Aanrader

Goed en duidelijk advies, alle verwachtingen zijn waargemaakt. Goede service, normale levertijden en een prima installatie team.

Geweldige service, snel en accuraat

Op vrijdagmiddag een probleem ontdekt aan het zonnescherm waardoor het niet meer bruikbaar was. Even een belletje en binnen een uurtje stonden ze al op de stoep, ondanks dat het al bijna weekend was. Defecte knikarm meegenomen, nieuwe besteld en na levering heel snel en vakkundig gemonteerd. Advies? Zorg voor een goede schadeverzekering, onze schade werd helemaal vergoed. Gelukkig, want het liep helaas wel in de papieren.

Prima Ervaring

Het goede gevoel starte al in de winkel. Lekker recht door zee en geloven in je eigen filosofie. Na een prijsopgave afspraak gemaakt voor inmeten op locatie zodat de offerte definitief gemaakt kon worden en enige verrassing achteraf van zeken niet gezien werdt uitgesloten. De installatie ging met zo prettig als contact met de winkel. Prima monteurs. Verstaan hun vak. Goede communicatie en ruimen alles op. Ik kan Erpe zeker aanbevelen.

Topbedrijf, keurig personeel, doen alles wat ze beloven en meer

Al vele jaren tot volle tevredenheid klant bij Erpé. Alle rolgordijnen en horren in ons huis zijn door hen geleverd en gemonteerd. Nu we op zoek waren naar duette gordijnen was het vanzelfsprekend om ook nu weer bij Erpé te gaan winkelen. We werden ook nu weer fantastisch geholpen. De levertijd klopte precies. De montage werd door zeer vriendelijk en deskundig personeel verzorgd.

Top ervaring met Erpé Zonwering.

Omdat wij kennissen hebben die ook al eens bij Erpé Soesterberg hadden gekocht en ons vertelden over de goede kwaliteit en service hadden wij besloten een bezoek te brengen aan Erpé. Wij hadden een fijn gesprek en besloten een Suneye knikarm scherm te kopen bij Erpé in de elektrische uitvoering met afstandsbediening. Daarna kwam men inmeten, waren keurig op tijd en werden er nog een paar praktische zaken doorgenomen. Ook met de installatie was men keurig op tijd met twee medewerkers die elkaar erg goed verstonden en een keurige installatie hebben gedaan. Wij zijn dan ook heel blij dat wij voor Erpé hebben gekozen en hopen daar lang plezier van te mogen beleven. Dit bedrijf is een aanrader.

Vakmensen met kennis, die makkelijk goede oplossingen bedenken.

Mensen die de kou trotseren en goed werk uitvoeren.

Goede service en goede prijs-kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over Erpe en komen voor een volgende zonwering zeker bij hen terug. Met name de installateurs, die van te voren komen inmeten en adviseren, verdienen een groot compliment. Ze doen hun werk vrolijk, netjes en met vakkennis. Ze denken ook proactief mee en handelen daarnaar. Zo bleek bij ons het raam aan de binnenkant dermate dicht tegen het plafond, dat de bovenkant vd zonwering zichtbaar bleef. De installeurs bedachten meteen een oplossing en voerde deze zonder meerkosten of gezeur uit. Top dus!

Prima en vakkundige monteurs, ze hebben ons weer blij gemaakt

Prima screen gepllatst door aardige en vakkundige monteurs, ze hebben ons wederom blij gemaakt.

Je wordt met vakkennis geadviseerd en mag deskundige montage verwachten

Zowel in de winkel als bij het inmeten op lokatie krijg je deskundig advies om de goede keuze te kunnen maken.

Absoluut een aanrader!

Vakkundige medewerkers die vanaf het advies, de aanschaf en de montage de klant totaal ontzorgen ! Erpé Zonwering is altijd berijd goed mee te denken en de wensen van de klant te vertalen naar een goede product keuze. Kopen bij Erpé is een feestje!!

Markies gekocht, bij het bestellen goed, vriendelijk geholpen. Ook werd er met ons meegedacht. Snelle, goede service en het ophangen van de Markies ging super snel door echte vriendelijke vakmannen. Echt een top bedrijf.

In één woord: KLASSE!

Na 10 jaar en 4 katten later was het tijd voor nieuwe jaloeziën! De maten stonden nog in het systeem… Vlot besteld, vlot geleverd, vlot gemonteerd. Helemaal naar de zin. Topservice!

In 1 woord uitstekend!!

Heel fijn contact in het hele proces, van advies tot uitvoering!

Jarenlang plezier en service

Al tien jaar hebben we plezier van de producten die we met goed advies hebben aangeschaft bij Erpe (rolgordijnen en overgordijnen). De service is geweldig. Ook nu, als er na tien jaar een haakje of katrol vervangen moet worden, sturen ze het direct kosteloos op. Geweldig!

Zeer vriendelijk en goede service

Nieuw type buitenscreen laten monteren op lichtstraat, was de eerste voor de monteurs maar binnen afgesproken tijd gemonteerd. Ziet er erg netjes uit en werkt prima.

Prachtige screen

Een aantal weken geleden hebben we een screen laten plaatsen om de veranda af te sluiten. Vakkundig geplaatst. Zeer tevreden.

Achteraf, 'n prachtige markies geworden!

Bij een huis uit 1934 hoort een markies vonden wij, alleen de levertijd van markies haalde men niet. Drukte bij Erpe en fabrikant speelde een belangrijke rol. Ook enkele communicatie probleempjes werden met Erpe en fabrikant zeer netjes geregeld. Het genieten van de markies gebeurde pas in de nazomer, zo gouw de zon uit het zuiden schijnt gaat de markies elektrisch naar beneden en is het genieten in de serre. Ad uit Soest

Goed en professioneel vakwerk

Alles is professioneel en volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.

Zeer tevreden, vriendelijk geholpen en deskundig geplaatst.

We hebben een goed advies gekregen over het zonnescherm dat bij ons past. Het scherm is op tijd opgeleverd. Het team dat het scherm kwam installeren was heel deskundig. De specialisten denken mee en zoeken naar de beste mogelijke oplossingen. Het bedrijf is niet alleen professioneel goed. Hun persoonlijke benadering en verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van hun werk valt meteen op.

Van tevoren duidelijk, nemen de tijd, zeer vriendelijk. Inmeten duidelijk en mee denken en ook weer vriendelijk! Bij het plaatsen van de rolluiken zelfde man als met inmeten en zijn collega. Vriendelijk, werken netjes, overleggen en uitleggen van het systeem. Echt meer dan tevreden. Kom zeker nog terug voor het volgende ‘project’!

Uitstekende services

Zeer goede kwaliteit materialen en zeer kundige en aardige service monteurs/medewerkers

Vriendelijk, klantgericht, stipt, gewoon met iedereen prima contact

Kan ik kort over zijn: de gehele organisatie Erpe ademt en denkt vanuit de klant. Fantastisch !! Kom je in de gehele maatschappij nog maar weinig tegen. Gaat zo door, dit soort dienstverlening heeft heeft toch de toekomst.

Prima vakmensen die hun afspraken nakomen

Goed geadviseerd over de mogelijkheden. Alles prima opgemeten en in één keer de screens goed en werkend geplaatst. Communicatie verliep vlekkeloos.

Klant is koning

Het is prettig zaken doen met de firma Erpe. Ze houden zich aan afspraken. Als iets niet goed is herstellen ze dat zonder meer. Wat ze zeggen dat doen ze ook.