voldoende, een redelijke ervaring

Het is te eng omdat ik had verwacht dat Robeco zich zou indekken bij verwachte recessie /crisis zoals nu mbt Corona. Ik had een dijk van een vertrouwen in Robeco, die mij een rendement van +25% liet zien van vorig jaar. Mijn saldo was maar liefst met 500,00 euro geslonken in slechts 2 mnd! Toen zat de schrik er bij mij echt goed in! Ik was bezig met een paar mensen over te halen om ook bij Robeco te beleggen omdat ik in 2019 tov mijn tegoed, erg veel winst had bijgeschreven gehad. Des te groter was de schrik dat op een tegoed van 2.425,00 euro dat het verlies zo gigantisch was!! Ik ben een illusie armer! Nee, ik ga niemand iets aanbevelen, ik wil dat niet op mijn geweten hebben. Ik heb teveel vertrouwen in Robeco gesteld. Zelf verkreeg ik ook elders, dat vakken de verliezen reuze mee! En zelfs grote professionele belmij hadden een verlies van slechts 12,5 % bij Harry Mens. Dus waarom zoveel verlies bij Robeco? Er was mijn beloofd voor mijn deelname oo mijn vraag wat Robeco doet bij sterkte dalingen. Men zei dat er goed mee omgegaan werd tijdens crisis en dat jullie zich wel in dekken als er sprake van zou zijn. Ik ben er niets van gemerkt.

voldoende, een redelijke ervaring

omdat Robeco in januari toen ik instapte ook al wist van Corona maar daar niets over meldde

• Service en klantvriendelijkheid

Je word netjes op de hoogte gehouden van alles wat er op dit moment speelt in de wereld #corona. keurige updates over de fondsen .

• Service en klantvriendelijkheid

Ik ben blij met jullie. Altijd behulpzaam en vriendelijk als ik eens telefoneer. Online biedt alle gemak.

• Service en klantvriendelijkheid

Ziet er allemaal goed uit

• Service en klantvriendelijkheid

Een zeer groot nadeel van beleggen bij Robeco vind ik het feit dat orders niet onmiddellijk worden uitgevoerd, maar pas de volgende dag of in sommige gevallen (afhankelijk van het tijdstip van de order) zelfs pas na 2 dagen. Dat is dan ook de reden dat ik niet méér bij Robeco beleg.

• Service en klantvriendelijkheid

Ben penningmeester van een VvE welke een rekening heeft lopen bij Robeco, vanuit deze functie regelmatig een kijkje.

• Service en klantvriendelijkheid

Goed ook uit het verleden

• Service en klantvriendelijkheid

Erg tevreden over jullie servicedesk medewerkers die mij rustig en zeer vakbekwaam hebben geholpen een aantal door mij zelf veroorzaakte problemen met bankstortingen op te lossen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Klant worden lukt niet omdat beveiliging Ziggo blijkbaar niet op website komt. Wordt aangewerkt hoor ik na 30 minuten wachten aan de telefoon.👎👎

zeer slecht, onaanvaardbaar

Er is iets niet goed gegaan bij het openen van een rekening. Probeer telefonisch contact te krijgen maar heb inmiddels 2 x 20 minuten aan de lijn gehangen. Verzoek ingediend om mij terug te bellen maar dat is inmiddels ook 2 dagen geleden.

• Service en klantvriendelijkheid

Als mij gevraagd zou worden of Robeco een vertrouwde zaak is, zou ik antwoorden: ik heb nooit gehoord dat ze niet te vertrouwen zijn. Geld opnemen zou eigenlijk ook schriftelijk of online moeten kunnen. Ik ben 94 jaar en mijn gehoor wordt er ondanks hoortoestellen toch niet beter op.

• Service en klantvriendelijkheid

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen. Wie de fonds benamingen op een rijtje zet kan er haast geen soep meer van koken.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen. Ik ben heel tevreden over uw dienstverlening maar ik heb de beoordeling extreem laag gezet zodat u automatisch mijn onderstaande suggestie gaat lezen. Wie de fonds benamingen op een rijtje zet kan er haast geen soep meer van koken. Wat ik zou willen dat ieder fonds zijn unieke nummer krijgt zodat je aan de hand van dit nummer snel de status van zo'n fonds kan opvragen.

• Service en klantvriendelijkheid

Nadat wij hadden aangegeven, na een telefoontje van Robeco, dat wij ons nieuwe huis aan het verbouwen waren, kregen wij een Olijfboompje toegestuurd! Wij waren er helemaal beduusd van! Wat een attente reactie, hartelijk dank Robeco ( Justin) wij waarderen dit zeer.

• Service en klantvriendelijkheid

Erg prettig. Rekening opgezet als studiespaarrekening. Ook begonnen met beleggen. Veel duidelijke informatie en altijd goede service.

GEWOON DEGELIJK

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.