Dramatisch slecht

Zelden met zo'n slechte partij gewerkt. Afspraken worden tot twee keer toe afgezegd. De derde keer is er een vervangende monteur die vooral aangeeft dat hij van niets weet en wijst naar collega's die problemen over schuttingen gooien. Zou direct die dag iets laten horen. Na 5 dagen zelf weer gebeld. Niemand weet iets. Kennelijk geen CRM systeem waarin zaken gevolgd kunnen worden? Volgende monteur is een wel heel erg junior. Weet ook weer van niets en denkt het probleem op te kunnen lossen door een TP-link in een stopcontact te plaatsen (EUR 36) en EUR 125 af te rekenen (EUR 89 voor montagekosten en voorrijkosten). Gebeld dat dit niet acceptabel was, weer twee dagen er achteraan gezeten en toen maar opgegeven.

geweldig

De man was zeer vriendelijk en deskundig. En nam alle tijd en rust om mij duidelijk te instrueren. Alles bij elkaar: het was een aangenaam onderhoud. Zal zeker dit verder delen met anderen. Cees

Vlot en goed

Een snelle en correcte reactie op mijn vraag. Prima!

Snel en service gericht

Snel en service gericht

Werd doorverwezen naar ziggo

Moet ziggo bellen

Boven verwachting

Stipt op tijd op tijd op opgegeven locatie, aardige en zeer terzake kundige monteur >>Wouter, wiens oplettendheid en oplossend vermogen dermate hoog was dat alle problemen snel tot het verleden behoorden.

Goed duidelijk geholpen

Duidelijk en goed geholpen het probleem op te lossen

professioneel ,behulpzaam

Zowel het eerste contact via de telefoon als de monteur kwamen netjes ,professioneel en behulpzaam over !

goede en tevreden ervaring

goed en snel geholpen met mijn vragen en alles goed afgehandeld

Vriendelijk en correct

Heb te weinig contact en hulp nodig gehad maar als het wel zo was werd ik altijd vriendelijk en met geduld geholpen,

Probleem binnen 5 minuten opgelost

Perfecte ervaring met Youri van Monteur aan huis. De begeleiding om 'in het scherm te komen' was zeer professioneel, het probleem was snel onderkend en de oplossing werd in luttele minuten geboden.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen

Mijn probleem met het niet meer terug kunnen halen van mijn mail is prima gelukt

Binnen het half uur heeft de monteur met hulp op afstand mijn mail weer kunnen terughalen via Mijn Ziggo. Hartstikke bedankt!

ik had erg slechte ervaringen met u, dus raar dat u nog vele positieve reacties heeft

ik weet niet waarom u mij heeft behandeld zoals dat gebeurd is

Zeer goed!

Ik had een vraag op het gebied van Word. Het antwoord kwam binnen enkele seconden. Hij wist het uit zijn hoofd! Groeten Ger de Wind

Heel plezierig

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig. Snel opgelost.

Heel erg goed.

Vriendelijk en professioneel.

Medewerkers zijn pro actief

Omdat medewerkers aan goede follow-up doen kwamen we over een probleem te spreken op het gebied van WIFI die heel eenvoudig werd opgelost. Hierdoor kon ik een investering in een nieuwe PC voor mij uitschuiven, wat mij goed uitkwam. Prima actie!

waardeloos

bedrijf 1 x gebeld voor probleem dat is opgelost en zou eenmalig factuur krijgen daarna bleef men 12 maanden incasseren, ik had geen contract. 12 maanden later zonder bericht incassoburo CIB rotterdam of ik maar 131 euro wilde betalen

Heeft me nog nooit teleurgesteld

1 telefoontje was genoeg, paar duidelijke aanwijzingen en klaar

Nette beantwoording van mijn vraag

Ik meende een afspraak te hebben maar bleek een dag te vroeg te zijn.

praktisch, gericht en snel

Vraag wordt snel en helder beantwoord. En direct praktisch afgehandeld.

Duidelijk en vakkundig

Duidelijk en vakkundig