Betrouwbaar groot kennis niveau

Als er problemen zijn met de energie installatie van wel soort ook zijn de monteurs snel ter plaatsen om het defect op te sporen en te repareren.

Heel goed bedrijf.

2 x is het bedrijf langs geweest en 2 x is het werk keurig uitgevoerd. Het personeel waar de afspraak mee gemaakt is en die het werk uitgevoerd hebben waren netjes en correct.

Snel, netjes, deskundig

Bovenstaande zegt al alles

Prettig

Prettige en behulpzame monteur, efficiënt gewerkt.

Niet goed

Jullie luisteren niet goed

Prima service and aardige medewerkers

Al ruim 20 jaar klant voor onderhoud van onze ketel. Prima advies als het nodig, ook preventief. Afspraken worden altijd nagekomen. Kan geen negatief punt bedenken.

Altijd correct en kundig

zie boven

uitstekend

duidelijke afspraken vooraf gemaakt vervangen van cv-ketel uitstekend gedaan vriendelijke monteurs, goede uitleg alles netjes achtergelaten

Vakbekwaam maar beetje kortaf

Het onderhoud van de ketel is in goede handen maar de ene monteur is vriendelijker en servicegerichter dan de andere. Vroeger ontluchtte de monteur de radiatoren, nu niet meer, maar ik weet hoe dat moet en hoe ik kan bijvullen. Even uitleggen was er niet meer bij.

Nieuwe cv

Installatie van de cv ging zonder problemen. Keurig de oude cv afgevoerd. Installateur kwam volgens afspraak keurig op tijd.

Zeer positief

Afspraken nagekomen en zeer prettig bedrijf

snel en vakkundig

Zonnepanelen geplaatst en hybride warmtepomp geleverd en geïnstalleerd. Inregelen pomp nam wat meer tijd. Maar uiteindelijk goed opgelost.

Vriendelijke en behulpzame monteur, met goed advies. Alleen vergeten na het vullen van de warmtepomp de slang van de wasmachine weer aan te sluiten en de warmtemeter weer terug te zetten. Vandaar 1 ster minder

Er is onlangs een nieuwe CV( dec.23) geplaatst en daarna (begin febr.) een afvoer voor de koolmonoxide. Nu zijn er 2 buizen die uit de schoorsteen komen, buiten werking gesteld. Helaas zijn ze vanonder nu open en komt er bij harde wind een gierend geluid uit. Misschien kan dit verholpen worden als u in de buurt bent, het heeft uiteraard geen haast.

Prima.

Nieuwe cv-ketel laten plaatsen. Gasservice is zeker niet de goedkoopste, maar het hele traject -advies,prijsopgave, service- is uitstekend. Ik ben nu klant sinds 2015 en eigenlijk nooit vervelende ervaringen. Eerlijk advies, betrouwbaar en komen de afspraken na.

Uitermate slecht dus geen sterren

Op 6 november 2023 werd ingemeten voor een nieuw convectorput rooster. Daarna aanbetaling gedaan. Met veel moeite kon ik het bedrijf overtuigen deze op 13 december te leveren ipv januari zoals door hun gepland. Bij levering bleek dat ze een verkeerde maat gebruikten, het rooster was te groot. Een kleiner rooster is goedkoper, maar daar moest ik het bedrijf zelf op wijzen. Het kostte de nodige moeite een nieuwe factuur te krijgen. Uiteindelijk werd het rooster op 7 februari (dus 3 maanden na inmeten) geplaatst en heb ik het restant van de koopsom contant betaald zoals verzocht door het bedrijf. Op 26 februari een aanmaning ontvangen dat het restant niet door mij betaald zou zijn. Onmiddellijk geantwoord dat ik dit contant had gedaan zoals door hun verzocht. Op 7 maart een tweede aanmaning ontvangen. Dus maar gebeld en uiteindelijk dezelfde dag bericht gekregen dat ik inderdaad had betaald met excuses. Conclusie: Nooit met dit bedrijf in zee gaan want ze hebben hun zaken niet op orde!

altijd goed en op tijd geholpen

goed en betrouwbaar bedrijf

Uitstekend!

Goede service,goede vakmensen. Komen 1 keer per jaar. Houden zo!!!.

Deskundig en vriendelijk in de omgang

Zie boven !

Professioneel en prima werk

Zonder problemen de installatie van de mechanische installatie gedaan. Prettig werken, en het eindresultaat was uitstekend.

vlot

netjes en vlot schoongemaakt

betrouwbaar

Afspraken zijn tot op heden altijd nagekomen

Ketel nauwelijks bijgevuld

Ondanks uitdrukkelijk verzoek, is de ketel nauwelijks bijgevuld. Ook de afgelopen keren beviel de service slecht. Tegenstrijdige adviezen, verkeerde adviezen, slecht verstaanbare medewerker.

Top medewerker.

Ze kwamen bij mij voor onderhoud aan de ketel en het reinigen van de mechanische ventilatie en het buizen stelsel daarvan. Het was een wat oudere monteur die verstand van zaken had, ik heb meneer de complimenten gegeven voor zijn manier van werken, respect!!!!! Meneer werkte meer dan netjes. Hij liep ook steeds zelf van boven naar beneden, terwijl ik al een paar keer had aangegeven dat hij best even vanaf boven mocht roepen wat er moest gebeuren, thermostaat hoog, thermostaat laag enz. Hij gaf aan dit is mijn werk, dus blijft u lekker zitten. Zijn collega's die eerder zijn geweest deden dat wel gewoon, wat overigens voor mij ook geen probleem is. Super medewerker!!!!

Helemaal prima!

Alles volgens afspraak