Bij Megadruk is geen moeite teveel!

Wij komen al jaren bij Megadruk. Altijd eerste klas werk voor een goede prijs. Bert werkt nauwkeurig, snel en vakkundig. Ook stellen we het persoonlijke contact erg op prijs. Kom daar nog maar eens om bij internet drukkers…

Prefecte service, prettig contact; denkt goed mee!

Prefecte service, prettig contact; denkt goed mee!

Ben al jaren een zakelijke klant en zeer tevreden. Flexibel bedrijf met vakbekwame mensen. Top!

Fijne en goede samenwerking

Prettig in omgang en contact. Snelle service. Er is veel mogelijk in korte tijd.

Mooi drukwerk, snel geleverd

Mooi drukwerk, snel geleverd

Uitstekende en snelle service

Megadruk levert uitstekende en snelle service.

Snelle service

Megadruk, bedankt voor de snelle service. Heel fijn dat jullie zo actief meedenken. Wanneer we iets nodig hebben komen we zeker terug!

Altijd fantastische service!

Ik kom bijna altijd bij Megadruk met laatste moment dingen. Ze staan echter altijd voor me klaar altijd vriendelijk, service gericht en top kwaliteit. Zoek niet verder. Hier wil je zijn!

Altijd staat Megadruk voor ons klaar, ook voor spoedopdrachten en met uitstekende kwaliteit!!

Vaak hebben we een spoedopdracht en dat wordt snel opgepakt en uitstekende kwaliteit. Men is altijd vriendelijk en denkt mee.

heel fijne contacten en altijd prachtig werk afgeleverd

Heel fijne contacten en altijd word er mooi werk afgeleverd

Meedenkend, op maat advies en vriendelijk.

Als uitvaartondernemer laat ik het rouwdrukwerk verzorgen door Megadruk. Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. Megadruk denkt met je mee, ondersteund en zetten vaak net een stapje meer dan je verwacht. *altijd goed bereikbaar *snelle service *Persoonlijk aanspreekpunt *en flexibel Mireille Schram Uitvaartzorg Ermelo

Megadruk is een betrouwbare partner voor alle drukwerk waar wij gebruik van maken.

Sinds een ruim aantal jaren maken we voor het specialistische drukwerk gebruik van de kennis en ervaring van de medewerkers van Megadruk. Met name het rouwdrukwerk vraagt een hoge mate van zorgvuldigheid. Bert en zijn medewerkers denken mee, komen met suggesties voor het beste resultaat. De bewerking van foto's, het vormgeven van een liturgie of een voorstel voor een dankbetuiging kan je gerust aan hen overlaten.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Opdrachten worden vakkundig en tot in de puntjes verwerkt en afgeleverd.

Super bedrijf

Staan altijd voor je klaar! Snel en secuur!

Megagoed!

Vriendelijk geholpen, mooi drukwerk, zeer tevreden over service en snelheid. Megadruk denkt mee, erg prettig!

Goede service en kwaliteit en snelle levering

Zie boven.

Altijd super snel en prachtig drukwerk! Wij kunnen niet meer zonder Megadruk ;).

Zorgvuldig, meedenkend en heel service- en kwaliteitgericht. Op detailniveau zien waar er verbeteringen kunnen worden aangebracht in het drukwerk om het geheel beter te maken. Dank!

Snel geleverd, fijn meegedacht

Bert en zijn team zijn fijn om mee te werken. Door mee te denken en te adviseren zorgen zij dat het drukwerk altijd weer van topkwaliteit is!

Zeer snel geleverd en prima kwaliteit/prijs!

Positief ervaren. Kom er zeker terug!

Helemaal Top

Nu zo’n 3x gebruik gemaakt van hun diensten. Dit is elke keer heel fijn verlopen. Duidelijke communicatie en niet alleen snel maar ook goed werk. Wij blijven zeker gebruik maken van hun diensten!!!

Fijne communicatie en een snelle service!

Altijd goed contact met de mannen van MegaDruk. Ook wanneer het gaat om kleine opdrachten, ze staan altijd klaar. Snellle service...

Al vele jaren zeer tevreden

Regelmatig moet ik iets gedrukt/geprint hebben. Dit gebeurt altijd met hoge kwaliteit en snelheid. Uitstekende service!

• Ontwerp N.v.t.

• Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Ik beoordeel als: Bedrijf

Over MegaDruk

MEGADRUK is een reclamecentrum waar bedrijven, verenigingen en particulieren welkom zijn voor ontwerp, print- en drukwerkopdrachten. Welkom bij MEGADRUK.