TOP!

Locatie Oosterhout: Geweldige service, zeer vriendelijke mensen en kon er op wachten. Zeker aan te bevelen!

Vakkundig

Eerlijke en aardige medewerker. Heeft duidelijk verstand over hetgeen waar hij over praat. Dat is prettig en ik heb in alle vertrouwen mijn telefoon laten maken. Mijn man heeft hier ook wel eens iets laten repareren en wij weten wel waar wij naartoe gaan als er iets is met onze telefoon. Thanks nogmaals

Geweldige service

Mijn Samsung S20 had ik op de straatstenen laten vallen, met als gevolg: een flinke barst mijn scherm. Duur geintje maar heel goed geholpen door de jongens van GSMreparatiecentrum.nl Er werd ook nog eens meegedacht met de bescherming voor mijn telefoon. Ik kan niets anders dan zeggen: ga zo door!

Geweest bij vriendelijke man in Oosterhout, hij had mijn Samsung S10 in 30 minuten voorzien van een nieuw scherm en een glazen screenprotector met UV! Zeer bedankt

Goede service!

Batterij vervangen iPhone 7, dit was erg snel gebeurt en Mijn iPhone geeft netjes weer 100% capaciteit aan!

Zeer goed!

Mijn iphone 11 scherm was kapot gevallen. Gelukkig konden deze vriendelijke jongens hem in 20 minuten uit voorraad herstellen!

Geweldige snelle service met goed resultaat

Ik ben nog nooit zo netjes en goed geholpen!

Samsung oplaadconnector vervangen

Snelle reparatie, duidelijk wat het ging kosten, geen onderzoekkosten.

Super service !

Vandaag mijn IPad door GSM Reparatie Service in Utrecht laten maken, scherm vervangen. Had dit eerst zelf geprobeerd, het leek goed te doen via een internet instructie. Gelukkig hebben de vriendelijke en deskundige medewerkers van GSM RS de IPad hersteld. Aanrader.

Snelle vriendelijke hulp.

Ik ben op een snelle, vakkundige en vriendelijke manier geholpen! Zeer aan te bevelen.

snel gerepareerd en goed advies!

kon direct terecht, onderdelen voorradig en tijdens het boodschappen doen werd de telefoon gerepareerd. top!

Dikke 10!!!!

Toetsen deden het niet meer, dus ik verwachtte een flinke reparatie. Na onderzoek was het alleen het scherm. Direct vakkundig gemaakt en gelijk advies gekregen over mijn nieuwe dilemma, de iPhone 10 of 11. Super vriendelijk, goed, betaalbaar en gezellig! Ik kam er al graag, maar nu hebben ze klant voor het leven en heel veel reclame! Bedankt mannen!

Dit was helemaal TOP en heel goed geholpen door aardige medewerkers.

Ik kwam met een iphone 7 om het glas te vervangen. Snel gerepareerd, een half uurtje wachten. Toen bleek dat er toch iets meer aan de hand was, hij laadde niet helemaal goed op. De jongens hebben verder gezocht, boden mij een nieuwe batterij aan zonder dat ik er meer voor hoefde te betalen. Ik ging met een zeer goed gevoel weg. Deze zitten er niet om rijk te worden, maar om de klanten zo goed mogelijk te helpen en tevreden weer naar huis te laten gaan. Toen ik weg ging ben ik na 5 minuten weer de zaak binnen gegaan........ om wat bier en stroopwafels te brengen. Dat hadden ze zeker verdiend. Volgende keer zeker weer naar Utrecht op het Smaragdplein naar GSMreparatiecentrum.

Snel vriendelijk uitstekend en betaalbaar

Gebroken scherm was op voorraad. Binnen 20 min. Weer buiten met een zo goed als nieuwe telefoon. Een achtergebleven storend wit vlekje werd na een week meteen zonder problemen meteen verholpen. Gewoon top service.

Geweldige service!!

Binnen een half uur een nieuw scherm geplaatst, voor een heel schappelijke prijs. Ver onder die van andere! 👍

Heel goed geholpen!

Altijd als wij er zelf niet uitkomen bij problemen met gsm of tablet gaan we naar het reparatiecentrum. Ook vandaag nam hij de tijd, bleef proberen en zorgde uiteindelijk voor de juiste oplossing om de gsm weer aan de praat te krijgen. Altijd vriendelijk en vakkundig. Voor ons gezin het vaste adres!

Vakkundige mensen

Ik ben super goed geholpen om de gegevens van mijn oude iPhone naar de nieuwe over te zetten. Ter plekke werd dat geregeld dat was geweldig en met veel geduld. Geweldig bedrijf, een echte aanrader.

Bijzonder voor die prijs en vlotte afhandeling

Twee keer van uit delft naar utrecht voor schermreparatie huawei voor beide gevallen goede service bijzonder klantvriendelijk en deskundig naast de gunstige prijs een goed adresje voor reparatie van mobile devices klaar terwijl je wacht.

Zéér klantvriendelijk.

Een winkel zonder nummertjes trekken bij de ingang. Technisch onderlegd, helpt men mij hier naar GROTE tevredenheid. Hoge coulance en fijn dat het zo gereed is. Hartelijk dank voor alles! Een fijne winkel. Succes en groeten. Dhr. en mevr. Roemersma.

Service met een hoofdletter S

Heb ervaring met filiaal op Smaragdplein in Utrecht. Voor de 3e keer binnen 1 jaar het glas van mijn OnePlus gebroken. Voordeel van GSMreparatieCentrum: De mensen die hier werken herkennen je zeker als je voor de derde keer komt. Als één van de weinigen in NL hebben ze een OnePlus scherm op voorraad. Zojuist weer supervriendelijk en supersnel geholpen. En mocht je 3 X per jaar je glas breken dan kan je hier rekenen op een leuke attentie! Absolute aanrader!

Opnieuw geweldige service!

In deze tijden dat het hele gezin een smartphone gebruikt, is het goed om GSM reparatiecentrum te kennen. Of het nu gaat om een schermreparatie of het vervangen van je accu, GSM reparatie levert snel en keurig werk af. Daarnaast denken zij mee in oplossingen.

Voor mijn twee tienerdochters is er natuurlijk niets ergers dan een kapotte telefoon. Twee kapotte schermen, dat kost nogal wat. Maar waar ik eerst mijn bedenkingen had ivm de prijs die gehanteerd werd ben ik zeer blij dat ik de afspraak heb gemaakt bij GSM REPARATIE CENTRUM. Voor 138 euro twee schermen gerepareerd van de HUAWEI P Smart plus en van de HUAWEI P20 lite. Zeer vriendelijke en deskundige hulp in Oosterhout. Rondje winkelcentrum, en uurtje later twee blije dochters met keurig gerepareerde telefoons. Met 12 maanden garantie. Dank voor deze snelle , betaalbare en goede reparatie.

• Geweest bij vestiging: Oosterhout

Toppie!!!😊

• Geweest bij vestiging: Utrecht

Zo snel en vriendelijk en een goeie uitleg. Een niet duur. En je krijg ook nog garantie!! Echt perfect!! Toppertjes!!

• Geweest bij vestiging: Nijmegen

Fijne service, klaar terwijl u wacht klopt!!! Dé plek voor je gsm reperatie!!!

• Geweest bij vestiging: Utrecht