Heel aardig en goede service

Goedgeholpen en heelvrviendelijk

Snelle en nette hulp op afstand !

Goed top

Werd goed geholpen. Vriendelijk medewerker

Duidelijk en vriendelijk

Wij hebben gesproken met Harm, en deze heeft even in onze computer gekeken, voor 2 gepensioneerden is dat een vreemde gewaarwording. Maar waar we al bang voor waren is bewaarheid, het beestje is te oud en zal vervangen moeten worden. Daar moeten wij gezien ons inkomen even over praten, en dat begreep Harm helemaal. We hopen snel terug te zijn met goed nieuws, maar het begrip en de vriendelijkheid van Harm is zeer gewaardeerd en ik hoop ook dat als het doorgaat hij onze computer komt brengen en alles overzetten.

Monteur welke mij behulpzaam was bij mijn problemen was zeer behulpzaam. bij komende problemen graag weer gebruik maken van Uw service. Mijn dank. A.Arnts Nijmegen.

Duidelijk en prettig gesprek over beveiliging

Bekwaam en vriendelijk te woord gestaan met extra inspanning in de vorm van vrijblijvende offerte voor nieuwe laptop.

Verschrikkelijk slecht!

Afspraak gemaakt en via de e-mail een bevestiging ontvangen. Na twee uur wachten ben ik maar gaan bellen. De reactie was dat ze het druk hebben en het niet meer lukt. Nieuwe afspraak gemaakt en weer twee uur gewacht. Uiteindelijk weer gebeld. Sorry we hebben het druk. We komen aan het einde van de middag. Weer twee uur gewacht en weer gebeld. Sorry de monteur komt niet meer vanwege de drukte. Ik zou zeggen dat je de klant even belt als je uitloopt of niet kan komen. Te gek voor woorden hoe ze met klanten omgaan. Ik ben klaar met deze club. Begin er niet aan!

Top en zeer geruststellend

Mijn gegevens zijn gered door de professionele aanpak van een vriendelijke en kundige monteur. Geduldig en verstand van zaken.

Prima geholpen.

Snel en vakkundig geholpen.

snel, accuraat en nog te begrijpen ook voor een digibeet ;-)

snel opgelost, accuraat en nog te begrijpen ook voor een digibeet ;-)

in-en-in-slecht

Toetsenbord lenovo laptop werkte niet meer, hulp op afstand was volgens lorenzo geen softwareprobleem moest maar nieuwe laptop aanschaffen. Een kennis heeft via lenovo ondersteuningsite probleem opgelost. Het is triest dat dit bedrijf de onkunde van gebruikers/afnemers gebruikt als verdienmodel. Dit geprobeerd telefonisch te melden. Flinke jongens die monteurs, schandalig!

The phone call was very helpful and professional.

I called today to make an appointment with the technical reparation service and it was possible to schedule an appointment for this Thursday. Very fast and efficient. Thank you!

Héél vriendelijk telefonisch contact gehad.

Na bovenvermeld contact wacht ik tot na de hulpverlening om verder commentaar te kunnen geven.

Goed, correct en duidelijk te woord gestaan.

Mijn vragen zijn goed en duidelijk beantwoord. Vriendelijk te woord gestaan. Waarom dan een 8 en geen 10, de afspraak die ik maakte was voor tijdvlak 11.00 - 13.00 uur. inde mail staat een ander tijdvlak. Voor mij geen probleem, maar dat is enige wat niet overeen komt.

super.

Ik kreeg een heel rustige en ervaren medewerker aan de lijn die mijn probleem met een vastgelopen computer in een mum van tijd oploste en mij ook nog leerde hoe ik dat in de toekomst met soortgelijke problemen zal kan doen.

Ik ben goed geholpen

Het duurde wel lang voordat we het probleem hadden opgelost! $ maal opnieuw contact moeten opnemen en 1 maal beloofde men terug te bellen en toen dat na een uur nog niet gedaan was heb ik weer gebeld. Enfin, het werkt nu weer, maar ik wacht toch een beetje met spanning af hoe e.e.a. blijft!

no nonsens

accuraat en op tijd

uitstekend

De persoon heeft me vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

slecht, 0 sterren

Laptop met klein beeldscherm , was niet verteld. Laptop werd beschreven als werkpaard wat ik zoek; een fors deel van de bestanden van mijn (10 jaar oude!) laptop passen niet op de nieuwe, zou te vol worden en crashen. Het terugzetten van mijn mailverleden blijkt niet te kunnen , wat bij verkoop wel beloofd was.

Erg goed

Heel goed, deskundig, vriendelijk, Prima

schofachtige manier behandeld, door Harm

Ik had problemen met Bull Guard, had Harm aan de lijn en vroeg of er een alternatief was. Want dan kon Bull Guard er af. antwoord ik ga overleggen met een colega, op het zelfde moment zie ik dat hij het programma verwijderd, komt terug en zegt er is geen alternatief. en daar zat zat ik zonder bescherming. er op aan gesproken en verbrak zonder meer de verbinding. dit was op 16 maart en tot op heden ondanks een aangetekende brief geen reactie meer. Dus hulp op afstand heb ik zelf een ander idee over

de helpdesk werkt snel en deskundig

voor het installeren van een programma stonden resten van een ouder, nog enige maanden geldig programma in de weg - na wat gegoochel wist de monteur het oude programma te verwijderen en een geheel vernieuwde versie te installeren - die vanaf nu bovendien weer een jaar geldig is - voor de client (ik dus) fijn dat e.e.a. zo gemakkelijk en naar wens geregeld kan worden

efficient

al zeer geruime tijd een tevreden klant

super en snel

Als ik bel gaat alles altijd super goed

Displayweg 2

3821BT Amersfoort