Duidelijk, overzichtelijk en snel geregeld

Fijn dat je al van te voren de vliegtijden kunt zien. Dat maakte het voor ons nu al minder vakantie stress met een kind van 2. Boeken ging snel en alles is heel duidelijk en overzichtelijk.

Fijne site wel veel bijkomende kosten later in beeld

Fijne site wel veel bijkomende kosten welke pas later in boekinsproces in beeld komen.

Slechte website

Was zaterdag begonnen met boeken maar de site kon de relevante boekinggegevens niet ophalen. Na 3 keer proberen dacht ik ik ga het zondag proberen. Daar lukte het boeken tot en met de laatste stap. Na een uur had ik nog geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag belde ik naar Tui en inderdaad er zat geen reservering onder mijn naam. De dame bij Tui vroeg mij of ze anders mijn boeking mocht maken op haar systeem. Dat was gelukt alleen de reis was 200 euro duurder dan op de website. Ze kon er niets aan doen zei ze. We hebben toen samen weer mijn boeking aangemaakt, ik bij mij thuis op de pc met de medewerker aan de telefoon. Toen lukte de boeking wel met de korting. Bij het bellen in het begin had ik 2 keuzes. 1 hebt u vragen over ow boeking. Deze koos ik en de verbinding werd verbroken na de melding op dit moment is het druk probeer het later nogmaals. Toen ik direct daarna terug belde maar koos voor 2 een vakantie boeken, toen werd ik wel direct doorverbonden. Wat moet ik hier van denken?

Super overzichtelijk en snel

Gaat duidelijk met je vragen om Voordat het het weet bieden ze je de vakantie die bij je past, aan

Appeltje eitje

Enorm makkelijk en snelle boeking. Zeer eenvoudig en erg makkelijk te boeken. Daarnaast ook nog eens de goedkoopste.

Enthousiast

Was makkelijk en duidelijk

Goed en makkelijk

goed, niks mis mee.

Het kost veel tijd om een vakantie te zoeken, maar het boeken gaat gemakkelijk.

Bijboeken van bagage zeer lastig en omslachtig.

Het bijboeken van handbagage en ruimbagage tot nu toe nog niet gelukt. Bij Transavia is het boekingsnummer nog altijd niet bekend in hun systeem. Alleen hiervoor al twijfel ik zeer om nogeens via tui met Transavia te vliegen. Zeer onder de maat.

Duidelijk en snel

Makkelijk je vakantie uitzoeken

Had enkele vragen na mijn boeking en werd snel en goed geholpen met de nodige informatie en er werd ook goed gekeken of mijn reisverzekering afdoende was. Al met al super, nu nog op vakantie! Mvg. Stephan

Liever wat minder mailtjes

Je wordt overspoeld met mailtjes, helaas kan je niet alle informatie vinden in ‘veel gestelde vragen.’ Zo had ik een vraag of de entry fee voor Bonaire in de pakketreis zit of dat je die aldaar nog moet betalen.

Wij wilden in ieder geval een vakantie boeken waarbij het mogelijk is om te vertrekken vanaf Rotterd

Dat maakte het lastiger om tot een keus te komen. Ditmaal gekozen voor een all inclusieve vakantie op de Canarische eilanden. Voor ons een nieuwe locatie. Gelet eerdere ervaringen met TUI en de recensies gaan we er van uit dat ook deze vakantie zal bevalken.

Super makkelijk en overzichtelijk

Alles helder en duidelijk

Ja we moesten even bellen. En werden gelijk goed te woord gestaan

Mooi uitgebracht en goede prijzen

Had alle nodige informatie over vakanties vliegtickets en goede voordelen.

Gemakkelijk en snel

Zie boven

Op zich makkelijk te doen

Maar het is een wirwar van aanbiedingen en kortingen waardoor het niet duidelijker wordt.

Onvoldoende service

Altijd gereisd met TUI en heel tevreden geweest. Tot nu. Gisteravond (5 mei) bij het 20u journaal hoorden we van de overstromingen op Curaçao. Daar zouden wij 3 juni naar toe gaan. Wij wilden daarom omboeken (28e dag). TUI roept graag rond dat je 28 dagen kosteloos kunt omboeken. Wij meteen gebeld. Customerservice was er maar tot 20u. dus dat ging niet. Online omboeken kan ook niet (alleen annuleren). Toen gemaild. Vanmorgen meteen gebeld. Nee, we konden niet meer omboeken want we waren een dag te laat. Gistermorgen was de overstroming al bij het nieuws geweest dus hadden we eerder naar de Customerservice moeten bellen. Mail was niet geldig want ze zijn per mail niet bereikbaar? We konden wel voor bijna €900 de reis annuleren. Voor ons nooit geen TUI meer.. Dit is toch een service van niets. Bah bah

Duidelijk

Tot nu toe prima,app is wat onduidelijk voor de betaling. Misschien beter om het duidelijk met “betalen vakantie” als kopje?

Tja, het blijft een gehannes

Ik hou niet van online boeken, maar het is gelukt. aanbetalen is dan wel makkelijk

Leuk

Altijd professionele hulp en korrekt.

Simpel, duidelijk en zonder problemen

Simpel, duidelijk en zonder problemen

Weer zin in

Wij reizen de laatste jaren al met Tui. Altijd een autovakantie. Zeer goed geregeld en bij problemen goede raad.

Het boeken gaf weinig problemen

Het boeken van de reis gaf weinig problemen. Waar ik mij aan erger is jullie constante verwijzingen naar de app in jullie mailing en op de website. Als ik mijn reis probeer te bekijken in de app staat daar dat mijn boeking(voor een groepsreis) NOG niet in de app wordt ondersteund. Dit suggereert dat het binnen niet al te lange tijd wel kan. Echter dit niet ondersteunen van groepsreizen in de app speelt al JAREN. Het is buitengewoon klantonvriendelijk en hoog tijd dat hier iets aan wordt gedaan.

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk