Zoals altijd goed

Zoals altijd goede service en op afgesproken tijdstip

Matig

Monteur kraakt ketel af die vorig jaar door jullie geïnstalleerd is, ik had beter een ander merk kunnen nemen, tevens is €129 voor 25 min werk achterlijk veel geld

Snelle en goede service

Vakkundig en accuraat

Ketel geplaatst en meteen alle eerdere aansluitingen verbeterd. Prima vakwerk zonder verdere kosten.

Mooi op tijd, snel werken en zeer vriendelijk

Probleem perfect opgelost

Zeer vakkundige monteur die het niet alledaagse probleem perfect heeft aangepakt

Zoals het hoort

De communicatie over de afspraak waren wij niet zo tevreden. Hadden geen bevestiging van de afspraak gekregen en toen wij daarover belde, kregen wij te horen dat de monteur in het ziekenhuis lag en dat er een andere afspraak gemaakt moest worden. Als wij dus niet hadden gebeld hadden wij voor niets zitten wachten. De monteur was wel tussen op de nieuwe geplande tijd aanwezig en heeft zijn werk gedaan.

Goede service en deskundig advies

Wij zijn al jaren klant bij Gasservice en ook zeer tevreden.

Sinds 2001 zijn wij al klant en nooit geen problemen altijd snel geholpen super

Deskundig en vriendelijk

Goede en deskundige mensen die netjes werken en vriendelijk zijn.

Het is goed

Aardig

Goede uitleg over oude cv en wat we kunnen verwachten van een nieuwe

Altijd vriendelijk

Aardig mensen. Komen al 11 jaar bij ons. Dit jaar voor het eerst een nieuwe man maar had ook veel kennis van zaken

Zeer accurate service!

Zeer accurate service!

Elk jaar weer een goede service.

De monteur denkt goed mee en geeft goede adviezen. Wij zijn al meer dan 15 jaar een tevreden klant.

Keurig geholpen en snelle service

Ketel laten controleren

Geweldig snel geholpen

Kwamen thuis van een week vakantie in een heel koud huis. Bleek ergens in die week een stroomstoring te zijn geweest waardoor de ketel ook was afgeslagen en niet meer was op te starten na een reset. Gebeld en er bleek een monteur in Culemborg aan het werk te zijn die heel snel ons kon helpen en de ketel heeft opgestart. Wij heel blij en ons huis kon weer worden opgewarmd.

Goed.

Afspraak op korte termijn na mijn bellen. Monteur was prima op tijd, vriendelijk. Verrichte werkzaamheden zijn door mij niet te beoordelen.

Perfecte service

Perfecte service

Gasservice is top, zuster bedrijf smart climate system drama

Gasservice is top, al jaren fantastisch service en ze staan altijd meteen voor je klaar, geweldig.. 6 sterren! Maar dan hun zusterbedrijf, smartclimatesystems, hier moet je naartoe als je van het gas af wil (het is 2024 ondertussen). Ik zou zo graag klant willen blijven, maar het is onmogelijk om een afspraak in te plannen, 6 maanden wachttijd.... voor een afspraak! Stel je voor er gebeurt wat? Echt drama.

Ik heb betaald, maar geen factuur gekregen volgens mij.

onderhoud service is goed maar de verkoopafdeling verdiend een dikke onvoldoende

Op mijn verzoek voor een offerte voor een nieuwe kachel wordt er iemand van de werkvloer langs gestuurd die een prijs neerlegt waar niet over is te onderhandelen vervolgens krijg ik een e.mail waarvan de prijs nog 200 euro hoger is Daarna heb ik per e mail gevraag om een gespecificeerde offerte te sturen waarop ik geen bericht krijg arrogantie ten top

Langedreef 3 4131NJ Vianen