Bedankt voor uw recensie!
Wat vervelend om te horen! Wij hebben onze collega meerdere keren verzocht om contact op te nemen. Ik heb u vanochtend een mail gestuurd en hoop dat het zo is opgelost!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent!
Bedankt voor uw recensie!
Bedankt voor uw fijne recensie!
Wat vervelend om te horen dat u de prijs/kwaliteitverhouding niet goed vind. Dat de producten duurder zijn geworden klopt helaas. Doordat alle kosten enorm stijgen zijn wij genoodzaakt met de prijsstijgingen mee te gaan.
Bedankt voor uw recensie!
Gaat dit om de aanbieding van de roomijshoorns? Heeft u deze niet ontvangen? U dient de roomijshoorns in de winkelwagen te doen en de code die op de website staat in te vullen, bij de eerste bestelling als nieuwe klant ontvangt u dan een doos gratis. Mocht dit misgegaan zijn dan kunt u ons hier altijd nog over mailen zodat we dit bij een eventuele vervolgbestelling alsnog kunnen regelen voor u.
Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie.
Bedankt voor uw recensie!
Bedankt voor uw recensie!
Wat fijn om ten horen!
Goedemorgen, Op 6 februari heb ik u een mail gestuurd dat ik de bestelling door heb gestuurd naar een collega om zelf contact op te nemen. Hem heb ik gevraagd dit te doen aangezien de route Nuenen net op 2 februari gereden was en ik geen zicht heb op of hij eerder in de buurt van Nuenen zou zijn. Ik vind het vervelend om te horen dat de Diepvriesman u zelf dus niet gebeld heeft en u er achteraan heeft moeten bellen. Dit is niet zoals het hoort. Excuses daarvoor. Wij rijden onze routes standaard 1x per 3 of 4 weken. Soms is de collega dan nog wel in de gelegenheid om eerder langs te komen als hij met een andere route in de buurt komt. Hij kan dit zelf beter inschatten vandaar dat we dan altijd vragen om zelf contact op te nemen met de klant.
Vervelend dat uw eerste bestelling niet compleet was. Helaas zijn er soms wat leveringsproblemen met sommige producten bij leveranciers maar we streven ernaar zoveel mogelijk op voorraad te hebben.
Bedankt voor uw recensie.
Dank voor deze aanbeveling.
Fijn om te horen!
Bedankt voor uw recensie. Wij rijden onze routes 1x per 3 of 1x per 4 weken. Daardoor kan het soms wat langer duren voor we in uw woonplaats komen, excuses daarvoor.
Bedankt voor uw aanbeveling!
Bedankt voor uw recensie!
Bedankt voor uw review!
Vervelend dat u zolang moest wachten. De route waar uw woonplaats opstaat is een belroute. Daar bezorgen we 1x per 4 weken. We hebben ons best gedaan om te kijken of we alsnog eerder langs konden komen maar dat was helaas niet mogelijk. Excuses daarvoor!
Bedankt voor uw recensie! Vervelend dat u 5 weken moest wachten, dat komt door de verschuiving van de routes tijdens de feestdagen/vakantie. Nogmaals excuses daarvoor en fijn dat u toch tevreden bent.
Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen. We gaan er vanuit dat de levering ook goed zal verlopen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.