Prima ervaring

Het was een kleine klus maar precies volgens afspraak uitgevoerd.

Kundige en professionele partij

Ons enkelglas laten vervangen door een HR++ raam bij deze partij. De opname kon snel worden ingepland en de offerte hadden wij binnen 24u na de opname. Bij bellen voor vragen over de offerte wordt je netjes geinformeerd over de verwachte levertijden en aanvullende vragen worden ook beantwoord. Levering: Het plaatsen van het raam gaat zorgvuldig, ze proberen zo min mogelijk rommel achter te laten, tevens letten ze hierbij ook op de kleine details. Zo hebben wij aan de binnenzijde de kozijnen zwart van kleur, daar hebben zij het kozijn met zwarte kit afgewerkt. De buitenzijde is wit, daar is witte kit gebruikt. Gaatjes van de glaslatten afgedicht e.t.c. Kleine details waarbij je ziet dat het bij deze partij om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit. Absoluut een aanrader.

Keurig alle ramen vervangen.

Keurig alle ramen vervangen. Stoffer en blik schoon achtergelaten.

Topservice

Prima gedaan volgens afspraak

Goede communicatie, netjes gewerkt, prettige medewerkers, goede uitleg over product.

Super goed gedaan.

Hele goede ervaring. Het was een flinke klus maar keurig gewerkt en communicatie was erg goed.

geweldige inzet

De heren van Erkamp Glas waren geweldig. Harde en vakkundige mensen. Vriendelijk en zeer betrokken.

Prima service, snel geleverd!

Goede snelle communicatie, vriendelijke medewerkers, sneller geleverd dan verwacht.

Professioneel en vriendelijk

Heel prettig, denkt met je mee. Zeer vriendelijk personeel

Doen wat ze beloven..

Vriendelijk personeel en snel en netjes en kundig gewerkt

Zie boven

Snel en netjes geholpen

Zeer goed geholpen en heel snel. Wij zeer te vreden

Precies gekregen wat ik besteld had.

Vriendelijke service. Goed advies gekregen over de glassoort en de prijzen.

Ik werd 's ochtends gebeld ivm een uitvaller. Dus snel van alles weggehaald. Dat was een leuke verrassing!

Vriendelijke en professionele jongens. Hebben netjes en vlot gewerkt. Zeer aan te raden.

Vriendelijk personeel, ik heb op eigen verzoek het kozijn langs gebracht, volgende dag kreeg ik al bericht dat het raam vervangen was. Ziet er keurig uit, kreeg nog tips hoe het kozijn verder te behandelen.

Zeer goede service

Heel goede service de mannen werkte zeer snel en netjes ondanks dat het zeer warm was op de plek waar ze moesten werken Ben zeer tevreden over het werk dat ze geleverd hebben Zal uw bedrijf zeker aanbevelen bij mijn kennissen

Vriendelijk personeel. Glas snel en vakkundig geplaatst.

Goeie service zoals het hoort

Gewoon goed geholpen, geen lange wachttijden en nette service. En ze denken met de klant mee!

Aardige medewerkers, prima werk geleverd

Accuraat en netjes gewerkt. Alles volgens afspraak geplaatst. Zeer tevreden.

uitstekend

Correcte levering, plaatsing en personeel

Professioneel

Vanaf het eerste contact is alles perfect verlopen. Vriendelijk en professioneel personeel. Erg behulpzaam en meedenkend zowel de dame aan de telefoon als de opmeter als de heren die de ramen kwamen plaatsen. Ik ben erg tevreden ook met de prijs/kwaliteit verhouding.

Super service

Snelle service en goed contact. De werknemer die bij mij het glas vervangde wad zeer netjes en aardig. Liet alles netjes achter een dikke 10 voor hem.

Prima!

Wij zijn heel tevreden over het glas en de plaatsing! Prettige vakmensen!

Nijverheidsweg 13

1442LD Purmerend