Prima ervaring!

Ga zo door!

• Bezochte vestiging N.v.t.

prima en vriendelijk advies, montage perfect !

prachtige rolluiken..

Prima verkoper in Terheijden, die uitstekend adviseerde. Daarna rolluiken geplaatst door vakkundig personeel. Probleem plaatsen dakkapel werd opgelost ( steiger was niet veilig genoeg en er werd hoogwerker geregeld). In no-time worden rolluiken geplaatst. Afstandsbediening helemaal ok. Ventilatiestand geweldig, want dan is het niet pikdonker als het niet nodig is. Gaan ervaren hoe de warmte en kou beter buiten blijven....

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Mooie, goed geplaatste rolluiken.

De voorlichting bij de aankoop was goed, de levertijd wel erg lang, maar het plaatsen en de uitleg van de bediening waren prima.

Alles keurig opgelost

zie boven

• Bezochte vestiging N.v.t.

Goede aflevering

Prima geleverd

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Alles ziet er netjes uit

De rolluiken zijn volgens afspraak netjes geplaatst. Met een zonnepaneeltje erop, zodat er geen stroom hoefde te worden aangelegd. Alles werkt goed. De app om de zonnepanelen mee te bedienen is makkelijk in gebruik.

Heel tevreden

Nette, aardige mensen, die hun werk goed doen en in overleg met mij als opdrachtgever. Alle afval meteen opgeruimd en afgevoerd. Heel blij en tevreden.

Goed!

Het viel mij op dat de rolluiken al wel geleverd waren maar er nog geen afspraak werd gemaakt. Verwant had dit na gevraagd omdat hij zelf ook iets had besteld en is laten opmeten. De opmeting en plaatsing waren goed en de cliënten zijn er erg blij mee :)

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

In de winkel zijn goed geadviseerd. De aflevering en de montage ging zeer snel. Een goede uitleg gekregen hoe het systeem werkt.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Wij zijn vlot, goed en snel geholpen.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Heeft goed werk verricht!

Wij zijn er zeer blij mee.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Zeer prettig professioneel en snel

Gewoon een top bedrijf. Kwaliteit producten en fijn personeel. Echt een aanrader.

Fantastisch!

Bestosol/Hermis Tilburg: uitstekende service, prima kwaliteit, eerste klas vaklieden en iedereen even voorkomend en vriendelijk! Dit kan echt niet beter!!

afspraken worden prima nagekomen

Mooie kwaliteit terrasschermen, zoals van IN- 'N OUTDOOR verwacht mag worden. Afspraken worden nagekomen. Monteurs werken rustig en netjes, gelukkig niet opgejaagd zoals je ook wel eens ziet. Als je ze ziet werken, straalt de ervaring er vanaf. Nette montage van de schermen, monteurs ruimen zelf alle troep op. Ik heb er vertrouwen in dat de schermen jarenlang goed blijven werken, maar vooral dat wanneer er toch iets mee is, dat de problemen snel en goed verholpen zullen worden.

Snel en zeer goed gewerkt.4

Keurig personeel en alles is naar wens gedaan

Perfecte service

Mooi zonnescherm geleverd met een perfecte service. Afspraken worden perfect nagekomen.

Excellent

Zeer vriendelijke monteurs, meedenkend, net, op tijd

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Goed geholpen en snel geholpen door de service

Goede service na kapotte motor van de screen

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden

De monteurs hebben netjes gewerkt en waren ook vriendelijk

Fijne vaklui

Al jaren klant en nog steeds zeer tevreden.

vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

bezoek aan de winkel: goed plaatsing rolluiken en rolgordijnen: excellent

Snel, klantgericht en professioneel

Het huidige zonnescherm was aan vervanging toe na 25 jaar trouwe dienst. Destijds ook deze bij Bestosol gekocht. We kregen wederom een goed advies in de showroom en de deal was snel gemaakt. Het wachten op het nieuwe scherm was korter dan was afgesproken. Een afspraak voor plaatsing was snel gemaakt. Het monteren is vakkundig gebeurd door zeer klantvriendelijke monteurs. Complimenten aan Bestosol voor het hele proces: van aankoop/advies tot plaatsing. Een aanrader voor diegene die een nieuw zonnescherm zoekt.

Alles is prima gegaan.

Prima afspraken. Prima monteurs. Nette werkers. Je ziet alleen aan de rolluiken dat ze geweest zijn. Geen rommel of afval achter gelaten.

Medium

Installatie ok. Afwerking ok. Opruimen afval , herstellen terras niet Ok

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we vandaag nog even telefonisch contact hebben gehad om een goed beeld te krijgen bij de situatie. Zoals reeds telefonisch besproken proberen we zorgvuldig en volledig om te gaan met de juiste informatievoorziening richting klanten. Wellicht dat er onverhoopt niet de volledige informatie is gedeeld over de werkzaamheden die wel of juist niet uitgevoerd worden. Wij gaan intern onderzoeken hoe we dit verder kunnen verbeteren. Vanzelfsprekend hadden onze monteurs de zaken moeten opvegen / opruimen. We pakken dit verbeterpunt op om te voorkomen dat het opnieuw voorkomt. Fijn om te horen dat u voor de rest tevreden bent met de geplaatste pergola! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team In-'n Outdoor.

Belgiestraat 5 B

5171PN Kaatsheuvel