In een woord geweldig goed bedrijf en zeer netjes is aan te raden aan andere .

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Beste Joke, Bedankt voor uw positieve woorden, fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geïnstalleerd! Groet, Niels van de klantenservice

Prima geholpen, alles netjes achter gelaten.

Duidelijke afspraken gemaakt die allemaal zijn nagekomen. Alles werkt naar behoren. Nieuwe groepenkast en zonnepanelen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

Beste Arno, Bedankt voor uw feedback. We wensen u veel plezier van uw zonnepanelen! Groet, Niels van de klantenservice.

Vakmannen

Plaatsing van de zonnepanelen ging zeer snel! In 2 uurtjes tijd lagen deze op het dak. Prima service en uitleg.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Beste John, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en uitleg! Groet, Niels van de klantenservice

Vakkundig en betrouwbaar

Eerlijk en vakkundig advies, er ‘moet’ niets, geen druk maar alle mogelijkheden worden doorgenomen. De panelen werden 4 weken eerder geleverd en geplaatst dan vantevoren aangekondigd. Plaatsen was in 3,5 uur gebeurd. Wellicht niet de goedkoopste van Nederland, maar wij hebben er zeker een goed gevoel bij. Kortom : alles klopte, zowel voorgesprek als plaatsing.

• Vakmanschap installateurs

Beste Jaap, Leuk om uw uitgebreide review te lezen en wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! Groet, Niels van de klantenservice

Technisch mooi maar erg slordig

De installatie is in twee stappen gegaan i.v.m. de sterke wind. Prima. Maar de installatie was niet afgezekerd, waardoor een monteur op de tweede dag een schok kreeg. Houten vloer in de hal was aan het eind van de eerste dag helemaal kaal gelopen door inlopen van zand (lastig om kabel door de muur te voeren). Hebben de installateurs niets aan gedaan om dit te voorkomen. De tweede dag heb ik zelf maar stucloper neergelegd. 1 dakpan was gesneuveld, en is vervangen. Maar de oude dakpan was een afgeschuinde pan langs de kilgoot en er is een hele voor teruggelegd (zonder overleg). De kabel uit het dak was met tie-wraps aan de regenwaterafvoer vastgemaakt. Geen gezicht. Ik heb dit zelf door een buis geleid. Doorvoer van kabel tussen dakpannen door zat bij rand van zonnepanelen (=risico op inregenen); zelf verplaatst. Naderhand overal materiaal buiten op de grond.

• Vakmanschap installateurs

Beste Rick, Fijn om u nog even gesproken te hebben over uw ervaringen omtrent de installatie. Prettig om te vernemen dat uw installatie naar behoren functioneert, we wensen u veel zonnige dagen toe! Groet, Niels van de klantenservice

Goed geleverd.

• Vakmanschap installateurs

Beste W.n., Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor het delen van uw feedback. Groet, Niels van de klantenservice

Begrijp niets van de 9,1 score!

Na 9 jaar een storing in de omvormer: defect relais. Dit tig-maal gemeld aan Energiewonen maar meer dan een “ticketnr” heb ik nooit ontvangen. Deze club is onbereikbaar en reageert niet op meldingen. Van ellende maar een nieuwe omvormer elders gekocht, garantie is bij Energiewonen niets waard! Dan onlangs -n.a.v. bovenstaand bericht-eindelijk een bericht ontvangen dat er compensatie mogelijk is. Inderdaad, na wat trekken en duwen is binnen enkele dagen de afgesproken compensatie ontvangen. Het kan dus wel!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Beste heer van Hemert, We zijn blij dat we, samen met u, tot een passende oplossing zijn gekomen. We wensen u veel plezier van de nieuwe omvormer! Groet, Niels van de klantenservice

Top bedrijf werkt netjes en correct

Ik ben zeer tevreden over Energie Wonen. Keurig een vrijblijvend voorgesprek en advies gehad en een deal gesloten voor het plaatsen van de zonnepanelen. Netjes een offerte gekregen en binnen drie weken kon het al worden aangesloten. Ook dat is keurig gedaan en binnen een aantal uurtjes ben ik aangesloten. Ik ben zo blij met mijn keus! Ik kan het echt aanraden om met hun samen te werken aan het energieplan!

• Vakmanschap installateurs

Beste Rita, Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over het gehele traject! Groet, Niels van de klantenservice

Tevreden

Ja ik ben te vreden over mijn panelen De mensen die het aangelegd hadden super mensen ik was daar tevreden over beter als de vorige keer die de andere platen hadden gemonteerd alleen ik red me er wel mee maar waarom konden ze dat ene kabeltje niet monteren nu moet er weer een installateur weer daar voor terug komen dat vind ik wel jammer kost zo weer € 110 ja ik zal het wel weer verkeerd inzien

• Vakmanschap installateurs

Beste Gert, Bedankt voor het delen van uw feedback, we wensen u veel plezier van uw zonnepanelen! Groet, Niels van de klantenservice.

Redelijk

Na wat strubbelingen toch nog tot goede uitkomst gekomen

• Vakmanschap installateurs

Beste Richard, Bedankt voor het delen van uw feedback, fijn dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is verlopen. Groet, Niels van de klantenservice.

Slechte service

De verkoopman was vriendelijk en het voelde betrouwbaar. Vandaar gekozen voor energie wonen. Achteraf veel spijt van. De communicatie is slecht zowel telefonisch als per e-mail. Vlak van te voren krijg je een mail met een datum waarop ze komen (je moet het allemaal maar kunnen regelen met je werk). De installeurs waren snel klaar maar hebben het niet top achtergelaten (meerdere planten kapot). Nadat zij weg waren is er na ongeveer 3 dagen een lekkage ontstaan. Gebeld met de verkoopman en hij regelde dat de melding doorkwam. Hier ging 2 werkdagen overheen. Uiteindelijk na nog eens 3 dagen kwam er iemand. Ze zeiden dat ze de panelen eraf hadden gehaald maar niks zagen ''het zou aan de dakpannen moeten liggen''. Ook hiervoor is iemand geweest en heeft maarliefst 6 pannen vervangen die energiewonen kapot hadden gemaakt tijdens de installatie. Helaas nog steeds lekkage en Energiewonen wil niemand sturen tenzij ik 80 euro voorrijkosten en 125 euro per uur aan manuren betaal. Geen garantie dus en geen service. Na bijna 2 maanden heb ik ook nog geen mail met de gegevens voor de app waardoor ik nog nergens inzage toe heb.

• Vakmanschap installateurs

Beste Shayona, Helaas komen onze zienswijzen aangaande de situatie niet volledig overeen. Wij hebben u via ons ticketsysteem van verdere onderbouwing voorzien. Graag laten wij verdere communicatie met u via dit systeem verlopen en zullen wij uiteraard ons uiterste best doen u naar volle tevredenheid verder te helpen. Groet, Niels van de klantenservice.

Goed, maar wel met een kleine kritische aantekening

Prima voorbereiding, ook wat de administratieve kant betreft. Installatie goed verlopen maar de werkplek (de ruimte met de omvormer)werd wel wat slordig achtergelaten: de wasdroger die ontkoppeld werd en weggetild was niet aangesloten en het snoer lag onder het apparaat en de luchtafvoer van de wasdroger was slordig achtergelaten. Deze hing los en moest opnieuw worden bevestigd. Ook het snoer van de kruimeldief lag onder de wasdroger. Kleinigheden maar toch…

• Vakmanschap installateurs

Beste Cees, Bedankt voor het delen van uw (positieve) feedback, ik zal deze delen met de installateurs. Groet, Niels van de klantenservice.

Top bedrijf

Ik heb meerdere offertes aangevraagd maar die EnergieWonen was in combinatie me het deskundig advies de bested. Robin Jansen kon me goed uitleggen wat het beste bij mijn situatie paste.

• Vakmanschap installateurs

Beste Mazin, Fijn om te lezen dat u zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad! Groet, Niels van de klantenservice.

afspraak maken installatie ging snel, als je storing hebt kun je het bekijken

de uitleg aan huis en installatie ging goed, wel 15 dakpannen naar de gallemiezen maar tja, liep man van 120 kg overheen en ik had er nog. systeem draaide een aantal maanden zonder problemen echter nu al een maand storing en het bedrijf lijkt wel van de aardbol verdwenen. telefonisch contact lukt en dit ook een aantal keer gehad maar repareren en oplossen ho maar, sterker nog je wordt niet eens terug gebeld, binnen twee dagen staat er op de site, mogelijk dat dit 2 maanden moet zijn want die twee dagen zijn al 30 dagen verstreken. echt in en in triest dat je voor meer dan 20k een installatie aanschaft en het nu werkeloos op mn dak licht, sterker nog, kost me alleen nog meer geld want betaal nu de volle mep aan stroom

• Kennis / Advies N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap installateurs N.v.t.

Beste heer Kolsters, Wat vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Ik zie in ons systeem dat er inmiddels een afspraak met u is ingepland waarbij ons installatieteam ter plekke komt om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Groet, Niels van de klantenservice.

Netjes van 0 tot 10

Het heeft even geduurd, maar het vertrouwen was er.

• Vakmanschap installateurs

Beste Dhiaa, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Groet, Niels van de klantenservice.

Ervaren medewerkers, die een prima werkend systeem van zonnepanelen hebben opgeleverd.

Uitstekend. Monteurs die de zonnepanelen werkend hebben opgeleverd verdienen een compliment.

• Vakmanschap installateurs

Beste Jan, Fijn om uw positieve ervaring te lezen! Ik zal uw compliment doorgeven aan de monteurs. Groet, Niels van de klantenservice.

Fijn contact

Fijn gesprek goed advies gekregen daardoor genoeg vertrouwen om panelen te plaatsen!

• Vakmanschap installateurs

Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Groet, Niels van de klantenservice.

Goede service, snelle levering.

Na een duidelijk adviesgesprek, meteen een offerte laten maken. Vanaf bestelling tot en met de plaatsing verliep alles vlot en netjes. Vakbekwame en vriendelijke monteurs. Zeker een aanrader.

• Vakmanschap installateurs

Beste Melanie, Wat fijn dat het gehele proces van A tot Z u zo goed is bevallen! Groet, Niels van de klantenservice.

Geweldig deskundige firma

Alle door mij en door energie-wonen genomen afspraken zijn bijzonder prettig en deskundig afgerond

• Vakmanschap installateurs

Beste Daan, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Nogmaals bedankt voor het vertrouwen. Groet, Niels van de klantenservice.

vriendelijk, snel en vakkundig

Zowel de adviseur, inspecteur en de mannen van het installeren hebben hun werk goed gedaan en waren sneller dan verwacht. Er was in hun planning een adres uitgevallen en werd ik gebeld of ze bij mij dat moment terecht konden. Helaas kon ik toen niet maar wel goed dat ze die mogelijkheid aanboden.

• Vakmanschap installateurs

In orde, op tijd, wordt waargemaakt wat er beloofd is

Heel prettig contact met Esmee, uw adviseuse. Daadkrachtig, meedenkend, afspraken nakomend en een snelle reactie op vragen per mail.

• Vakmanschap installateurs

Beste Dorette, Wat fijn om uw positieve reactie te lezen! Ik zal uw complimenten doorgeven aan Esmee. Groet, Niels van de klantenservice.

Prima en eerlijk advies verkoper

Na een prettig gesprek met de verkoper van Energiewonen hebben we besloten om zonnepanelen aan te schaffen bij Energiewonen. De installatie verliep snel en efficiënt

• Vakmanschap installateurs

Beste Anton, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de installatie snel en efficiënt is verlopen! Groet, Niels van de klantenservice.

Prima hun werk gedaan

Contact via Essent met Energie Wonen was simpel. Zowel de mensen op kantoor als monteurs en technische schouw zijn netjes en vakbekwaam.

• Vakmanschap installateurs

Beste John, Fijn dat u zo tevreden bent over onze medewerkers en dienstverlening! Groet, Niels van de klantenservice.

Goed advies en op een correcte manier afgehandeld.

Vanaf moment 1 goed te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over de verschillende opties. Mijn keuze is goed in behandeling genomen en adequaat afgehandeld

• Vakmanschap installateurs

Beste Niek, Wat fijn om te horen dat u gedurende het gehele proces zo goed geholpen bent! Groet, Niels van de klantenservice.

Goed advies en een vakkundige installatie

In een tijdspanne van ongeveer 5 maanden is het juiste advies gegeven, zijn na inspectie de gebreken verholpen en liggen de panelen op het dak hun werk te doen. Je vraagt je waarschijnlijk af, waarom geen 10? Dit omdat de schouw van het huis de 1e keer nogal stroef verliep (dit is niet aan energiewonen aan te rekenen) en die niet kwamen opdagen. De 2e afspraak ging prima en alles verliep goed hierna.

• Vakmanschap installateurs

Beste Joey, Fijn te lezen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor uw feedback! Groet, Niels van de klantenservice.

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.