Harm , is een correcte vent .

Correcte afhandeling !

prima geholpen

binnen de kortste keren werd mijn probleem opgelost

goede service

n.v.t

Tot nu toe geweldig

Ik had gebeld en kreeg een bandje te horen waarin ik 2 opties had. Monteur aan huis of helpdesk. Dat bandje werkte niet goed maar ik werd wel netjes terug gebeld omdat ze zagen dat ik een paar keer gebeld had. Daarna ben ik heel vriendelijk en vooral ook geduldig geholpen. Erg fijn. Dit is de 2e keer dat ik van hun diensten gebruik maak en het bevalt me heel goed. Boven verwachting -:)

Vriendelijk. Deskundig.

Vriendelijk en hulpvaardig geholpen

Wij hebben weinig ervaring met de computer een belletje en je wordt gelijk geholpen, echt heel goed.

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk.

Voorlopig moeten jullie het doen met bovenstaande aangezien de problemen die ik met mijn computer ( in januari bij jullie gekocht) nog niet zijn opgelost.

Snel en professioneel geholpen.

De monteur heeft snel kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is en daarbij goede adviezen gegeven.

te vreden

zijn heel behulpzaam . soms moet je lang wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. maar verder is het oke.

Heel blij met Lorenzo

hartstikke fijn dat er zo snel geholpen is

sympathiek

kan goed luisteren en heeft geduld

Betreft hulp: de heer Lorenzo. Ondanks mijn, niet voor de hand liggende, vragen werden mijn problemen door de heer Lorenzo opgelost.

Snelle en vakkundige hulp

Snelle en vakkundige hulp bij problemen. Er wordt diepgaand onderzoek gedaan. Op basis van wensenlijst ook een prima nieuwe desktop computer geleverd.

Problemen met Windows 10 goed opgelost

Windows 10 reageerde nier meer. Zelfs inloggen onmogelijk. Allerlei dingen geprobeerd met behulp van Microsoft helpdesk. Volledig nieuwe installatie was de enige oplossing. Snel geholpen en Windows 10 loopt weer als een zonnetje waarbij alle belangrijke bestanden zijn veiliggesteld.

Eerste keer contact als prettig ervaren

Harm is begripvol, laat je je verhaal doen en luistert aandachtig. Vervolgens geeft hij goed advies en is zeer rustig aan de telefoon. Ik ben zeer blij dat er de volgende dag al een installateur aan huis komt die de nieuwe laptop die ik op advies van Harm had gekocht en direct betaald had! Zo ben ik straks helemaal up to date! Dankje Harm! Fijne dag! Evvelien Bäumer

zeer goed

snel en duidelijk verholpen

Vriendelijke heer Harm heeft op afstand mij geholpen met een probleem dat ik had met scannen. Heel snel opgelost en kennelijk zonder kosten. Dat is toch ongelofelijk in deze tijd. Ik heb een oude computer en ga deze vervangen met een aankoop bij dit fantastische bedrijf

Ik verwachtte niet zo een geweldige ervaring.

Er werd goed geluisterd en meegedacht!

Vriendelijk, leuk gesprek, gelijk praktisch nagedacht

prima service

prima service en snel

Correct, duidelijk en deskundig geholpen door Wouter, helpdesk uitstekend.

Conform afspraak is de monteur aan huis gekomen. Corona info uitgewissel en probleem uitgelegd. Deskundig en duidelijk (begrijpend) uitgelegd gekregen. Ter plekke een beslissing kunnen nemen over vervolg (optimalisatie) van mijn laptop. en via de Helpdesk prompt een vervolgafspraak gemaakt. Op 1 rekening op de juiste tenaamstelling voor 2x bezoek en onderdeel met werkzaamheden kunnen voldoen. Goede ervaring opgedaan.

Vergissing over afspraak, betreffende terugbellen naar klant rechtgezet op zeer coulante wijze.

Gisteren schreef ik een review met als uitkomst het cijfer 1, (zeer slecht) Hedenochtend (05-11-2020) werd ik over mijn review gebeld door "monteur aan huis" en vond er een prima gesprek met hen plaats. Alle vergissingen / misverstanden van gisteren (04-11-2020) werden besproken en men kwam met een zeer aantrekkelijk aanbod om het ontstane probleem op te lossen. Voor mij is de zaak hiermee opgelost en gesloten. Ik dien te zeggen dat de reparatie op zichzelf uitstekend is verlopen binnen een goed tijdsschema. De laptop werkt weer uitstekend. Uit deze ervaring kan ik "monteur aan huis"van harte aanbevelen. Derhalve 5 sterren, CIJFER 10.

Goede ervaring, maar er moet nog een vervolg komen. Daarna weet ik meer.

Zonder dat ik lid was heel vriendelijk geholpen. [wel verteld de mogelijkheden van lidmaatschap]Ben gelijk lid geworden, en verder wat mijn probleem betreft fantastisch begeleid. en OPGELOST.[vandaar 5 sterren]

Naar volle tevredenheid en boven verwachting

Goede begeleiding via mijn telefoon. Zelfs voor mij als digibeet waren de aanwijzingen duidelijk.

Displayweg 2

3821BT Amersfoort