Goed advies en deskundig vakwerk.

Nette installatie en goed advies over de mogenlijkheden die er zijn.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Geweldige service en snelle levering

Alle afspraken binnen de gestelde termijn nagekomen

• Vakmanschap installateurs

Goede service en vriendelijk personeel

Snel en duidelijk over hoe alles gaat. Personeel is vriendelijk en legt alles goed uit. Laten alles netjes achter.

Prima team

Goed werk en zeer vriendelijk personeel . Prima team . Op elkaar afgestemd .

• Vakmanschap installateurs

Keurig bedrijf, snelle afhandeling en vriendelijk personeel

Degelijk en eerlijk advies over zonnepanelen. Prijs kwaliteit klopt en geen verkooppraatjes. Vlotte afhandeling van opdracht en duidelijke correspondentie via mail. Plaatsen verliep vlot in 5 uren.

• Vakmanschap installateurs

Goede en snelle service, prima bedrijf.

Door vooraf bezoek ter plaatse goede informatie en snelle reactie op vragen. Uitvoering ging verder perfect.

• Vakmanschap installateurs

Prima communicatie en vakkundige medewerkers.

Adviseur doet zijn werk prima. Afspraken met de organisatie energie wonen worden waargemaakt. Monteurs werken netjes en zijn vriendelijk. Met een ieder waar ik mee te maken heb gehad bevalt de communicatie mij prima. De ontvangen berichten via mail zijn helder. Al met al een prima organisatie om zaken mee te doen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Alles top

Goed en netjes. Het pesoneel is top .

• Vakmanschap installateurs

Goed werk onder zeer warme omstandigheden.

Goede voorlichting en soepele communicatie. Vlotte montage door vriendelijke monteurs.

Persoonlijke en duidelijke begeleiding

De persoonlijke begeleiding met een adviseur die snel op iedere vraag reageerde hebben wij als erg prettig ervaren. De mannen die de installatie hebben uitgevoerd waren vrolijk vriendelijk en efficient. Ook de ondersteuning met aanmeldingen en de btw teruggaaf heeft goed gewerkt

• Vakmanschap installateurs

Prima voor elkaar . Binnen twee uur draaide de meter terug.

Goed contact en onderling overleg. Vriendelijk en adequaat. Nu nog de inlogcode voor de app en gaan.

Wij zijn erg positief

De mannen van team 2 kwamen bij ons de panelen installeren, super netjes en snel gewerkt. Evenals Erik, die kwam schouwen. Die moest het plan bijstellen, aangezien onze vertegenwoordiger Patrick niet helemaal de juiste verdeling betreffende de indeling had gemaakt. Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.

Snelle goede service

NVT

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Geweldig kundige vriendelijke monteurs

Goed advies, zeer kundige monteurs

Goede heldere communicatie en alles netjes conform afspraak geïnstalleerd

Goede heldere communicatie en alles netjes conform afspraak geïnstalleerd

betrokkenheid bij de klant

Goede ervaring, Adviseur komt thuis langs om met de klant de mogelijkheden te bespreken. Goede voorlichting. GewoonZon die de installatie deed was bekwaam en dacht mee. Prettige mensen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vakkundig

• Vakmanschap installateurs

Wat aanloop troubles maar daarna super snel en goed gewerk

In eerste instantie niet goed opgemeten maar uiteindelijk met 2 panelen minder toch goed gekomen. Daarna super snel en keurig aangelegd. Binnen 3 weken lag het erop. Dank

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Alles is prima verlopen!

Nadat er overeenstemming was over de levering van de panelen. verliep het gehele traject snel, correct, en wat mij betreft zeer vlotjes. Dat geldt zowel over het administratieve proces alsmede de daadwerkelijke installatie van de panelen. Voor mij was het een goed geoliede machine. Toch heb ik één puntje van kritiek. Ik heb diverse gesprekken gehad met mogelijke leveranciers. Telkens is daarbij gezegd dat het betreffende bedrijf zou zorgen voor terugvordering van de BTW. Gezien het aantal gesprekken dat ik heb gehad durf ik overigens niet met zekerheid te zeggen dat uw adviseur dat expliciet heeft gezegd. In ieder geval viel het mij tegen dat ik bij EnergieWonen daarvoor een extern bedrijf moet inschakelen. Kosten: € 114,95. Vooralsnog ga ik de BTW zelf proberen terug te vorderen.

• Vakmanschap installateurs

Goede kwaliteit voor goede prijs.

Goede prijs en initiële voorlichting door adviseur Korte wachttijd na bestelling/snelle levering Installatie volgens afspraak door serieuze nette hardwerkende kerels

• Vakmanschap installateurs

Duidelijk traject vanaf een vriendelijke adviseur tot aan vakkundige en prettige installateurs

Goed en duidelijk advies, heldere communicatie over voortgang tussen 1e afspraak en oplevering en professionele begeleiding en installatie.

• Vakmanschap installateurs

Goed Opmerking over: "Beoordeel de volgende punten". Kwaliteit: Waarvan? Het werk en/of het materiaal? Over dit laatste kan ik natuurlijk nog geen mening geven.

• Kwaliteit N.v.t.

Snelle service

Heldere voorlichting en duidelijk proces van begin tot eind.

• Vakmanschap installateurs

Duidelijke uitleg van de adviseur. Offerte was heel overzichtelijk.

Monteurs werkten netjes en zorgvuldig. Een van de monteurs kwam met een hele mooie oplossing voor de aansluiting van de omvormer richting de meterkast. Wandcontactdoos van de wasmachine op zolder was aanwezig. Daar werd dus de omvormer op aangesloten.

• Vakmanschap installateurs

We zijn dik tevreden over EnergieWonen en medewerkers.

Het hele proces is soepel verlopen. Jammer dat tijdens de installatie een paneel door een rukwind van de steiger woei. Het paneel maakte een flinke klap op de rand van een plaatstalen plantenbak in de tuin en had daarom direct apart gezet moeten worden. Dat gebeurde helaas pas op aandringen van mijn echtgenote. Uiteindelijk is het toch naar tevredenheid opgelost. Dank voor de advisering en de deskundige installatie. We wensen EnergieWonen veel succes.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.

Filter op Taal