Geweldige dag en goede organisatie!

We hadden een personeelsuitje georganiseerd voor +/- 110 mensen. De Twirre was snel in hun reactie en er werd goed meegedacht. De organisatie op de dag zelf verliep helemaal soepel en er werd flexibel omgegaan met wijzigingen. De aangeboden activiteiten waren uitdagend en verrassend. Iedereen heeft een leuke dag gehad en wij kunnen anderen zeker aanraden ook eens langs te gaan.

goed geregeld!

voor onze afdelingsactiviteit hebben we dit jaar net zoals vorig jaar gebruik gemaakt van de faciliteiten van De Twirre. Alles super geregeld! Zelfs het weer was goed ;-)

Genieten op en top

Gastvrij, flexibel, heerlijk eten en leuke activiteiten voor kleine en grote groepen. ideaal als bedrijfsuitje.

Ongedwongen en relaxed genieten

Afgelopen zondag een e-sloep gehuurd en in alle stilte genoten van de omgeving. Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en heerlijk relaxed. Was de eerste keer onderweg met een elektrische sloep (e-sloep 650) en dat is een geweldige ervaring. Geen lawaai van een motor en totaal geen 'range anxiety'. De route Warten - Wergea - Grou gevaren, rond de 5,5 uur en bij terugkomst was de accu nog bijna voor de helft gevuld. Een aanrader dus!

Geweldige dag gehad bij De Twirre

Op 14 juni heeft het Defensie Brand- en bedrijfsstoffenbedrijf haar jaarlijkse bedrijfsuitje gehouden. Dit maal bij de Twirre in Friesland. Na een hartelijk ontvangst van de hele groep (plm. 90 personen) door Judith, haar man en medewerkers begonnen we met een aantal van tevoren afgesproken activiteiten: elektrische scooters (met een heerlijk ijsje onderweg), kanovaren, escape room en een elektrische sloep. Na de activiteiten hebben we genoten van een prima geregelde uitgebreide BBQ met brood, sauzen en salades. Ook aan de Halal en vega wensen werd gevolg gegeven en was prima geregeld. Wij hebben de sfeer als uiterst ontspannen ervaren, en iedereen was laaiend enthousiast! Al met al een TOP Dag! Bedankt, namens de organisatie. Luit, Ric en Gerrit.

Geweldig personeelsuitje!

We zijn met 70 personen voor een personeelsuitje bij De Twirre geweest. Ontvangst met koffie/thee en oranjekoek. Vervolgens in groepjes het water op in een e-sloep, met aan boord lekkere hapjes en drankjes. Leuke puzzeltocht gedaan. Als afsluiting een heerlijk buffet. Goed georganiseerd door vriendelijke, behulpzame medewerkers. Aanrader!

Uitstekend voor elkaar!

Ieder jaar organiseren wij voor ons personeel (120p) een uitje met verschillende activiteiten, eten en drinken. En dit jaar hebben we dat bij De Twirre gedaan. Het voortraject en de communicatie verliep soepel en ook was er veel keus in activiteiten op het water en in de omgeving. Actief en passief, dus voor ieder wat te kiezen. We zijn gestart met een lunch met goede en lekkere producten. Er was de hele dag voldoende drinken en tijdens de activiteiten en tussendoor waren er lekkere hapjes. We hebben de dag afgesloten met een lekkere BBQ. Alles was goed geregeld. Samen met het zonnige weer was het een prachtige dag! Echt een aanrader!

Zeer geslaagde middag/avond

Wij waren met alle collega's (18p) een middag en avond te gast bij de Twirre. Eerst vanaf de e-chopper het prachtige landschap bekeken, gestopt voor een erg lekker boeren ijsje. Aansluitend een wijnproeverij met vinoloog Hens en daarna een goed verzorgde BBQ onder de veranda. Geen 5 sterren i.v.m. het weer (tijden de BBQ en laatste stukje van de boottocht begon het te regenen..) maar verder erg goed geslaagd. Het eten tijdens de BBQ smaakte goed, er mooi voldoende eten en drinken in overvloed. Zeker een aanrader.

Uitdagende en ontspannen activiteiten voor een geslaagd teamuitje!

De uitdagende (escape room) en ontspannen activiteit (sloep varen) hebben er voor gezorgd dat wij met ons team een super leuke middag gehad hebben. Alles vond plaats in een ongedwongen sfeer en het was goed geregeld. Een fijne en snelle communicatie bij het organiseren van het teamuitje. Bedankt!

Wij hebben een broer en zussen met aanhang uitje gehad. We werden gastvrij ontvangen door Judith en Rene . Na koffie met wat lekkers erbij hebben we de small escape gedaan . Leuke spellen en een goede training voor de grijze cellen. Rene blijkt een prima spelleider te zijn . Als afsluiter een heerlijk stamppotbuffet met alles erop en eraan, drankjes, ijs of koffie na. We kijken terug op een gezellig samenzijn . We komen vast nog een keer terug .

Geweldige dag gehad met een e-sloep van de Twirre

Gisteren een e-sloep gehuurd bij de Twirre en kan niet anders zeggen: dit is een absolute aanrader! Het gebied is prachtig, de verhuurders zijn klantvriendelijk en alles gaat ongedwongen. Na het varen met een e-sloep wil je geen ander soort motor meer > heerlijk rustig en ook nog eens super makkelijk in gebruik. Topdag!

Afgelopen zondag mooi rondje gemaakt met lopifit en electrische bikes.

Door het Nationaal Park De Alde Feanen getoerd en halverwege een heerlijk ijsje gekregen.

E-chopper; Ontspannen kennismaking met Eernewoude

Afgelopen weekend heb ik op een ontspannen manier kennis mogen maken met het prachtige Eernewoude. We hebben bij de Twirre een aantal e-choppers gehuurd en hebben met onze vrienden in een aantal uur Nationaal Park De Alde Feanen ontdekt. De scooters zijn vrijwel geruisloos en prima om dit natuurgebied mee te ontdekken. Fijn om een route mee te krijgen en je zelf geen route hoeft te bedenken.

De E-sloep is geweldig

Heerlijk met z'n allen relaxed varen in de E-sloep met een hapje en drankje erbij. Wat wil een mens nog meer!. De omgeving is prachtig, we hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

Super teamuitje

Op donderdag 25 juni en dinsdag 7 juli zijn wij hier geweest voor ons teamuitje. We hebben gebruik gemaakt van de activiteiten boogschieten en swing-trikes/elektrische steps/Lopifit. Allebei leuke uitjes en genoten van het heerlijke boerenijs!

Top dag gehad die mede mogelijk is gemaakt door de gastvrijheid van de Twirre.

Vanaf het begin een goede communicatie. Bij aankomst gelijk goed opgevangen en was er een ontspannen sfeer. Wij voelden ons gelijk welkom. De activiteiten (kanoën, survivallen, boottocht en BBQ waren top. Al met al een top dag gehad met onze groep en wij kunnen de Twirre dan ook zeker aanbevelen. Goed geregeld allemaal.

Hele leuke/mooie kanotochten en zeer klantvriendelijk!

Vandaag bij de Twirre een tweepersoons kano gehuurd, we werden heel hartelijk ontvangen en het ging allemaal netjes in lijn met de corona-maatregelen. Wij waren zelf niet bekend in de omgeving, maar dat maakte niets uit, want er werd uitgebreid met ons meegedacht over een leuke/mooie route en we kregen ook een routekaart mee. Wij hebben een route door het nationaal park de alde feanen gevaren (er waren ook nog routes mogelijk langs horeca en door de bewoonde wereld). De route door de alde feanen was in elk geval een unieke beleving want het was er heel rustig en er zijn veel smalle watertjes, bruggetjes en mooie natuur!! Voor ons een groot succes en zeker een aanrader!

Veel mogelijkheden voor plezier en fijn persoonlijk contact

We hebben met familie een lunch en kano-puzzeltocht gehad bij De Twirre en hebben heel veel plezier gehad! De communicatie van tevoren was erg vriendelijk en duidelijk en bij aankomst werden we heel hartelijk ontvangen met een persoonlijke noot. Ze waren bijzonder flexibel en begripvol. De lunch was simpel, maar lekker & snel en er was een mooi plekje voor ons geregeld. De kanotocht was goed georganiseerd en erg leuk! Niet te moeilijk en niet te makkelijk, precies lang genoeg en erg leuk varen in een prachtig stuk van het natuurgebied. Aan het eind lag er een leuke verrassing op ons te wachten toen we de puzzels succesvol hadden afgerond. Jong en oud heeft genoten en alles was top verzorgd. Ze hebben veel mogelijkheden qua activiteiten, dus wij komen zeker nog eens terug!!

Geweldige activiteiten en geweldige mensen

Al jarenlang kom ik bij De Twirre en iedere keer heb ik weer een fantastische tijd. Judith en René staan altijd voor je klaar. Alle activiteiten zijn super goed geregeld en naar ieders wens. Van escaperoom tot zeilen, je hoeft je niet te vervelen! Boek een leuke activiteit of overnachting en je hebt gegarandeerd een topdag of -weekend!

fantastische genoten

Goedemiddag, Wij konden geen mogelijkheid vinden om een recensie te plaatsen dus vandaar deze mail. We hebben vandaag genoten met 8 vriendinnen op een Coronaproof uitje en activiteit. Elektrisch steppen. We hebben fantastische genoten en een heerlijk ijsje bij de boer gehad.

Slechte ervaring

We hadden met een groep van 16 mensen zaterdag na Hemelvaart gereserveerd bij de Twirre: een combinatie van de escaperoom en op swingtrikes en e-steps rijden. We hebben netjes op tijd de helft van de kosten als aanbetaling overgemaakt, een bedrag van 308 euro. Door corona werd onze groepsaccommodatie geannuleerd en moesten we het Hemelvaartweekend in zijn geheel annuleren. Dit is tijdig gecommuniceerd. Alle andere activiteiten konden in overleg met de desbetreffende organisaties naar mei 2021 worden verplaatst. Bij De Twirre was dit niet bespreekbaar. We konden de activiteit verplaatsen naar een datum in 2020, maar dat is voor onze groep niet mogelijk omdat we allemaal uit Limburg komen en niet zomaar eventjes een middagje naar Friesland kunnen rijden voor een activiteit. Helaas was het niet bespreekbaar om het naar volgend jaar naar ons vriendenweekend te zetten en zijn we de aanbetaling in zijn geheel kwijt. Dit vind ik weinig klantvriendelijk, temeer daar het bij de anderen wel mogelijk was. Voor ons en onze groep vrienden dus geen Twirre meer.

Was mooi gemaakt. En een leuk uitje.

Fantastisch personeelsuitje voor Recrea-Supporters It Wiid

Wij werken allemaal in Earnewâld op o.a. Bungalowpark It Wiid en voor een geslaagd personeelsuitje hoef je niet verder dan je eigen werkgebied te gaan. Normaal gesproken zijn we "actief" op o.a. bungalowpark It Wiid met de house-keeping, technische dienst, gastenservice en verhuur van vakantiewoningen. De middag van ons uitje gingen we bij De Twirre "actief" aan de slag en dat was zeer geslaagd. Met elkaar gelachen, samengewerkt, koffie met oranjekoek genuttigd en vooral plezier met elkaar gehad. De Escape Room was fantastisch maar ook pittig genoeg. Geen van onze drie ploegjes heeft de code gekraakt maar wel veel "wille"gehad. Bedankt De Twirre en we zouden het al onze gasten aanraden om deze activiteit te doen.

super

Goedemorgen Judith, Nauwelijks bijgekomen van ons schitterende vrijwilligersuitje, wil ik jullie hartelijk bedanken. We hebben allemaal heel erg genoten van jullie gastvrijheid en de geweldige manier waarop jullie alles georganiseerd hebben. Niemand heeft zich ook maar 1 minuut verveeld. Iedereen genoot. De heerlijke gerechten ! ! Alles was top. Van onze vrijwilligers hoorde ik, dat ze dit het mooiste uitje vonden wat ze in al die jaren aangeboden hebben gekregen. Ze willen volgend jaar graag terug komen. Nou dat zegt wel wat, vind je niet. Ik wens jullie nog veel succes. Ga zo door! En misschien tot ziens volgend jaar. Dit moest ik jullie even laten weten.

Gewoon erg goed.

Alles conform afspraak. Activiteiten, begeleiding etc. super. Was een meer dan geslaagd feest.