Niet doen!!

Als je een bedrijf zoekt die ook service verleent en reageert op je berichten dan moet je zeer zeker niet bij dit bedrijf zijn

• Kwaliteit
  • Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer veel moeite

Snel en netjes

Zeer tevreden. Snel en vakkundig geplaatst

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Prima hardware en juiste installatie

Na een offerte ronde met zes potentiele leveranciers heb ik uiteindelijk gekozen voor EnergieWonen omdat zij de volgens testen de beste hardware leverden met lange garantie priodes op zowel de produkten en hun eigen installatiewerk. Prijs-technische zijn ze duurder maar ik vond dat dat de te leveren produkten en dienst waard is. Kleine tegenvaller was dat niet alles na afloop schoongemaakt bleek te zijn.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Een professioneel bedrijf.

EnergieWonen is een professioneel bedrijf. T.o.v. de prijsvechters komt de adviseur thuis om de situatie te boordelen en later wordt zelfs een vakkundige schouwing gehouden waar nog een paar verbeterpuntjes zijn uitgekomen welk verwerkt zijn. Ze zijn niet de goedkoopste maar leveren wel goed materiaal en duurzaam materiaal. T.o.v. de prijsvechters word de installatie inclusief PV optimizers geleverd welk de totale opbrengst van de installatie doet verbeteren, vooral bij schaduwen en bij onbalans van de zonnepanelen en daardoor de relatieve geringe meerprijs snel zal terugverdienen. Kortom een bedrijf uiteindelijk relatief gezien maar weinig duurder is maar wel de aandacht en een goed advies geeft, goede duurzame materialen gebruikt, de afspraken na komt en redelijk snel levert.

• Vakmanschap installateurs

Goede kwaliteit en uitstekende levering

De gehele installatie is van uitstekende kwaliteit alsook de installatie. Prima, zeer tevreden. Wat ik minder klantvriendelijk vond was de forse aanbetaling van 30% (ik ben akkoord gegaan met 10%) en het feit dat er direct bij aflevering het complete restbedrag gepind moest worden. Ik vind het vriendelijker als je dergelijke grote bedragen binnen een bepaalde tijd mag overmaken.

Prima ervaring

Goede intake vooraf en snelle vakkundige installatie

• Vakmanschap installateurs

Alles top van begin tot einde!

Professioneel en vriendelijk

EnergieWonen heeft de plaatsing van onze zonnepanelen naar grote tevredenheid verzorgd. Alles ging in goed overleg. Binnen een dag was ook de app geactiveerd en was alles rond.

Uitstekende service en installatie

Alles zeer professioneel

• Vakmanschap installateurs

Met name de technische crew hield rekening met mijn wensen.

Uitstekende service en begeleiding bij aankoop en installatie van alles. Echter het steeds meesturen van diverse logo's bij elke email is zeer irritant !!

Super tevreden !!

mooi snel en netjes afgewerkt , fijne en vriendelijke installateurs . over Jullie : alle afspraken goed en snel nagekomen . Hartelijk dank : Gerard Blankenvoorde

Vermoeiend

Aanvankelijk goede communicatie en tevreden. Wij hebben voor bijna 20.000 euro aan zonnepanelen gekocht. In het voortraject wordt er geregeld vanuit energiewonen contact gezocht als er nog niks getekend is. Bij het contact zoeken met de administratie wordt je vriendelijk te woord gestaan door de secretaresse. Deze verwijst uiteraard inhoudelijk naar de contactpersoon/adviseur. Als de klus is geklaard ben je eindeloos bezig met contact zoeken met deze persoon en wordt je ondanks beloftes niet teruggebeld. Als ik wil opschalen naar overleg met de directie moet ik dit per brief doen. Toen mijn panelen waren geplaatst bleek bij de BTW aangifte dat er allerlei haken en ogen aan het verhaal zaten. Ik ben hierover niet geïnformeerd door energie wonen. Als ik hen hierop aanspreek zeggen ze hier niet verantwoordelijk voor te zijn. Ondertussen roepen/adverteren ze wel overal dat de netto investering minder is door de BTW teruggaaf. Mijns inziens is het onderdeel van het advies wat ze geven en zou je met de juiste informatie andere keuzes kunnen maken. In mijn geval betekent het niet eenmaal BTW afdragen maar 5 jaar lang en moet ik per kwartaal zelf een aangifte verzorgen of iemand hiervoor inschakelen. Conclusie; Kost veel geld en veel tijd en het is totaal anders dan ik had verwacht. De monteurs hebben de panelen snel en netjes gemonteerd. Achteraf bleken 12 panelen onvoldoende vast te liggen waardoor zij bij windvlagen begonnen te wiebelen wat veel herrie in het huis veroorzaakte. Zij zijn hiervoor later teruggekomen en ik hoop dat het nu opgelost is. Dit onderdeel is allemaal prima en prettig verlopen. Na installatie bleek ook de omvormer niet naar behoren te werken. Het contact met de support afdeling is snel en correct en problemen worden snel opgelost. Energiewonen adverteert met een vergoeding als je nieuwe klanten werft. Achter deze vergoeding moet je ook zelf aanzitten en heb ik tot op heden niet ontvangen. Alles bij elkaar ben ik van mening dat ik voor deze fors

Top Service!

Grote complimenten aan de zonnepanelen installateurs Maarten & Brian. 31-03-21 zonnepanelen geplaatst, goede service de 2 installateurs dachten goed mee met mij had een klein probleem met de omvormer aansluiting maar Maarten & Brian hebben dat perfect opgelost. Mooi op tijd aangekomen harde werkers. Complimenten aan energiewonen! Ook aan de adviseur voor de mooie korting.

• Vakmanschap installateurs

Goede voorlichting, geen poespas, snel geleverd en kundig geïnstalleerd

super

ik ben uitermate tevreden over de hele aanvraag en plaatsing van de panelen

Heldere communicatie, prettige vakmensen, goede service

Heldere communicatie, prettige vakmensen, goede service

• Vakmanschap installateurs

Totale positieve score, ervaring.

Misschien is er teveel toegestuurde reclame, waardoor de aandacht van de kern wordt afgeleid. Meer tot de kern werken, vooral als de beslissing van plaatsing al gevallen is en het randgebeuren/reclame minder aandacht nodig heeft.

Duidelijke afspraken en snelle opvolging

Duidelijke afspraken en snelle opvolging

• Vakmanschap installateurs

Vakbekwame mensen die de zonnepanelen kwamen installeren

Nadat de adviseur van EnergieWonen voor de zonnepanelen was geweest, is het altijd spannend om te zien of de theorie klopt met de praktijk. De voorbeschouwing van de situatie, van zowel het dak waar de zonnepanelen gelegd werden, als ook de inventarisatie binnenshuis, om te zien of de kabels van het dak naar de meterkast kon worden getrokken, gaf al een heel ontzorgend gevoel. Deze vakmensen hebben uiteindelijk ook de panelen gelegd en aangesloten, naar volle tevredenheid. Het waren vriendelijke en snelle medewerkers die op een ochtend alles netjes klaar hadden. De REC panelen leveren niet alleen vanaf dag een 'n goed rendement op, maar ze zien er ook netjes uit. Wij hebben al veel complimenten mogen ontvangen over de uitstraling.

• Vakmanschap installateurs

Prima nette installatie. Prettige monteurs.

We zijn zeer tevreden over de installatie. De monteurs zijn vriendelijke nette mensen. We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen.

• Vakmanschap installateurs

Super netjes, snel en volgens afspraak geleverd

Tijdens de voorbereiding is alles duidelijk toegelicht en is er actief meegedacht in mijn situatie. Na de opdrachtverstrekking ben ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang en de zaken die ik zelf op tijd moest regelen. De installatie is snel, vlekkeloos en conform afspraak geleverd. Ik ben erg tevreden over het geheel en beveel iedereen aan om de installatie door Energiewonen te laten verzorgen. Laat de zomer maar komen

Goed en netjes gewerkt

In korte tijd hebben twee mensen die netjes en beleefd waren,goed werk afgeleverd. Ik zou ze bij iedereen aanbevelen.

• Vakmanschap installateurs

Fijne vertegenwoordiger, administratie snelle service, nette monteurs

Top geregeld allemaal

Goed geregeld! en door Hendrik Hiemstra goed gedaan , duidelijk en helder!

• Vakmanschap installateurs

Goed advies en super service

We hebben een uitgebreid en open advies gekregen. Bij de aanleg was er een kleinigheid dat hersteld moest worden, maar dat is geheel correct en zonder discussie netjes aangepast naar onze tevredenheid.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.