SCHITTEREND

Super plaatsen gekregen door jullie.... alles was top... spijtig van het resultaat maar dit kon de bewondering niet bederven.

• Bezochte wedstrijd: Bayern Munchen - Bayer Leverkusen

Geweldige ambiance en ervaring

Een wedstrijd in het buitenland bezoek stond voor mijn en mijn zoon al lang op ons verlanglijstje. Als dat dan ook nog de Champions leage Wedstrijd Barcelona-Borussia Dortmund mag zijn is dat mee dan mooi. Contacten met VoetbalreizenXL liepen uitstekend. VoetbalreizenXL bedankt voor jullie inbreng bij deze mooie ervaring.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona-Borussia Dortmund

Fantastische voetbalervaring !

Fantastisch georganiseerde voetbalreis, we verbleven in het prachtige gelegen Towerbridge hotel! Maar het absolute hoogtepunt waren de fantastische hospitality kaarten, met fantastische bediening en eten en de fantastische zitplaatsen,maakte het plaatje compleet! Een echte aanrader voor de voetbalfan!!!

• Bezochte wedstrijd: Chelsea-West Ham

Wat betreft sfeer : onbetaalbaar

Geweldige wedstrijd bezocht : Liverpool - Brighton. Veel Nederlandse inbreng , met uitblinkers van Dijk en Propper. Plaats in het stadion was iets minder, we zaten in de hoek. Sfeer en beleving maakten echter alles goed. Het teruggeven van de "geleende"seizoenkaarten is ook vrij omslachtig en het gaf ons een beetje een stiekem gevoel. Al met al een geweldige ervaring die we graag nog eens over gaan doen.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Brighton

Duidelijke communicatie, tickets op tijd binnen en lekker potje voetbal gezien!

• Bezochte wedstrijd: Tottenham - Bournemouth

Dag om nooit te vergeten

Voetbal draait om meer dan alleen die ruim 90 minuten die zich op het veld afspelen. Het gaat om samenzijn, sfeer en beleving. En op dat gebied is de Premier League wat mij betreft het summum op voetbalgebied. Voor de wedstrijd nog even een hapje en een drankje bij het winkelcentrum om de duizenden uitgedoste fans al richting stadion te zien lopen, om vervolgens in de grote massa aan te sluiten en de wandeling richting dat prachtige stadion te lopen. Het borrelende gevoel van spanning wat dat met zich meebracht maak je niet vaak (meer) mee. Dat alleen al is wat mij betreft de reis waard geweest. Het spelniveau doen vele wedstrijden uit de eredivisie echt niet onder voor wat West Ham op de mat legt. Maar uit alles er omheen is mij wel duidelijk waarom van voetbal Engeland het 'thuisland' is. Buiten dat heeft Londen zelf ook genoeg moois te bieden, dus gebruik dat vooral als reden om je gezin mee de grens over te lokken voor een bezoekje. Qua kosten zal het via omwegen direct en zelf regelen vast iets in de prijs schelen. Maar voor een paar euro's meer zorgeloos weten dat je gegarandeerd een goede plek in het stadion zal hebben is ook wat waard. Ik ga in ieder geval nog eens op herhaling!

• Bezochte wedstrijd: West Ham United - Tottenham Hotspur

Geweldig!

Prachtig stadion en voetbal op niveau (handelingssnelheid/tempo). Tijdens onze reis met Effeweg naar Londen (vrijdag t/m maandag) heb ik mijn vrouw zaterdagmiddag vrij gegeven (of zij mij) om deze match te kunnen bezoeken. Met Tottenham Hotspurfan samen opgelopen naar stadion en werd bijgepraat over zijn club. Later met vrouwelijke supporter -sinds ca. 55 jaar- gebabbeld. Leuk. Veel aziatische toeschouwers w.o. veel Zuid-Koreanen. Kwamen vooral voor hun idool en landsman Son. Als hij net over de middellijn kwam met de bal aan zijn voet gingen zij allemaal staan. Kwam erop neer dat ik haast even lang gestaan heb als gezeten! Gezang vanaf de tribunes. Nogmaals: prachtige ervaring voor mij als oud voetballer.

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Bournemouth

Geweldig !

De kaarten keurig ontvangen!

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd: Tottenham Hotspur - Bournemouth?

Een top-avondje uit !

Wij hebben een super avondje gehad. Wij hebben jullie advies goed gevolgd, en waren ruim op tijd ter plaatse. Wij hebben dus de geweldige sfeer in en rond het stadion perfect meegemaakt. Wij waren neutrale supporters, dus het thuisverlies van Bayern was persoonlijk niet zo erg.. in een stadion met 75000 supporters zijn is sowieso al een onvergetelijke ervaring.. als wij in het buitenland naar de voetbal gaan, zal dit zeker opnieuw zijn met jullie organisatie!

• Bezochte wedstrijd: Bayern München - Bayer Leverkusen

Fantastisch

Na de boeking werd er al snel gereageerd. Ook op vragen werd snel en keurig geantwoord. Hotel was prima verzorgd, wedstrijdtickets was prima geregeld. Zeker een aanrader.

• Bezochte wedstrijd: FC Koln - Augsburg

Betrouwbaar en servicegericht!

Na bestelling van de kaartjes duidelijke en snelle toezeggingen vanuit de organisatie hoe de procedure zal gaan verlopen. Al deze toezeggingen zijn nagekomen. Kaartjes lagen volgens afspraak tijdig klaar bij ons hotel ter plaatse.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Brighton

Super!!!!

Wat een geweldige ervaring, prachtig stadion en een prachtige sfeer. Ook de plaatsen die ik gereserveerd had waren TOP!!! Super service!

• Bezochte wedstrijd: 9

Geweldig,geweldig, geweldig!

Het was niet alleen even snel een wedstrijd bezoeken, maar een beleving met mijn twee afgestudeerde zonen. Na deze wedstrijd geboekt te hebben bij VoetbalreizenXL werden we doorlopend op de hoogte gehouden van het hele proces. We wisten telkens waar we aan toe waren. Het hotel was heel goed en als klap op de vuurpijl hebben we een geweldige wedstrijd gezien in een fantastisch stadion.

• Bezochte wedstrijd: Bayern München-Bayer Leverkusen

Prima - tiptop in orde

- hotel en dergelijke was prima geregeld, niets op aan te merken - wedstrijd en tickets: heel goed geregeld ook, topplaatsen in de hoek van het stadion met uniek zicht op Hazard, Mbappé en andere sterren als Neymar. Ook het binnenkomen met de mobiele tickets was uitstekend geregeld en niets op aan te merken - vervoer: alles uitstekend vanuit Brussel geregeld inzake vliegtuigplaatsen en extra bagage en dergelijke - Eerste keer dat we zoiets hebben gedaan maar raden iedereen is te gaan kijken op jullie site als ze iets dergelijks willen doen, niets op aan te merken, perfect geregeld Voor meerdere herhalingen vatbaar !

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid - PSG

Goede service! Topwedstrijd gezien!

Ik was in barcelona voor mijn werk en toevallig moesten ze voor de champions league tegen Borussia Dortmund spelen. Via voetbalreizenxl nog een kaartje kunnen krijgen gelukkig. Met handige informatie erbij.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Borussia Dortmund

Heel mooie ervaring

Mooie ervaring en heel goed geregeld door VoetbalreizenXL

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Dortmund

Goedemiddag Bouke, Bedankt voor je mooie review. Een spectaculaire Champions League avond bij FC Barcelona is natuurlijk een unieke voetbalervaring. Wij zijn dan ook blij dat we je bij het samenstellen van deze voetbalreis hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super Gaaf

Super genoten....... samen met mijn zoon. Hele ervaring.

• Bezochte wedstrijd: 1

Hi Jacques, Bedankt voor je mooie review. Hopelijk hebben jij en je zoon genoten van de wedstrijd FC Barcelona - Borussia Dortmund! Wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Overweldigend

Ruben en ik bezochten de match Borussia Dortmund - Paderborn! We waanden ons als kleine kindjes in een grote snoepwinkel. Dortmund is de definitie van passie voor voetbal. Geweldig! (Het resultaat van de match vergeten we even 🙃)

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund - Paderborn

Hé Ruben en Sven, Zo te lezen is jullie bezoek aan Borussia Dortmund meer dan geslaagd. Het resultaat viel misschien wat tegen, maar jullie hebben wel een spectaculaire 3-3 mogen aanschouwen! Mochten we jullie in de toekomst nog eens op pad kunnen helpen, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

super ervaring! en super geregeld

Samen met mijn zoon de wedstrijd palace tegen liverpool bezocht! geweldige sfeer en een super ervaring! mooie plekken waardoor we de wedstrijd goed konden zien!! alles was goed geregeld

• Maatwerk en flexibiliteit N.v.t.
  • Bezochte wedstrijd: crystal palace vs liverpool

Goedemiddag Marcel, Bedankt voor je review van je bezoek aan Crystal Palace - Liverpool. Zo te lezen is alles naar wens geweest en hebben jullie een mooie wedstrijd gezien! Wie weet tot een volgende keer. ;) Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super!

We hebben genoten. Alles is goed geregeld door VoetbalreizenXL.

• Bezochte wedstrijd: Leverkusen - Freiburg

Goedemiddag Rick, Mooi om te lezen dat alles goed geregeld is, hopelijk heb je het naar je zin gehad bij Bayer Leverkusen - sc Freiburg. Bedankt voor je mooie cijfer en dito review. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Uitstekende service en een top wedstrijd!

Door middel van een uitstekende service en een duidelijke briefing heb ik kunnen genieten van een top wedstrijd! De plekken waren super en met veel Nederlanders om me heen. Ook gezellig! De uitleg voor het openbaar vervoer, plek van de ingang en de procedure voor de wedstrijd waren erg duidelijk en ging uiteindelijk heel makkelijk. Kortom: top wedstrijd en super service!

• Bezochte wedstrijd: PSG - Lille

Hé Joris, Wat een ontzettend positieve en leuke recensie! Hier doen we het natuurlijk voor. Blij om te lezen dat alles zo naar wens is geweest, We proberen in onze communicatie altijd zo persoonlijk en duidelijk mogelijk te zijn. Zo te lezen is dat zeker gelukt! Mochten we je nog eens kunnen helpen aan een mooie voetbalreis, dan weet je ons te vinden. ;) Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Het was een mooie dag prima plaatsen

Mijn zoontje heeft genoten van de wedstrijd en vond het geweldig om de spelers van Bayern in het echt te zien.

• Bezochte wedstrijd: Fortuna Dusseldorf - Bayern München

Goedemiddag John, Mooi om te lezen dat jij en je zoon het zo naar je zin hebben gehad bij Fortuna Düsseldorf - Bayern München! Wie weet kunnen we jullie in de toekomst nog eens helpen aan een unieke voetbalervaring. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Betrouwbare partner voor unieke ervaring

Via VoetbalreizenXL tickets geboekt voor de wedstrijd Man City tegen Chelsea. Informatie en dienstverlening conform verwachting. Gelukkig konden de tickets alsnog als e-ticket worden geleverd ipv hotelaflevering. Mooie bonus bleek dat de kaartjes geüpgraded waren ten opzichte van wat we hadden geboekt. Ook toen bleek dat er een dat een van de tickets onjuist was, werd dit snel en adequaat opgelost,

• Bezochte wedstrijd: Manchester City - Chelsea

Goedemiddag Nico, Bedankt voor je positieve review! Mooi om te lezen dat alle info en verdere dienstverlening zo naar wens is gebleken. Ook de upgrade van de zitplaats categorie is natuurlijk een mooie bonus. Gelukkig zijn wij het hele speelweekend bereikbaar voor vragen omtrent de voetbalreis. Zo als in uw geval bleek de barcode van het ticket defect. U gaf al aan dat wij dit snel en adequaat hebben weten op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw mooie recensie en wie weet kunnen we u in de toekomst nog eens op reis helpen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super om dit mee te maken. Mooie sfeer

• Bezochte wedstrijd: Arsenals

Goedemiddag Gitte, Bedankt voor je korte maar zeer positieve review! Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens op weg helpen. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Weer een leuke wedstrijd in de Bundesliga gezien vanaf goede plaatsen aan de zijlijn

Duidelijke informatie over de bezoekende wedstrijd, club en stad. Goede plekken op de lange zijde bijna direct aan het veld. Kaartjes ruim op tijd voor de wedstrijddag in bezit.

• Bezochte wedstrijd: Bayer Leverkusen tegen Freiburg

Goedemiddag René, Bedankt voor je mooie recensie. Goed om te lezen dat onze voetbalreisgids je is bevallen! De zitplaatsen en wijze van levering zijn ook goed bevallen zo te lezen, daar doen we het voor. Je weet ons te vinden voor je volgende voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.