HEEL mooi product en super goed geholpen

Nadat ik vriendelijk geholpen ben met vragen alvorens te bestellen, kwamen de fronten binnen. Ze zijn prachtig! Ook passen ze precies zoals beloofd op de Ikea keuken. Een echte aanrader!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Fijne communicatie

Goede service en een snelle afhandeling

Na het uitzoeken van een ikea keuken zonder frontjes, kwamen we al snel terecht bij houtcuisine. Het opsturen van de tekening van de keuken was al voldoende voor deze firma om een voorstel voor frontjes, lades en deurtjes te sturen. na wat heen en weer bellen om te bepalen waar de scharnieren en handvatten moesten komen was de bestelling snel gedaan. Alles werd prima verpakt snel geleverd. Na de levering kregen we nog een telefoontje of alles naar wens was verlopen. Kortom een prima service en een snelle levering.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Aanbeveling van anderen

zeer mooie fronten

Zeer mooie fronten , goede kwaliteit en afwerking.dit betreft massief eiken matte afwerking. Levering binnen aangegeven tijd.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Aanbeveling van anderen

Persoonlijke service en een mooi en degelijk resultaat

In mijn nieuwe huis wilde ik een andere keuken dan er zat, maar de kastjes waren nog in prima staat. Prima oplossing om er dus alleen nieuwe fronten op te zetten! Het contact met Robbe was prettig, hij dacht met me mee en wees me ook op zaken waar ik nog niet bij stil had gestaan. Het eindresultaat is precies wat ik in gedachten had. Erg blij mee. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Eerlijk, duidelijk en prima service!

Hier voel je je nog klant. Jos denkt actief mee, adviseert en is ook eerlijk als je iets beter niet kan doen. Wij hadden precies voor ogen wat we wilden alleen konden dat niet vinden bij de keukenbedrijven of buiten ons budget. En omdat ik zelf nog wel enigzins handig ben was dit de ideale oplossing. Kastjes bij Ikea, apparatuur online, aanrechtblad via Kvik van Jetstone en de fronten van Houtcuisine. Allemaal prima zelf te monteren op de Ikea kasten als je een beetje handig bent. Ook als iets onverhoopt niet helemaal goed gaat geeft Houtcuisine thuis. Boringen van draaicarrousel klopte niet maar toch goedgekomen en onderdelen zelfs komen brengen. En één frontje, gelukkig de kleinste van een lade, leek uit een ander bos te komen en had een andere kleurtint dan de rest. Werd gelijk via de telefoon al gezegd dat die vervangen zou worden. Jos nog langs geweest en inderdaad netjes vervangen. Al met al dus een fijne partij om zaken mee te doen.

Top bedrijf

Super service goede uitleg en top kwaliteit . Zeer tevreden zeker een aanrader. Bert

Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in HoutCuisine Bert!

Erg goed contact met verkoper Jos, in zijn eigen prachtige woonkeuken met eikenhouten fronten kwamen we om e.e.a door te nemen. De fronten/panelen waren keurig in de juiste week geleverd, zoals vooraf afgesproken. We hadden onder andere 10 ladefronten besteld, waarvan er helaas maar 9 waren geleverd. Dit werd door Jos gelijk opgepakt en twee weken later was het front er al. Top bedrijf, met echt hart voor de zaak. Montage was ontzettend makkelijk! Met het metod keukensysteem spreekt het allemaal voor zich. Voor de vaatwasser van Bosch hebben de de Adapt-R glijders gebruikt (van ijzer, ipv de plastic glijders die standaard bij de vaatwasser Bosch zaten) en dat werkt perfect. Kortom, prachtig product!

Mooi product, schadevrij geleverd

Na uitgebreide advisering door Jos de Jong een pakket samengesteld. Buiten de deurtjes en frontjes ook veel nuttige en praktische tips over de keukeninrichting, immers, Jos heeft daar veel ervaring mee. Kortom, een betrouwbaar inkoopadres.

Super kwaliteit en service

Wij hebben sinds bijna een jaar de massief eikenhouten fronten van houtcuisine. Eigenlijk was alles van begin tot eind fantastisch. De medewerkers zijn heel hulpvaardig en en reageren snel op (aan)vragen. De kwaliteit van de fronten is ook echt heel mooi. Na een jaar zien ze er nog precies zo uit als aan het begin, zonder enige problemen. Super blij met onze keuken!

Zeer mooie zwarte eiken keukenfronten gekocht bij HC in combi met kasten van ikea, apparatuur van Bosch en Novy en het keukenblad bij Sleegers natuursteen. Het neemt wat tijd in beslag maar het resultaat met de ervaring van deze bedrijven mag er echt zijn. Top resultaat!!!

• Nazorg en garantie

Top, snelle reacties, denken mee. Er is veel mogelijk tegen een goede prijs. En vakwerk, daar wordt ik vrolijk van.

• Bereikbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Deskundige mensen, erg vriendelijk in contact en heel fijn in meedenken in oplossingen!

• Nazorg en garantie

We hadden zelf onze keuken ontworpen en uiteindelijk kwamen we bij Anneke en het team van Houtcuisine terecht. Wat een fijn bedrijf is dit. Kundig, goede tips en adviezen en zeer goede service. Omdat er bij ons de vakantieperiode tussen zat, is het lastig om een oordeel te geven over de levertijd. De fronten zijn bij ons geleverd volgens de gemaakte afspraak. In eerste instantie waren we niet geheel tevreden over de kleur van het bewerkte eiken, maar dat was absoluut geen probleem. De fronten zijn opnieuw behandeld en nu hebben wij een prachtige keuken, mede namens Houtcuisine, dank daar voor. De fronten zijn keurig voorzien van sparingen en je hoeft ze zo maar te monteren, ideaal. Een beetje klusser kan dit makkelijk zelf. Wij zijn zeer tevreden, er is net werk geleverd en het is een zeer vriendelijk en behulpzaam team. Echt een aanrader!! De foto's volgen nog.

• Nazorg en garantie

Prima geholpen en tevreden met het resultaat. Ook toen er even iets tegenzat werd dit goed opgepakt en is er snel een nalevering gedaan. Eerlijke en oprechte mensen die je helpen, meedenken en te vertrouwen zijn.

• Advies N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

• Nazorg en garantie

Heel erg leuk concept. Betaalbare mooie keuken kunnen realiseren.

• Nazorg en garantie

Ik heb goed contact gehad met Nils hij heeft mij zeer bijzonder goed geadviseerd en geholpen hij was ook erg klant gericht te werk gegaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring is goed

• Advies N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Beste Matthijs, dank voor je beoordeling. We zijn wel geschrokken van je beoordeling van onze bereikbaarheid. Juist omdat heldere communicatie en goede bereikbaarheid twee van onze speerpunten zijn. Graag horen we hoe je dit hebt ervaren en welke knelpunten jij hebt ondervonden. Alvast hartelijk dank, Team HoutCuisine

Wij zijn heel erg tevreden met onze nieuwe keuken. Alles is naar onze wens verlopen. Complimenten aan HoutCuisine.

• Nazorg en garantie

Beste Frans, Dank voor je mooie beoordeling van HoutCuisine! Ondanks de goede cijfers en lovende tekst zou je ons niet aanbevelen. We hopen dat dit abusievelijk is ingevuld. Zo niet, dan horen we graag wat we zouden kunnen verbeteren om het wel zo te laten zijn. Alvast hartelijk dank! Team HoutCuisine

Onze ervaring met HoutCuisine is uitstekend. Goede service, de door ons gewenste frees is perfect aangebracht, kleur klopte en het contact met de medewerkers verliep altijd erg prettig. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn keuken is erg mooi geworden! Als je geen ikea keuken hebt moet je zelf wel veel meten, maar het was het waard!

• Nazorg en garantie

Zeer prettige ervaring. Fijne mensen die meedenken en ook kwaliteit leveren. We zijn super blij met onze nieuwe keuken.

Over HoutCuisine

Wil jij een keuken die precies bij je past, maar ook betaalbaar is? Wij maken jouw droomkeuken werkelijkheid met unieke fronten voor jouw IKEA keuken. www.houtcuisine.nl