prima reparateur over de vloer gehad. Ook fijn dat hij snel kon komen.

Was heel snel klaar

Heeft even met de stofzuiger eea schoongemaakt. Op mijn opmerking dat de zomer bypass vorig niet heeft gewerkt en dat hij daarnaar moest kijken, heeft hij geantwoord dat dat pas in de zomer kan. Al met al ontevreden

prettig contact

Prettig

positief

Als ik U nodig heb ,bent u er zo snek mogelijk. Afspraken komt U na als ik U nodi

Goeie service bij Gasservice.

Vriendelijk persoon,die je goed te woord staan.

prima service

Precies op tijd

Tot op heden positieve ervaringen

Tot op heden positieve ervaringen

goed willende mensen, maar heeft te lang geduurd

Beste mensen Ik ben tevreden over de mensen zelf, monteurs en ondersteunende receptie, maar de storing heeft veel te lang geduurd. Op 28-11-2023 zat in in de kou met een nieuw geïnstalleerde warmtepomp en het probleem is uiteindelijk pas op 22-2-2024 echt opgelost. Te weinig personeel en kennis van de nieuwe systemen, jammer maar een feit. 3 keer in de kou gezeten en een maand gas verbruikt omdat de warmtepomp niet werkte. Had wel een excuus of reactie verwacht van het management. Met vriendelijke groet

Gewoon goed

Wij zijn al ruim 30 klant dat zegt genoeg .

Netjes volgens afspraak,

Duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen,

Right on time and fast

Thank you

• Would you recommend us? Yes

Al jaren wordt onze ketel gecontroleerd. Zeer ervaren - goed op tijd - eerlijke beoordeling

Keurig op tijd en duidelijke informatie over werkzaamheden en kosten

De monteur kwam keurig op tijd, binnen het opgegeven tijdblok. Hij gaf goede informatie over de werkzaamheden en de (extra) kosten. Kortom, wij zijn er tevreden over!

Snelle professionele service

Snelle professionele service

Goede snelle service bij storing ondanks personeel tekort

Had een storing met de warmwater klep binnen een paar uur waren ze er

Net niet geholpen

Mijn ervaring met de glasservice is verdeeld. Zo lang er niets aan de hand is, zou ik zeggen een prima service die het jaarlijkse onderhoud aan de cv-ketel regelt. Aardige monteurs, wel altijd gehaast, want ze moeten snel weer naar de volgende partij. Als er wel iets niet werkt rondom de cv, dat is tot nu toe twee keer voortgekomen, dan voel ik weinig hulp. We moeten veel zelf uitzoeken en altijd externen inzetten, die natuurlijk ook in de kosten lopen. Graag zou ik juist in tijden dat iets niet werkt zien dat de gasservice, service verleend. Of dan wel meedenkt in de volgende stap, aangezien zij de vakkennis in huis hebben en wij als leek weinig kennis hebben op het gebied van cv-ketels.

Eenvoudig om een afspraak te maken, de technicus was op tijd, het (drie jaar oude) apparaat had geen problemen, dus alles in orde.

Prima service door goede monteurs!

Schitterend op tijd en vakkundig personeel.?

Service en kwaliteit kantoor en monteurs al jaren top service een echte aanrader

Vriendelijke werknemers.

De mannen waren op tijd. Werkten goed door en waren vriendelijk. Positieve ervaring.

Onbevredigend

Om voor exact 2 minuten werk (verplicht vastmaken luchtafvoer naar buiten) bijna 100 euro te betalen terwijl twee maanden ervoor de onderhoudsmonteur al werkzaam was, dit gebrek constateerde en mij gevraagd heeft of het goed is om dit door te geven ter reparatie , vind ik echt beschamend. Hij had kunnen constateren dat het een werkje van niets was. En dat ik het zelf zou kunnen doen. Ik ging er van uit dat iemand het dak op moest namelijk.

Goed werk geleverd

Nette en aardige werkende mensen, Goed werk geleverd.

Verbaasd

Er kwamen 2 mannen, die meteen aan de slag gingen. Na een vraag hierover werd verteld dat een man in opleiding was. Ze deden daarom alleen bijzondere metingen, waarbij het vervangen van een pakking deze keer niet noodzakelijk was. Kortom een vreemd verhaal wat ik graag vooraf geweten had en mij gevraagd was of ik het er mee eens was.

klantvriendelijk

Bij storing werd snel gereageerd