Prima product en netjes op tijd bezorgd

Netjes verzorgd en op tijd bezorgd

Bedankt voor uw review!

de diepvriesdingen zijn echt goed

Bedankt voor review!

Heerlijke Duitse worst!

Uitstekende kwaliteit en ondanks geen indicatie levertijd, tijdig bezorgd.

Wat fijn om te horen, Bedankt!

Goede communicatie

Goed te bereiken en snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling.

Goede kwaliteit voor scherpe prijs

Lekkere snacks voor goede prijs

Bedankt voor uw recensie!

Bestelling netjes op tijd geleverd en Heerlijk IJs !

Bedankt voor uw fijne recensie!

Prima producten die ik had besteld en een perfecte levering Chapeau voor de chauffeur

Wat fijn om te horen!

Handig en lekkere producten

Erg handig om de boodschappen afgeleverd te krijgen. De producten die ik had, kipstukjes, visburger en reibekuch waren heeerlijk!

Bedankt voor uw recensie.

Top product en netjes geleverd

Wat fijn om te horen!

Wij zochten van de zomer naar suikervrije ijsjes, gevonden bij de diepvriesman op internet. Besteld, werd gezegd ik kom ze volgende week brengen, kreeg dag van te voren bericht dat hij kwam. Aardige man, heeft het een en ander uitgelegd, contant betaald. Kreeg nog doos extra als nieuwe klant. Ze waren lekker. daarna nog een keer besteld, ook netjes gebracht, bezorger komt helemaal boven, derde verdieping met lift. Nu vandaag de 19de kreeg ik mijn bestelling die ik voor de kerst gedaan hebt, zoals vlees, snacks, gebak, oliebollen, ijs, en nog meer, wij kunnen natuurlijk nog niet zeggen of het gesmaakt heeft, maar we gaan er vanuit van wel. bezorger heeft alles netjes boven gebracht, en wilde het nog binnen zetten, mar dat hoefde niet, ik kreeg een paar dagen van te voren een mailtje dat hij maandag morgen zou komen, keurig op tijd was hij er. VRG COR EN COBY

Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie.

De bezorging was zelfs een dag eerder. De vriendelijke bezorger belde of dat mij dat uitkwam. De producten die ik heb besteld waren van goede en lekkere kwaliteit en betaalbaar. Ik had snacks zoals lihanboutjes maar ook Grove soepgroenten. Je moet er wel rekening mee houden dat je voldoende ruimte hebt in je vriezer omdat het grootverbruik is,. Ik bestel zeker weer als er weer ruimte is in mijn diepvriezers.

Bedankt voor uw fijne recensie!

Goed geregeld

Nette service

Bedankt voor uw review!

Meer dan tevreden

Na gebeld te worden werd het zelfs een dag eerder al bezorgd door een vriendelijke bezorger. Zeer tevreden over de producten en prijzen. Ik bestel zeker weer als er weer ruimte is in de vriezer.

Op tijd geleverd

Levertijd vrij nauwkeurig

Goede verzorging

Goede verzorging

Goede en vlotte vriendelijke service.

Zeer tevreden. De bezorging was zelfs een dag eerder. Vriendelijke bezorger. Site is zeer overzichtelijk.

Goede en vlotte vriendelijke service.

Lekkere producten en op tijd geleverd

Heerlijke snacks en de Sate is een aanrader en niet te vergeten de bitterballen

Lekkere producten en op tijd geleverd

Heerlijke snacks en de Sate is een aanrader en niet te vergeten de bitterballen

Ik vind de producten top, ook het bestellen gaat prima, afleveren moet beter in overleg mensen werken veel en zijn er niet altijd overdag

De Smalle Zijde 52 3903LR Veenendaal