Goede service en vriendelijk personeel.

In aanvulling daarop, ook professioneel en deskundig. Kortom zeer tevreden.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Goed verhaal betaalbaar,betrouwbaar en goede service

Zie boven Rick had een eerlijk en duidelijk verhaal precies zoals het is Duidelijke afspraken hij doet wat hij zegt en zegt wat hij doet.Instalatie door zeer ervaren personeel. Wij zijn zeer tevreden over alles Gr fam v Heuveln

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

sevice en kwaliteit prima in orde

alles snel en efficient geleverd en geplaatst terwijl ik toekeek

• Vakmanschap installateurs

uiterst professioneel bedrijf met afspraak is afspraak

Goed adviesgesprek met snelle follow up. Administratief ook goede en snelle reacties, met top installatie en een zeer nette oplevering. Geen moment twijfel of spijt gehad dat wij met Energie Wonen in zee zijn gegaan!

Keurig aangesloten en opgeleverd

Installateurs kwamen netjes op tijd en hadden de klus binnen 4 1/2 uur volbracht. Omvormer en kabels op de door mij gewenste plek. En alles netjes weggewerkt / afgewerkt. Prima dus.

• Vakmanschap installateurs

Prima service, goede afstemming en afspraken worden goed nagekomen

Prima!

• Vakmanschap installateurs

Goed advies, goede info over de voortgang, korte wachttijd en snelle leverin

Zie bovenstaand

• Vakmanschap installateurs

Blij met mijn zonnepanelen was de installatie heel eenvoudig.

Blij met mijn zonnepanelen was de installatie heel eenvoudig.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Fijn traject geweest met een mooi eindresultaat

Het gehele traject heeft wat voeten in de aarde gehad, niet speciaal toe te rekenen aan Energiewonen. Want de eerste afspraak, toen was het slecht weer en veel wind. Toen is alles zoveel mogelijk voorbereid en moest er een 2de afspraak komen. In die 2de afspraak zijn de panelen op het dak gelegd en aangesloten. Op zich prima. Alleen, men heeft wel de netwerkkabel gemaakt en aangesloten alleen niet goed genoeg. Daarom kreeg ik via de website/app geen gegevens te zien. Er moest dus een (korte) 3de afspraak komen om de netwerk kabel te voorzien van nieuwe connectoren (beide kanten van de kabel). Het was een beetje slordig van de monteurs om niet te controleren of de <S> OK op het display van de omvormer verscheen. Nu werkt alles wel, maar door deze 3de afspraak geen 5 sterren.

• Vakmanschap installateurs

Goede service en vriendelijk personeel

Het proces is zeer voorspoedig gelopen, vanaf het eerste gesprek t/m installatie en oplevering. Prima organisatie.

goede service en betrouwbaar

Afsprake worden nagekomen, snelle service, zeer goede kwaliteit en professioneel personeel.

• Vakmanschap installateurs

Erg goed, van verkoop tot levering.

Nu nog even wachten hoe alles zich houdt, de panelen liggen er net een dag op. Adviseur wist waar hij het over had. De installatie is naar tevredenheid uitgevoerd. Wat niet duidelijk was werd keurig overlegd. Hebben een en ander keurig opgeleverd.

• Vakmanschap installateurs

zeer goede service en vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer goede service. Alles keurig gemonteerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

vakkundig, doeltreffend beleefd

Montage is vakkundig uitgevoerd, vriendelijk en beleefd personeel, elke fase in de montage werd aangegeven/overlegd. Zorgvuldige uitvoerjng, alles werd na afloop schoon achtergelaten.

• Vakmanschap installateurs

Vriendelijk duidelijk zoals het hoort

Ja wat moet ik zeggen,het kan niet beter. Prima vakmensen,zowel de vertegenwoordiger,alsook het montage team. Willem

• Vakmanschap installateurs

Bedrijf maakt degelijke en professionele indruk

Goede ervaring, reëele voorlichting, duidelijke offerte en levering zeer naar wens uitgevoerd. De communicatie na acceptatie van de offerte over de datum van levering liep niet geheel naar wens, mede omdat de andere deelnemers (buren) aan het project in tegenstelling tot de afspraak ineens niet waren ingepland en 14 dagen geleverd krijgen.

Deskundig en vriendelijk personeel

Het voortraject en uiteindelijke installatie was perfect

• Vakmanschap installateurs

Snel, duidelijke uitleg, netjes gewerkt

Duidelijke uitleg bij advies gesprek. Bij installatie werd zorgvuldig gewerkt. Installatie werd snel en vakkundig opgeleverd.

Professioneel, afspraken nagekomen

Goed advies montage vlot en vakkundig, duidelijk aangeven wat men wil en de monteurs denken mee.

• Vakmanschap installateurs

Verstand van zaken en hardwerkende monteurs

Nette aflevering

• Vakmanschap installateurs

Goed advies, goede offerte en keurige uitvoering op de afgesproken dag en tijd.

Na een goed vooronderzoek een juist advies gekregen. De offerte was concurrerend. De zonnepanelen zijn keurig gemonteerd op de afgesproken dag en tijd.

• Vakmanschap installateurs

Alles naar wens en volgens afspraak

Van begin tot eind is alles naar wens en volgens afspraak verlopen.

• Vakmanschap installateurs

Goede service en afspraken keurig nagekomen.

Alles is keurig volgens planning gedaan. Zouden eerst terug moeten komen ivm te weinig rails om te bevestigen. Dit is uiteindelijk dezelfde nog gebracht zodat de klus alsnog afgemaakt kon worden.

geweldig

Ik ben zeer tevreden alles waar wens verlopen.

Vriendelijk/keurig personeel, harde werkers, snelle maar goede uitvoering

Vriendelijk/keurig personeel, harde werkers, snelle maar goede uitvoering

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.

Filter op Taal