Wij waren met een groep van 30 personen en dit was fantastisch. Zeker Rene is een heel aardige en vooral relaxte kerel! De accomodatie is zeer geschikt voor grote groepen. Lekker veel ruimte en een grote keuken. Ook de ligging is super; 15 minuten van Leeuwarden en Drachten. Een dikke aanrader!

• Activiteiten N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Verhuur groepsaccommodatie

Met 19 collega's 2 sloepen afgehuurd met elektrische aandrijving . Lekker rustig kunnen varen en genoten van de omgeving van Eernewoude. Na 3 uren op het water heerlijk kunnen genieten van de borrel en de geweldige bbq. Het zonnetje ontbrak maar het was een top dag. Zeker aan te bevelen.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

We zijn met onze studentenvereniging een weekend wezen varen met de tjalk. De schipper en z'n maat gaven veel uit handen en we hebben samen veel lol gehad. Zaterdagavond stappen in Sneek was een feest. Zeker een aanrader.

• Reden van uw bezoek: Verhuur zeilend accommodatieschip

Nog maar net geopend, de escape room in De Twirre. Het was mijn eerste escape room en wat een leuke ervaring. De puzzels/opdrachten waren best lastig, maar met de hints kwamen we een heel eind. Helaas het einddoel net niet behaald, maar wat een leuke belevenis!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Geweldige dag gehad. De Swingtrikes, steps en Lopifits zijn echt een aanrader. Duidelijke website waar je zelf je uitje helemaal naar wens kunt samenstellen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Een prachtige accomedatie zowel met mooi als slecht weer activiteiten...en geweldige medewerkers zeer gastvrij...echt de moeite waard...wij komen zeker terug

• Reden van uw bezoek: Anders

We zijn hier met oud collega's geweest, we hebben een top middag/avond gehad. In een goede sfeer de escape room gedaan met nadien een lekkere bbq.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Super super leuke dag gehad op De Twirre. Voor alle sexes, IQ's, leeftijden. Wij hebben echt genoten van alle mogelijkheden op of rondom het water. Die lopifit MOET je proberen.

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Een prachtige dag gehad met oud klasgenoten. Wat zo mooi aan de Twirre is: gastvrij, ontspannen sfeer in een mooie omgeving. Niets moet alles mag. Leuke activiteiten. Ook het E-steppen was een leuke nieuwe ervaring. Goede uitleg vooraf, dus voor iedereen te doen. Sloep varen met prachtig weer.Een dag met een gouden randje!! Dank jullie wel.

• Reden van uw bezoek: Anders

Geholpen door het mooie weer een prachtige afwisselende dag.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Fantastische ontspannen sfeer

• Reden van uw bezoek: Anders

Een heerlijke dag in de Friese natuur. René en Judith zijn een fantastische gastheer / vrouw. Zeker aan te raden met een groep die elkaar veel te vertellen heeft en een tijdje niet gezien heeft. Familiefeestje of reunie is perfect in deze bootjes.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Een erg leuke puzzeltocht met elektrische sloepen varen door een werkelijk uniek natuurgebied. Daarna met elektrische scooters en swingtrikes naar een ijsboerderij gereden voor een heerlijk boerenijsje. De heerlijke barbecue na afloop was bij Annage (de buren) met uitzicht op het meer. al met al zeer goed verzorgt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De activiteiten waren prima, vooral het swingtriken stak er bovenuit. Locatie en gastvrijheid waren goed. Koffie met wat lekkers en lunch waren goed, de bbq daarentegen was mede door het weer, kwaliteit en tekort aan heaters een deceptie.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

We zijn blij met de eerlijke feedback en vinden het heel erg dat jullie groepsuitje met zo’n teleurstelling is geëindigd. Vanwege ruimte gebrek op onze locatie hadden wij de barbecue uitbesteed aan een collega-bedrijf. Wij zijn en voelen ons verantwoordelijk voor het feit dat jullie je daar niet behaaglijk hebben gevoelt. Natuurlijk hebben wij jullie koffie aangeboden maar waren op dat moment niet bij machte om de situatie te verbeteren. Zoals jullie aangaven was er binnen geen plaats en buiten waren te weinig heaters of haarden. Wij willen graag met jullie bespreken hoe wij deze teleurstelling kunnen compenseren en gaan tevens in gesprek met onze collega’s om er zeker van te zijn dat dit in de toekomst niet weer kan gebeuren.

Met 40 collega's afwisselend deelgenomen aan het triken en sloepvaren (elk 1,5 uur). Erg leuke activiteiten in een prachtige natuurrijke omgeving. Prima begeleiding waarbij het plezier en tevredenheid van de klant voorop staat. Een echte aanrader om een leuke afwisselende dag mee te maken met collega's of familie.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Met 3 Havo 3 klassen een geweldige start van het schooljaar beleefd! Prima begeleiding van de medewerkers van de Twirre. De eigenaars zijn rustig, warm en enorm gastvrij. Perfecte locatie met veel mogelijkheden. Voor herhaling vatbaar!

• Reden van uw bezoek: Anders

Leuke mensen en we hebben een hele leuke middag gehad met een groep jonge mannen. We hebben gebruik gemaakt van de survivalbaan en we de swingtrike uitgeprobeerd super leuk om te doen.

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Prachtig mooi door het landschap gereden. Leuke route en niet duur. Gasvrije vriendelijk ontvangst. Zeker de moeite waard om te doen

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Wij hebben vandaag een super leuke dag gehad, gevaren met 2 sloepen, en daarna een heerlijke BBQ! Leuk ontvangst, gastvrij en een ontzettend mooi plekje!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Erg leuk vriendenuitje bij de Twirre beleefd. Wij zijn wezen swing triken. Ontzettend leuke activiteit vanaf een mooie locatie. Goede uitleg gehad met wat wel en niet te doen, leuk welkom door René, en n mooie route uitgestippeld voor de tocht. We voelden ons erg welkom bij de Twirre, leuke mensen, leuk aanbod aan activiteiten, n aanrader!!!

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

We hebben genoten met alle collega's, vooral de activiteiten waren fantastisch. Mooie omgeving, veel plezier gehad!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Wat een geweldig leuke middag hebben wij gehad! Heerlijk in de natuur en super veel plezier op de swing-trike! Velen van ons zullen nogmaals langs komen!