Fijne persoonlijke service

Prachtig werk geleverd en een mooie vlotte service.

• Plaatsen N.v.t.

Fijne mensen en keurig resultaat

Heel prettig contact. Snelle en goede plaatsing. Keurig afgewerkt.

Wederom weer fantastisch

In onze nieuwe woning weer door Burgmeijers openslaande deuren laten plaatsen. In de oude woning hadden ze dit ook uitgevoerd. Na twee keer met burgmeijers te hebben gewerkt kunnen we zeggen fantastisch. Vakmensen en prettig contact met de mannen buiten en kantoor.

• Plaatsen

Goede service tegen goede prijs

Prima product tegen een redelijke prijs. Vriendelijke service.

Mooie stevige pui.

Snelle sevice. Veel keus. Vriendelijk personeel en Het personeel werkt heel netjes.

• Plaatsen

Nette terrasdeuren geleverd en geplaatst!

Erg tevreden met de geleverde en geplaatste terrasdeuren Wij raden dit bedrijf zeker aan

• Plaatsen

Top geregeld van a tot z

Op tijd snel en topmontage ziet er top uit Echt een aanrader

Pui netjes veplaatst

Goed bedrijf, komt zijn afspraken netjes na, pui is goed en nauwkeurig geplaatst. Is zeker een aanrader.

Professionele plaatsing van tuindeuren

De offerte was zeer helder en concurrerend. Er werd voldoende tijd genomen om details vast te leggen. Alle opties werden duidelijk toegelicht en goede adviezen over de mogelijkheden. De communicatie met het kantoor over de offerte en planning was uitstekend. Dit geldt tevens voor de uitvoerenden ter plekke. Zeer beleefd, netjes het werk uitgevoerd en heldere communicatie. Het afvoeren van de schuifpui en het plaatsen is zeer professioneel uitgevoerd. Kortom een zeer tevreden klant en een bedrijf dat ik iedereen kan aanraden.

• Plaatsen

Lekker genieten van mijn dubbele tuindeuren

Na lang zoeken hebben wij bij Burgmeijer dubbel tuindeuren besteld De opnamen door Hans Klein ging gezellig en soepel. Duidelijke afspraken gemaakt op 10 maart 2021 over prijs en de plaatsing van de deuren op 7 mei 2021, dit ivm met vrij nemen van het werk en het bestellen van hun spullen in de coronatijd. Helaas hebben zij zich niet gehouden aan de planning, daar kwam ik achter toen ik ging bellen hoe laat ze zouden komen (kleine letters in de offerte zegt "voorlopige planning"), maar volgens mij was ik duidelijk genoeg over vrij te nemen dagen. Dat is een behoorlijke min punt nu weer vrij vragen aan de BAAS. De monteurs waren top gasten deden netjes hun werk daar was niets mis mee.

Niks te klagen!

Alles keurig geregeld en geplaatst, geen klachten!

helemaal goed

Het plaatsen ging vlot en is allemaal netjes afgewerkt. De mannen hadden slecht weer tijdens het plaatsen maar ook daar werd adequaat naar gehandeld waardoor de houten vloer hier niets van merkte. Al met al zeer tevreden.

Prima!

Alles op rolletjes. En zelf toen er iets moest veranderen was dat geen probleem. Dus ik ben zeer tevreden over de samenwerking!

Vakwerk op maat

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie, prima levering en installatie. Erg tevreden met het resultaat.

• Plaatsen

Goede service en goede prijs

Vriendelijk en persoonlijke advies. Keurige afwerking volgens afspraak.

Prima resultaat, perfecte service

Onze achterpui is precies zoals we het wilden hebben. Alles prima op tijd gemaakt, geleverd en geplaatst, zelfs bij buitentemperatuur van -10. Topklasse voor een heel redelijke prijs.

• Plaatsen

Snelle offerte gehad, de pui is in 1 dag gezet en alles is super netjes achter gelaten. De tuindeuren zelf zijn prachtig en zeer professioneel gezet. De jongens waren ook super vriendelijk. Al met al, erg tevreden!

Prettig

Na een aantal aannemers over de vloer te hebben gehad die duidelijk de huidige omstandigheden aan het uitbuiten waren was het fijn om een aannemer te treffen die dat niet deed. Fijne ervaring. Blij met het resultaat (en wij weten inmiddels wel hoe het werk er uit ziet van mensen die serieus zijn en die snel geld willen verdienen in deze tijd)

Fijn bedrijf

Een fijn bedrijf

• Plaatsen

Prettige samenwerking tijdens het beslissingsproces, waarbij men goed meedacht. Kwalitatief hoogwaardige materialen gebruikt en de mannen die alles geplaatst hebben waren top. Heel netjes, verzorgd en deskundig. Geen vraag was teveel. Bovendien viel de prijs veel lager uit dan bij kunststof kozijnen. Ik ben zeer gelukkig met mijn mooie houten kozijnen.

• Plaatsen

Burgmeijer's Bouwbedrijf werkt professioneel is zeer klantvriendelijk en reageert adequaat en snel bij geconstateerde problemen.

• Plaatsen

Van begin tot de oplevering goed contact gehad, eind resultaat zoals verwacht. . Fijne jongens die het werk hebben uitgevoerd. Bedankt voor de service.

Alles goed verlopen

Offerte, inmeten en plaatsen ging allemaal soepel.

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Goede communicatie, goede ervaring

Vanaf het begin tot het eind top! Goede communicatie en iedereen met wie wij contact hebben gehad zijn erg geduldig, professioneel en vriendelijk. Jeroen en Kevin nogmaals dank voor het plaatsen en het geduld met het beantwoorden van mijn vragen!

Streekweg 17

1616AA Hoogkarpsel