Mooi aanbod die aangepast wordt naar het (leer)doel van je organisatie.

Op aanraden bij More Balls Than Most terecht gekomen. Er wordt direct meegedacht naar de (leer)doel en de behoefte van de organisatie. Communicatie is open, direct en snel. Uiteindelijk voor "Multitasken bestaat niet gekozen"; wat leerzaam, interactief en leuk was. Hele team was enthousiast. Fijne trainer en leuk om een aftermovie te krijgen.

Perfect!

Robert heeft op zeer goede wijze iedereen aan het jongleren gebracht en goede verbanden gelegd met onze bedrijfsverandering. Het communicatiespel was zeer toepasselijk en inzichtelijk.

Super gezellig!

Liesbeth is een super enthousiaste én kundige professional die mijn organisatie een onvergetelijke avond heeft bezorgd. We genieten nog lang na van het Puzzelspel, de Samba band en de jij-band.

Theater als spiegel: interactief op humoristische wijze

De acteurs nemen het publiek op een interactieve en humoristische wijze mee in het vooraf doorgesproken thema. Geslaagde plenaire start van onze management studiedag.

Theater als spiegel - aanrader!

Wij hebben Theater als Spiegel ingezet om het onderwerp integriteit en diversiteit en inclusie bespreekbaar te maken. Een voorstelling met inhoud én humor!

Te gek!

Het was een super leuke en verrassende sessie. David had zich goed voorbereid en liet ons op een speelse manier zien hoe we als individu én team functioneerden. Met een groot gevoel voor humor.

David weet alle ballen de lucht in te houden met een grote glimlach!

"More Balls Than Most" verzorgde voor een recruitement training een workshop jongleren. Het doel was om naast interviews, personal assesment ook een stuk Teamwork te toetsen. Dit moest gebeuren met een glimlach en in lijn met wat wij wilde uitstralen. De communicatie met de Trainer (David) als de organisatie was zeer goed en snel. Bedankt voor de fijne Training

Leuke ontspannen training.

De trainer maakt een leuke connectie met de groep en sluit goed aan bij de inhoud die vooraf besproken is. Iedereen kan meedoen. Het was erg leuk!

Fijne partij voor een teambuilding!

More Balls Than Most hebben ons heel goed geholpen een passende teambuilding activiteit uit te kiezen. Het hele team deed enthousiast mee met het bruggenbouwen, wat erg leuk geleid werd. Naast dat het erg leuk was om te doen kwamen er ook punten uit die we gebruiken om onze dagelijkse samenwerking te verbeteren.

"De Kunst Van Het Loslaten" is zeker de moeite waard

Wat een leuke training heeft Maike gegeven! We hebben gelachen, fanatiek gewerkt en heel veel geleerd over het nut en de noodzaak van het loslaten. Ik raad ieder netwerk aan om dit eens een keer te doen!!

helemaal goed, van de opdrachtgeefster kwam de opmerking waarom Michiel om een bloemetje vroeg, terwijl hij een flesje wijn kreeg... Dat was een min puntje voor haar.. was waarschijnlijk als grap bedoeld , maar een bloemetje paste zeker niet daar de bedankjes aan de "team organisatie" dan minder zou accentueren /opvallen.

We hebben enorm gelachen met z'n allen. Ik heb alleen maar positieve reacties gehad. Iedereen kon zich wel ergens in het verhaal in herkennen en dat zorgde voor een hoop gelach en gezelligheid. Chapeau voor Maaike en Michiel, die met zo'n korte briefing zo'n goede show hebben gegeven.

MBTM schakelt snel, denkt mee met de klant en zorgt voor een inspirerende bijeenkomst!

Geweldig aansprekend

De professionele performers nemen het publiek mee. Ze zorgen met humor voor herkenning en ontlading. Ze inspireren, verrassen en maken allen super enthousiast. Een cadeautje.

Fantastic

Great experience, energetic, supporting the change.

Weer een schot in de roos!

Ook dit jaar hebben we weer gebruikt gemaakt van More Balls Than Most om de teambuildingsactiviteit vorm te geven. Door Liesbeth wordt er fijn meegedacht over passende activiteiten binnen het bestaande programma. Ook deze keer sloot het weer goed aan, werd het begeleid door Alessandra die erg energiek was. Het was een feestje en groot succes. Tot volgend jaar.

Professioneel en energiek

Op tijd, goede voorbereiding, geweldig materiaal (best pittig ook) en energieke begeleiding. Wij hebben genoten van een leuke activiteit met behulp van beat the box. Op naar een nieuwe samenwerking.

Goede interactieve workshop.

Leuke ervaring om enerzijds te leren jongleren en gelijkertijd geconfronteerd te worden met een aantal zaken waarin je in het dagelijks leven tegenaan loopt. Ballen in de lucht houden, kunst van het loslaten, focus....

Fantastische organisatie, fantastisch aanbod!

Het aanbod is creatief, divers en kwaliteit is hoog. Organisatie is snel en flexibel en zeer professioneel. Wij werken al een paar jaar met deze organisatie naar alle tevredenheid. Absolute aanrader!

Super service, begeleiding en ervaring.

Leuk aanbod en de keuze voor het strategiespel sloot heel mooi aan bij wat we met de groep wilden bereiken. We hadden ervaren trainers die hun rol goed invulden. Met More than balls was de verdere afstemming, serviceverlening en flexibiliteit erg prettig.

Harstikke leuke act die goed in elkaar zat!

Leuke act waar iedereen enthousiast over was. Zou het zeker aanbevelen!

Geweldige act

Sloot perfect aan om dit drukke en indrukwekkende symposium luchtig af te sluiten.

Geslaagde actieve workshop

Wij kijken terug op een tweetal geslaagde workshops voor ruim 100 collega's. Pakkende uitleg, energie-gevend, afwisseling en vooral ook veel lol. Het idee voor een masterclass voor de diegene die de basis van het jongeleren als onder de knie hadden is zeer gewaardeerd. Robert, Maike en Michiel, bedankt voor jullie begeleiding!