heel goed.

vakkundig gemonteerd, monteurs zijn vriendelijk.

De reden waarom wij geen cijfer 10 hebben gegeven is omdat wij meer dan drie maanden op uitlevering hebben moeten wachten. Suggeste : zoek leveranciers zo veel mogelijk dichtbij. Maar voor de rest zijn wij een zeer tevreden klant. Chapeau !

Zeer behulpzaam en meedenkend

Goede service en uitleg over de verschillende soorten raamdecoratie. Het monteren is zeer netjes en correct gedaan, een aanrader!

Netjes en mooi fijn personeel dank u wel erg tevreden

Prima vakwerk

Onze screens hangen nu een maand en bevallen goed. Het team van Erpé heeft netjes en in goed overleg hier gewerkt.

Top Top

Mooie screen gekocht. Aflevering en montage was ook top in orde. Komen we vast terug als er nog wat nodig is.

prima bedrijf!

Prettig contact op de werkvloer. Goede communicatie met het kantoor.

Fijne mensen en vakmannen we zijn tot nu toe zeer tevreden

Zeer vakkundige mensen en top afgehandeld

Super tevreden

In alle opzichten een super bedrijf,goede voorlichting,zeer correct personeel,alsmede uitstekende montage en bedieningsinstructie.

Prima kwaliteit door zeer klantgerichte mensen!

Zojuist ons vierde ritzscreen geplaatst. Zeer tevreden over service en medewerkers.

Geweldige snelle service en een vriendelijk woord.

Onverwachts een simpel afdek plaatje defect geraakt van mijn rolgordijn. Gebeld naar Erpe Zonwering en binnen 30 minuten terug gebeld worden met de boodschap dat het kapje door een medewerkster in de bus word gedeponeerd as woensdag. Kosten??? Service meneer!!! Wat een luxe en super service. Echt een aanrader dus.

heel vriendelijk en service georienteerd

Erpe was mijn eerste aanlooppunt omdatmijn dochter al tevreden met hun was. Ik had een paar kleine onderdelen nodig ter reparatie. De hebben zij voor mij bezorgt en dat ook nog gratis. Dat vind ik wel top.

Zeer goede ervaring,echt professioneel

Zeer goede ervaring,echt professioneel

Perfecte levering en service

Een vriendelijke ontvangst en uitleg in de winkel en de levertijd en montage was op de afgesproken tijd.

Vlot proces van aanvraag tot installatie

zowel het aanvragen van offerte tot en met het installeren is heel vlot gelopen. Ondanks de drukke tijd. Het instaleren, op dakkapel, van het rolluik is vakkundig gedaan. Alles functioneerd goed. Bedankt! groet fam. Tillemans

Snelle reacties en vakwerk

Zijn bijzonder tevreden over de service, de kwaliteit en de uitvoering. Helemaal top!

Netjes zeer vakkundig personeel

Netje snel en vakkundig op gehangen

Klantvriendelijk, deskundig en servicegericht.

Erpé heeft bij ons 2 zonneschermen geplaatst. Vanaf bestelling, opmeten en plaatsen wordt er meegedacht en goed gecommuniceerd. Het plaatsen van de schermen is vakkundig gedaan. Kortom top team Erpé.

Geweldig monteur

Al jaren probleem met onze zonnescherm,altijd wordt er gezegd batterijen verwisselen! Nu waren wij het zat nog een keer bellen of ergens anders nieuwe bestellen! Nu moet ik een monteur bellen,zo gedaan en wat blijk hij heeft deze ook bij ons geplaatst,dat was Andre Wagensveld,met een watsapp gesprek zijn wij het probleem door gelopen en met succes is het probleem na jaren tevredenheid opgelost!dus Erpe wees trots op deze monteur,Bedankt André,Hans van Roekel!Top monteur!

Geweldig, wat een service!!!

Onze rolluiken reageerden niet meer op de tijdklok. Gelukkig kon de monteur dit euvel op korte termijn verhelpen. Wat een goede service op zo'n korte termijn. En dan te bedenken dat de rolluiken ( minsterns 14 jaar oud ) niet door dit bedrijf geleverd waren destijds.

Ambachtelijk vakmanschap

Met oog voor detail en vriendelijk in de omgang.

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Wij zijn zeer tevreden met de installatie van onze zonneschermen (ritscreens). De twee installateurs Frank en André werkten zorgvuldig en netjes en hebben voor ons een prachtige oplossing bedacht en gemaakt om een lastig te plaatsen screen (er zat een deurklink in de weg) toch goed en mooi te plaatsen. De kennis van zaken en zorgvuldigheid waarmee de heren de screens plaatsen en de goede samenwerking tussen hun beide hebben wij als zeer prettig ervaren. De kwaliteit van de screens en het overige contact dat wij hadden met Erpé ervaren wij als zeer klantvriendelijk en betrouwbaar. Succes met de drukte!

Kwaliteit, vakkundig en uitstekende dienstverlening

Fantastisch geholpen door Erpé! Maar liefst 19 ramen zijn in ons huis voorzien van decoratie. In de showroom zijn wij heel fijn geadviseerd, qua product maar ook qua kleur. 1 raam betrof specifiek maatwerk, een driehoek raam, en ook hierin is voorzien in een werkelijk prachtige oplossing. De mannen die alles hebben geïnspecteerd en gemonteerd zijn echte vakmannen en daarnaast vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Vragen worden zowel telefonisch als per mail snel beantwoord. Al met al een heel fijn bedrijf met fijne mensen en ook niet onbelangrijk, concurrerende prijzen.

Altijd vriendelijk en top service

Vandaag is mijn vrouw bij erpe zonwering langsgeweest met ons duo rolgordijn. De katrol was versleten en deze is kosteloos vervangen. Dat noemen wij nou echte klantvriendelijkheid. Voor ons is er geen betere en komen dan ook zeker weer terug voor eventuele andere aankopen

Snelle levering mooi zonnescherm

Prima service, snel en netjes geleverd. Fijne monteurs die netjes werken.

Sterrenbergweg 7 3769BS Soesterberg