Jammer dat ik de persoonlijke gegevens en stoelen niet meteen zelf kunnen aanpassen.
aanpassing voor mijn boeking
Normaliter ben ik KLM vlieger, maar dacht, ik probeer TUI eens.
Ik kon bij mijn eerste vliegboeking geen stoelkeuze maken, pas later, toen ik de vliegtickets geboekt had en een account aangemaakt had.
Ik heb eerst lang aan de telefoon in de wacht gezeten om iemand te spreken.
Ik vroeg aan de medewerkster om mijn naam gegevens aan te passen het moest mijn meisjesnaam zoals in mijn paspoort, zijn.
Ze zou dat aanpassen.
Ik vroeg om Deluxe stoelen, want die kon ik zelf niet bij mijn boeking reserveren. Die waren op mijn datum van 10 mei of 25 mei niet beschikbaar.
Er waren wel comfortstoelen op 10 mei, maar geen Deluxe stoelen beschikbaar op 25 mei 2024 voor de terugweg van Curacao naar Adam.
Onze terugvlucht van Curacao naar Adam op 25 mei werd een terugvlucht op 21 mei, stoelen werden aangepast naar Deluxe stoelen.
Ik moest 150 euro pp betalen voor de stoelen op terugvlucht 21 mei, en ook nog eens 150 euro pp voor overboeking naar ander datum.
666 euro kostte dit geintje mij extra, echt balen....................
Ben nu net zoveel geld kwijt als dat ik bij KLM geboekt zou hebben.
Als ik bij mijn eerste boeking meteen stoelkeuze had kunnen kiezen, en had kunnen aanpassen had ik niet zoveel geld hoeven te betalen.
Nu zie ik in het stysteem bij de "nieuwe" boeking dat uw medewerkster mijn naam niet heeft aangepast. Echt vervelend. Nu moet ik weer hele tijd in de wacht zitten om alleen mijn naam aan te passen.