Wedstrijd geboekt, maar geen kaartjes……

„De specialist“ in voetbalreizen, maar nu even niet. 5 Tickets betaald voor Fortuna Düsseldorf tegen Kaiserslautern. (21-10) Zelf Hotelkamers geboekt. Krijgen we na een paar dagen bericht dat ze toch geen kaartjes konden regelen. Hotel kon niet meer geannuleerd worden, Op de vraag of ze (de veel duurdere) kaartjes konden regelen voor Koln tegen Mönchengladbach (22-10)tegen een gereduceerd tarief, (wij verblijven in Dusseldorf en gaan nu extra kosten maken en als een „goedmakertje“) was het antwoord dat dat niet kon (50 euro p.p. Extra) Een gemiste kans, overigens is het bedrag direct keurig teruggestort.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Reis was geannuleerd

Wederom uitstekend geregeld!

Prima plek en kaart was ruim op tijd. Ik heb genoten van Goodison Park. Wat een heerlijke sfeer in en rondom het stadion.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Everton - AFC Bournemouth

Geweldig, de hele reis

Alles is goed geregeld voor Voetbalreizen, alles is duidelijk en goed geregeld, de kaartjes en het hotel.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Real Betis - Valencia

wedstrijd PSG

Goed hotel, metro top te bereiken en intree wedstrijd PSG verliep ook vlekkenloos. De lichtshow en vuurwerk na de wedstrijd was een mooi extraatje.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG/c

Geweldige fantastische ervaring!!!

Met mijn oudste dochter een weekend naar Parijs geweest om een wedstrijd van PSG te zien. Zij is 16 jaar geworden en had als grootste wens om naar een wedstrijd van PSG te gaan. Wat een top weekend hebben we samen gehad. Naast het hoogtepunt van de reis, nog veel ondernomen. Een weekend met een gouden randje en hele mooie herinneringen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG

Goed geregeld.

Wij hebben genoten van onze reis naar Parijs en de voetbalwedstrijd van PSG. Goede informatievoorziening, goed hotel in centrum van Parijs en mooie zitplaats achter het doel in het stadion van PSG.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis PSG- CLERMONT

Snel geregeld, prettig contact en prima kaarten.

Wij zijn zeer tevreden over VoetbalreizenXL. Nu maakte de spannende ontknoping op de laatste speeldag van de Bundesliga het helemaal compleet. Dank voor het prettige contact, de goede en snelle service!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis FC Koln - Bayern Munchen

Mooie blijvende herinnering

Het was een fantastisch weekend, super service!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Athletico Madrid - Real Sociedad

Perfect georganiseerd, super locatie, prima verblijf.

Goede informatie voorziening, prima informatie over de lokale bezienswaardigheden, en mogelijkheden. Geografische prima locatie hotel en aansluiting openbaar vervoer. Aanrader voor een bezoek aan internationale voetbalwedstrijd.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona

Dikke prima!

Was indrukwekkend en 2 mooie zitplaatsen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelon-Mallorca

Een fantastische dag met mijn kleinzoon en zoon.

Alles perfect geregeld. Helaas was er geen treinverbinding tussen Venlo en Mönchen Gladbach in verband met werkzaamheden, maar met de auto was het ook net zo goed geregeld, vooral bij het stadion.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Mönchen Gladbach - Augsburg

Supermooie plaatsen, alles goed geregeld

Supermooie plaatsen, alles goed geregeld

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Sevilla FC - Real Madrid

Alles prima geregeld, snelle reactie op alle vragen.

Er werd meegedacht in aanpassingen. Als je een vraagt stelt per mail heb je supersnel antwoord op je vraag. Alles was geregeld en we hebben een onvergetelijke herinnering gemaakt.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester United

Onvergetelijk!

Samen met mijn zoon last-minute naar Manchester gegaan om daar een wedstrijd van Manchester United bij te wonen. Alles is heel snel geregeld door VoetbalreizenXL. We hadden geweldige plekken in het stadion en het hotel dat ze voor ons geboekt hadden was fantastisch. We hebben een onvergetelijke reis gehad! Bedankt!

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester United - Fulham

Helemaal top geregeld

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester united fulham

Super ervaring & zeer goede correcte service

Ik heb met een bang hart tickets besteld, maar kan bevestigen dat dit zeker niet nodig was. Goede service en een onvergetelijke ervaring voor onze zoon.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Tottenham

Alles perfect geregeld !

Duidelijke communicatie en zeer snelle reactie op vragen. Zeer professioneel.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona- Real Sociedad

Goede service alleen kwamen de voetbaltickets niet 24 uur voor de wedstrijd binnen, maar 11 uur van tevoren. Dat was nog even stressen het laatste moment

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona -real sociadad

Meeste was prima, communicatie kan beter

Ligging Hotel was top, 5 min van treinstation waar ook metro’s rijden. Hotel zelf 4 sterren maar best gedateerd maar schoon. Kaarten kregen we vrij laat via mail binnen rond de middag voor de wedstrijd die avond. Meerdere keren gebeld en eerder ook gemaild maar kregen geen gehoor. Hierdoor was ik bijna van plan om zelf kaarten extra te kopen. Het had fijn geweest als we wel iemand tel. te pakken hadden gekregen of mail hadden ontvangen. Maar verder prima plaatsen en mooie ervaring.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona tegen Real Sociedat

Geweldige ervaring

Tickets gekregen op een uitstekende plek in het Spotify Camp Nou. Uitzicht was uitstekend en bij telefonisch contact met Voetbalreizen XL werd er binnen één minuut de telefoon opgenomen. Al met al een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Barcelona - Real Sociedad

Geweldig , alleen voor twee inkomtickets 800€ is wel van de pot gerukt , tickets werden later voor 80€ aangeboden op de site van de club zelf , Maar voor de rest prima geregeld en ook aan de telefoon prima geholpen

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Bayern Leipzig

Hele goeie plekken ..!!!!!

Helaas 2x onze voetbalreis moeten annuleren, maar heel netjes tot 2x toe een voucher ontvangen Afgelopen weekend dan eindelijk ons lang verwachte voetbal weekend in Brighton wat heeft geresulteerd in een legendarisch weekend We hadden zeer goede plekken in het stadion, rij 3 vanaf het veld Al met al zeer tevreden over VoetbalreizenXL Volgende keer zou ik zeker weer via jullie boeken

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Brighton&Hove Albion vs Southampton

Top weekend

We hadden goede kaarten dankzij de upgrade van VoetbalreizenXL. De wedstijd zelf was matig, maar de beleving super zoals altijd in Engeland. Ook het hotel is goed bevallen.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Spurs - Crystal Palace

Gisteren bij Manchester City - Real Madrid geweest. Alles was top geregeld en de plaatsen waren buitenaards goed. Mijn dank is groot en ik raad jullie bij een ieder aan. Ook als er vragen waren stond de heren van VoetbalreizenXL voor mij klaar, snelle en helderde communicatie.

• Bezochte wedstrijd/voetbalreis Manchester City - Real Madrid

super leuk weekend

was op en top in orde

• Maatwerk en flexibiliteit N.v.t.
  • Bezochte wedstrijd/voetbalreis West-Ham / Manchester U.

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.