Klantvriendelijk

Over het algemeen was alles duidelijk

Minpuntje: Toen ik de bevestiging kreeg bleken mijn voor- en achternaam omgewisseld te zijn. Zéér vreemd natuurlijk. Na een telefoontje is het snel en goed opgelost.

Betaling

Nooit email voor betaling gekregen en ook niks in de app te zien en dan krijg je dagen later een email dat je nog niet betaald heb en dat je snel moet betalen en dan staat er nog steeds niks in de app, maar blijkt dat je op de site moet inloggen

De prijzen zijn niet altijd wat het lijkt

Toen wij onze vakantie wilde boeken en de leeftijd van de kinderen bij vertrek juist hadden ingevoerd wilde ik alles vast leggen en inloggen in de app. De prijs werd verhoogd met maar liefst 800 euro?? Helaas kreeg ik de reis niet voor de prijs die er als eerste stond. Dat was een enorme afknapper!

Drama, nooit meer TUI!

Wat een fijne ontspannende vakantie zou moeten worden werd voor ons een hele stressvolle vervelende ervaring en de vakantie moet nog beginnen. Tijdens het boeken van onze vakantie hadden wij speciaal gekeken naar een fijne vakantiedeal die zou passen voor ons gezin. We hebben een dochtertje van 1,5 en vliegen willen we zo comfortabel mogelijk maken, zowel voor ons als voor haar. We vinden het ook niet erg om hier meer voor te betalen. Gelukkig was dit mogelijk bij deze deal, we konden kiezen voor andere vluchttijden tegen een klein bedrag. Toen wij dit aanklikte naar onze wens, onze vakantie nogmaals dubbelcheckte en uiteindelijk de boeking doorvoerde moest de pagina erg lang laden maar uiteindelijk werden we doorgestuurd naar de "hoofdpagina" met dat onze boeking was gelukt. Het was avond, we sloten de laptop af met een fijn gevoel. Dit veranderde de volgende dag snel na dat wij onze bevestiging binnen hadden gekregen.Tijdens het laden van de pagina is er iets mis gegaan met onze vluchttijden waardoor wij de oorspronkelijke vluchttijden hadden gekregen (2x midden in de nacht), we schrokken hier heel erg van en hebben absoluut meteen aan de bel getrokken! Dit moest een klein foutje zijn, of toch niet... Na de hele dag bellen, de winkel van tui bezoeken waren wij uiteindelijk ten einde raad. We kregen te horen dat we zelf iets verkeerd hadden gedaan, er geen oplossing was behalve het annuleren van onze tickets. Dit zou ons 600 euro kosten. Na lang dimdammen dachten we vooruit we kunnen het onze kleine meid niet aandoen om 2x midden in de nacht te gaan vliegen. Toen we terug belde om de tickets om te boeken kregen we het volgende te horen: de tickets zijn niet om te boeken, je moet ze echt annuleren dit kost 600 euro, daarnaast moet je opnieuw betalen voor omboekingskosten en dan nog de nieuwe tickets totaal 1300 extra boven op onze huidige vakantie! Er was geen oplossing, er werd niet met ons mee gedacht, dit is het en zoek het maar uit! Voor ons nooit meer TUI!!!!

Eenvoudig boeken, uitstekende verzorging tijdens de vlucht, goede informatie.

Na het uitzoeken en boeken wat overzichtelijk en snel ging, werd ik in de tussentijd goed geïnformeerd over datum, tijd en eventuele wijzigingen. Tijdens de vlucht was de verzorging uitstekend met ontbijt, lunch en drinken. Ik had een flight only geboekt dus geen ervaring met een accommodatie.

Problemen met bagage bijboeken

De tui app is prettig om te gebruiken bij boeken maar lastig is dat je geen bagage meer kan bijboeken. Je moet dit apart doen bij de luchvaartmaatschappij. De e tickets die wij kregen hadden een andere vertrektijd dan de transavia bagageboeking . Dus weer bellen wat nu juist is. We kregen geen nieuwe tickets ondanks een foutieve vertrektijd

Ruimbagage onduidelijke bewoordingen

2 weken vakantie Italië geboekt, tijdens het boekingsproces extreem onduidelijk over ruimbagage of het wel of niet inclusief is. Zorg gewoon dat het inclusief is en neem de onduidelijkheid weg.

Lekker makkelijk en goed te vinden wat je wil.

Prima website dus lekker makkelijk en alles goed te vinden.

Gewoon goed en snel geregeld

gewoon goed en snel geregeld.

We boeken online, maar met telefonische vragen ook altijd goed en netjes te woord gestaan. Zelfs vorige zomer op luchthaven van vakantiebestemming telefonisch contact of alles goed verlopen was.

Super goed

Na mijn boeking, in de app, fijne communicatie via de emails. Word goed op de hoogte gehouden van informatie. Klantenservice ook gebeld, heel vriendelijk en behulpzaam. De app is ook overzichtelijk, ben erg tevreden tot nu toe.

Erg mooie site, overzichtelijk en geen verborgen kosten.

Zoeken en boeken gaat prima, ook bij vragen is de telefonische klantenservice snel en oplossingsgericht.

Duidelijk en overzichtelijk .

Duidelijk in prijzen en mogelijkheden om te boeken. Ook de extra’s overzichtelijk in beeld gebracht.

We worden gewoon op een compleet andere vlucht gezet na betaling

Nadat we bewust voor een vroege vlucht hebben gekozen wordt ons een paar dagen later medegedeeld dat we op een vlucht van 8 uur later zitten. Dit is een vlucht geweest die ook nog eens goedkoper was dan onze gekozen vroege vlucht. Na contact te hebben gehad met de klantenservice geven zij doodleuk aan dat een geboekte ticket altijd onder voorbehoud is en dat tijden altijd kunnen wijzigen, dus volgens tui kan je ook ook op een hele andere vlucht worden gezet. Na ook aan te geven dat de vluchten die tui samen heeft gesteld goedkoper zijn krijg je te horen dat ze niet aan compensaties doen. We worden dus op een compleet andere vlucht gezet en we krijgen het verschil in prijs niet terug. Dit is voor ons de laatste keer met tui.

goed geregeld

makkelijke te boeken

Eenvoudig een mooie vakantie regelen

Het was zeer eenvoudig om een mooie vakantie te regelen, site is overzichtelijk, geeft duidelijk aan wat je moet doen en geeft goede informatie. Daarnaast hebben ze dus een ruim aanbod van mooie lokaties.

Correct en snel!

Alles prima, wachttijd aan de telefoon was wel erg lang....

Alles is super duidelijk

Wij boeken al jaren via tui, vorig jaar in zevenaar. Dit jaar weer online Waar je ook boekt, het is gewoon super! Alles is duidelijk, alle fotos kloppen altijd met werkelijkheid Gewoon top !

Alles snel geregeld

Alles is overzichtelijk en snel geregeld. Ook na aanpassing ruimbagage weer meteen bericht. Prima.

Snel en duidelijk te boeken!!

Online boeking is prima te doen

De boeking ging redelijk makkelijk. Het is jammer dat je niet al vooraf kunt kijken naar de zitplaatsen in het vliegtuig. Ik heb namelijk extreem lange benen waardoor ik niet in een gewone stoel pas en net aan in de comfort stoel pas. Voor mij een reden om een bepaalde reis niet te boeken als ik niet kan zitten op een comfort/nooduitgang plek. Ik heb de stoel reservering direct afgerekend bij het boeken van de reis. Ik bleek alleen de stoel reservering betaald re hebben via creditcard en niet hele reis. Oprecht niet in de gaten gehad. Verder heb ik alleen maar positieve ervaringen met Tui, ik reis eigenlijk alleen maar met jullie!

voor verbetering vatbaar

De hoofdlijnen van de reis staan in de app. De rekening en de betaling moet en opgevraagd worden door rechtstreeks in te loggen op de de internetsite van Tui. Deze gegevens staan niet in de app.

Snel

Het boeken was overzichtelijk en gi g snel

Volmerlaan 3 2288GC Rijswijk