Makkelijker te boeken

Normaal ga ik naar mijn reisbureau tui capelle

Super...

Heel fijn en duidelijk!!

Lastig

Kreeg tijdens een aantal pogingen de mededeling dat het niet gelukt was en het opnieuw moest proberen. Heel irritant. Toen ik jullie telefonisch probeerde te bereiken bleek dat jullie vanwege Koningsdag gesloten waren. Zondag probeerde ik jullie weer te bellen omdat ik nog wat vragen had en kreeg ik heel de dag door te horen dat ik vanwege grote drukte niet te woord gestaan kon worden. Op maandagochtend direct om 8.00 uur weer een poging gedaan en duurde het alsnog 20 minuten eer ik iemand aan de lijn had. Ik vind dit echt heel slecht

Mirela

Very good

Altijd tevreden geweest over de service.

Bij TUI weet je zeker dat je een kwalitatief goede vakantie zult hebben. En mocht er onverhoopt iets mis gaan of je bent ontevreden, wordt je altijd geholpen om dit zo goed als mogelijk op te lossen.

Super goed en snel geregeld

Tui is een organisatie waarbij je je thuis voelt

Ik ga nu voor de derde keer met veel okezier naar Divi Flamingo op Bonaire. De organisatie vanaf schiphol tot aan het einde van de reis is altijd prima.

Toch wat min punten tui.

Jammer dat er tijdens het boeken geen wensen kan doorgeven, bv slecht ter been. Of wil kamer op de begane grond enz enz. Dat zijn redelijk wat minpunten voor TUI. Verder goed te doen. Wel vreemd dat bij stoel reserveren, veel stoelen staan met een X er in. En dan staat er niet te reserveren, erg vreemd.

snel en goed

Bij TUI kun je snel en makkelijk een boeking maken. Als je al een account hebt, worden een aantal gegevens al ingevuld. Wel even nakijken natuurlijk!

Slecht.

Na boeken op 23 april bleek de door ons geselecteerde huurauto (Ford Focus stationwagon) niet beschikbaar. Kan gebeuren en als klant verwacht je dan dat er, al dan niet in overleg met de autoverhuurder, een redelijk vergelijkbaar alternatief aangeboden wordt. Hier bleek echter geen sprake van. Het alternatief was een iets kleinere auto (VW T-Cross) die echter dusdanig duurder was waardoor de reissom zou stijgen van € 3.120,= naar € 3.623,=. € 523,= meer voor een mindere auto. Ik heb zowel per mail als telefonisch aangegeven dat dit onacceptabel is en gepoogd tot een oplossing te komen echter niemand van degenen waar ik contact mee had gaf er enige blijk van in dit verhaal mee te willen denken en begrip te hebben voor mijn punt. Het kwam kortgezegd hier op neer, het is wat het is en anders huurt toch zelf een auto ter plekke. Zeer slecht.

Prima,gebruiks vriendelijk

Was oke

Ik heb de kamer met zee uitzicht geboekt alleen kan dat nergens terug lezen, wil straks niet een kamer krijgen die ik niet heb betaald !!!

Makkelijk en duidelijk

Overzichtelijke site om.met gemak een keuze te kunnen maken wat je vakantie wordt en deze vervolgens te boeken

Gemakkelijk en overzichtelijk

Zoeken enBoeken via TUI gaat gemakkelijk. Je kunt voorkeuren aangeven waardoor het overzichtelijk blijft. En de volgende stappen zijn ook overzichtelijk.

Boeking overzichtelijk

Tui App erg handig voor als je nog wat meer wil bijboeken, zoals verzekering en autohuur

Erg goed geholpen

Goed en keurig geholpen.

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website. Het boeken ging makkelijk en snel!

Duidelijke site.

Duidelijke site, welke het boekingsproces eenvoudig en goed inzichtelijk maakt!

Beginnen 15 minuten onze vakantie geboekt.

Het boeken van onze vakantie ging perfect via de website van TUI.

Duidelijk en snel te regelen.

Sinds vele jaren boeken wij bij TUI, vooral omdat ze vanaf Airport Groningen-Eelde vliegen naar Gran Canaria.

Duidelijk

Gemakkelijk en duidelijk

Makkelijk boeken

Ik vond snel wat ik zocht

Jammer dat ik de persoonlijke gegevens en stoelen niet meteen zelf kunnen aanpassen.

aanpassing voor mijn boeking Normaliter ben ik KLM vlieger, maar dacht, ik probeer TUI eens. Ik kon bij mijn eerste vliegboeking geen stoelkeuze maken, pas later, toen ik de vliegtickets geboekt had en een account aangemaakt had. Ik heb eerst lang aan de telefoon in de wacht gezeten om iemand te spreken. Ik vroeg aan de medewerkster om mijn naam gegevens aan te passen het moest mijn meisjesnaam zoals in mijn paspoort, zijn. Ze zou dat aanpassen. Ik vroeg om Deluxe stoelen, want die kon ik zelf niet bij mijn boeking reserveren. Die waren op mijn datum van 10 mei of 25 mei niet beschikbaar. Er waren wel comfortstoelen op 10 mei, maar geen Deluxe stoelen beschikbaar op 25 mei 2024 voor de terugweg van Curacao naar Adam. Onze terugvlucht van Curacao naar Adam op 25 mei werd een terugvlucht op 21 mei, stoelen werden aangepast naar Deluxe stoelen. Ik moest 150 euro pp betalen voor de stoelen op terugvlucht 21 mei, en ook nog eens 150 euro pp voor overboeking naar ander datum. 666 euro kostte dit geintje mij extra, echt balen.................... Ben nu net zoveel geld kwijt als dat ik bij KLM geboekt zou hebben. Als ik bij mijn eerste boeking meteen stoelkeuze had kunnen kiezen, en had kunnen aanpassen had ik niet zoveel geld hoeven te betalen. Nu zie ik in het stysteem bij de "nieuwe" boeking dat uw medewerkster mijn naam niet heeft aangepast. Echt vervelend. Nu moet ik weer hele tijd in de wacht zitten om alleen mijn naam aan te passen.

Makkelijk en klantvriendelijk

Heerlijk eenvoudig en vlot te boeken

Heeft veel stress veroorzaakt

Slecht