel lang maar de bouwvak zat er ook tussen.

Je krijgt letterlijk en figuurlijk energie van Energie Wonen

Vanaf het eerste contact tot en met de bevestiging van de betaling verloopt alles super goed!!

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.