• Nazorg en garantie

Prettige, informele en professionele ontvangst en afhandeling van de order. Vakbekwame en innovatieve club!

• Advies N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Houtcuisine gehad. Vanaf het eerste contact zijn we steeds heel vriendelijk en attent geholpen. Ook langskomen was geen probleem. De keuken is absoluut een eyecatcher nu dankzij jullie!

• Nazorg en garantie

Vriendelijke, eerlijke en persoonlijke benadering. Betrokken medewerkers met oog voor kwaliteit. Prima nazorg zonder moeilijk doenerij, wat je vaak bij andere bedrijven wel meemaakt.

Een echte aanrader! Fijne mensen en prachtige fronten. Blij mee 👍

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Wij hebben de samenwerking met houtcuisine als erg prettig ervaren. Alles is via de mail en telefoon gegaan. We hadden een behoorlijk wensenlijstje en daar werd door houtcuisine vakkundig en heel adequaat op gereageerd. Ook aanpassing en extra's konden geregeld worden. Een spannende onderneming om zo een keuken te creëren, maar we zouden het een volgende keer zo weer doen. Het is een schitterende keuken met prachtige eikenhoutenfronten geworden! Top!

• Nazorg en garantie

Wij zijn vanaf het eerste Tot het laatste moment enthousiast. Onze keuken ís precies zo geworden zoals wij het ons voorgesteld hadden. Een goede service en goed vakmanschap! ! Top.

• Nazorg en garantie

Super fijn contact om tot een geweldige keuken te komen. Dank voor het meedenken en de flexibiliteit.

• Nazorg en garantie

Super service, zowel in het traject als de nazorg en hulp! Topbedrijf!!!

• Nazorg en garantie

Creatief en aandachtig met ons meegedacht. Mooie prijs gemaakt. Netjes, vlot en vakkundig geïnstalleerd, keurig op tijd. Klein probleem ter plekke opgelost zonder meerprijs. Aan te bevelen!

• Nazorg en garantie

Onze woonboerderij is compleet met de keuken van Ikea en Houtcuisine. Wij hadden een duidelijk beeld van onze nieuwe keuken en met het advies van de vriendelijke medewerkers iets gewijzigd. Daarna bestelling gedaan en de fronten ontvangen. Onze aannemer had de metod keuken al gemonteerd. Daarna hebben wij de fronten gemonteerd. Het afstellen vraag wel wat tijd, maar het resultaat is adembenemend. We hebben meerder malen met vrienden gegeten en ook zij verbazen zich en maken complimenten. Heel erg bedankt Niels, Anneke en Elmer! Wij zijn ontzettend blij. Rob en Marjan

• Nazorg en garantie

Ik heb bij Houtcuisine mijn keukenfronten besteld. Ondanks de ingewikkelde order hebben zij prachtig werk verricht. Er ging iets mis in de productie maar dat is perfect opgelost en de nazorg en garantie konden wat dat betreft niet beter. Dank Houtcuisine en ik beveel jullie van harte aan.

• Nazorg en garantie

Onze prachtige robuuste eikenhouten keuken is een ware blikvanger geworden in onze woonkeuken. HoutCuisine heeft ons goed geholpen. Het eindresultaat is helemaal naar wens en verrast ieder die onze keuken ziet. Top!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Ik ben erg tevreden over de keuze die ik heb gemaakt voor Houtcuisine. Ik had het plaatje hoe ik mijn keuken wilde hebben in mijn hoofd en na enig zoekwerk ben ik bij houtcuisine terechtgekomen. Hier ben ik op een zeer professionele wijze geholpen. En de keuken is geworden wat ik in mijn hoofd had. het advies, de begeleiding en antwoorden op mijn vragen waren perfect. Ik zou iedereen die op zoek is naar een keuken in deze stijl Houtcuisine aanraden.

• Nazorg en garantie

Goed advies gekregen bij het uitkiezen van het hout en de mogelijkheden die er zijn. Ze nemen echt de tijd voor je. Onze keuken ziet er vakkundig goed en mooi uit. Wij zijn blij met het resultaat :)

• Nazorg en garantie

Goed meegedacht, altijd bereikbaar en een foutje was snel hersteld. Resultaat is top, een aanrader.

• Nazorg en garantie

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keukenkastjes. Het is erg mooi geworden.van een keuken die wij niet mooi vonden is het nu door de fronten een heel andere keuken geworden. De samenwerking was ook uitstekend.

• Nazorg en garantie

Vriendelijke mensen die ons goed en bruikbaar advies hebben gegeven. Er is een meubel op maat gemaakt waarbij goed gecommuniceerd is en wat volledig naar onze wens is. Verder hebben ze ons goed gewezen op voor en nadelen en risico's van onze keuzes toen wij wat afwijkende dingen wilden. Kortom eerlijk en betrouwbaar advies en met vakmanschap gemaakt. Zeker aan te bevelen!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prettig personeel,vriendelijk,vakkundig en beleefd. Gebruikmaking van goede kwaliteit hout. Er wordt schoon en vakkundig gewerkt. Kan niet anders zeggen, raadpleeg Houtcuisine voor een keukenrenovatie of een nieuwe keuken!

• Nazorg en garantie

Wij zijn erg blij met de wijze van communicatie en het meedenken van Houtcuisine. Snel antwoord op mails, fijne samenwerking en vakwerk geleverd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Samen met Houtcuisine en onze aannemer hebben wij een prachtige keuken gemaakt. Prachtig eikenhout op een keuken van ikea. De deurtjes en laden zijn heel mooi. Prettige partij. Goed contact.

Dorpsstraat 31 8015PH Windesheim

Over HoutCuisine

Wil jij een keuken die precies bij je past, maar ook betaalbaar is? Wij maken jouw droomkeuken werkelijkheid met unieke fronten voor jouw IKEA keuken. www.houtcuisine.nl