De laatste maanden negatief behalve de 24 op het kantoor in R'dam.

Twee jongemannen , Alexander en Dominique , hebben mijn vrouw en mij prima geholpen om alle gegevens bij te werken. Dat werd de 25 e per brief van R. van Vliet 2 x positief bevestigd . GELUKT , uw gegevens zijn succesvol bijgewerkt. "U hoeft niets meer te doen " Nu ,4 juni kunnen wij nog steeds niet bij ons geld . !!!!!!!! Mijn vrouw en ik zijn van 1939 en proberen met de tijd mee te gaan, maar van nu weten we we niet meer wat te doen. Met vriendelijk groet; B.F.J. Rodenburg -Tijsen en S.A. Rodenburg. P.S., nog bedankt voor de bloemen namens beide boven genoemde heren en Robeco die we 1 juni hebben ontvangen. Aanbevelen doen we nooit , ongeacht waar het over gaat,

• Service en klantvriendelijkheid

tot nu toe ben ik heel tevreden

ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest maar door omstandigheden heb ik de laatste paar jaar geen gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die geboden worden.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw positieve bericht. We zijn blij dat we u altijd naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Robeco

Robeco is niet meer wat het was.

Robeco is niet meer mijn favoriete beleggingsfonds.

• Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom ook onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelike groet, Robeco

Ik word goed te woord gestaan door de medewerkers bij Robeco.

Als ik contact zoek, krijg ik aardige medewerkers aan de lijn. Momenteel vind ik het wel moeilijk dat het met het beleggen niet zo goed gaat. Dan word ik altijd gewezen op het feit dat in het verleden goede resultaten zijn behaald. En daarom heb ik ook nog wat geld toegevoegd. Hoop dat de zin "als je geschoren wordt, moet je stil blijven zitten" inderdaad tot een goed resultaat in de toekomst komt. Maar als ik naar het wereldgebeuren kijk, krijg ik soms mijn twijfels daarover.

Makkelijk en veel keuze

Duidelijke website en makkelijk om een keuze te maken

positieve ervaring

k vind Robeco betrokken

• Service en klantvriendelijkheid

Was niet op de hoogte van de kwartaalkosten die Robeco afschrijft

Was niet op de hoogte van deze werkwijze App werkt moeizaam

• Service en klantvriendelijkheid

Kan beter, zeker met de aanpak van het tegengaan criminele activiteiten.

Bestaande tegenrekening moeten vernieuwen omdat dit een en/of rekening is die al op criminele activiteiten gescand ,gecontroleerd en in orde bevonden us. Ambtenarij viert hier weer hoogtij. Zonde van jullie reputatie. En dan nu zo’n enquête waarvan jullie de resultaten gaan publiceren. WAAR IS MIJN PRIVACY? Vreselijk stom om op deze manier onderzoek te doen onder uw klanten. In tegenstelling tot het hieronder vermelde VERPLICHTE aan te vinken vakje, ben ik het totaal niet met het geschrevene eens. Ik kruis het vinkje aan om deze enquête te kunnen versturen maar ga niet akkoord met het gebruik van uw voorwaarden.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco

Dramatische behandeling vanuit administratie en klantenservice

Belangrijk formulier wordt onjuist verwerkt, je wordt niet teruggebeld, er worden verkeerde links verstuurd in de chat, website werkt niet naar behoren, je staat veel te lang in de wacht, en het toesturen van inloggegevens duurt nu al meer dan drie weken. Wat een ellende.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. We nemen op korte termijn contact met u op. Met vriendelijke groet, Robeco

Top begeleiding na verzoek om beleggingsadvies

Prettig en deskundig advies - komt afspraken na

• Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw positieve bericht. We zullen het bericht delen met onze desbetreffende collega die uw reactie zeer op prijs zal stellen. Met vriendelijke groet, Robeco

De beveiligingsexercitie van Robeco kostte mij als oudere digitaal aaanvankelijk de nodige moeite. Eenmaal onder de knie werkt het voor mij goed.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt. Met vriendelijke groet, Robeco

Met verstand van zaken is beleggen best te doen

De financiële kant beoordeel ik als goed, de opdrachten tot wijziging van gegevens hebben een bedenkelijk niveau. Na het 3e contact (terugbelverzoek) gaf de medewerker de juiste informatie m.b.t. tot het sparen bij Robeco.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel reactie. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief blijft ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco

goede bank, maar slechte behandeling van zijn klanten

Bij het identificeren via internet gaat er van alles fout, terwijl er geen andere mogelijkheid geboden wordt!

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben u inmiddels een reactie via e-mail gestuurd en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco

digitaal prima te bereiken

keurige beleggingsrendementen

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw bericht. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geboden service en uw behaalde rendementen. Met vriendelijke groet, Robeco

Het was een moeilijk jaar i.v.m. de registratie.

Over het algemeen tevreden over Robeco. Goede rendementen en goed klantgericht. Wel vond ik de procedure rondom de vernieuwde registratie niet plezierig. Heeft veel tijd gekost.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.

prima service.

idem als beschreven in 1 zin; prima service

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw bericht. We zijn blij met uw positieve ervaring en we doen ons best om dat zo lang mogelijk vast te houden. Met vriendelijke groet, Robeco

De 2e verificatiecode is ok... maar

Het zou handig zijn als die met meerdere telefoonnummers zou kunnen. Ik kan nu alleen met mijn werktelefoon inloggen en niet met mijn privé, omdat die als 2e aangemeld is. Reeds contact gehad met de helpdesk, maar er wordt gezegd dat er met één nummer ingelogd kan worden. Er zullen toch zeker meer mensen zijn met 2 telefoons. Dus werk aan de winkel voor Robeco.

• Service en klantvriendelijkheid

Na ronduit steeds positief nu echt negatief

Als gevraagde informatie wordt gegeven ( bijna drie jaar geleden) maar niet goed wordt verwerkt is het pijnlijk voor mij klant dat te ervaren omdat er nu opnieuw naar wordt gevraagd. Als 'knoppen' ontbreken op de site om als klant dan die zaken alsnog goed te kunnen regelen is het een tijdrovend en een moeilijk traject het toch voor elkaar te krijgen. Ondanks de positieve hulp van een medewerker, met dank voor zijn inzet, voelt het zo niet echt klant te zijn.

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw reactie. Het is spijtig te vernemen dat uw recente ervaring met Robeco niet positief is gebleken. Wij hebben u persoonlijk een inhoudelijke reactie gestuurd en nemen uw ervaring meer in ons continue verbeterproces.

Kan rekening niet opheffen

Ik ben al zes (6!) weken bezig met het opheffen van de rekening van onze stichting. Deze stap is genomen nadat de rekening was geblokkeerd zonder dat ik daarvan in kennis was gesteld. Vandaag weer gebeld en krijg dan de mededeling dat het verzoek is ontvangen, maar dat 'de behandelende medewerker inmiddels uit dienst' is (ja en?). Nu moet het verzoek nog worden behandeld door de afdeling CDD en die kunnen dat kennelijk niet binnen een paar dagen! Maar weer de Consumentenbond inseinen.

Inloggen is een drama

Robeco is overgegaan naar een tweefactorauthenticatie met een inlog app die niet werkend te krijgen is. Dit is een zeer ingewikkelde methode helaas die zn doel voorbijschiet. Aangezien inloggen nu zeer lastig is zullen transacties niet meer plaats kunnen vinden

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw reactie. Mocht u tegen fouten aanlopen bij het instellen van de Robeco Inlog App, kunt u contact opnemen via 010 - 224 5775 of bekijk de veel gestelde vragen op: https://www.robeco.nl/service-contact/mijn-account-en-inloggen/tweestapsverificatie.html

Contact telefonisch soms moeizaam

Het duurt soms even om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Even snel mijn rekening inzien is ook lastiger door alle veiligheidsmaatregelen.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas is de realiteit dat extra beveiliging noodzaak is geworden binnen de financiële dienstverlening. Vandaar dat wij tweestapsverificatie hebben ingevoerd en u dus inderdaad een extra stap dient te nemen voor u bent ingelogd. Wij hopen dat u er snel aan gewend bent.

Degelijke dienstverlening. Behoorlijk rendement.

Soms lastig voor toegang

Beveiliging verbeterd

Ruim voldoende

Ruim voldoende

• Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

administratie

Het heeft bijna een jaar geduurd om een zakelijke rekening op te heffen. Frusterende was dat er diverse malen een datum werd toegezegd wanneer de opheffing administratief zou worden opgeheft. Die datums zijn even zovele malen overschreden, zonder dat ik werd geïnformeerd. Dat heeft mijn vertrouwen in Robeco wel een deuk gegeven. Qua beleggingsresultaat heb ik geen klachten.

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.