Trouwe tevreden klant

Al langer dan 15 jaar klant en Robeco is een prima bedrijf. Nu ook weer interessante actie voor klanten. service is vriendelijk en behulpzaam.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw mooie review! Wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Ik word goed en professioneel geholpen

Dank voor uw mooie review!

Zie Robeco als degelijke maar weinig persoonlijke financiële partner

In de ruim 40 jaar die ik rekeninghouder ben altijd met een gerust hart meer of minder geld weggezet op Roparco rekening of geld gespaard voor studie van onze dochter. Waarschijnlijk (te) weinig gebruik gemaakt van de beleggingsmogelijkheden omdat a. ik daar niet zo mee bezig was door gebrek aan tijd en b. hiervoor persoonlijk contact fijner vind dan het meer anonieme online contact. Nu de spaarmogelijkheid wegvalt blijft voor mij het opzeggen van mijn rekening als meest logische keuze over.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw eerlijke review. Spijtig om te vernemen dat u, door het stoppen van Roparco, heeft besloten om de rekening op te heffen. Mocht u geïnteresseerd zijn in de beleggingsmogelijkheden bij Robeco, kunt u contact opnemen met één van onze beleggingsspecialisten via telefoonnummer 010-224 2444.

Betrouwbaar.

Ik heb eigenlijk geen negatieve ervaringen.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Geld overmaken is onduidelijk geworden

Ik wilde onlangs bijkopen maar om geld over te maken is erg onduidelijk. Eerst wordt iets gezegt over de samenwerking met de RABO, en dan moet er toch deld overgemaakt worden naar de rabo. Het is ook niet duidelijk dat je direct geld kunt overboeken want je krijgt alleen de udesl mogelijkheid. Voor grotere bedragen is,dat wel een dingetje

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Dank voor uw review. Wij hebben u een e-mail gestuurd met een toelichting aangaande het storten op uw Robecorekening.

Goede dienstverlening voor een scherpe prijs

Vaak nieuwsbrieven met interessante artikelen, ruim voldoende informatie over beleggingskeuzes bij Robeco One en portefeuillebeheer tegen acceptabele tarieven.

tegenvallend

dat mijn vrouw en ik samen enkele belegingesrekeningenen hebben en dat daardoor ik niet meer mijn persoonlijke rekening als tegenrekening kan gebruiken (alleen de gezaemenslijke reekening) is ronduit waardeloos.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Wij hebben u een e-mail gestuurd met een oplossing voor het door u ervaren probleem.

Betrouwbare belegger met een ruime variatie in de portefeuille

Reeds lange tijd maak ik gebruik van Robeco. Mijn ervaring is goed; resultaten zijn over de lange termijn aantrekkelijk.

waardeloos

je kan niet meer gewoon sparen

• Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat we Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden. Rabobank heeft in overleg met Robeco besloten om per eind oktober 2022 te stoppen met Roparco. Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat we al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten. Wij hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn.

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Onduidelijk

Het indentificeren was omslachtig. Maanden later kreeg ik een mail dat er gegevens ontbraken. Dit waren algemene mails , pas bij telefonisch contactwerd duidelijk welke ontbrekende gegevens/ stappen genomen moesten worden. Het telefonisch contact was wel prettig.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Wij betreuren het dat u het identificatieproces als omslachtig heeft ervaren, maar zijn blij te horen dat u prettig telefonisch contact heeft gehad. Wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Robeco is betrouwbar en ik ben bijzonder tevreden.

Robeco is betrouwbaar en ik ben bijzonder tevreden. Altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor de mooie review! Wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Veel keuze in producten, maar wijze van inloggen is niet uptodate met wat aangegeven wordt

Verder ga ik Roparco missen, mogelijk daarom met alles overgaan naar een bank

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Goed te horen dat u tevreden bent met het aanbod van producten! Voor vragen over de tweestapsverificatie of wat te doen na de stop van Roparco, raad ik u aan contact op te nemen met één van onze collega's via telefoonnummer 010-224 1199. Wij hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn.

Afwikkeling van zaken duurde veel te lang

Zie hierboven.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Wij betreuren het dat door toegenomen drukte de afwikkeling van uw wijziging(en) langer duurt dan u van Robeco gewend bent. Wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Goede uitleg bij veranderingen!

Op tijd op de hoogte gebracht en de site is duidelijk met aanwijzingen

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

teleurstellend dat Roparco stopt

zeer teleurgesteld dat Roparco zomaar eindigt zonder een fatsoenlijk spaaralternatief. De reden om sparen en Beleggen bij 1 partij te doen vervalt hiermee. waarom zou ik dan blijven beleggen bij Robeco?

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Wij betreuren dat u teleurgesteld bent naar aanleiding van het stoppen van Roparco. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat wij Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden.Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat wij al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten.

Robuust

Dank voor uw review!

Prima voorlichting

Op zowel de website als de nieuwsbrieven staat een heldere uitleg over de stand van zaken.

• Service en klantvriendelijkheid

Solide, gevangen in de bankingregels

Door de nieuwe regels zijn zaken wat star, dus ga ik mijn heil elders zoeken.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Jammer dat u Robeco gaat verlaten. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit uiteraard graag.

Na 35 min wachten bij een zenuwslopend gejengel afgehaakt.

Zie boven.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u een e-mail gestuurd, zodat wij na kunnen gaan waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Fijne beleggings site, makkelijk en eenvoudig beleggen

Je kan makkelijk kopen en verkopen, de opdrachten zijn goed en makkelijk in te voeren. Nadeel is dat straks( oktober 2022) Roparco, Het niet belegde deel van de rekening vervalt, en bij een andere bank als tegenrekening moet zijn.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Ondanks het stoppen van Roparco, hopen wij u op beleggingsgebied nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Communicatie omtrent einde Roparco zou iets duidelijker en gebruiksvriendelijker kunnen. Openen nwe Robeco One rekening moet zsm weer mogelijk worden.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw bericht en suggestie! Als bestaande klant kunt u een extra rekening openen naast uw bestaande Robecorekening. Belt u gerust even, zodat wij u hier verder mee kunnen helpen. Daarnaast hopen wij uiteraard dat het openen van een nieuwe rekening snel voor iedereen weer mogelijk is.

Soms ietwat moeizaam.

De afgelopen jaren ben ik over-all redelijk tevreden over de dienstverlening van Robeco en de resultaten van de fondsen waarin ik beleg. De identiteitsvaststelling in het kader van witwasbestrijding vond ik echter vreselijk klantonvriendelijk.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw mooie en eerlijke review. Het identificatieproces is helaas voor meer klanten niet soepel verlopen. Gelukkig is dit achter de rug en kunnen wij ons weer focussen op bieden van een excellente dienstverlening. Wij hopen u dan ook nog lang van dienst te kunnen zijn.

Ruim assortiment en transparant

Over het algemeen gewoon tevreden

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!

Groot aanbod, veel info

Ik wordt regelmatig per mail op de hoogte gehouden van het huidige aanbod en de invloed hierop door de economische toestand in de wereld.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie bericht!

Weena 850 3014 DA Rotterdam

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.