Ijskoude levering

Goede service en groot assortiment. Levering in overleg mogelijk. Nog geen avondleveringen maar mogelijk komt dat nog.

Bestelling niet geleverd

Begin februari een bestelling geplaatst. Deze zou begin maart geleverd worden, echter is dit niet gebeurd. Inmiddels bijna 2mnd verder, en ma herhaaldelijk contact via e-mail met beloftes dat er contact zou worden opgenomen, nog altijd niks gehoord over wanneer het nu geleverd kan worden of een andere oplossing.

Wat vervelend om te horen! Wij hebben onze collega meerdere keren verzocht om contact op te nemen. Ik heb u vanochtend een mail gestuurd en hoop dat het zo is opgelost!

Correct geleverd en goede kwaliteit

Voor de eerste maal besteld, en artikelen keurig geleverd op de eerst volgende bezorgdag in onze woonplaats. Kwaliteit is goed tot zeer goed. Vriendelijke bezorger.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent!

lekkere loempia,s

word netjes op tijd geleverd

Bedankt voor uw recensie!

Top service. Super kroketten.

Vriendelijke medewerkers en goede kroketten.

Bedankt voor uw fijne recensie!

Prima chauffeur. Producten erg duur….

Prijs kwaliteit verhouding niet goed . Erg duur.

Wat vervelend om te horen dat u de prijs/kwaliteitverhouding niet goed vind. Dat de producten duurder zijn geworden klopt helaas. Doordat alle kosten enorm stijgen zijn wij genoodzaakt met de prijsstijgingen mee te gaan.

Goede service!

Goede producten en snelle service!

kwalitatief goede producten

Dit is de eerste keer van gebruik. Heb als nieuwe klant de gratis aanbieding gemist.

Gaat dit om de aanbieding van de roomijshoorns? Heeft u deze niet ontvangen? U dient de roomijshoorns in de winkelwagen te doen en de code die op de website staat in te vullen, bij de eerste bestelling als nieuwe klant ontvangt u dan een doos gratis. Mocht dit misgegaan zijn dan kunt u ons hier altijd nog over mailen zodat we dit bij een eventuele vervolgbestelling alsnog kunnen regelen voor u.

Bestelling geplaats . Kreeg netjes een mail waneer het bezorgt zou worden . Alles binnen een week .zeer tevreden .

Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie.

Goed contact met de bezorger

Bedankt voor uw recensie!

Fijn dat je van tevoren bericht ontvangt van de komst van de diepvries man.

Bedankt voor uw recensie!

Fijne website om te bestellen.

Fijne website om te bestellen. Aflevering prima.

Wat fijn om ten horen!

Bezorging is raar

Het is niet zo dat ik de diepvries man de schuld wil geven maar ik bestel iets 5 feb je betaald maar verder zegt men niets,na een week maak ik contact met de diepvries man en die zegt u krijgt de bestelling de eerste week van maart. Zou toch ook tijdens de bestelling meegedeeld kunnen worden dat je t product pas na een maand krijgt? Nou het was een tractaten dus liep natuurlijk in de soep en dat vind ik jammer.

Goedemorgen, Op 6 februari heb ik u een mail gestuurd dat ik de bestelling door heb gestuurd naar een collega om zelf contact op te nemen. Hem heb ik gevraagd dit te doen aangezien de route Nuenen net op 2 februari gereden was en ik geen zicht heb op of hij eerder in de buurt van Nuenen zou zijn. Ik vind het vervelend om te horen dat de Diepvriesman u zelf dus niet gebeld heeft en u er achteraan heeft moeten bellen. Dit is niet zoals het hoort. Excuses daarvoor. Wij rijden onze routes standaard 1x per 3 of 4 weken. Soms is de collega dan nog wel in de gelegenheid om eerder langs te komen als hij met een andere route in de buurt komt. Hij kan dit zelf beter inschatten vandaar dat we dan altijd vragen om zelf contact op te nemen met de klant.

Ik heb nog te weinig ervaring

Ik heb nog te weinig ervaring Om een objectief oordeel te kunnen geven. Ik heb pas 1 x een bestelling gedaan en deze was niet compleet ivm de voorraad.

Vervelend dat uw eerste bestelling niet compleet was. Helaas zijn er soms wat leveringsproblemen met sommige producten bij leveranciers maar we streven ernaar zoveel mogelijk op voorraad te hebben.

Bedankt voor uw recensie.

gewoon goed

Dank voor deze aanbeveling.

Prima bezorging

Fijn om te horen!

Ben er erg blij mee

Eindelijk gevonden wat ik zocht duurde wel erg lang dat was een nadeel.

Bedankt voor uw recensie. Wij rijden onze routes 1x per 3 of 1x per 4 weken. Daardoor kan het soms wat langer duren voor we in uw woonplaats komen, excuses daarvoor.

Goede producten, snelle service

Fijn dat vooraf aangekondigd de producten bij huis afgeleverd worden.

Bedankt voor uw aanbeveling!

Super service

Bestelling snel geleverd Vriendelijke man

Bedankt voor uw review!

Slechte levering

Bestellen gaat super maar blijkt dat het bijna 4 weken duurt voordat de auto in de buurt komt. Ik vindt dat dit niet kan in deze tijd. Dit wordt van te voren niet gemeld. Als ik dit had geweten dan had ik niet besteld. Lijkt erg op misleiding. Ik bestel hier niet meer . Jammer....

Vervelend dat u zolang moest wachten. De route waar uw woonplaats opstaat is een belroute. Daar bezorgen we 1x per 4 weken. We hebben ons best gedaan om te kijken of we alsnog eerder langs konden komen maar dat was helaas niet mogelijk. Excuses daarvoor!

Moest wel vijf weken wachten op mijn bestelling.Wel gecompenseerd.

Vriendelijk bezorger word van te voren gebeld.

Bedankt voor uw recensie! Vervelend dat u 5 weken moest wachten, dat komt door de verschuiving van de routes tijdens de feestdagen/vakantie. Nogmaals excuses daarvoor en fijn dat u toch tevreden bent.

eerste keer besteld ,keurig ,bezorger nam contact op om een datum te overleggen keurig op tijd op bezorgdag,geweldig ik ben meer als tevreden,,,,,,

Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw review!

Bestellen gaat prima,goed en duidelijk, levering moet ik nog even op wachten 16-1

Fijn om te horen. We gaan er vanuit dat de levering ook goed zal verlopen.