VAN START TOT FINISH PRIMA

prima geheel volgens afspraak

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Top levering

Vakkundige mensen die weten waar ze het over hebben en die weten wie wat moet doen.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

snel en correkt

keurig en correkt gemonteerd

• Vakmanschap installateurs

Alle problemen worden goed opgelost

Uiteindelijk is alles prima verlopen. Problemen waar we tegen aanliepen zijn ook goed en professioneel opgelost.

• Vakmanschap installateurs

Alles vlot geregeld en geïnstalleerd. Wij zijn tevreden!

De adviseur heeft ons goed ingelicht over de technische mogelijkheden en beperkingen. Tijdens de schouwing met de installateurs zagen we nog ruimte voor 2 extra panelen die er ook op gekomen zijn, dit was geen probleem. Ook de installatie ging super snel en het was ook nog eens een gezellig team, worstenbroodje erbij en gaan! We zijn superblij met de panelen, de MySolarEdge app had wat beter gekund maar dat ligt niet aan Energiewonen...

Super fijn geholpen

Duidelijke en snelle informatie!

Klasse

Monteurs waren correct en hebben netjes gewerkt/opgeleverd

Prima ervaring

Goede keten, vanaf het eerste contact het gevoel dat ze weten hoe het werkt. Adviseur, backoffice en installatie crew, allemaal tonen ze kwaliteit. Waarom geen 10? Het blijft een hoop geld.

• Vakmanschap installateurs

Vaklui, snelle installatie en erg vriendelijk.

Aardige vakmannen die weten wat ze doen en als een team de boel aanpakken. Voor ik het wist waren ze klaar en werkte alles!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Prima werk geleverd, vriendelijke installateurs die hun vak verstaan.

Vanaf begin goed geïnformeerd door EnergieWonen. Duidelijk en de opdracht is conform de afspraken uitgevoerd. Ook de nazorg, o.a. begeleiding bij BTW-teruggave, is prima geregeld. De installateurs werken snel en netjes. Ze zijn erg klantvriendelijk, vakkundig en bereid om alle vragen die je hebt te beantwoorden. Ook geven ze advies en tips. Na afloop alles netjes opgeruimd. Wij zijn in ieder geval dik tevreden!

• Vakmanschap installateurs

Prima gedaan. Alles is naar wens verlopen.

top!

gewoon heel top

zeeeer tevreden

dit is de tweede keer dat wij zonnepanelen laten leggen door energiewonen ben er zeer tevreden over

• Vakmanschap installateurs

Sneller geleverd en in overleg meterkast eerder aangepast voor keuken

Administratieve handelingen wat stroever

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

Netjes geinstalleerd.

De installatie van de zonnepanelen is keurig netjes gebeurt door deskundige en vriendelijke monteurs die ook nog eens zeer behulpzaam waren met het verplaatsen van een zeer zware steigerhouten bank zodat ze hun steiger konden plaatsen.

• Vakmanschap installateurs

goed advies, goede voorbereiding, begeleiding en uitvoering

na een degelijk uitgebracht advies, tijdens een plezierig onderhoud, zijn alle formaliteiten snel vervuld. de daarop volgende begeleiding, met tips, aanwijzingen en adviezen geven vertrouwen. De uitvoering verloopt volgens plan en op het aangegeven tijdstip. En alles binnen de afgesproken prijs.

perfecte uitleg en installatie

De uitleg vooraf was perfect en ook de installatie was geweldig. Aardige mannen en behulpzaam. Zeker als je al 73 bent.

heel goed

Goede service, goede installateurs. Het enige minpuntje is: De offerte was maar 2 weken geldig. Stond wél in de offerte, maar was in het adviesgesprek niet verteld.

• Vakmanschap installateurs

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima club, niet de goedkoopste maar wel met de beste materialen. Zoek je zonnepanelen met een goede garantie en goede installatie en afspraken moet je bij Energiewonen zijn. Fijn dat de adviseur thuis komt niet je onder druk zet maar je vrij laat in je keuze. Wij zijn super tevreden en we raden het iedereen aan!

vriendelijke monteurs

Had niet genoeg eindkappen bijzig. is daar na het weekend voor terug gekomen. moet nog 1 kabel vast zetten. verder alles prima.

Fantastisch

Goede vaklui, zeer nette heren die adequaat hun werk verrichten zonder oponthoud. Lekker doorwerken, echt prima!

Alles perfect geregeld

Alles goed geregeld via mail of telefonisch De mensen hebben netjes de panelen geïnstalleerd en aangesloten

• Vakmanschap installateurs

Bij plaatsen Omvormer de rommel niet op geruimd ( boorstof )

Prima bedrijf

Van offerte tot plaatsing probleemloos. De monteurs hebben vakwerk verricht. Alles ging in overleg met mij. Mijn complimenten voor de heren monteurs

• Vakmanschap installateurs

Vakmensen die goed werk geleverd hebben!

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.