Goed geregeld

Kaarten kopen ging makkelijk en snel. De informatie daarna tot aan de dag van de wedstrijd was goed en duidelijk.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Psg - lens

Magische ervaring

Ik leek wel een Klein kind die opkeek naar sinterklaas wanneer ik het stadion Zag en de zitplaatsen die werden gereserveerd ... Fantastisch !!!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Atlético Madrid - almeria

Alles was super geregeld! Hoefde er verder niks voor te doen. Voor herhaling vatbaar dit.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Chelsea - Brighton

Voetbalreizen XL maakt alles waar, het was een topweekend!

Van informatievoorziening vooraf (op tijd en volledig) tot hotel en de plekken in het stadion was uitstekend. Ook de bereikbaarheid op de wedstrijddag was top! Op het moment dat we het stadion in willen gaan bleek dat de mail met de toegezonden wedstrijdtickets op mijn telefoon waren verdwenen. Na het bellen van de helpdesk kregen we de mail binnen no time nogmaals toegezonden. Zo hebben we toch nog kunnen genieten van de wedstrijd!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Bayern München - Hoffenheim

Geweldige ervaring

Kaarten voor de wedstrijd waren op tijd gestuurd. Prima plaatsen in het stadion. Super geregeld.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Atletico Madrid - Almeria

Strak geregeld, goeie plekken

Voetbalkaartjes op tijd ontvangen, verliep soepel. Kaartjes aan de prijzige kant, maar mooie plekken op de 2e ring. Tip: Evt aanraders geven voor wat te doen voor de wedstrijd. Fanzones/cafeetjes etc.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Eintracht Frankfurt - Mönchengladbacg

Prima geregeld !

Prima geregeld volgens afspraak

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Keulen -Mainz

Geweldig geregeld!!

Alles was perfect geregeld! Volgende trip doe ik het ook weer op dezelfde manier!! Topservice ga zo door!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona-real madrid

Sensationeel. Niet veel meer woorden voor nodig om deze trip te beschrijven.

Ik heb de wedstrijd Manchester United-Sevilla bezocht en heb last minute een ticket gekocht bij Voetbalreizen XL. Ik zat in de Stretford End en heb nog nooit zo op die manier een wedstrijd beleefd. Sfeer was fantastisch. Ik ga zeker vaker bij Voetbalreizen XL mijn kaarten bestellen, voor herhaling vatbaar dus!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester United

Goed geregeld

Goede communicatie, goede plekken in het stadion

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid Chelsea

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid-Villarreal

Alles goed

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona

Kaartjes op tijd geleverd . Alles gegaan als zou moeten.

Kaartjes op tijd . Alles gegaan zonder problemen. Prima plaatsen. Top.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Lazio Roma - Juventus

Mooi ervaring met mijn zoon

Vorig weekend een mooie trip gehad naar Liverpool, met mijn zoon. Alles was goed geregeld, maar wat ik niet fijn vond was de manier waarop ik uiteindelijk aan mijn tickets kwam. Allereerst voelt het niet prettig om op reis te gaan met het feit dat de voetbaltickets er nog niet niet zijn. Ook al zijn we hier steeds goed over geinformeerd, het voelt toch niet prettig. Uiteindelijk werd ik op de ochtend voor de wedstrijd gebeld door Engelsman 1, die mij vertelde dat Engelsman 2 een mobieltje met de tickets daarop kwam brengen in het hotel en Engelsman 3 het mobieltje na de wedstrijd weer in zou nemen. Dit is allemaal ook zo gegaan, en ging ook goed, maar het klinkt bijna alsof je met criminele zaken bezig bent met deze werkwijze. Dus als dit makkelijker zou kunnen, is dit aan te bevelen. Ook vind ik de kosten voor dit arrangement enorm hoog. Dat vond ik al voordat ik dit boekte. Ik heb het toch maar 1 keer gedaan maar met deze bedragen zal het ook bij 1 keer blijven.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool-Arnsenal

Betrouwbaar overgekomen!!

Goed geregeld en zowel telefonisch als per mail bereikbaar voor vragen. Vond dat erg prettig.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid- Villareal

Leuke en goed georganiseerde reis!

De voetbalreis naar Manchester United was goed gepland. Helaas moest deze door verschuiving van de wedstrijd verplaatst worden. Dit werd goed opgepakt door Voetbalreizen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester United

Top geregeld

Goed hotel en goede plekken in stadion.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Liverpool-Arsenal

No nonsens organisatie waar alles tip top is geregeld

Vooraf goed geïnformeerd met documentatie en alles zonder problemen verlopen. Wedstrijd had helaas wat beter gemogen :-)

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid - Villa Real

Maken waar wat wordt beloofd!

Uitstekende reis gehad! Moet ik vaker doen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Madrid Villareal

goed geregeld

Jammer dat de wedstrijd van Barcelona was verplaats maar we kregen een alternatief. Super geregeld.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Espanyol

Voor herhaling vatbaar!

Prima service en erg goed op hoogte gehouden over voortgang boeking. Ruim op tijd alles binnen en fantastische tijd gehad in Engeland.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester United - Everton

Geweldige ervaring gehad !

Engelse Premier League wedstrijd bijgewoond in een geweldige sfeer : Man U -Everton . Alles wat Engels voetbal historisch maakt vind je terug . Mooie plaatsen , misschien duurder maar de moeite waard . Supporters met respect voor elkaar , maar ook mooi crowd singing sfeer . Op en top voetbal . National Footbal museum zeker voor de 50 / 60 plus een must , jongeren zullen wat minder herkenning hebben . In een Engelse pub Liverpool-Everton in Liverpool bekeken , ook een heerlijke voetbalsfeer . Liverpool is toeristisch veel meer de moeite waard , 45 min met de trein : o.a. Matthew street met Beatle-historie en Pubs top NB : stadion toers volgeboekt Ook Footbal museum en Pool biljart uitgaans centra alles bij tijds on line boeken ! Manchester uitgaansleven voor de jongeren : genoeg om je over te verbazen ... :) Hotel Manchester : * kregen een 1,5 persoons bed ... hadden om 2 aparte bedden gevraagd , het was een heel gedoe om er een strecher bij te krijgen ...:) . Wees er bewust van want hotel zat vol ! Kortom : iedere voetballiefhebber moet ook een keer een wedstrijd in de Premier League zien zou ik zeggen ...!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Man United-Everton

prachtige wedstrijd en hotel op perfecte ligging

Bijna alles was goed geregeld. Het enige echt minpunt was dat het hotel op 2 persoonskamers met een twijfelaar aankwam. Voor 2 forse volwassen kerels is dat niet echt een goede oplossing voor 3 overnachtingen. De eerste nacht dus zeer slecht geslapen. Met pijn en moeite werd er een extra bed bij gezet voor de 2e en 3e nacht. Verder werd onze wedstrijd vervroegd, zodat we een extra hotelovernachting bij moesten boeken. Op zich geen probleem, maar wel extra kosten.

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd/voetbalreis man united vs everton

Prima en erg tevreden over de service!

Wij hebben een erg leuke reis gehad en alles was prima geregeld. Ook toen de wedstrijd werd verplaatst naar de maandagavond werd hier gelijk op ingespeeld. Enige tip is misschien om mensen bij dit soort wedstrijden nog duidelijker mee te geven dat ze tickets boeken bij een vliegmaatschappij waar je de tickets nog kan wijzigen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Super leuk

Geniaal. Aanrader

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona-Girona

Julianaweg 141

1131 DH Volendam

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.