Nette en snelle afhandeling

Top bedrijf

Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Vriendelijke monteurs die netjes werken.

Netjes geplaatst en zelfs opgeruimd

De meneer die het glas in onze voordeur kwam vervangen heeft dat keurig gedaan. Het is niet te zien dat dit ander glas is dan de andere ruit in diezelfde deur. Wat me in positieve zin verbaasde is dat hij me vroeg om een stofzuiger en de rommel die hij had gemaakt zelf heeft opgeruimd. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Uitstekende uitvoering en zeer klantvriendelijk

Uitstekende uitvoering, zeer klantvriendelijk

Vakkundig, proffesioneel

Goed advies vooraf gekregen, ook tijdens en na afloop was de uitleg en toelichting prima. Duidelijk vakkennis en betrokkenheid door de glaszetters.

Super snel en correct!

Alles is heel soepel verlopen. Vanaf de offerte tot de herstelwerkzaamheden. In deze tijd is dat wel bijzonder.

grote klasse.

Keurig werk afgeleverd, alles verliep uitstekend

Super goede dienstverlening

Netjes gewerkt en uitleg gegeven over schoonmaken en schilderwerk na het plaatsen van de 3 ramen. Klein min puntje : ik vond wat kleine glas scherven in m'n tuin omdat het raam boven was gebarsten bij het verwijderen.

goed werk geleverd.

Prima werk geleverd heren!

Zeer positief

Zeer goede communicatie en nette uitvoering van de klus

Goede vakmensen

Prima service nette afwerking

Keurig netjes geïnstalleerd

Vooraf werd er thuis ingemeten en offertes opgemaakt. De bevestiging van de order verliep netjes. Na een telefoontje bleken de ramen net binnen te zin en konden ze al na een paar dagen worden geïnstalleerd. Een team van 2 op elkaar ingespeelde mannen hebben de ramen geplaatst en keurig alles netjes opgeruimd. Enig minpuntje is dat pas na plaatsen van de HR++ ramen werd verteld dat de raambekleding die wij hebben beter verplaatst kon worden om te voorkomen dat de ramen konden barsten. Nu was dit bij ons wel mogelijk, maar had dit toch graag vooraf vernomen.

Prima organisatie

Vriendelijk personeel

Snel, vriendelijk en zorgvuldig

Vanwege glasschade aan onze openslaande deuren zijn we meteen naar Erkamp Glas gegaan vanwege de goede naam die we van ze hebben gehoord. Nadat een medewerker van Erkamp het glas heeft opgemeten is het besteld. Eerst werd gezegd dat het glas er pas tegen juli/augustus zou zijn, maar we hebben geluk gehad en het glas was al in mei binnen. Daarna kregen we een belletje of men diezelfde middag het glas kon vervangen. Gelukkig waren we thuis en konden de monteurs het glas vervangen. Dit heeft ongeveer twee uur geduurd. De monteurs zijn erg vriendelijk en zorgvuldig. Wellicht logisch voor hun, maar voor ons een fijne ervaring.

goede service

na snelle opmeting was het even wachten. maar nadat men de ruit binnen had gekregen werd die vrijwel direct geplaatst. En na plaatsing was het ook netjes schoon gemaakt en opgeruimd.

Wat een kanjers.

Laat ik beginnen met te zeggen dat de communicatie tussen het bedrijf en ons uitstekend verliep. Diegene die de ramen kwam meten was vriendelijk en beleefd. De glaszetters, deze voortvarende mannen verdienen een pluim, er werd goed gecommuniceerd, ze waren op tijd, het zijn harde, vriendelijke en nette werkers. De afwerking van de ramen, die geplaatst moesten worden, was uitstekend. Het geheel werd netjes achtergelaten, en de oude ramen werden meegenomen. Voor ons een reden om bij een volgende raamklus Erkamp Glas wederom te mailen. Wij bevelen dit bedrijf aan,wij zijn gewoon zeer tevreden.

Complete service

De medewerkers van Erkamp hebben keurig werk afgeleverd en doen net dat stapje extra zoals een stuk kozijn vervangen, informeren over hoe het glas te onderhouden tot opruimen en schoonmaken aan toe. Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk, ook als het gaat om de administratie afwikkeling. In één woord geweldig!

Perfecte dienstverlening

Elke keer weer een behandeling zoals je als klant behandeld wil worden.

Snel, deskundig en vriendelijk! Wel lange lever tijd op het glas.

Netjes gewerkt

Goed uitgevoerd

Vakwerk

Zeer klantgericht en afspraken nakomen Zeer tevreden, prima bedrijf

Prima ervaring

Het was een kleine klus maar precies volgens afspraak uitgevoerd.

Kundige en professionele partij

Ons enkelglas laten vervangen door een HR++ raam bij deze partij. De opname kon snel worden ingepland en de offerte hadden wij binnen 24u na de opname. Bij bellen voor vragen over de offerte wordt je netjes geinformeerd over de verwachte levertijden en aanvullende vragen worden ook beantwoord. Levering: Het plaatsen van het raam gaat zorgvuldig, ze proberen zo min mogelijk rommel achter te laten, tevens letten ze hierbij ook op de kleine details. Zo hebben wij aan de binnenzijde de kozijnen zwart van kleur, daar hebben zij het kozijn met zwarte kit afgewerkt. De buitenzijde is wit, daar is witte kit gebruikt. Gaatjes van de glaslatten afgedicht e.t.c. Kleine details waarbij je ziet dat het bij deze partij om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit. Absoluut een aanrader.

Keurig alle ramen vervangen.

Keurig alle ramen vervangen. Stoffer en blik schoon achtergelaten.

Nijverheidsweg 13 1442LD Purmerend