Uitstapje met de personeelsveremiging De Snipperlingen SVB Deventer. Na ontvangst met koffie en een Friese lekkernij gevaren op een tjalk. Was reuze gezellig en er werd hard gewerkt aan boord maar ook tijd voor ontspanning. Bij terugkeer een voortreffelijke BBC en gezellig samenzijn. Een ieder ging voldaan huiswaarts. In Judith heft De Twirre een fantastische gastvrouw die heel flexibel en alles is mogelijk. gewoon klasse

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Altijd geweldig om bij Judith en Rene op De Twirre te verblijven. Ontspannen en gastvrij. Benaderbaar en alles kan geregeld worden. Helemaal top.

• Activiteiten N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Verhuur groepsaccommodatie

Een fantastische middag gehad met de swing-trike en het varen met 2 sloepen. Prima ontvangen, heerlijke lunch, goed materiaal en zeer vriendelijke eigenaren. Een perfecte lokatie en sfeer om een bedrijfsuitje te organiseren.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Wij hebben een hele leuke middag gehad met de swingtrikes, erg leuk om te doen! Een mooie route en erg leuk om Eernewoude eens vanaf het land te zien :D Ook hebben we genoten van de prima gastvrijheid en lekkere ongedwongen sfeer, top! En het eten was super, een aanrader!

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Goed georganiseerde famiiedag gehad. Heerlijk zeilen, met een goed verzorgde lunch aan boord. Het was prachtig weer en erg gezellig. Bedankt Sjoerd! Daarna een tocht van 2 uren op de swing-trike gemaakt. Het was een prachtige, zonnige dag.

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Hele leuke dag gehad, om 12:00 uur gaan zeilen met praam, 2,5 uur, daarna met de swing trike, 1,5 uur. Werd uiteindelijk 2 uren. Prachtig weer en leuke schipper. Bedankt Sjoerd!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Het was een goed georganiseerde middag en avond. Goede activiteiten, leuke begeleiding en lekker eten. Zeer geslaagd.

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Super bedrijfsuitje gehad met de keuze uit Swing-triken en Sloepvaren (beiden als erg leuk ervaren) en daarna een heerlijke barbecue (Kapitein) bij De Twirre zelf in Earnewâld. Mooie locatie, goed verzorgd en goede prijs - kwaliteit verhouding. Kortom: aan te bevelen uitje voor groepen in alle leeftijdscategorieën!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

I learned the basics of sailing in just 5 days thanks to the great coaches. We learned a lot, but also had a lot of fun!

• Website N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Zeilcursussen

Een warm ontvangst, een heerlijke zeilmiddag onder begeleiding van ervaren en betrokken schippers, goed onderhouden sanitaire voorzieningen ( behalve bij de tussenstop aan land....ha ha...) .Een gezellig ingerichte ruimte , waar we genoten hebben van een heerlijke barbecue! Wij kijken met een grote glimlach terug op deze middag en avond....gelukkig hebben we de foto's nog!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Onze activiteit bestond uit een tocht door de Alde Feanen op een aantal Swingtrikes, e-scooters en een e-step. Mooie route door een schitterend landschap. De middag hebben we afgesloten met een heerlijke BBQ die keurig was verzorgd door de Twirre.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Een fantastische dag, met leuke spelletjes in de ochtend en 's middags een spannende tocht op Swing trikes. Ook het bezoek aan het boerenbedrijf met het heerlijke ijs, was een meerwaarde. Wij kunnen het iedereen aanbevelen!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

We hebben als bestuur van de IJsclub een hele leuke en gezellige dag gehad! Het contact van te voren via de mail was erg prettig, er kon veel worden overlegd en op het laatste moment nog worden veranderd. De activiteiten zijn heel leuk om te doen en goed georganiseerd! Een prima locatie voor een gezellig dagje uit.

• Reden van uw bezoek: Anders

Onze kleindochter van 7 jaar heeft enorm genoten van haar eerste zeillessen in de Optimist. Kyra Hermans is overtuigd dat ze volgend jaar haar diploma gaat halen met hulp van Suzanne! 😉. Oma is blij met de Friese roots van haar half Belgische kleindochter! De andere kleindochter moet nog twee jaar wachten.... Bedankt en tot volgend jaar.

• Reden van uw bezoek: Zeilcursussen

Ontzettend ontspannensfeer,hulpvaardig,vriendelijk! Klein min puntje vegetarische bbq niet zo,alleen vleesvervangers mocht wel iets spectaculairder.Verder alles echt prima!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Het weer zat mee. Mooie tocht over het water. Skipper met goede ervaringen en prima uitleg. Eten en drinken goed verzorgd.

• Website N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Schoolreisje

We zijn de dag begonnen op de swingtrikes, om vervolgens te gaan praamzeilen, onderweg aangelegd bij een eilandje waar we genoten hebben van een top verzorgde bbq. Judith & Rene zijn super gastheren en hebben alles tiptop georganiseerd!

Reidtugel 5 9264TS Earnewald