In deze ondoorzichtige markt komen ze betrouwbaar over met goed advies. Installatie is goed verlopen en daar wordt ook goede uitleg gegeven. Fijn dat er op het dak wordt gekeken naar misstanden aan het dak. Hierop werd ik geattendeerd, zodat ik dit kon laten verhelpen. Communicatie vind ik soms wat warrig. Je moet zelf scherp blijven. Bij betalen werd vergeten dat ik al een aanbetaling had gedaan. Goed afgehandeld verder.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Netjes, snel, geen klachten!

Snelle plaatsing, goede uitleg.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Helder, duidelijk

Helder duidelijk verhaal, gaat serieus in op de vragen Het plaatsen ging van een leien dakje

• Vakmanschap installateurs

Wij zijn tevreden, omdat we precies gekregen hebben wat we wilden.

Wij zijn tevreden, omdat we precies gekregen hebben wat we wilden.

super helemaal volgens afspraak

Helemaal naar onze wens uitgevoerd door de installateurs precies volgens afspraak.

Prettig contact en meedenkend

Zowel de verkoop als de installatie verliepen goed. Netjes opgeleverd en duidelijk advies. Na het verzoek om een schouw, heeft de monteur ruim een uur meegedacht over de minst ingrijpende aanleg van de kabels bij mijn jaren 30 huis. Een tip voor het bedrijf is om deze mogelijkheid duidelijker te benoemen bij de verkoop.

Tevreden

Inmiddels heeft mijn buurman al besteld

• Vakmanschap installateurs

Solide onderneming met een goede service en reactie

Na contact over de offerte is er een goed advies gekomen en invulling gegeven aan het leveren van de zonnepanelen. Installatie is zeer voorspoedig verlopen en panelen werkte tevreden na oplevering.

EnergieWonen ontzorgt

Prettig gesprek vooraf met duidelijke informatie, en uitleg. Het was tot en met de plaatsing steeds helder wat de status was. Snelle reactie op tussentijdse vragen. Goede begeleiding bij de punten die wij als klant moesten doen. Goede uitleg bij de installatie. Alles netjes verzorgd. En probleemloos toegang tot alle verbruikgegevens bij SolarEdge.

• Vakmanschap installateurs

Eigenlijk te vroeg om deze in te vullen. De panelen liggen nu net 2 dagen en heb nog geen app om ook maar iets te kunnen beoordelen omtrent werking en opbrengst. lampjes/indicatie branden goed, maar daar blijft het even bij.

• Vakmanschap installateurs

zorgvuldige afhandeling en klantgerichte, duidelijke communicatie.

Prettige en zorgvuldige communicatie en afhandeling van zaken met de persoonlijke adviseur Lennart Braber. De ploegen die de installatie hebben geplaatst waren vriendelijk en er was door de opzichter van de ploeg duidelijk een controlerende taak.

• Vakmanschap installateurs

Goed adviestraject en snelle nette plaatsing

Al in het offerte traject komt er een kundig adviseur aan huis om een opname te doen en een goed passend systeem te offreren. Ook in de vergelijking met andere offertes worden vragen eerlijk en compleet beantwoord. Enige punt van aandacht: de adviseur is geen elektricien en mag/kan dus niet in de groepenkast kijken. Tijdens installatie bleek de daar beoogde extra groep toch niet lekker te passen. Gelukkig heeft het installatie team voldoende materiaal en is kosteloos de installatie uitgebreid. Verder een netjes en beleefd eigen installatie team dat goed checkt of alles naar wens verloopt. Tip: vergelijk bij de offertes ook de garantietermijnen op rendement van de panelen, en all-in/meerwerk kosten electro werk. Dat verklaart vaak een flink verschil tussen aanbieders.

• Vakmanschap installateurs

Goede kwaliteit producten en vakkundige meedenkende monteurs

Adviesgesprek was goed, met goede voorbereiding hoe alles te installeren. Aantal weken later de installatie. Het regende echt heel hard en er werd netjes besloten om de installatie af te maken op nieuwe datum. Dat is nu gebeurd en verliep zeer netjes.

• Vakmanschap installateurs

Van begin tot eind goede service

Goede uitleg van adviseur gekregen over de verschillende systemen. Alles is in 1 keer goed opgeleverd conform de afspraken. Ook de meterkast is vernieuwd dus alles weer bij de tijd.

• Vakmanschap installateurs

Prima aanbod en keurige installatie

Het voortraject verliep goed. Na akkoord op offerte, duurde het wel (te) lang voordat er een datum voor installatie was ingepland. De installatie ging snel en professioneel. Alles is ook keurig opgeruimd en uitgelegd.

Keurig gewerkt.

Keurig gewerkt en goed uitgelegd wat ze gingen doen.

• Vakmanschap installateurs

Vanaf 1e gesprek en de offerte tot de plaatsing van de panelen zijn we zeer tevreden.

• Vakmanschap installateurs

Duidelijk en eerlijk verhaal!

Persoonlijk bezoek met een goed verhaal, geen druk op beslissen op korte termijn en duidelijk adviserende rol. Echt enorm prettige manier van werken.

In één woord TOP

Het heeft de dag van de installatie alleen maar geregend en de heren gingen maar door met werken. Met tussenpozen even van het dak af omdat het echt heeel hard regende. Veel respect voor deze mannen.

Prima geregeld

Alles in kannen en kruiken

• Vakmanschap installateurs

Goede service en duidelijke afspraken

Er kon snel een afspraak gemaakt worden voor een informatief gesprek en opmaken offerte. De garanties op de installatie, de zonnepanelen en de garantieopbrengst van de panelen na zoveel jaren is ook langer in vergelijking met andere leveranciers. De garantie dat als het bedrijf failliet zou gaan een ander bedrijf deze garantie overneemt. De installatie gebeurt ook snel en vakkundig

• Vakmanschap installateurs

Goed en snel opgeleverd ondanx late wijziging type paneel

Omdat er nieuwe 405WP panelen uitkwamen wilde ik deze graag ipv de bestelde 375WP. Dat was geen probleem echter zouden die pas later geleverd kunnen worden. Was (natuurlijk) iets duurder maar de aanbetaling bleef staan. Door het weer konden de panelen niet op de afgesproken dag worden gelegd maar de rest (kabels leggen e.d.) werd wel voorbereidt. 2 weken later (da's best snel gezien de wachttijden) de panelen alsnog gelegd.

• Vakmanschap installateurs

Goede en duidelijke communicatie en Professioneel!

Goede communicatie naar klant toe. Duidelijke afspraken, en kundig personeel!

Goede begeleiding, nette monteurs

Contacten met de adviseur, de administratie en de monteurs allemaal prima verlopen.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.