100% Kwaliteit!

Medewerkers van de binnendienst alsmede buitendienst, zij hebben mij fantastisch geholpen met de aanschaf en installatie van mijn nieuwe computer! Op en Top kwaliteit tot in de puntjes!! Ik raad Monteur aan Huis een ieder aan.

afschuwelijk

koffie gedronken cigaret gerookt. babbeltje gemaakt en vertrokken met 70,00 euro waarna een navordering kwam via cib pakweg 110,99 euro

Onvriendelijk geholpen

monteur was te laat, ging daardoor haastig en slordig te werk en rekende ook nog is de hoofdprijs hiervoor

Deurwaarder

Krijg de deurwaarder op mijn dak van dit bedrijf maar ik ken ze niet eens.

verhelderend

Ik kreeg 3 dezelfde mails over mijn licentie. Tevens was er een software probleem. De reden hiervan bleef onduidelijk, maar hij kwam wel met een oplossing.

picobello

ik wil u mededelen, zowel ik diep respect heb voor al u medewerkers zowel voor degene die mij thuis is geweest als alle die mij telefonisch hebben geholpen. Echt diepe bewondering voor allemaal.

top geholpen!

goed geholpen door Lorenzo !!

correct af gehandeld

vriendelijk, direct en met vakkennis

Weet precies wat ik bedoel. Gaat proberen wat wel en wat niet kan. Weet uiteindelijk de oplossing te geven, zodat ik verder kan. Vriendelijk in het gesprek, duidelijk in zijn uitleg en goede kennis van zaken.

Goed en slecht

Vakkundige monteur. Moeilijk te achterhalen probleem waarschijnlijk goed opgelost door een nieuwe monitor achter te laten. Na de aansluiting begreep ik pas dat ik deze ook prompt moest betalen. Dat heb ik maar gedaan. Ik vond de prijs nogal hoog. Bij vergelijking achteraf bleek mij dat de prijs inderdaad hoog was. Waar dezelfde monitor op internet en in de grotere zaken van €98 tot € 129 verkocht wordt, heb ik € 220 betaald. Dat vind ik een veel te groot verschil.

heel goed

snel en goed

goed was dit keer ook niet zo'n probleem

Mijn emailaccount was van het beeldscherm verdwenen en met een handeling van uw medewerker was dit hersteld.

Uitstekend geholpen.

het advies was duidelijk!

Gewoon goed en vlot

Op zaterdag gebeld en binnen no time probleem opgelost, super!

Vriendelijk en snelgeholpen door Harm

Belde met een probleem. Harm heeft mij deskundig en snel geholpen. Dank je wel Harm.

Prima! Geweldig geholpen.

Prima! Geweldig geholpen.

Snel

Vriendelijk op tijd kundig

Snel probleem opgelost

Snel probleem opgelost

Mijn probleem werd snel opgelost

Mijn probleem werd snel opgelost.

prima,

deze jongen helpt altijd netjes, weet veel ik heb hem vaker aan de lijn gehad

tevreden

Na het langdurig uitstel agv corona, wacht ik met spanning de de installatie en het functioneren van het gevraagde ( gekochte ) AF

Direct op zoek naar oplossing voor verdwenen data.

In paniek over verdwenen data & programma’s. Goed geholpen. Eerst online check. Dat lukte niet. Morgen een afspraak. Heldere uitleg over de alternatieven. Top service! Als het morgen allemaal lukt volgt een review met een 10.

prettig en deskundig en goede voorlichting

prettig contact , vriendelijk en snelle en deskundige hulp

Jullie stonden snel voor me klaar

Vlot geholpen, probleem opgelost. Ik ben tevreden en doe opnieuw een beroep op jullie.

Een prettige ervaring met dit bedrijf

De snelle reactie op ons eerste telefonische contact, de follow-up door de medewerker aan huis, de duidelijke informatie zowel telefonisch als door de medewerker aan huis zijn een meer dan prettige ervaring. We hopen op een voortzetting van deze ervaring straks bij de aanschaf en installatie van onze nieuwe laptop.

Displayweg 2

3821BT Amersfoort