Fijn contact, goed en duidelijk geregeld!

In oktober de voetbalwedstrijd Arsenal - Bournemouth bezocht via voetbalreizen XL. Goed bevallen: goede & snelle communicatie vooraf, duidelijke handleiding voor in Londen zelf en achteraf de check of alles naar wens is geweest.

• Bezochte wedstrijd: Arsenal - Bournemouth

Hé Elke, Wat goed om te horen dat alle naar wens is geweest! We doen altijd ons uiterste best om je voetbalreis zo goed mogelijk samen te stellen, zo te horen is dat gelukt! Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden ;). Wellicht kunnen we van deze 9 een 10 maken :). Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Fantastisch !!

Geweldig, city-trip en voetbalreis in één. Goed geregeld allemaal. In één woord: fantastisch !! Prachtige stad (Barcelona ), heerlijk nazomerweer en ook nog de winst van Barca als kers op de taart !

• Bezochte wedstrijd: Barcelona-Sevilla

Hi Arthur, Bedankt voor je mooie review! Zo te lezen was je bezoek aan FC Barcelona fantastisch en de wedstrijd was dan ook nog eens naar wens ;). Mooi om te lezen dat we alles goed hebben kunnen regelen voor jou. Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Mooie ervaring als voetbal liefhebber

Als je 50.000 mensen You never walk alone hoort zingen in een stadion is dat een onvergetelijk moment.Liverpool is een leuke stad om te bezoeken met veel muziek en voetbal historie

• Bezochte wedstrijd: Liverpool /Leicester

Hi Dirk, Goed om te lezen dat het hele weekend je zo goed is bevallen. Liverpool is ontzettend mooi om mee te maken en de wedstrijd ontpopte zich toch spannender dan aanvankelijk wellicht gedacht! Bedankt voor je mooie review. Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een mooie voetbalervaring! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Fantastische, leuke ervaring met ons 35+ voetbalteam

Met ons 35+ team de wedstrijd tussen Schalke '04 en FC Köln bezocht in de Veltins Arena. Een fantastisch mooi stadion en heerlijke sfeer en alles prima geregeld door VoetbalreizenXL. Goede en heldere communicatie en persoonlijke aandacht van de medewerkers. Een aanrader voor ieder (voetbalteam) die een keer een wedstrijd wil bezoeken.

• Bezochte wedstrijd: Schalke '04 - 1 FC Köln

Hé Otto, Wat een vet teamuitje! We hebben al mooie foto's van jullie ontvangen en dan ook nog eens deze geweldige review. Bedankt! Wie weet kunnen we jullie bij een volgend teamuitje nog eens helpen bij het samenstellen van een mooie voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super geregeld! You never walk alone!

Prima ervaring met voetbalreizenXL, reis incl hotel geregeld naar Liverpool. De stad van de beatles! En natuurlijk LiverpoolFC! We bezochten een wedstrijd van Liverpool-Leicester. Tickets prima bezorgt in hotel waar ik ze kon afhalen. Super wedstrijd, mooie ervaring en ook fantastische stad! Zorgeloos weekend

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Leicester

Goedemiddag Ferdy, Bedankt voor je mooie review van je ervaring met ons. Zo te lezen heb je een zorgeloos weekend in Liverpool gehad, daar doen we het natuurlijk voor! Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een mooie voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Perfect geregeld!

Een bezoek aan Liverpool met mijn zoon van 12, een die-hard fan. In het oerwoud van voetbalreisbureautjes is het soms ingewikkeld de bomen nog te zien. Helemaal omdat je soms leest over mensen die zich na een voetbalreis bekocht voelen of uiteindelijk helemaal geen kaarten bleken te hebben. Daarvan was hier geen sprake: alles is perfect geregeld, de communicatie was geruststellend en hoewel ik de overdracht van de seizoenskaarten waarvan wij gebruik mochten maken een beetje een onzekere factor vond, ging dit ook allemaal heel erg goed. Toen wij vrijdagavond arriveerden, lagen de tickets al voor ons klaar. Met duidelijke instructies. De plaatsen waren nog beter dan ik had gehoopt, de sfeer was fantastisch en wedstrijd zelf (tegen Leicester City, 2-1 door een penalty in de laatste minuut) was genieten geblazen. Direct na afloop konden we de kaarten buiten het stadion weer inleveren, alles helemaal goed dus!

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Leicester City

Hé Marc, Wat een mooie woorden heb je over voor ons! Daar worden we hartstikke blij van en daar doen we het voor. Goed om te lezen dat alles perfect geregeld was, de communicatie geruststellend is ervaren en de plaatsen in het stadion je zijn bevallen! Nogmaals bedankt voor je mooie woorden en we helpen je vanzelfsprekend graag nog eens aan een mooie voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Dit moet je meegemaakt hebben !

De vlucht ging goed, op tijd, hotel was super met leuke ambiance en de wedstrijd was geweldig. Het Liverpool volkslied moet je een keer live meegemaakt hebben. Wat een supporters, wat een sfeer en na afloop feest in alle kroegen op z'n Engels.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Leicester City

Hé Ted, Zo te lezen heb je het fantastisch gehad in Liverpool. Mooi dat de vlucht, het verblijf en de wedstrijd je zo goed zijn bevallen! Bedankt voor je mooie woorden en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Unieke ervaring

Live een wedstrijd beleven in Manchester is een unieke ervaring. De sfeer is fantastisch en zeer gemoedelijk terwijl alles tot in de puntjes geregeld is. Ook als stad is Manchester echt wel de moeite : je kan er leren over de voetbalgeschiedenis, leuke winkelen, gezellig iets gaan eten en heel lekker eten. The Corn Exchange is een aanrader voor wie van de niet traditionele keuken houdt, met keuze uit een 15-tal hippe restaurants.

• Bezochte wedstrijd: Manchester City vs Wolverhampton

Hé Bart, Mooi om te horen dat alles zo goed geregeld is! Bedankt ook voor je suggestie om 'The Corn Exchange' te bezoeken! We zullen kijken hoe we dit duidelijker onder de aandacht van de consument kunnen krijgen. Bedankt voor je review en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Mijn zoon en ik hebben een geweldige middag gehad met de spannende wedstrijd Liverpool-Leicester !!!

geweldige ervaring

• Bezochte wedstrijd: Liverpool - Leicester City

Goedemiddag Ad, Geweldig dat jij en je zoon zo'n geweldige dag hebben beleefd in Liverpool. Een ongekende climax in de extra tijd zorgde ongetwijfeld voor een onvergetelijke voetbalervaring. Je weet ons in de toekomst te vinden ;) Met vriendelijke groeten, David van VoetbalreizenXL

Fantastisch

Het contact met de leverancier van de kaartjes was top geregeld. We moesten om 12 :00 uur in de pub zijn en kort ervoor werd er nog gecheckt of we er al waren. We kregen de kaarten en we bleken op rij 3 te zitten en dat was in 1 woord FANTASTISCH. We konden bijna de spelers "aanraken". Na afloop van de winstpartij van Liverpool hebben we de kaarten weer ingeleverd in die pub en die zat net als voor aanvang van de wedstrijd stampvol met zowel Liverpool en Leicester-fans, zonder enig probleem. We gaan zeker nog een keer. VoetbalreizenXL bedankt voor het leuke weekend, waar deze dag deel van uitmaakte..

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Leicester

Hi Ruud, Wat fantastisch om te lezen dat je bezoek aan Liverpool zo geslaagd is! Rij 3 is inderdaad erg overweldigend en dat maakt de hele ervaring alleen maar mooier. Mooi om te lezen dat de levering van de tickets je zo goed is bevallen, dat doet ons goed. Hopelijk weet je ons te vinden voor je volgende weekendje weg! Met vriendelijke groet, David namens VoetbalreizenXL

• Bezochte wedstrijd: West Ham Chrystal Palace

Hé Arie! Wat een kort en bondige review. ;) Het cijfer zegt ons echter voldoende over je ervaring met VoetbalreizenXL. Wie weet kunnen wij je in de toekomst nog eens helpen bij het samenstellen van je voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Moeizame aankoop, vervolg goed, maar gevoel stevig te veel betaald te hebben.

De aankoop was ongemakkelijk en niet duidelijk door ineffectieve betaalmogelijkheid. Customerservice was niet beschikbaar ondanks openingstijden die dat wel aangaven. Ter plekke wordt FC Liverpool in een brief verwijten gemaakt dat ze grof geld verdienen aan kaarten.... Ik denk dan 'pot verwijt de ketel' na zelf 249 euro per ticket betaald te hebben. De organisatie ter plekke was goed. Tickets op tijd in hotel. Helaas geen drie plaatsen naast, maar -wel- vlakbij elkaar

• Bezochte wedstrijd: Liverpool Leicester

Prima geregeld allemaal

We gingen naar de wedstrijd van Liverpool maar verbleven in Manchester in een hotel. Dat konden de tickets niet afgegeven worden. We kregen nog te horen wat er deze de wedstrijddag zelf konden ophalen. Een dag van te voren kregen we bericht Waar we deze konden ophalen in Liverpool. Dit was een lokatie tussen het station en Anfield in. Helemaal perfect dus👍🏻! Fijn dat we ook met z'n vieren naar elkaar konden zitten. Het was een geweldige wedstrijd!!! Genoten dus.

• Bezochte wedstrijd: Liverpool-Leicester

Hé Tamara, Goed om te lezen dat je bezoek aan Liverpool zo geslaagd is! Mooi dat we je goed hebben kunnen helpen omtrent de levering van de tickets. Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een mooie voetbalervaring! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Onvergetelijk!

Super geregeld. De e-tickets werden ruim op tijd geleverd en wat een plekken! Zo dicht op t veld. T was fantastisch!

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Sevilla

Goedemiddag Marko, Goed om te lezen dat de plaatsen bij FC Barcelona - Sevilla naar wens waren! De uitslag van de wedstrijd was daarnaast ook nog eens erg spectaculair met een klinkende 4-0 zege voor Sevilla! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Geweldig! Alles netjes van a-z geregeld!

Alles netjes geregeld! Mooie plekken in het stadion. Hotel dichtbij het centrum en bij het stadion. Inchecken zo klaar en prima kamers!

• Bezochte wedstrijd: Barcelona Internationale

Hé Gerben, Wat een schitterende recensie van jou! Goed om te horen dat de plekken in het stadion van Barcelona je zo zijn bevallen. De centrale ligging van het hotel is zo te lezen ook naar wens geweest. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens op reis helpen naar een mooie wedstrijd! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Prima ervaring

Geweldige ervaring en prima afhandeling van alles.

• Bezochte wedstrijd: Valencia ajax

Hé Patrick, Wat mooi om te horen dat alles zo goed is bevallen. De uitslag in Valencia zal ongetwijfeld de kers op de taart zijn geweest. Wellicht kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een unieke voetbalervaring! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

fantastisch!!!

Het was altijd één van mijn dromen om een wedstrijd van een Premier League top club bij te wonen. De score was 4-0 in het voordeel voor Spurs, met een paar prachtige goals, ik kan niet blijer zijn met deze ervaring. De service en snelheid in communicatie is perfect met voetbalreizen XL. Ik raad het zeker aan om je voetbalreizen te bestellen met hen. Spurs is van mijn lijst af. De volgende clubs die ik graag live wil zien zijn City, Liverpool en Arsenal en deze zal ik zeker bij voetbalreizen XL bestellen.

• Bezochte wedstrijd: Tottenham Hotspur v Crystal Palace

Hi Achraf, Wat fantastisch dat we één van je dromen hebben waar mogen maken! De Premier League is voor een veel andere voetbalsupporters ook een droom om eens in het echt mee te maken. Tottenham Hotspur speelde met de 4-0 ook nog eens een uitstekende wedstrijd. Voor Manchester City, Liverpool en Arsenal hebben wij ook tickets en complete reizen beschikbaar. Ik weet dus wel zeker dat we je in de toekomst opnieuw kunnen helpen bij het samenstellen van je voetbalreis! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL.

Fantastico

Fantastisch stadion, fantastische plek, fantastische sfeer en fantastisch resultaat( due to Ajax).

• Bezochte wedstrijd: Valencia Ajax

Goedemiddag Theo, Bedankt voor je mooie review en goed om te horen dat de wedstrijd je zo is bevallen! Wie weet tot een volgende keer.. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Erg leuke en mooie wedstrijd, mooie sfeer tijdens en rondom wedstrijd

Mijn vrienden en ik hebben een erg mooi weekend gehad. We hebben genoten. We gaan in Nederland vaak naar wedstrijden maar een wedstrijd in Dortmund is echt wel een hele mooie belevenis. We hebben voor, tijdens en na de wedstrijd erg genoten. Toch heb ik nog wel een vervelende nasmaak en dat is de prijs die we betaald hebben voor de kaarten. Wij hebben € 159,- per kaart betaald, op de ticket staat een bedrag van € 47,50. Ondanks dat jullie dit in de brief bij de kaarten toelichten, vind ik het toch een behoorlijke marge die er op zit € 111,50 per ticket. Ik ben zelf ook ondernemer en begrijp dat er geld verdiend moet worden.. Maar ik zou graag nog een reactie/specificatie van jullie zien waar die € 111,50- naar toe is gegaan.. Ik ben erg tevreden over jullie diensten de snelheid en het contact, maar ik twijfel erg of ik in de toekomst nog voetbalkaarten bij jullie bestel i.v.m. de hoge kosten. Nogmaals, dat is het enige minpuntje aan dit alles.

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund - Werder Bremen

Beste Tom, Fijn om te horen dat jullie het super hebben gehad bij Dortmund. Zoals wij in onze instructies al aangeven is het bedrag op de tickets niet op ons van toepassing. Dit zijn namelijk clubprijzen en wij schaffen deze tickets aan via een externe leverancier. Deze rekent andere verkoopprijzen aan ons. Daarnaast zijn er voor ons ook kosten verbonden aan de samenwerking met deze leverancier. De marge die u schetst is in dit geval dus niet reëel. Op deze manier kunnen wij wedstrijdtickets aanbieden voor Borussia Dortmund. Rechtstreeks bij de club zijn deze door de grote populariteit namelijk haast niet te verkrijgen. Zo is het dus alsnog mogelijk om een mooie trip naar Borussia Dortmund te maken. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Goede contacten

Geweldige entourage, pracht van een stadion en een niet al te beste wedstrijd van Tottemham, maar wel gewonnen van Southamton. Kortom een aanrader om Tottenham te bespelen

• Bezochte wedstrijd: Tottenham Southamton

Hé George, Wat goed om te horen dat de entourage je zo goed bevallen is! Mooi dat je Tottenham Hotspur ook andere voetbalfans aanbeveelt, dat klinkt goed. Hopelijk kunnen we je nog eens aan een mooie voetbalreis helpen. Met vriendelijke groet, David namens VoetbalreizenXL

Goed geregeld bij VoetbalreizenXL!

kort en krachtig: - voetbalkaartjes op tijd thuisbezorgd - hotel Royal National in Londen is ok en dicht bij een metrostation - informatiedocument is nuttig (misschien kan dit worden uitgebreid met reisinfo vanaf vliegveld Southend)

• Bezochte wedstrijd: chelsea - brighton

Hi Louis, Dank voor je kort en bondige review. Klinkt erg goed, mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. Bedankt ook voor je tip om onze reisgids uit te breiden, houden we rekening mee! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Vriendelijk personeel en goede service.

Contact gehad met vriendelijk personeel en tickets zijn tijdig gedeeld. Informatie rondom de wedstrijd was erg nuttig en leuk.

• Bezochte wedstrijd: Tottenham - Southampton

Hé Onno, Bedankt voor je mooie woorden, daar worden we vrolijk van! Hopelijk kunnen we je een volgende keer nog eens helpen aan een mooie voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Top stoelen in een kolkend stadion

Wij hebben de wedstrijd Dortmund - Leverkusen bezocht. We hadden prima plaatsen rond de middenlijn, tussen keurige lui. Je bent toch vaak huiverig om een paar honderd euro over te maken en dan maar zien of de kaarten binnenkomen. VoetbalreizenXL heeft het vertrouwen waargemaakt, wij gaan dit vaker doen! Tip: voor een paar tientjes extra hadden wij graag ook een parkeerkaart dichtbij het stadion afgenomen.

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund - Bayer Leverkusen

Hi Laurens, Mooi om te horen dat de plaatsen in het stadion je zo zijn bevallen. Mooi dat wij je vertrouwen hebben kunnen waarmaken. We hopen je dan ook snel weer eens aan tickets voor zo een topwedstrijd te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

perfect

alles goed geregeld

• Bezochte wedstrijd: chelsea - liverpool

Hé Bert, Wat goed dat je ons een 10 geeft. Mooi om te lezen ook dat we alles goed voor je hebben kunnen regelen! Met vriendelijke groet, David namens VoetbalreizenXL

Geweldig weekend - Arsenal-Aston Villa

Dankzij VoetbalreizenXL hebben twee vrienden en ik een geweldig weekend achter de rug. Een mooi hotel en een prachtige wedstrijd maakten de ervaring compleet. Ook de wedstrijdgids met leuke tips voor de wedstrijd was van harte welkom. Zelfs met de korte zijde (bovenste ring) heb je een mooi overzicht op het veld en beleef je de echte Engelse voetbalsfeer.

Hé Jordy, Super om te lezen dat jij en je vrienden het zo naar jullie zin hebben gehad, top! De sfeer in de Engelse stadions is altijd goed en omdat de tribunes doorgaans zo dicht op het veld zitten, zit je op de tweede ring ook op een prima plek. Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.