Snelle levering mooi zonnescherm

Prima service, snel en netjes geleverd. Fijne monteurs die netjes werken.

Uitstekende service en levering

Vriendelijk ontvangen in showroom en goed advies gekregen. Houten jaloezieën besteld , snel geleverd en gemonteerd naar volle tevredenheid. Wij zijn erg blij met onze nieuwe jaloezieën. Bedankt voor de goeie en vlotte service. Vriendelijke groet, P. Haverkamp

Wij raden Erpe zonwering zeker aan !!! Wat een fijn bedrijf ze hebben echt alles voor je ramen wij hebben zelf alles voor onze kantel kiep ramen gekocht en zij kwamen als goedkoopste uit de bus maar ik zou zelfs nog wel meer betaald hebben na het ervaren van de service ! Deze mensen weten wat de doen, na onze ervaring van een internet bedrijf was dit een verademing ze hebben eigen mensen in dienst en ook voor ons schuine raam hadden zij de perfecte oplossing we moesten wel iets langer wachten op de gordijnen door de Lock down maar daar kan niemand wat aan doen, volgend jaar gaan we alle buitenzonwering aanschaffen en onze buren hebben wij al doorgestuurd, Bedankt Erpe

klantvriendelijk, goed advies, goede producten en vooral de service is uitstekend

Top bedrijf service met een smile!

Vriendelijke verkoopster, wordt keurig ontvangen en luisteren goed wat je wil! Zeker in deze tijd op afspraak werken, nemen ze de tijd voor je en wordt je onzettend relaxed geholpen, niet is teveel en je kan alles vragen. En zeker top kwaliteit spullen. En wordt keurig gemonteerd of opgehangen! Kom zeker terug voor de rest van mijn spullen.

Mooie showroom en vakkundig personeel

Reeds jaren klant bij Erpe en vorige week weer een windvaste rolhor besteld. Was snel geleverd . Misschien zijn ze iets duurder maar wel kwaliteitsproducten Wat zich op de langere termijn terugbetaald.

Super service!

Vorig jaar alle verduisterende rolgordijnen gekocht bij Erpe voor de bovenverdieping. Nu hebben we de badkamer verbouwd en paste het rolgordijn niet meer. Ik kon langskomen om deze in te korten. Tijdens een heerlijke cappuccino maar heel even hoeven wachten. En kon ik het rolgordijn direct weer meer terug nemen. Top service, zeer dankbaar! Willem & Pauline

snelle service, vakkundig personeel

Er waren wat mankementen aan onze (wat oudere) sunscreens. Ik kwam bij Erpe Zonwering terecht. Zij hebben ons vakkundig geholpen! Alle sunscreens zijn door de monteur nagelopen en een aantal cassettes van het ophaalsysteem zijn vervangen. Ze kunnen weer een tijd mee! Heel fijn dat ze de moeite nemen om nog te repareren! Wij zijn er blij mee! De prijs viel ons ook erg mee:) Bedankt voor de goede service!

De service is top! Goed advies en goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Na een leuk gesprek in de winkel Met Margreet. Goed advies gehad. Zijn wij over gegaan tot de koop van buitenzonwering Deze is naar alle tevredenheid geplaatst.

Wat een geweldige service, super vriendelijk. En de rolgordijnen die ik heb besteld waren er snel en zien er fantastisch uit.

Perfecte service van ERPE Soesterberg

Ik werd leuk ontvangen, goed geadviseerd en mijn gordijnen werden professioneel geplaatst. Toppertjes daar in Soesterberg bij ERPE......

Heb duo rolgordijnen in de huiskamer en keuken hangen en buiten screens met handbediening en een tourniquet die je makkelijk kan bevestigen aan de balkondeur en op de slaapkamers heb ik horren van ERPÉ Zonwering. Ben er zeer blij en tevreden over. De monteurs van Erpé zijn zeer vakkundig in het plaatsen van de zonwering en je kan altijd met vragen terecht. Ook wordt je in de showroom goed geholpen met de juiste keuze op maat wat het beste bij jou past. Een pluim voor het gehele team. Ik beveel Erpé Zonwering aan.

Perfect!!

Prachtige overkapping laten plaatsen en de overgordijnen laten regelen door Erpé. Super service, goed meedenken en voor elk budget. Echte vakmensen die luisteren naar jouw wensen. Echt een aanrader!

Supermooi bedrijf

Prachtig bedrijf met hele professionele mensen die je goed adviseren en een super snelle service mooie collectie dus een prettige ervaring ga zo door

Top bedrijf voor service

Mijn duette raamdecoratie was naar 5 jaar 1 baan gaan loslaten dit gemeld en is toen opgelost door gehele duette van beide ramen gratis vervangen anders kleurverschil dit vind ik topbedrijf voor garantie afspraak een dikke 10

Professioneel en servicegericht

Na twee oriënterende gesprekken en onze wensen besproken te hebben, kwam gisteren iemand thuis om de situatie ter plekke te bekijken, in te meten en kijken naar de (on)mogelijkheden. Zeer vakkundig advies en uitleg gekregen, waarbij onze wensen zijn meegenomen. Het heeft direct geresulteerd in een bestelling van een zonnescherm. Vol vertrouwen zien we uit naar de plaatsing en dan genieten!

No-nonsens en vakmanschap

Dit jaar en in 2017 wederom Erpe ingeschakeld voor onze zonwering uitdagingen. Geheel naar wens. Veel lof voor hun geduld, het advies en de oplossing. Heerlijke no-nonsens en vakmanschap. Bij onze laatste uitdaging mocht ik onze oude (niet door Erpe geïnstalleerd) Luxaflex langsbrengen voor het vervangen van een onderdeeltje (spannertje; zodat de jaloezieën weer horizontaal kwamen te hangen). Dezelfde middag werden bij ons thuis afgeleverd en opgehangen, hoe geweldig is dat. Complimenten voor Jasper, André en hun team.

Servicegerichte vakmensen

Zeer goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze vouwgordijnen. Keurige montage en wij zijn erg tevreden over de service achteraf. Wij hebben ivm werkzaamheden de stroom er af gehad waarna het elektrische oprolsysteem opnieuw ingesteld moest worden. De monteur was na 17:00 uur bereid om daarmee te helpen. Geweldige service!

uitstekend!!

Binnen een maand na het oriënterende gesprek al de installatie. Tijdens het eerste gesprek wordt er goed meegedacht over de mogelijkheden en kleurcombinaties. De installatie van zonnescherm en 3 rolluiken ging snel en vakkundig. Wij komen zeker nog een keer terug voor een paar screens.

Vakwerk tegen een goede prijs

Zonwering is voor een nette prijs aangeboden en uiteindelijk zorgvuldig en netjes gemonteerd door echte vaklui. Zelfs het stof van het boren werd verwijderd.

Perfecte advisering en realisatie

Voor de tweede keer mogen ervaren dat Erpé een professioneel advies geeft en goed naar de klant luistert. Het zijn vriendelijke mensen die met je meedenken. Producten zijn technisch prima en van hoge kwaliteit. Prima after sales!

Uitstekend!

De mensen van Erpé Zonwering weten wat klantvriendelijkheid is. Van begin tot eind is de service zeer goed. Ook de prijs is scherp. De monteurs waren hele gezellige heren en hebben ook keurig werk afgeleverd. Allemaal enorm bedankt!

Klasse!!

Ongeveer 8 jaar geleden heb ik een breed verduisteringsgordijn gekocht bij Erpe. Het remmechanisme, waaraan de ketting trekt, werkte niet meer.... Deze wordt nl. dagelijks gebruikt en soms meerdere malen. Het doek is overigens nog heel mooi strak en niet verkleurd! Ik mocht hem brengen en het mechanisme werd meteen vervangen. En dat viel onder service!!!!

Uitstekend.

Door per ongeluk de rolgordijnen verkeerd te hebben opgetrokken, was er een lelijke hobbel in de gordijnen ontstaan. Twee medewerkers van het bedrijf die hier waren om een ander besteld product te plaatsen, zagen dit en hebben na telefonisch overleg de rolgordijnen meegenomen. Twee dagen later kreeg ik een telefoontje van de eigenaar van het bedrijf met een geweldig aanbod: zij had de stof nog liggen en voor een zeer kleine vergoeding kon zij zorgen dat ik nieuwe stof kreeg en zodoende weer goedwerkende rolgordijnen zou hebben. Geweldig! Ik ben er erg blij mee.

Sterrenbergweg 7

3769BS Soesterberg