Producten zoals vroeger

Bezorging werd gedaan door een vriendelijke man. Kreeg extra ijsjes omdat de portokosten hoog waren! De ijsjes waren net als 20 jaar geleden! Bedankt

Bedankt voor deze fijne beoordeling Jaimy!

vriendelijke bezorger die alles in de keuken bracht

Zo hoort het ook! Bedankt voor de fijne beoordeling.

Halve levering

Niet alles is geleverd. En wacht er nog steeds op

Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Mocht u de artikelen alsnog niet ontvangen hebben neem dan even telefonisch contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen!

Uitstekende kwaliteit

Snel geleverd, ruim assortiment en uitstekende kwaliteit

Bedankt voor uw recensie!

Geen klachten

Spreek met chauffeur tijd af,en producten ook oke

Fijn om te horen!

Snelle aflevering en vriendelijke bezorger

super

goede producten en een vriendelijke bezorger. Dik tevreden. Een aanrader

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Heerlijke producten voor een goede prijs

Wij hadden lekkere kroketten, frikandellen en andere snacks besteld. Deze werden netjes thuis bezorgd zijn erg lekker

Bedankt voor uw fijne beoordeling.

Correct geleverde producten

Nasihapjes zijn lekker.

Fijn om te horen! En die nasihapjes zijn zeker lekker.

Slordig

Mijn bestelling was over het hoofd gezien dus nooit me bestelling gehad

Wat vervelend om te horen, excuses! Dit is niet wat u van ons mag verwachten. U mag altijd contact met ons op nemen zodat wij u nog verder kunnen helpen.

TOP!

Helemaal super! Snel geleverd en lekkere spullen

goede producten voor een schappelijke prijs

Ook de welkom-appeltaart was van een bovengemiddelde kwaliteit. Veel bedrijven hebben een tegenvallend welkom-dingetje, maar jullie doen daar niet aan. Geweldig. Een pré voor jullie bedrijf dat, door een ter zake kundige directeur wordt gerund. Chapeau, mevrouw Beekman

goede kwaliteit en fijne service

snel geleverd en prima kwaliteit en zeer goede keuzes

Service aan huis prima, website matig

Producten op website slecht of niet vindbaar, paar keer storing tussendoor. Geen afspraken of opmerkingen te maken voor bezorgingsopties. Bezorging uiteindelijk prima verlopen door betrokken verkoper.

Wat vervelend dat u problemen ondervind met onze website. Dit zou niet moeten mogen. U kunt bij de bestelling altijd een opmerking invullen waar u bijvoorbeeld iets over de bezorging kwijt kunt.

Te kleine porties

Kwaliteit redelijk voor prijs

Goede ervaring

Goede ervaring als er wat is bellen ze ruim van te voren voor een andere afspraak en op tijd geleverd top mensen ga zo door heb nog genoeg maar blijf bij jullie bestellen dike duim

Eindelijk een adres gevonden die grove frikandellen levert aan partikulieren

Plezierig

Diepvriesvak heeft netjes gebeld,wanneer hij langskwam,en was er netjes optijd.

makkelijk en snel

Vooruit bestellen heeft geen zin.De artikelen worden voor de deur uit de voorrad wagen verzameld.

Was de eerste bestelling. Aanbeveling is geen ja en geen nee

zeer goed geregeld

makkelijk te bestellen

Ik ben alleen maar als het op is besteld ik weer

Geweldige service

Ik had een bestelling binnen een kortere tijd nodig, en ze hebben er alles aan gedaan om het te leveren. Heerlijke en betaalbare producten.

Slecht

Wat ik bestelde had meneer niet. Kreeg geen gelegenheid iets anders te proberen. Wat ik wel had besteld vergeten te leveren Is achteraf wel gebracht.

Onze excuses dat de bezorging van uw bestelling niet goed is gegaan.

Goed pakket

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, nette aanduiding van leveringsdag, vriendelijke en adequate service