Vakbekwame en zeer correcte werkers. Perfect!

Van eerste telefonisch contact tot plaatsing glas verliep alles perfect.

Alles ging van zelf

Helemaal niks hoefen te doen alles werd snel gedaan geen omkijken aan perfect

Helemaal goed

Glaszetters verstaan hun vak werken netjes en gestructureerd. Glas wordt voorafgaande aan plaatsing netjes en nauwkeurig opgemeten. Blij met resultaat

Professioneel en goede communicatie

3 door ouderdom lekke dubbelglas ramen laten vervangen. Snelle, goede en duidelijke offerte. Goede communicatie via mail. Professionele vriendelijke glaszetters hebben netjes en snel de ramen en glaslatten vervangen. Kortom, een net bedrijf niet te duur en goede service.

goed werk en goed contact via de mail met de administratie.

Het werk is goed uitgevoerd. Er moest nog een raampje worden bijbesteld, maar de werkzaamheden zijn daarna zo snel mogelijk afgerond. Heel prettig. Toch nog een kleine opmerking. Jammer dat de gebruikte grondverf bij de plaatsing iets te uitbundig is gesmeerd. De afdeklatjes kunnen dat niet helemaal bedekken en daardoor ziet het er soms toch wat minder mooi uit. Jammer. Tot slot vond ik de omgang met de uitvoerende medewerkers prima. Al met al, een tevreden klant.

Vriendelijk geholpen en goed contakt.

Professioneel

Opname, uitvoering, afspraken alles klopt. Professioneel personeel. Laten geen rommel achter. Al het oude glas wordt afgevoerd. Het resultaat is zeer netjes afgewerkt. Zeer tevreden!

Snel, kundig en goede communicatie!

Goede communicatie over het plaatsen en tijdens het plaatsen zijn de werkzaamheden perfect uitgevoerd! Prijs kwaliteit zit gewoon goed.

Duidelijke afspraken, vriendelijk personeel en een mooi eindresultaat!

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service De monteurs werkten zeer nauwkeurig en lieten alles schoon achter.

Vakkundig & Professioneel

Werken heel netjes en vakkundig

Vriendelijke en ervaren glaszetters.

Er zat iets tussen het dubbel glas in werd gelijk nieuw besteld goede sevice.

Mooie nieuwe ramen bij de voordeur

Goede service, aardige monteurs, mooi glas, niet al te duur. Enige nadeel was dat ik ruim 2 maanden moest wachten voordat de ramen konden worden geplaatst.

Correcte levering en montage

Meerdere glazen door hun laten vervangen in de loop der jaren. Altijd goede prijs, snelle levering en keurige montage. Nette en vriendelijke medewerkers.

Nette service

Opnemen van de vraag is netjes opgepakt. De wachttijd lang, hier kregen we na een aantal weken te horen dat we in het nieuwe jaar gepland werden. Daarna bleef het lange tijd stil. Na zelf bellen was het glas binnen 1 week binnen en de afspraak gepland. Het glas is netjes geplaatst door vakkundige en vriendelijke heren

Snelle,nette levering

Na het inmeten kwam snel de offerte. Wij hadden geen haast omdat de scheur in het raam niet door was. Vorige week is het raam geplaatst.Netjes gewerkt,oude raam mee en nieuwe raam was snel geplaatst.

Professioneel

In communicatie en uitvoering zeer tevreden

Vakwerk, goede communicatie en prettige monteurs

Plezierig en helder contact met dit bedrijf. Planning van de vervanging van het glas in goed overleg. Zorgvuldig opgemeten en vakkundig geplaatst. Vriendelijke mensen!

Goed werk verricht

Graag wil ik een afspraak maken om alle ramen beneden te vervangen

Bestelling groot of klein, geen probleem!!

Contact is prima, goede communicatie vanwege een bestelling waardoor er geen fouten kunnen ontstaan. Vlotte afhandeling, contant of pinnen, geen probleem!!!

Zeer vriendelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding! Telefonisch helaas slechts bereikbaar.

duidelijke afspraken en goede service

Erkamp doet wat ze afspreken

Ervaren professioneel bedrijf

Ik heb een zeer goede ervaring met Erkamp. Ze hebben mijn dubbelglas vervangen voor HR++ glas van de gehele benedenverdieping. Zeer nestjes gewerkt en strak afgewerkt.

Snelle levering en door vakmensen geplaatst.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snel geleverd en vriendelijk vakbekwaam personeel.