Goed geholpen

Het overleg met de adviseur was prettig. De informatie over BTW teruggave. Jammer dat de installateurs met 2 kwamen ipv 3. Moesten een 2e afspraak maken om het af te maken. De kabel die nu vanaf boven naar beneden komt heeft een enorme boog naar beneden. Mogelijk teveel kabellengte achter gelaten om de zonnepanelen te plaatsen. Deze kabel kan met storm problemen geven. Ga ik apart doorgeven met foto.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Weinig moeite

Keurig geregeld.

Was wel vervelend dat er taalbarrière was. Enorm harde werkers die wel trek in de koffie hadden maar zichzelf niet de tijd gunde. We wilden een goede klant zijn.

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer weinig moeite

We zijn uitstekend geholpen als ik een vraag had kreeg altijd netjes een antwoord en de jongens die ze geïnstalleerd helpen waren super netjes en vriendelijk

• Vakmanschap installateurs

goede service, vriendelijk en kwaliteit is uitstekend

fijne service, goede voorlichting, en alles wordt perfect geïnstalleerd

• Vakmanschap installateurs

geweldig goed en duidelijk advies

de adviseur de elektricien en de monteurs van de zonnen panelen zijn echte vakmensen en hebben ons met hun vakkennis en advies door heel dit proces geholpen dank daar voor

Gewoon goed

Van verkoop tot uitvoering goed verlopen. Monteurs waren op tijd en werken netjes. Vlot gemonteerd en naar te redengevend opgeleverd.

erg goed en netjes

dr instalatie ging erg goed en snel .de monteurswaren erg vriendelijk en behulpzaam

• Vakmanschap installateurs

De juiste levering op het afgesproken moment

Ik waardeer de snelle communicatie, de mannen die de installatie deden waren prettig in de omgang en leverden netjes werk af. En alles werkt naar behoren, dus een tevreden klant.

alles goed afgehandeld.

Goed advies gehad van de adviseur. Installateurs werken netjes en zijn kundig.

Volledig volgens verwachtingen

Vakmensen voor zowel advies als installatie en bovendien aardige lui

Voortreffelijke uitleg en advies van adviseur Kristian Stilting

.Prima

Van advies tot plaatsing goed, alles keurig volgens afspraak, prima communicatie.

• Vakmanschap installateurs

Goede producten, goede installatie en goede begeleiding!

Op prettige wijze een goed advies gehad. Alles uitgevoerd zoals beloofd, in een keer werkend opgeleverd met goed functionerende app. Installateurs hebben keurig werk geleverd en alles opgeruimd weer achtergelaten. BTW teruggaaf makkelijk geregeld via ZonnepanelenBTW.nl

Uitstekende ervaring

Vakkundig en vriendelijk advies van Patrick; installatie was snel en efficiënt.

• Vakmanschap installateurs

Professioneel advies en netjes geïnstalleerd

Ik koos voor EnergieWonen vanwege de positieve ervaring van enkele vrienden. In het contact tijdens de aanvraag viel me op dat ze snel reageren en rekening houden met mijn wensen. De adviseur is zeer betrokken en onze wensen zijn goed verwerkt in de offerte. De installatie verliep zeer netjes en in een uitstekende sfeer. Goed bedrijf dat ik echt kan aanbevelen.

Snelle en nette installatie

Duidelijke uitleg en de installatie kundig en snel uitgevoerd

Snel en professioneel

Ik ben snel en professioneel geholpen door energiewonen. Super!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? N.v.t.

deskundige medewerkers die goede materialen en installatie leveren.

Levering volgens gemaakte afspraken met professionele blik op betere opties. Vriendelijke, correcte installateurs.

• Vakmanschap installateurs

Na wat offertes hebben opgevraagd en ook leveranciers over de vloer is na mijn idee EnergieWonen het beste er uit gekomen. Kristian kwam bij mij aan de deur en je merkte dat hij van de werkvloer kwam en maakte bij mij goede indruk. Hij wist wat er precies moest gebeuren en vertelde wat er van mij werd verwacht. Monteurs kwamen op de afgesproken tijd en hebben het goed en zorgvuldig geplaatst. Ik ben er in ieder geval erg blij. Het is toch een behoorlijke uitgave maar tot nu toe alleen maar profijt.

Prettig bedrijf

We hebben goed contact gehad met de vertegenwoordiger, legde ons alles duidelijk uit.

• Vakmanschap installateurs

Geweldige mensen, fantastisch werk met de oplossing.

Het werk werd echt goed gedaan en het advies dat werd gegeven was geweldig om de juiste oplossing te vinden.

• Vakmanschap installateurs

Prima advies, installatie snel en vakkundig uitgevoerd

EnergieWonen heeft mij zeer goed advies gegeven. Bij het eerste bezoek werd me alles goed uitgelegd, en is de situatie goed onderzocht. Het advies dat ik daarop kreeg gaf mij het vertrouwen dat dit bedrijf het juiste was om mee verder te gaan. De installaties van de stoppenkast, zonnepanelen en omvormer zijn snel en foutloos uitgevoerd.

• Vakmanschap installateurs

Fijn bedrijf en zou ik zo weer gebruiken

top geregeld

• Vakmanschap installateurs

de jongens werken heel netjes en goed in overleg

keurig werk geleverd

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Neutraal

Na een te lange aanloop is installatie perfect verlopen!

In maart heb ik het contract ondertekend. Na veelvuldig reclameren is de installatie uiteindelijk 20-sep opgeleverd. Dit heeft te lang geduurd, waarbij geen duidelijkheid gegeven kon worden wat de opleverdatum zou worden. Er zijn belangrijke zomermaanden en besparingsmogelijkheden gemist. Dat is jammer en teleurstellend. Het team wat 20-sep de installatie heeft gedaan is echt top! Groot compliment naar hen, nogmaals bij deze!!

• Vakmanschap installateurs
  • Hoeveel moeite heeft u moeten doen om bij EnergieWonen uw zonnepanelen besteld en geÏnstalleerd te krijgen? Zeer veel moeite

Over EnergieWonen

Met 500 installaties per maand kunnen we scherp geprijsd leveren zonder ook maar één concessie aan kwaliteit te hoeven doen. Zonnepanelen verkopen kan iedereen, zorgen dat ze na een persoonlijke inventarisatie bij u thuis probleemloos geplaatst worden en jaren rendement geven is werk voor een echt ervaren specialist. Niet voor niets zijn we aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Zonne-energie SGZE, KvINL en Zonnekeur installateur. We hebben met 30 adviespunten altijd specialisten in de buurt. In het onverhoopte geval van een storing helpen we u zo snel mogelijk, want uw systeem moet opbrengst genereren. Dat is de kracht van EnergieWonen: Lokaal werkend en nationale inkoopkracht.